abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94637801
Mijn zoon laat zich altijd heel makkelijk in bed leggen, maar gisteren had ik ineens het idee dat hij zijn tweede slaapje helemaal niet geslapen had. Toen ik na een uurtje bovenkwam lag hij zo klaarwakker te wezen en 's avonds om 1900uur was hij ook echt moe-er dan normaal.

Vandaag dus toch maar wat langer opgehouden met het idee dat als hij toch maar één keer slaapt, dan liever wat later op de dag... en... hij slaapt nu al 3 uur! :o _O_
  zaterdag 26 maart 2011 @ 13:57:37 #27
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_94637933
hier gaat dat net zo Groofs; ik deed Evie eerst ook vaak rond 16:30 uur nog even op bed, maar de laatste tijd sliep ze dan gewoon niet meer; lag te spelen in bed.
Nu is ze over op 1 slaapje en duurt dat slaapje soms ook meer dan 2 uur. Merk ook dat ik er creatiever mee om kan gaan; als ik late dienst heb; dan slaapt ze van 12 tot 14 uur (om daarna naar de KDV te gaan).. maar als we naar de dierentuin ofzo gaan, dan kan ik dr ook pas om 14 of 14:30 uur op bed leggen... :)
het wordt wel makkelijker zo.
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_94637996
Oh, maar die van mij heb ik vanochtend tot 10.45 uur op weten te houden. Tot later lukte echt nog niet hoor. :D

Dat klinkt meer zoals mijn dochter een paar maandengeleden wat jij beschrijft. ;)
  zaterdag 26 maart 2011 @ 14:02:05 #29
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_94638076
moet er wel ff bij vermelden dat Evie meestal tot negen uur ongeveer slaapt. Dat maakt natuurlijk ook wel wat verschil.
(vanmorgen was het zelfs 10 uur OMG!)
pi_94638077
ravi kan variabel zijn met zijn slaapje(s), selene niet hoor. morgenochtend skippen we gewoon zn ochtendslaapje en is er niks aan de hand. bij selene kon dat dus echt niet ongestraft! nog steeds niet eigenlijk. ze kan wel een dagje zonder slaapje, maar dan zit je 's avonds *en* de andere dag met een sjaggerijnige peuter die echt geen weg weet met zichzelf
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_94638106
Hoe doen jullie dat als je een hele dag wel wilt? Ik zou graag een dagje met Lente naar de Efteling willen, maar overdag slaapt ze nog zo'n drie uur. En dat gaat ze in de buggy in de Efteling vast niet doen...
pi_94638126
Gewoon nog een jaartje wachten Serpente. :P
pi_94638148
Dat maakt natuurlijk wel het verschil, Evie slaapt behoorlijk uit :D
Dyon redt het ook niet tot de middag. Meestal is hij rond half 7 wakker en vanmorgen om half 10 sliep hij tijdens het boodschapen doen. Aangezien hij toen al 1,5 uur geslapen heeft heb ik hm net pas weer naar bed gekregen. Blijft wel lastig die overgang van 2 naar 1 slaapje.
  Moderator zaterdag 26 maart 2011 @ 14:06:01 #34
5428 crew  miss_sly
pi_94638222
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 14:02 schreef Ssserpente het volgende:
Hoe doen jullie dat als je een hele dag wel wilt? Ik zou graag een dagje met Lente naar de Efteling willen, maar overdag slaapt ze nog zo'n drie uur. En dat gaat ze in de buggy in de Efteling vast niet doen...
Slaapt ze in de auto? Dat doet Senna namelijk wel. In zo'n geval slaapt ze op de heenweg en op de terugweg, dus doet ze haar slaapje wel maar dan in twee delen en op een ander tijdstip.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_94638233
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 14:03 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Gewoon nog een jaartje wachten Serpente. :P
Daar was ik al bang voor... -O-
  zaterdag 26 maart 2011 @ 14:06:17 #36
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_94638234
hoe laat liggen jullie kindjes savonds in bed? dat maakt ook verschil denk ik?

En Ssserpente; een hele dag heb ik tot dusver nog niet aangedurfd, kan me ook echt niet voorstellen dat Evie dan echt gaat slapen. Maar in mei staat er hier een dag Efteling op de planning, dus dan zullen we het gaan meemaken...
  Moderator zaterdag 26 maart 2011 @ 14:06:51 #37
5428 crew  miss_sly
pi_94638251
Ow en Senna heeft toen een uurtje bij me in de doek geslapen O+ in september was dat, dus toen was ze 14 maanden, toen kon dat nog.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_94638274
quote:
Ook niet als ze echt moe is?

Dyon slaapt altijd prima in de buggy. In de Efteling heeft hij het wel langer dan normaal volgehouden, wilde gewoon alles kunnen volgen :P
pi_94638275
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 14:06 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Slaapt ze in de auto? Dat doet Senna namelijk wel. In zo'n geval slaapt ze op de heenweg en op de terugweg, dus doet ze haar slaapje wel maar dan in twee delen en op een ander tijdstip.
Eigenlijk alleen als het slaapjestijd is. Als we 's ochtends richting Efteling rijden gaat ze echt nog niet slapen, daarvoor vindt ze autorijden (eigenlijk alles dat met auto's te maken heeft) veel te leuk.
pi_94638276
quote:
niet.
dat vermijden we als het ff kan. gewoon omdat zulks way te lastig en irritant is. nu gaat dat wat makkelijker (ravi kan in de doek hazeslaapjes doen en dan is het hem best) maar we vermijden het nog steeds. gewoon omdat het lastig is.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_94638300
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 14:06 schreef Beessie-Jen het volgende:
hoe laat liggen jullie kindjes savonds in bed? dat maakt ook verschil denk ik?

Hier gaan ze om 19 uur naar bed. Maar als het een keer een uurtje later wordt slaapt hij meestal niet langer uit.
pi_94638316
Ik vrees het niet, Meimel, maar eigenlijk weet ik het niet goed. Eigenlijk moeten we het maar gewoon doen, dan zien we daar wel en weten we dat ook weer.
pi_94638353
Hier net als bij Miss eigenlijk. Hij slaapt bijna altijd in de auto als we langer rijden en evt. nog een slaapje in de buggy dan.
pi_94638373
Whoei! Racoon heeft iedereen in Goes opgeroepen vanavond Love you More op de markt te komen zingen voor War Child. O+ *O*

Sorry hoor, moest ff... :@
pi_94638381
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 14:08 schreef Ssserpente het volgende:
Ik vrees het niet, Meimel, maar eigenlijk weet ik het niet goed. Eigenlijk moeten we het maar gewoon doen, dan zien we daar wel en weten we dat ook weer.
En mocht ze niet gaan slapen dan zal ze het wel reuze naar haar zin hebben en slaapt ze vast op de terugweg ;)
pi_94638402
Psies. :)
  zaterdag 26 maart 2011 @ 14:11:45 #47
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_94638424
jaaj gewoon proberen een keertje, denk dat wij dat ook gaan doen in mei. Zullen wel zien hoe het gaat. Als ze echt moe is, zal ze vast wel gaan slapen uiteindelijk.
pi_94638426
Die van mij gaan tussen 18.45 en 19.15uur naar bed. Om 19.30uur zit ik altijd beneden en is het boven altijd in diepe rust :Z

Op werkdagen wek ik de kindjes om 6.15uur. Op vrije dagen slaapt mijn dochter tot 7 (lees: blijft op haar kamer tot 7) en mijn zoon tot ergens tussen 7 en 8.

Wat Miss beschrijft doe ik ook, slaapjes in de auto plannen, maar wat jij zegt serpente, dat is wel een lastige timing soms, want dat lukt alleen als ze moe genoeg zijn.
pi_94638489
Voor mij is een bezoekje Efteling meer een financiële kwestie op dit moment. Ik ga echt nog geen lading geld neertellen voor zoiets als ze even blij worden van een bezoekje aan een zwembad/kinderboerderij/station/vliegveld/ kleine dierentuin/reptielenhuis ...
pi_94638546
Ik denk dat ik mijn dreumes maar ga wekken zo. Normaal laat ik hem ook max 3 uur slapen in het totaal.

:D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')