Slaapt ze in de auto? Dat doet Senna namelijk wel. In zo'n geval slaapt ze op de heenweg en op de terugweg, dus doet ze haar slaapje wel maar dan in twee delen en op een ander tijdstip.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:02 schreef Ssserpente het volgende:
Hoe doen jullie dat als je een hele dag wel wilt? Ik zou graag een dagje met Lente naar de Efteling willen, maar overdag slaapt ze nog zo'n drie uur. En dat gaat ze in de buggy in de Efteling vast niet doen...
Daar was ik al bang voor...quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:03 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Gewoon nog een jaartje wachten Serpente.
Ook niet als ze echt moe is?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:02 schreef Ssserpente het volgende:
Hoe doen jullie dat als je een hele dag wel wilt? Ik zou graag een dagje met Lente naar de Efteling willen, maar overdag slaapt ze nog zo'n drie uur. En dat gaat ze in de buggy in de Efteling vast niet doen...
Eigenlijk alleen als het slaapjestijd is. Als we 's ochtends richting Efteling rijden gaat ze echt nog niet slapen, daarvoor vindt ze autorijden (eigenlijk alles dat met auto's te maken heeft) veel te leuk.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:06 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Slaapt ze in de auto? Dat doet Senna namelijk wel. In zo'n geval slaapt ze op de heenweg en op de terugweg, dus doet ze haar slaapje wel maar dan in twee delen en op een ander tijdstip.
niet.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:02 schreef Ssserpente het volgende:
Hier gaan ze om 19 uur naar bed. Maar als het een keer een uurtje later wordt slaapt hij meestal niet langer uit.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:06 schreef Beessie-Jen het volgende:
hoe laat liggen jullie kindjes savonds in bed? dat maakt ook verschil denk ik?
En mocht ze niet gaan slapen dan zal ze het wel reuze naar haar zin hebben en slaapt ze vast op de terugwegquote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:08 schreef Ssserpente het volgende:
Ik vrees het niet, Meimel, maar eigenlijk weet ik het niet goed. Eigenlijk moeten we het maar gewoon doen, dan zien we daar wel en weten we dat ook weer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |