quote:Op zondag 27 maart 2011 20:57 schreef Anne het volgende:
[..]
Bah, nu weet ik wat "mijn zooi" betekent.
HHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAALLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO.quote:
Hoi, TV al opgehaald, lambal ?quote:
Ik ben vandaag alleen maar naar de AH geweestquote:
rotzooi makenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
quote:Op zondag 27 maart 2011 21:02 schreef lipje het volgende:
[..]
rotzooi makenIk heb nog veel schuurwerk, als je lekker op dreef bent mag je hier ook komen schurenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
mag dat wel van de kerk, een winkel in Brabant op ZONDAG open?quote:Op zondag 27 maart 2011 21:02 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik ben vandaag alleen maar naar de AH geweestOngelofelijk zeg, net de Ikea op een nationale vrije dag daar
En danpy moet de afstandbediening nog zoeken
Volgens mij zoek jij Zeeland.quote:Op zondag 27 maart 2011 21:03 schreef lipje het volgende:
[..]
mag dat wel van de kerk, een winkel in Brabant op ZONDAG open?
Kale bankjesquote:
Zondagavond nog welquote:Op zondag 27 maart 2011 21:03 schreef lipje het volgende:
[..]
mag dat wel van de kerk, een winkel in Brabant op ZONDAG open?
jij hebt genoeg vrije tijd (gehad)quote:Op zondag 27 maart 2011 21:03 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik heb nog veel schuurwerk, als je lekker op dreef bent mag je hier ook komen schuren
En een hekel aan schuren.quote:
Wij zijn een poosje geleden hier op zondag naar de supermarkt geweest, da's minstens zo ergquote:Op zondag 27 maart 2011 21:02 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik ben vandaag alleen maar naar de AH geweestOngelofelijk zeg, net de Ikea op een nationale vrije dag daar
En danpy moet de afstandbediening nog zoeken
Dat lag aan de kassa's/pinshizzle. Maar goed, op zondag is het wel drukkie-druk meestal jaquote:Op zondag 27 maart 2011 21:05 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Wij zijn een poosje geleden hier op zondag naar de supermarkt geweest, da's minstens zo erg
Hier in Brabant is AH ook een supermarkt.quote:Op zondag 27 maart 2011 21:05 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Wij zijn een poosje geleden hier op zondag naar de supermarkt geweest, da's minstens zo erg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |