quote:Op zondag 27 maart 2011 13:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
en nog lelijker: de Brabantse chauffeurs
quote:Op zondag 27 maart 2011 13:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
en nog lelijker: de Brabantse chauffeurs
Dat kan hij niet zien want : helm + spiegelbril op; ik ga niet voor niks bij de schelp express tankenquote:Op zondag 27 maart 2011 12:57 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Heb je net zo'n dikke kop als Jan de Rooy? Dat verklaart het misschien.
quote:Op zondag 27 maart 2011 12:48 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Er schiet me wat te binnen; liep jij nou voor je instapte en wegreed naar het pompstel voor je om iets te checken ofzo ?
En nou weet ik trouwens nog steeds niet wat er nou zo 'Dakar' is aan mijn outfit
Die kaartlezers falen om de haverklap, die jongedame links van mijn eilandje kwam ook naar mijn kant omdat hij het daar niet deed .. één krasje op je pas en je bent het bokjequote:Op zondag 27 maart 2011 13:29 schreef lipje het volgende:
[..]
die scheen kapot te zijn, en ik wilde dat wel zien
die plaatjes aan de zijkant van je brommer, een camouflagepak, en een zonnebril opquote:Op zondag 27 maart 2011 12:48 schreef Sounddragon het volgende:
En nou weet ik trouwens nog steeds niet wat er nou zo 'Dakar' is aan mijn outfit
ik draag twee brillen over elkaar als ik mijn zonnebril opzetquote:Op zondag 27 maart 2011 13:33 schreef Anne het volgende:
Volgens mij heb je een zonnebril op sterkte nodig, slipje.
Ik heb eerder het idee dat de waarneming niet goed in het geheugen weggeschreven staatquote:Op zondag 27 maart 2011 13:36 schreef Anne het volgende:
Okay, maar SD heeft heul geen camouflagepak.
Uhuh, je was zeker op iets anders aan het fappentappenquote:Op zondag 27 maart 2011 13:37 schreef lipje het volgende:
[..]
Ik heb eerder het idee dat de waarneming niet goed in het geheugen weggeschreven staat
op de brandstofprijzen zekerquote:Op zondag 27 maart 2011 13:42 schreef Anne het volgende:
[..]
Uhuh, je was zeker op iets anders aan het fappentappen.
Idd, snel naar huis naar mijnquote:Op zondag 27 maart 2011 13:42 schreef Anne het volgende:
[..]
Uhuh, je was zeker op iets anders aan het fappentappen.
Het is zeker lente?quote:
Dat maakt voor haar niet uitquote:
Nee?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |