quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:39 schreef Beessie-Jen het volgende:
haha dat dan wel weer jammer van die schommelEvie vind speeltuinen helemaal tha bomb.. zelfs de glijbaan is een succes. Vandaag bij de kinderboerderij is ze ook heeeel vaak ervanaf geweest. Op een gegeven moment konden we dr gewoon bovenaan neerzetten, en schoof ze zelf dr billen over het randje om te gaan glijden
zo leuk om te zien!
en Evie vond de pauwen ook leuktotdat dr eentje in de hand pikte vanmiddag..
en ooohh schande ik vergeet helemaal te jompelen voor Driekus zijn mooie lijntjes!
Auwe Eviequote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:24 schreef Beessie-Jen het volgende:
o ja klimmen... dat doet Evie ook heeeel erg veel. Resultaat deze week; op KDV op stoel geklommen, buiten, en toen gevallen; tand door de lip; en helemaal blauw tandvlees bovenin dr mondje...
auuuu
Slaapt ze in de auto? Dat doet Senna namelijk wel. In zo'n geval slaapt ze op de heenweg en op de terugweg, dus doet ze haar slaapje wel maar dan in twee delen en op een ander tijdstip.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:02 schreef Ssserpente het volgende:
Hoe doen jullie dat als je een hele dag wel wilt? Ik zou graag een dagje met Lente naar de Efteling willen, maar overdag slaapt ze nog zo'n drie uur. En dat gaat ze in de buggy in de Efteling vast niet doen...
Daar was ik al bang voor...quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:03 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Gewoon nog een jaartje wachten Serpente.
Ook niet als ze echt moe is?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:02 schreef Ssserpente het volgende:
Hoe doen jullie dat als je een hele dag wel wilt? Ik zou graag een dagje met Lente naar de Efteling willen, maar overdag slaapt ze nog zo'n drie uur. En dat gaat ze in de buggy in de Efteling vast niet doen...
Eigenlijk alleen als het slaapjestijd is. Als we 's ochtends richting Efteling rijden gaat ze echt nog niet slapen, daarvoor vindt ze autorijden (eigenlijk alles dat met auto's te maken heeft) veel te leuk.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:06 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Slaapt ze in de auto? Dat doet Senna namelijk wel. In zo'n geval slaapt ze op de heenweg en op de terugweg, dus doet ze haar slaapje wel maar dan in twee delen en op een ander tijdstip.
niet.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:02 schreef Ssserpente het volgende:
Hier gaan ze om 19 uur naar bed. Maar als het een keer een uurtje later wordt slaapt hij meestal niet langer uit.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:06 schreef Beessie-Jen het volgende:
hoe laat liggen jullie kindjes savonds in bed? dat maakt ook verschil denk ik?
En mocht ze niet gaan slapen dan zal ze het wel reuze naar haar zin hebben en slaapt ze vast op de terugwegquote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:08 schreef Ssserpente het volgende:
Ik vrees het niet, Meimel, maar eigenlijk weet ik het niet goed. Eigenlijk moeten we het maar gewoon doen, dan zien we daar wel en weten we dat ook weer.
dat ook nog eens! we zijn alleen al aan entree 100 euro kwijt. nou sorrie, maar dat vind ik veel te duur. plus dan nog reistijd (en nee, de mijne vinden lang autorijden niet leuk), plus dan een hapje en een drankje, nee dank je. we gaan wel gewoon naar het bos, wellicht naar park oikos of kroamschuddenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:13 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Voor mij is een bezoekje Efteling meer een financiële kwestie op dit moment. Ik ga echt nog geen lading geld neertellen voor zoiets als ze even blij worden van een bezoekje aan een zwembad/kinderboerderij/station/vliegveld/ kleine dierentuin/reptielenhuis ...
Mogen we bestellingen doen bij je voor de tweedehands duplowinkel?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 09:21 schreef Incantrix het volgende:
Lekker Free, een dagje lummelenWij hebben vanmiddag een kinderverjaardag in Dordrecht en gaan vooraf even naar de tweedehands duplo-winkel die daar ook zit
Morgen dus naar Hattem, en op de terugweg Stef in Lilytown droppen
Nou, zó duur is de Efteling nou ook weer niet hoorquote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:18 schreef simmu het volgende:
dat ook nog eens! we zijn alleen al aan entree 100 euro kwijt.
Ko heeft vandaag nog een uur op mijn rug geslapen in de Boba.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:06 schreef miss_sly het volgende:
Ow en Senna heeft toen een uurtje bij me in de doek geslapenin september was dat, dus toen was ze 14 maanden, toen kon dat nog.
Dan zit je toch met 3 betalende personen en 10 euro parkeerkosten bóven de 100 euro?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:04 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Nou, zó duur is de Efteling nou ook weer niet hoor32 euro pp en kinderen t/m 3 zijn gratis. En er is altijd wel een kortingsactie te vinden voor een paar euro korting
jupquote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:39 schreef Chan het volgende:
[..]
Dan zit je toch met 3 betalende personen en 10 euro parkeerkosten bóven de 100 euro?
Maar het is wel een erg mooi park, en het viel me ook op dat het personeel erg professioneel is, dus ze zullen het geld wel goed besteden
Als mijn dochter echt moe was, ging ze brullen en moeilijk doen. Slapen in de buggy deed ze echt niet. Roep dat niet te makkelijk hoor. Niet elk kind kan zich zomaar overgeven aan de slaap met vanalles om zich heen.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:09 schreef oeke het volgende:
Gewoon gaan, Sserpente! Als ze echt moe is valt ze vast wel in slaap in de buggy en dan kunnen jullie even lekker eten ofzo.
Wij willen binnenkort ook gaan. Ik heb er zo'n zin in.
Daar heb je vast gelijk in.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:22 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Als mijn dochter echt moe was, ging ze brullen en moeilijk doen. Slapen in de buggy deed ze echt niet. Roep dat niet te makkelijk hoor. Niet elk kind kan zich zomaar overgeven aan de slaap met vanalles om zich heen.
Oh dat was volgens mij afgelopen vrijdag he?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:26 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ik kreeg een brief van het kdv: opa-en-omadag.
snap ikquote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:29 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Nee, de 4e, de 6e en de 7e april.
Ik vind het echt best confronterend.
hier precies hetzelfde! nog steeds kan selene minder prikkels hebben dan ravi. geen idee waar dat nou van komt, misschien omdat ravi toch heel snel heel veel prikkels willy-nilly te verduren kreeg. of misschien zit het er gewoon in of omdat hij een jonetje is, geen idee. het is 1 van de weinige dingen waar ze echt volstrekt anders in zijnquote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:49 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Mijn zoon kan dat gelukkig ook. Misschien heb ik S onvoldoende getraind daarin. Feit blijft dat ze het zo ongetraind in elk geval niet kon.
Kan ik me wel voorstellenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:29 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Nee, de 4e, de 6e en de 7e april.
Ik vind het echt best confronterend.
Haha, een soort puppy-training!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:16 schreef amaranta het volgende:
Veel trainen inderdaadVeel feestjes bezoeken en vaak tot midden in de nacht doorhalen!
Jahoor, ik herken dat wel.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:07 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Die van mij kennen opa en oma gelukkig wel echt. Ik vind zo'n opa-en-omadag confronterend voor de dag zelf, maar het raakt me dan ineens nog veel dieper. Een heel wezenlijk gemis vanuit mijzelf. Ach, het is ook niet erg. Ook verdriet hoort erbij, niet waar.
Maneschijn is 2x een cirkel maken in de lucht (dus bij elke 'in de maneschijn' eentje).quote:Op zondag 27 maart 2011 09:03 schreef Ssserpente het volgende:
Weten jullie hoe de gebaren bij het het liedje "In de maneschijn" gaan? Ik kom er net bij toeval achter dat Lente het grootste deel kent. Supergrappig!Zal ze wel de kinderopvang geleerd hebben. Ze klimt het trapje op, laat de vis zwemmen en schudt 'nee' bij 'en je raadt het niet.
Is er ook een gebaar voor de maneschijn en de duizendpoot?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |