quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:39 schreef Beessie-Jen het volgende:
haha dat dan wel weer jammer van die schommelEvie vind speeltuinen helemaal tha bomb.. zelfs de glijbaan is een succes. Vandaag bij de kinderboerderij is ze ook heeeel vaak ervanaf geweest. Op een gegeven moment konden we dr gewoon bovenaan neerzetten, en schoof ze zelf dr billen over het randje om te gaan glijden
zo leuk om te zien!
en Evie vond de pauwen ook leuktotdat dr eentje in de hand pikte vanmiddag..
en ooohh schande ik vergeet helemaal te jompelen voor Driekus zijn mooie lijntjes!
Auwe Eviequote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:24 schreef Beessie-Jen het volgende:
o ja klimmen... dat doet Evie ook heeeel erg veel. Resultaat deze week; op KDV op stoel geklommen, buiten, en toen gevallen; tand door de lip; en helemaal blauw tandvlees bovenin dr mondje...
auuuu
Slaapt ze in de auto? Dat doet Senna namelijk wel. In zo'n geval slaapt ze op de heenweg en op de terugweg, dus doet ze haar slaapje wel maar dan in twee delen en op een ander tijdstip.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:02 schreef Ssserpente het volgende:
Hoe doen jullie dat als je een hele dag wel wilt? Ik zou graag een dagje met Lente naar de Efteling willen, maar overdag slaapt ze nog zo'n drie uur. En dat gaat ze in de buggy in de Efteling vast niet doen...
Daar was ik al bang voor...quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:03 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Gewoon nog een jaartje wachten Serpente.
Ook niet als ze echt moe is?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:02 schreef Ssserpente het volgende:
Hoe doen jullie dat als je een hele dag wel wilt? Ik zou graag een dagje met Lente naar de Efteling willen, maar overdag slaapt ze nog zo'n drie uur. En dat gaat ze in de buggy in de Efteling vast niet doen...
Eigenlijk alleen als het slaapjestijd is. Als we 's ochtends richting Efteling rijden gaat ze echt nog niet slapen, daarvoor vindt ze autorijden (eigenlijk alles dat met auto's te maken heeft) veel te leuk.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:06 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Slaapt ze in de auto? Dat doet Senna namelijk wel. In zo'n geval slaapt ze op de heenweg en op de terugweg, dus doet ze haar slaapje wel maar dan in twee delen en op een ander tijdstip.
niet.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:02 schreef Ssserpente het volgende:
Hier gaan ze om 19 uur naar bed. Maar als het een keer een uurtje later wordt slaapt hij meestal niet langer uit.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:06 schreef Beessie-Jen het volgende:
hoe laat liggen jullie kindjes savonds in bed? dat maakt ook verschil denk ik?
En mocht ze niet gaan slapen dan zal ze het wel reuze naar haar zin hebben en slaapt ze vast op de terugwegquote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:08 schreef Ssserpente het volgende:
Ik vrees het niet, Meimel, maar eigenlijk weet ik het niet goed. Eigenlijk moeten we het maar gewoon doen, dan zien we daar wel en weten we dat ook weer.
dat ook nog eens! we zijn alleen al aan entree 100 euro kwijt. nou sorrie, maar dat vind ik veel te duur. plus dan nog reistijd (en nee, de mijne vinden lang autorijden niet leuk), plus dan een hapje en een drankje, nee dank je. we gaan wel gewoon naar het bos, wellicht naar park oikos of kroamschuddenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:13 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Voor mij is een bezoekje Efteling meer een financiële kwestie op dit moment. Ik ga echt nog geen lading geld neertellen voor zoiets als ze even blij worden van een bezoekje aan een zwembad/kinderboerderij/station/vliegveld/ kleine dierentuin/reptielenhuis ...
Mogen we bestellingen doen bij je voor de tweedehands duplowinkel?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 09:21 schreef Incantrix het volgende:
Lekker Free, een dagje lummelenWij hebben vanmiddag een kinderverjaardag in Dordrecht en gaan vooraf even naar de tweedehands duplo-winkel die daar ook zit
Morgen dus naar Hattem, en op de terugweg Stef in Lilytown droppen
Nou, zó duur is de Efteling nou ook weer niet hoorquote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:18 schreef simmu het volgende:
dat ook nog eens! we zijn alleen al aan entree 100 euro kwijt.
Ko heeft vandaag nog een uur op mijn rug geslapen in de Boba.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:06 schreef miss_sly het volgende:
Ow en Senna heeft toen een uurtje bij me in de doek geslapenin september was dat, dus toen was ze 14 maanden, toen kon dat nog.
Dan zit je toch met 3 betalende personen en 10 euro parkeerkosten bóven de 100 euro?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:04 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Nou, zó duur is de Efteling nou ook weer niet hoor32 euro pp en kinderen t/m 3 zijn gratis. En er is altijd wel een kortingsactie te vinden voor een paar euro korting
jupquote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:39 schreef Chan het volgende:
[..]
Dan zit je toch met 3 betalende personen en 10 euro parkeerkosten bóven de 100 euro?
Maar het is wel een erg mooi park, en het viel me ook op dat het personeel erg professioneel is, dus ze zullen het geld wel goed besteden
Als mijn dochter echt moe was, ging ze brullen en moeilijk doen. Slapen in de buggy deed ze echt niet. Roep dat niet te makkelijk hoor. Niet elk kind kan zich zomaar overgeven aan de slaap met vanalles om zich heen.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:09 schreef oeke het volgende:
Gewoon gaan, Sserpente! Als ze echt moe is valt ze vast wel in slaap in de buggy en dan kunnen jullie even lekker eten ofzo.
Wij willen binnenkort ook gaan. Ik heb er zo'n zin in.
Daar heb je vast gelijk in.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:22 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Als mijn dochter echt moe was, ging ze brullen en moeilijk doen. Slapen in de buggy deed ze echt niet. Roep dat niet te makkelijk hoor. Niet elk kind kan zich zomaar overgeven aan de slaap met vanalles om zich heen.
Oh dat was volgens mij afgelopen vrijdag he?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:26 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ik kreeg een brief van het kdv: opa-en-omadag.
snap ikquote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:29 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Nee, de 4e, de 6e en de 7e april.
Ik vind het echt best confronterend.
hier precies hetzelfde! nog steeds kan selene minder prikkels hebben dan ravi. geen idee waar dat nou van komt, misschien omdat ravi toch heel snel heel veel prikkels willy-nilly te verduren kreeg. of misschien zit het er gewoon in of omdat hij een jonetje is, geen idee. het is 1 van de weinige dingen waar ze echt volstrekt anders in zijnquote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:49 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Mijn zoon kan dat gelukkig ook. Misschien heb ik S onvoldoende getraind daarin. Feit blijft dat ze het zo ongetraind in elk geval niet kon.
Kan ik me wel voorstellenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:29 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Nee, de 4e, de 6e en de 7e april.
Ik vind het echt best confronterend.
Haha, een soort puppy-training!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:16 schreef amaranta het volgende:
Veel trainen inderdaadVeel feestjes bezoeken en vaak tot midden in de nacht doorhalen!
Jahoor, ik herken dat wel.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:07 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Die van mij kennen opa en oma gelukkig wel echt. Ik vind zo'n opa-en-omadag confronterend voor de dag zelf, maar het raakt me dan ineens nog veel dieper. Een heel wezenlijk gemis vanuit mijzelf. Ach, het is ook niet erg. Ook verdriet hoort erbij, niet waar.
Maneschijn is 2x een cirkel maken in de lucht (dus bij elke 'in de maneschijn' eentje).quote:Op zondag 27 maart 2011 09:03 schreef Ssserpente het volgende:
Weten jullie hoe de gebaren bij het het liedje "In de maneschijn" gaan? Ik kom er net bij toeval achter dat Lente het grootste deel kent. Supergrappig!Zal ze wel de kinderopvang geleerd hebben. Ze klimt het trapje op, laat de vis zwemmen en schudt 'nee' bij 'en je raadt het niet.
Is er ook een gebaar voor de maneschijn en de duizendpoot?
Het hele liedje is 1 groot gebaarquote:
Zo doen we hem hier ookquote:Op zondag 27 maart 2011 09:14 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Het hele liedje is 1 groot gebaar
http://www.peuterplace.nl(...)e.htm#Indemaneschijn
Alleen heb ik vroeger geleerd om ook nog het raamkozijn uit te beelden: vierkant maken in de lucht met 2 handen. raam=met 2 handen horizontaal uit elkaar bewegen, ko=handen verticaal, zijn=handen horizontaal weer naar elkaar toe.
Snap je het nog?
Nu wel!quote:Op zondag 27 maart 2011 09:45 schreef Ssserpente het volgende:
Zoveul? Dawissiknie...
Dat wordt gebaren leren...
Wat lief!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:53 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ze zijn heel hecht ja. Ze vechten ook al echt, maar als R slaapt zal S meerdere keren vragen 'waar is R nou?'... Ze mist dan echt zijn aanwezigheid.
Dat glijbaanfilmpje!quote:Op zondag 27 maart 2011 10:48 schreef Asyniur het volgende:
Deze:
ik had ze in het filmpjestopic geplaatst met hier een link maar dat werkt blijkbaar niet
Wij probeerden hem dus te leren om goed van de glijbaan te gaan maar hij vindt dit leukerquote:Op zondag 27 maart 2011 14:30 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat glijbaanfilmpje!En hij loopt nog steeds zo met z'n handjes omhoog!
jammer. ik ben donderdag in de buurtquote:Op zondag 27 maart 2011 21:18 schreef mefke79 het volgende:
Asy, ik moet werken donderdag, helaas. Nog effe, dan heb ik verlof, ben ik gewoonweg alle dagen thuis.
Oeke, is ie nou alweer ziekjes. Shit zeg. Hopelijk is ie weer snel van de koorts af. Nou je het zegt, soepoog hadden wij afgelopen week ook en snotneus ook. Maar ja, dat laatste hebben we al zo vaak, dat valt niet meer op.
Jeetje wat een moeilijke woordjes zegt ze al, dat zie ik Dyon dus echt nog niet doen!quote:Op zondag 27 maart 2011 21:48 schreef Beessie-Jen het volgende:
Evie gaat steeds meer praten en communiceren. Paar voorbeelden; hondje, poesje, jasje, buiten, kijken, nijntje...
en ik heb ook het idee dat ze steeds meer gaat begrijpen, als ik dr nu een vraag stel; denk ze na, en knikt ze ja, of schudt ze nee. Grappig hoor.
Ja, ik ookquote:Op zondag 27 maart 2011 09:14 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Het hele liedje is 1 groot gebaar
http://www.peuterplace.nl(...)e.htm#Indemaneschijn
Alleen heb ik vroeger geleerd om ook nog het raamkozijn uit te beelden: vierkant maken in de lucht met 2 handen. raam=met 2 handen horizontaal uit elkaar bewegen, ko=handen verticaal, zijn=handen horizontaal weer naar elkaar toe.
Snap je het nog?
Oohh heerlijk! Hopelijk houden ze het een tijdje vol om zo laat wakker te worden! En ik las dat het beter gaat met Florian? Dat hij maar heel lang niet meer ziek mag worden!quote:Op maandag 28 maart 2011 08:54 schreef freecell het volgende:
Goedemorgen trouwens Wij zijn net met z'n allen wakker.... om 8:30.
Lang leve de zomertijdZe zijn er trouwens daardoor ook wel erg laat ingegaan (tegen achten) maar dit is weel héél relaxed
Ze kunnen elkaar vast goed duidelijk maken dat iets van "MIJ!quote:Op maandag 28 maart 2011 09:47 schreef miss_sly het volgende:
Dat vroeg ik me laatst ook af, twinkly, in hoeverre de taalontwikkeling bijvoorbeeld maakt dat kindjes beter samen spelen. Stel dat je Isabeau en Senna bij elkaar zet, zouden die dan wel een beetje samen spelen, omdat ze elkaar ook dingen duidelijk kunnen maken? Of zou dat geen verschil maken, omdat ze gewoon op die leeftijd nog helemaal niet toe zijn aan samen spalen?
Hahaha, absoluutquote:Op maandag 28 maart 2011 09:50 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Ze kunnen elkaar vast goed duidelijk maken dat iets van "MIJ!" is
Dat is bij ons ook zo, beneden kan bij ons ook geen traphekje, maar ik denk dat ik er toch maar gewoon een los hekje omheen ga zetten ofzo, maar ik was nu blij dat er boven nog geen hekje zit, want ik ben bang dat ze dan geprobeerd zou hebben om terug te gaan.quote:Op maandag 28 maart 2011 10:04 schreef ymme het volgende:
Oh dat is schrikken!
Wij hebben een trap, waar je beneden geen traphek kunt bevestigen. Boven gelukkig wel!
Nu is het wel zo dat je bij de woonkamer eerst een deur door moet voordat je in de gang bent, waar ook de trap is. Maar Mart loopt al zelf de trap op (met een beetje hulp natuurlijk hihi). Dus van de zomer die deur maar dicht houden!
Mart is nu lekker aan het smikkelen van ei, hij propt het werkelijk zo naar binnen!
Hij eet de afgelopen dagen echt alles! Zo maar even een appeltje schillen voor hem.
Nou... toevallig ben ik daar net een boek over aan het lezen.quote:Op maandag 28 maart 2011 09:41 schreef Twinkly het volgende:
Wow, Isabeau!! Ze lijkt zoveel ouder dan Niels in haar doen en laten. Ik vermoed echt dat taalontwikkeling de intellectuele ontwikkeling bevorderd omdat dat ze de wereld beter begrijpen. Weet jij daar iets over Claudia?
Ik zeg heel vaak ongeduldig en geirriteerd "nou" als iets niet lukt....guess what als Senna iets niet luktquote:Op maandag 28 maart 2011 10:58 schreef Incantrix het volgende:
Haha, dat doet Stef ook, VlindurMaar dan zegt hij 'zó.' Ik vind het grappig en confronterend tegelijk, dan kom je er ineens achter hoe vaak je zoiets zélf zegt
Whaha. Maar ik doe het expressquote:Op maandag 28 maart 2011 10:58 schreef Incantrix het volgende:
Haha, dat doet Stef ook, VlindurMaar dan zegt hij 'zó.' Ik vind het grappig en confronterend tegelijk, dan kom je er ineens achter hoe vaak je zoiets zélf zegt
Ja!quote:Op maandag 28 maart 2011 10:58 schreef Incantrix het volgende:
Ik vind het grappig en confronterend tegelijk, dan kom je er ineens achter hoe vaak je zoiets zélf zegt
Ik heb het even nagekeken en op 20-09 vorig jaar woog Senna 9626 en op 23-01 dit jaar (4 maanden dus) woog ze 10 kg rond. Dus dat is ook vrij weinig en nu zal ze de 10,5 ook net neit halen, denk ik.quote:Op maandag 28 maart 2011 11:00 schreef Sorbootje het volgende:
Even iets heel anders. Ik heb het er gisteren ook al met een paar dames over gehad, maar het zit me niet helemaal lekker. Ik heb Isabeau afgelopen weekend gewogen en ze is maar 300 gram zwaarder (nog niet eens eigenlijk) dan op 13 december (laatste keer CB). Is dat niet veel te weinig groei?
Ze eet erg goed en is, zoals sommige mensen gisteren live hebben kunnen zien, nogal beweeglijk, maar 300 gram in 3,5 maand?!
Haha, ik doe dat onbewust dus ik kwam erachter hoe erg ik dat doe toen Stef me na ging doenquote:Op maandag 28 maart 2011 11:01 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Whaha. Maar ik doe het expressZn eerste woordje, EINDELIJK
En oh, hij zegt ook 'Heit'Heel schattig, heel zachtjes zegt het heit
![]()
Ik hou van dat kindMaar dat slaan en bijten vind ik trouwens minder grappig
Wat Twinkly ook zegt, misschien kun je de CB lijn even bellen?quote:Op maandag 28 maart 2011 11:00 schreef Sorbootje het volgende:
Even iets heel anders. Ik heb het er gisteren ook al met een paar dames over gehad, maar het zit me niet helemaal lekker. Ik heb Isabeau afgelopen weekend gewogen en ze is maar 300 gram zwaarder (nog niet eens eigenlijk) dan op 13 december (laatste keer CB). Is dat niet veel te weinig groei?
Ze eet erg goed en is, zoals sommige mensen gisteren live hebben kunnen zien, nogal beweeglijk, maar 300 gram in 3,5 maand?!
Er is inderdaad altijd een reserve ingeroosterd. En je kunt ook proberen te ruilen, dat lukt ook vaak.quote:Op maandag 28 maart 2011 08:43 schreef Sorbootje het volgende:
Oeke, wat naar dat Ko alweer iets onder de leden lijkt te hebben. Arm jochie! Hoe gaat dat trouwens als hij ziek is en jullie eigenlijk 'dienst' hebben op de kresj? Is er dan een soort reserve?
Ik ken ook genoeg van die gezinnen! Ik merk dat ze vaak alternatieven voor een tuin zoeken, zoals een volkstuin of een huisje op de Veluwe of aan zee. Het is niet altijd ideaal, vooral niet als je meer dan één kind hebt, maar er staan ook veel voordelen tegenover.quote:Op maandag 28 maart 2011 12:08 schreef oeke het volgende:
Ik las laatst een aantal interviews met gezinnen die ervoor hadden gekozen om in centrum Amsterdam te blijven wonen. Ik vond dat erg fijn om te lezen, dat het zelfs met grotere kinderen gewoon erg leuk kan zijn om in de stad te wonen. Misschien wel zonder tuin, maar wel met tal van andere mogelijkheden. Nouja, ik herken je twijfels in elk geval.
selene doet dat zo ongeveer nu.quote:Op maandag 28 maart 2011 12:28 schreef miss_sly het volgende:
Ow ja, dat 'ik' zeggen doet Senna ongeveer de helft van de keren. De andere keren zegt ze 'Senna' als ze naar zichzelf verwijst. Ik wist niet dat het vroeg was, maar Kleurdoos zei laatst ook al zoiets.
Op de tuin hebben we een buurjongetje van een jaar of 6-7 en hij spreekt Frans met zijn vader en Nederlands met zijn moeder. En hij ratelt me toch een eind weg, in beide talen.quote:Op maandag 28 maart 2011 12:25 schreef Claudia_x het volgende:
Oeke, dat is inderdaad iets heel anders. Al onze kinderen krijgen zoveel talige stimulatie dat dat wel goedkomt. Er zal vast een correlatie zijn tussen spraakontwikkeling en andere vaardigheden, zodat kinderen die vroeg praten misschien voorlopen in bepaalde opzichten. Maar die verschillen verdwijnen vanzelf. Ik geloof dat je dat zelfs bij tweetalige kinderen ziet, dat er bij aanvang van de basisschool verschillen zijn die bij de overgang naar de middelbare school allang niet meer bestaan. Maar hoe dat precies zit weet ik niet.
Ja, die herinner ik me inderdaad nog van het enige jaar dat ik daadwerkelijk heb gestudeerd, bij de colleges taalwetenschappen kwam dat aan de orde. Wat vreselijk was dat.quote:Op maandag 28 maart 2011 12:55 schreef Claudia_x het volgende:
De gevallen die bekend zijn van kinderen die niet blootgesteld zijn aan een taal zijn trouwens ontzetend treurig.
Wij hebben ook 15 jaar wachttijd ongeveer.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:03 schreef Claudia_x het volgende:
Ik weet het niet, oeke. Wij hadden al zo'n 15 jaar wachttijd opgebouwd en kwamen nog steeds niet in aanmerking voor een woning die leuker was dan waar we hiervoor in zaten. Het wordt gewoon steeds moeilijker binnen de ring en de verwachting is dat de nieuwe gebieden leuk worden, ooit. Maar je moet maar zin hebben om daarop te wachten.
Maar! Vrienden van ons wonen heel gaaf in Oud-Zuid in een zeer betaalbare huurwoning die ze via kennissen hebben overgenomen. Je moet denk ik de juiste contacten hebben.
En misschien zeg ik iets wat je allang weet, maar er is qua kopen wellicht meer mogelijk dan je denkt, ook voor freelancers.
We hebben net een hypotheek afgesloten en ik vind het wel meevallen met die aangescherpte regels. We hebben een hypotheek van 310.000 euro afgesloten maar konden met gemak 50.000 euro of nog zelfs wat meer krijgen. En we verdienen allebei niet zo spectaculair. Mijn inkomen was zelfs vertekenend laag omdat er één mager jaar tussen zat.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:27 schreef simmu het volgende:
claudia, zelfs wij komen niet makkelijk aan een hypotheek naar onze wens hoor! ze hebben juist afgelopen jaar allerlei regels heel erg aangescherpt! wij kunnen nu (op 1 inkomen zo rond modaal) voor net 150 k aan hypotheek krijgen.
Haha, ik wissel dat shirt steeds. Dus hij krijgt een shirt wat ik een dag heb aangehad en na een tijdje gooi ik dat in de was en krijgt hij een 'verse'.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:58 schreef Claudia_x het volgende:
Is hij nog steeds zo gehecht aan je T-shirt, oeke? Wat lief! Over een paar jaar zit hij nog met een paar draden in z'n handen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
Open eens een topic in F&F of K&W! Plaats foto's van je terras en vraag wat tips! Er zitten daar echt genoeg mensen die veel van planten weten en er echt lol in hebben!quote:Op maandag 28 maart 2011 14:34 schreef miss_sly het volgende:
Xeniahoe is het met jou en je meisje?
De trap opklimmen ga ik maar eens wat strenger mee zijn. ze kan het prima, maar ze doet het zelden. En het is me soms echt te zwaar, een aantal keer per dag met dik 10 kilo de trap op en af en dan ook nog regelmatig met een zware boodschappentas.
Senna slaapt ook nog, die heeft eerst 3 kwartier liggen keten in bed en is toen toch maar gaan slapenMisschien fiets ik dadelijk nog wel even naar Intratuin met haar, even ideeen opdoen. Ik zou willen dat ik iemand kende die echt goed is met planten enzo en kan adviseren om van ons dakterras een fijne plek voor ons en ook voor Senna te maken. Maar dat is zo duus, zo''n adviseur
Ik moest tarp opzoekenquote:Op maandag 28 maart 2011 14:41 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Open eens een topic in F&F of K&W! Plaats foto's van je terras en vraag wat tips! Er zitten daar echt genoeg mensen die veel van planten weten en er echt lol in hebben!
En dit bedoel ik niet mod-lullig als in 'off-topic', maar gewoon echt serieus, ik ben ook wel benieuwd nl!Ik hou wel van dat soort projectjes!
Ik zie wel iets voor me met een goed geplaatste tarp voor schaduw en dan wat hoeken met flink wat mooie grote potten met leuke planten en bomen erin!
Je kan zelfs een soort van grasmattenachtig spul erop hebben dacht ik!
En zo'n grote speciekuip met water voor Senna!
Ik zie nu bij google afbeeldingen allemaal hele lelijke groene dingen, maar je hebt ze echt heel mooi in beige en grijs etc. en het is best hip aan het worden bij terrassen ipv parasols die omwaaien etc.quote:Op maandag 28 maart 2011 14:46 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik moest tarp opzoekenmaar dat is wel iets! En je idee om een topic te openen in in F&F ook! Tenminste, denk dat het daar het beste is, want het is klustechnisch wel af, zeg maar. Het gaat echt meer over de invulling. Hoewel ook schaduw regelen inderdaad. En wind afschermen. In F&F maar starten, denk ik. Ga ik doen, thanks voor de tip!
Ja, ik had ze al wel eens gezien (op het kdv hebben ze er ook een) maar wist niet dat die zo heten. Ik had toevallig gisteren tegen schaap gezegd dat ik naar zoiets wil kijkenquote:Op maandag 28 maart 2011 14:49 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik zie nu bij google afbeeldingen allemaal hele lelijke groene dingen, maar je hebt ze echt heel mooi in beige en grijs etc. en het is best hip aan het worden bij terrassen ipv parasols die omwaaien etc.
Ik zal onze huurprijs maar niet noemen.quote:Op maandag 28 maart 2011 14:26 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ik heb een hypotheek van 110 duizend![]()
(met ophogingsmogelijkheden tot 150 duizend voor wat toffe verbouwingsplannen nog in de verdere toekomst
).
Ow, ik dacht dat je wel ging,..quote:Op maandag 28 maart 2011 15:22 schreef miss_sly het volgende:
ow nee, dat toch verhuizen was een grapje. Schaap werd meteen enthousiast toen hij het huis van Karin zag met de bijbehorende prijs![]()
Topic ga ik vanavond maken, nu is Senna wakker en we gaan even wandelen, denk ik...ik hoor nu heel hard "nee buiten, broek uit" vnaaf de bank waar schaap aan het proberen is haar aan te kleden.
en nu ontsnapt ze, terwijl ze op de maat van het liedje zingt hihihi hahaha![]()
En wat ik eigenlijk wilde zeggen voordat het hele t-mobile netwerk eruit knikkerde, is dat het me opviel dat de spraakontwikkeling dus sneller lijkt kunnen te gaan dan de cognitieve ontwikkeling.quote:Op maandag 28 maart 2011 14:47 schreef Ssserpente het volgende:
Ipv snelpratende kindjes bedoel ik natuurlijk kindjed die vroeg en goed praten...
ho ho ho, ik moet hier wel even aan imagoschade beperking doenquote:Op maandag 28 maart 2011 12:33 schreef miss_sly het volgende: Schaap had het over een stacaravan op een camping
Echt, ik moet er niet aan denken!
gefeliciteerdquote:Op maandag 28 maart 2011 19:02 schreef mefke79 het volgende:
nog even zonder bijlezen: Driekus is anderhalf jaar vandaag!
Ik weet niet zo goed naar wat voor info ik op zoek ben. Bij dit toestel ontbrak niet de onderste trede. Ik had gewoon mijn hart in mijn keel zitten, dat is nu weer wat gezakt. Ik zou gewoon graag laten zien dat er meer nodig is dan alleen de fysieke vaardigheid om zo'n glijbaan te beklimmen. En ik kan me dus herinneren dat kinderen onder de 2,5 jaar sowieso nooit alleen op een trap gelaten moeten worden, hoe handig ze ook zijn. maar dat kan ik dus niet meer vinden.quote:Op maandag 28 maart 2011 19:22 schreef freecell het volgende:
Gefelici Mefke
Groof, dat is inderdaad gevaarlijk. Mijn schoonvader is speeltoestellencontroleur en speeltoestellen boven de 1.50 oid mogen niet voor kinderen onder de 3. Dan moet de onderste trede missen, zodat alleen grotere kindjes erop kunnen... Zoiets was het. Moet ik het hem even vragen anders?
Sowieso mogen kinderen onder de drie officieel niet op toestellen die hoger zijn dan 1,5x het kindquote:Op maandag 28 maart 2011 20:01 schreef groofskendezoveelste het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed naar wat voor info ik op zoek ben. Bij dit toestel ontbrak niet de onderste trede. Ik had gewoon mijn hart in mijn keel zitten, dat is nu weer wat gezakt. Ik zou gewoon graag laten zien dat er meer nodig is dan alleen de fysieke vaardigheid om zo'n glijbaan te beklimmen. En ik kan me dus herinneren dat kinderen onder de 2,5 jaar sowieso nooit alleen op een trap gelaten moeten worden, hoe handig ze ook zijn. maar dat kan ik dus niet meer vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |