abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 26 maart 2011 @ 14:15:49 #51
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_94638557
Efteling is idd duuuuur! maar wij gaan niet alleen; het gaat om mijn neefje die is jarig dan; wordt 7 en mijn nichtjes zijn 5.5 en bijna 3, dus die vinden dat wel al echt leuk.
Anders zouden wij vast ook zelf niet gegaa zijn...
(alleen die lange autorit lijkt me al niet zo leuk.)
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_94638658
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 14:13 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Voor mij is een bezoekje Efteling meer een financiële kwestie op dit moment. Ik ga echt nog geen lading geld neertellen voor zoiets als ze even blij worden van een bezoekje aan een zwembad/kinderboerderij/station/vliegveld/ kleine dierentuin/reptielenhuis ...
dat ook nog eens! we zijn alleen al aan entree 100 euro kwijt. nou sorrie, maar dat vind ik veel te duur. plus dan nog reistijd (en nee, de mijne vinden lang autorijden niet leuk), plus dan een hapje en een drankje, nee dank je. we gaan wel gewoon naar het bos, wellicht naar park oikos of kroamschudden ;)
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_94638681
Ja de Efteling is volgens mij dit jaar nog duurder geworden....
Wij gaan iig 1x per jaar met het werk van papa, gratis dus ;) Helaas wel in de winter. Zomerefteling vind ik toch leuker :P Gaan we meestal ook wel elke zomer naartoe en dan zijn er altijd wel via iets acties/kortingen.
Maar te duur ben ik het helemaal mee eens! Weet ook niet of we deze zomer wel gaan, hebben nu ook een abo op de dierentuin en kunnen dan ook nog een keer gratis naar Plopsa en Safaripark Beeksebergen.
pi_94638683
Oh ja, bos! O+

Daar wil ik ook nog eens naartoe binnenkort. ^O^
pi_94638842
eind juni (of juli, dat vergeet ik altijd) is er hier weer het (gratis!) kunafestival. da's echt zo geweldig leuk! erg zweefteverig, maar niet storend zo ;) zelfs sangrdax vreet het :)

er is hier in de buurt altijd wel iets te doen. da's het voordeel van midden in een vakantiestreek wonen he ;)
  Moderator zaterdag 26 maart 2011 @ 14:24:46 #56
5428 crew  miss_sly
pi_94638854
Efteling is duur, maar ik vind het wel echt een geweldig park. Het is goed verzorgd, mooi, voor alle leeftijden zo ongeveer iets. Ik wil wel proberen ieder jaar met Senna een keer te gaan. Ik ben zelf vroeger ook ieder jaar zo'n beetje geweest en ik vond het geweldig O+
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_94639084
Ik ben nog maar een keer in de Efteling geweest, vorig jaar, en zonder Timo. Dit jaar gaan we weer (ene kaartje gratis en andere met korting, anders vind ik het ook véél te duur) en ik twijfel of we Timo dit keer meenemen of niet. Het leek me vorig jaar vooral veel gedoe en dit jaar eigenlijk ook nog wel :@
pi_94639405
Wij kunnen eigenlijk elk jaar of met mijn werk of met het werk van mijn man naar de Efteling. En in de winter was er een kortingsactie via de krant. Ik zoek dus wel de kortingsacties op, maar het is voor mij inderdaad ook meer jeugdsentiment. Wij gingen vroeger ook ongeveer elk jaar. Grote tas met broodjes en drinken mee en gaaaan. Maar goed, wij rijden er maar iets meer dan een half uurtje op.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  zaterdag 26 maart 2011 @ 14:42:56 #59
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_94639418
quote:
Op zaterdag 26 maart 2011 09:21 schreef Incantrix het volgende:
Lekker Free, een dagje lummelen :) Wij hebben vanmiddag een kinderverjaardag in Dordrecht en gaan vooraf even naar de tweedehands duplo-winkel die daar ook zit :) Morgen dus naar Hattem, en op de terugweg Stef in Lilytown droppen ;)
Mogen we bestellingen doen bij je voor de tweedehands duplowinkel? O-) :P
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_94643643
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 14:18 schreef simmu het volgende:
dat ook nog eens! we zijn alleen al aan entree 100 euro kwijt.
Nou, zó duur is de Efteling nou ook weer niet hoor :D 32 euro pp en kinderen t/m 3 zijn gratis. En er is altijd wel een kortingsactie te vinden voor een paar euro korting :)
pi_94643828
Gewoon gaan, Sserpente! Als ze echt moe is valt ze vast wel in slaap in de buggy en dan kunnen jullie even lekker eten ofzo.
Wij willen binnenkort ook gaan. Ik heb er zo'n zin in. :Y
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 14:06 schreef miss_sly het volgende:
Ow en Senna heeft toen een uurtje bij me in de doek geslapen O+ in september was dat, dus toen was ze 14 maanden, toen kon dat nog.
Ko heeft vandaag nog een uur op mijn rug geslapen in de Boba. :o
Dus hier kan het nog steeds! *O*
Die gaat in elk geval mee als wij naar de Efteling gaan.
Ik vind het ook erg veel geld, maar gelukkig zijn er airmiles gespaard in de familie!

Hoera voor de goede nachten! *O*
Kusjes voor de brokkenpiloten! :*
En kusjes voor de tanden en kiezen! :*
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_94644686
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 17:04 schreef Fannetje het volgende:

[..]

Nou, zó duur is de Efteling nou ook weer niet hoor :D 32 euro pp en kinderen t/m 3 zijn gratis. En er is altijd wel een kortingsactie te vinden voor een paar euro korting :)
Dan zit je toch met 3 betalende personen en 10 euro parkeerkosten bóven de 100 euro?
Maar het is wel een erg mooi park, en het viel me ook op dat het personeel erg professioneel is, dus ze zullen het geld wel goed besteden :)
pi_94645169
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 17:39 schreef Chan het volgende:

[..]

Dan zit je toch met 3 betalende personen en 10 euro parkeerkosten bóven de 100 euro?
Maar het is wel een erg mooi park, en het viel me ook op dat het personeel erg professioneel is, dus ze zullen het geld wel goed besteden :)
jup

tis ook een mooi park :) toen ik daar meer in de buurt woonde ging ik regelmatig hoor. maar voor zo ff een dagje uit vind ik het echt te duur, hoe mooi het ook is. maar goed. ik ben vanuit dezelfde redenatie ook nog nooit naar disneyland parijs geweest en dat gaan we niet doen ook.

edit. we zouden idd wat onder de 100 blijven, ex hapjes en drankjes, want de kinders mogen allebei gratis.
pi_94648523
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 17:09 schreef oeke het volgende:
Gewoon gaan, Sserpente! Als ze echt moe is valt ze vast wel in slaap in de buggy en dan kunnen jullie even lekker eten ofzo.
Wij willen binnenkort ook gaan. Ik heb er zo'n zin in. :Y

Als mijn dochter echt moe was, ging ze brullen en moeilijk doen. Slapen in de buggy deed ze echt niet. Roep dat niet te makkelijk hoor. Niet elk kind kan zich zomaar overgeven aan de slaap met vanalles om zich heen.
  zaterdag 26 maart 2011 @ 19:30:57 #65
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_94648826
Wij zijn pas in de Efteling geweest. Als het aan Eva (3) had gelegen, was ze ook in de phyton gegaan en alles wat hard en hoog gaat. De fata morgana daarentegen was te eng.
Verder is ze overal waar ze in mocht, ook ingegaan.
Fabian is nog wat aan de jonge kant, maar ook hij genoot met volle teugen. Carnaval festival, de droomvlucht. Prachtig.
pi_94648884
Oh, ik denk ook echt wel dat ze het mooi vinden hoor. Absoluut. Ik denk alleen dat ik ze met andere dingen op dit moment nog net zoveel plezier doe. En dan heb ik er simpelweg het geld gewoon niet voor over.

Ik ben zelf 2 keer in de efteling geweest. :P Ik heb er dus misschien ook wat minder binding mee dan jullie. :')
  zaterdag 26 maart 2011 @ 19:35:59 #67
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_94648976
Ik voel me raar, als ik er een jaar niet ben geweest :P
pi_94649464
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 19:22 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Als mijn dochter echt moe was, ging ze brullen en moeilijk doen. Slapen in de buggy deed ze echt niet. Roep dat niet te makkelijk hoor. Niet elk kind kan zich zomaar overgeven aan de slaap met vanalles om zich heen.
Daar heb je vast gelijk in.
De mijne doet dat wel, dus dat is mijn referentiekader.
Verder ben ik ook nogal makkelijk geloof ik, in het meeslepen van mijn kind. ;)

Naar de Efteling ga ik vooral voor mezelf! :D
En als Ko het ook nog eens leuk vind, geniet ik driedubbel. O+
pi_94649533
Mijn zoon kan dat gelukkig ook. Misschien heb ik S onvoldoende getraind daarin. Feit blijft dat ze het zo ongetraind in elk geval niet kon. ;)
  zaterdag 26 maart 2011 @ 20:16:29 #70
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_94650684
Ik kan beide kinderen overal mee naar toe slepen. Dat is wel fijn. Eva is daar zelfs nog ee tandje makkelijjker in dan Fabi, maar ook dat komt goed.
Veel trainen inderdaad :P Veel feestjes bezoeken en vaak tot midden in de nacht doorhalen!
pi_94651187
Ik kreeg een brief van het kdv: opa-en-omadag. -O-
  zaterdag 26 maart 2011 @ 20:26:59 #72
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_94651231
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 20:26 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ik kreeg een brief van het kdv: opa-en-omadag. -O-
Oh dat was volgens mij afgelopen vrijdag he?
Weten ze daar dat opa en oma ver weg wonen?
Maargoed, ze kunnen dan ook een mooie tekening maken enzo, en die opsturen.
pi_94651361
Nee, de 4e, de 6e en de 7e april.

Ik vind het echt best confronterend.
  zaterdag 26 maart 2011 @ 20:34:54 #74
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_94651627
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 20:29 schreef groofskendezoveelste het volgende:

snap ik
pi_94651629
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 19:49 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Mijn zoon kan dat gelukkig ook. Misschien heb ik S onvoldoende getraind daarin. Feit blijft dat ze het zo ongetraind in elk geval niet kon. ;)
hier precies hetzelfde! nog steeds kan selene minder prikkels hebben dan ravi. geen idee waar dat nou van komt, misschien omdat ravi toch heel snel heel veel prikkels willy-nilly te verduren kreeg. of misschien zit het er gewoon in of omdat hij een jonetje is, geen idee. het is 1 van de weinige dingen waar ze echt volstrekt anders in zijn ;)
pi_94652072
Ja, hier is dat ook een duidelijk verschil.

Hoewel ik het temperament trouwens hetzelfde vind, hebben ze wel echt duidelijk andere karaktertjes. Leuk om te ontdekken hoe R is met dingen. Leuk om dingen te herkennen, maar ook leuk om te zien dat hij sommige dingen totaal anders aanpakt.
  Moderator zaterdag 26 maart 2011 @ 20:50:04 #77
5428 crew  miss_sly
pi_94652233
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 20:29 schreef groofskendezoveelste het volgende:

Kan ik me wel voorstellen :*
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_94652276
inderdaad groofsken! die combi van anders en toch zo herkenbaar is zo leuk O+
ravi doet nu trouwens selene in alles na. zijn ze bij jou ook zo hecht? ik sta er echt van te kijken hoe close ravi en selene zijn. en het gaat op een heel fijne vrije manier. in de speeltuin doen ze elk hun eigen ding, maar als er eentje brult komt de ander direct aanzetten hoor!
pi_94652404
Ze zijn heel hecht ja. Ze vechten ook al echt, maar als R slaapt zal S meerdere keren vragen 'waar is R nou?'... Ze mist dan echt zijn aanwezigheid.
  zaterdag 26 maart 2011 @ 20:53:59 #80
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_94652412
Even zonder bij te lezen: kijk eens wat wij afgelopen dagen gedaan hebben? O+
pi_94652471
Efteling, daar zullen heus wel ooit een keer heengaan maar niet dit jaar. Vind het een leuk park, en ik houd persoonlijk niet van pretparken.

Groof, dat is niet leuk nee... Lijkt mij ook best erg confronterend. :*

Ik kom ff jompelen voor mijn lieve dochter *O* O+
Ze is weer helemaal dr eigen ikkie. Heerlijk om haar weer vrolijk te hebben.
We zijn druk aan het klussen in huis maar dat ging supergoed vandaag. Ze banjerd er gewoon een beetje omheen en heeft zich opperbest vermaakt. Ook is ze met papa even naar de Mediamarkt geweest waar ze ook heerlijk gewandeld heeft en heel schattig is geweest. Ze vond alles een feest.
We aten wok-to-go afgehaald en ze heeft een hele bak rijst weggewerkt (al het kip en groente werden er vakkundig uitgehaald, dus daarna nog maar even een banaan gegeven).
En nu ligt ze helemaal uitgeteld op bed.
We houden gewoon zoveel van ons meissie, fijn dat ze zich voor het eerst in maanden weer echt goed voelt.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_94652658
Wat fijn Wickie. Klinkt goed.

R is wat minder eenkennig aan het worden. Dat vind ikzelf best een welkome ontwikkeling :P .
pi_94652791
quote:
7s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 20:16 schreef amaranta het volgende:
Veel trainen inderdaad :P Veel feestjes bezoeken en vaak tot midden in de nacht doorhalen!
Haha, een soort puppy-training! ~O>

Groofs, dat lijkt me ook confronterend en moeilijk. :*
Ko zegt sinds een paar dagen heel vaak 'Opa', maar hij heeft hem al heel lang niet gezien. Dus hij heeft niet de associatie opa erbij, denk ik.
Maar toch vind ik het ook confronterend, misschien wel juist dat hij er geen beeld bij heeft.
Hij heeft trouwens ook maar 1 opa.

Wat fijn Wickie, klinkt als een heerlijke dag!
En wat kun je blij voor ze zijn he? Als ze weer goed in hun velletje zitten. O+
pi_94653022
Die van mij kennen opa en oma gelukkig wel echt. Ik vind zo'n opa-en-omadag confronterend voor de dag zelf, maar het raakt me dan ineens nog veel dieper. Een heel wezenlijk gemis vanuit mijzelf. Ach, het is ook niet erg. Ook verdriet hoort erbij, niet waar. ;)
pi_94653327
Dat lijkt me ook confronterend Groof.
Van de zomer zien ze hun opa en oma wel weer toch?

Hier 3 opa's en 3 oma's :@ Maar het gevoel snap ik zeker wel. Dat had ik als kind als het over ouders ging (mijn ouders waren gescheiden). Naja nu hebben we dus een voordeel gekregen doordagt mn ouders gescheiden waren, de kids hebben daardoor een opa en oma extra ;)
pi_94653470
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 21:07 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Die van mij kennen opa en oma gelukkig wel echt. Ik vind zo'n opa-en-omadag confronterend voor de dag zelf, maar het raakt me dan ineens nog veel dieper. Een heel wezenlijk gemis vanuit mijzelf. Ach, het is ook niet erg. Ook verdriet hoort erbij, niet waar. ;)
Jahoor, ik herken dat wel.
Mijn vader komt gelukkig in juli voorgoed weer naar Belgie, dus dan is hij er vaker bij. Ko heeft hem nu 6 of 7 keer gezien. Dat is op deze leeftijd echt erg weinig.
Ik merkte dat hij het skypen niet zo leuk vond of niet begreep dus dat doen we weinig.
Ergens raakt dat gemis me ook in het beeld dat ik had van hoe een opa of oma hoort te zijn voor mijn kind. Maar dat is wel heel prive. Ofzo.
pi_94653518
Ja hoor, een maandlang 24/7 :P . En met Pasen ook al een paar dagen. O+

Hebben jullie al wat in het vooruitzicht wat dat betreft Oeke? Oh, en Meimeltje. :*
pi_94653580
Ah, je was me voor. Fijn dat hij dichterbij komt. Hopelijk zien jullie hem dan ook vaker. :*
pi_94653931
Oeke, waar woont hij nu?
Mijn moeder woonde hier om de hoek en mn vader ook hier in de provincie. Die zijn beiden door hun relaties ver weg gaan wonen. Mn vader naar Zeeland (opnieuw getrouwd) en mn moeder naar Brabant. Op zich ben je er zo, het is geen buitenland zoals bij jullie, maar het maakt hier echt heel veel uit in frequentie van contact. Mn moeder heeft 3 jaar lang 1-2 keer per week op Kyllian gepast en die zien we nu maar max 1x in de 2-3 maanden ofzo.

Nog maar even dus Groof O+
pi_94654181
Ja, zie je. Dat is toch echt maar heel weinig hoor Meimel. Ik denk dat wij ze nog meer zien als we het bijvoorbeeld in uren per jaar zouden uitdrukken. En de skype maakt hier wel echt een hoop goed ook.
pi_94654253
Nu woont hij in Zuid Amerika, Meimeltje.
En als hij terugkomt gaat hij in Belgie wonen.
Dus ik ben benieuwd hoe de frequentie gaat zijn. Hij gaat ook met pensioen dus je zou zeggen dat hij meer tijd heeft, maar ik ben bang dat het inderdaad ietsie meer zal zijn, maar niet veel meer. ;(

Jammer is dat he? Die afstanden zijn het probleem eigenlijk niet echt volgens mij, maar meer de psychische drempel die je over moet. Als je begrijpt wat ik bedoel. ;)
Lijkt me best ook een grote verandering voor Kylian, niet waar?
pi_94654375
Nee, precies. Wat jullie schrijven lijkt me nog zwaarder eigenlijk. Hier is de band goed, zijn ze echt een opa en oma en voel ik aan alle kanten dat iedereen zijn best doet om elkaar zoveel mogelijk te zien/ te spreken. Hier is het dus eigenlijk wel echt alleen de afstand juist.
pi_94654813
Zuid-Amerika is wel erg ver, dan is Belgie toch wel wat beter he. Het ligt ook echt zo erg aan het soort contact, de band is denk ik het belangrijkst of ze nou dichtbij of ver weg wonen.

Kyllian heeft het niet heel erg bewust meegemaakt dat oma niet meer op ging passen. Naja wel bewust, hij wist dat ze ging verhuizen, alhoewel dat ineens al binnen een paar weken nadat we dat wisten was, maar gelukkig had ik toen ze ging verhuizen net zwangerschapsverlof en is Kyllian gewoon die paar maanden bij mij geweest en 1 dag kdv. Denk dat daardoor de overgang naar een extra kdv dag makkelijker heeft gemaakt...en zn broertje ging natuurlijk met hm mee ;) Andere oma heeft nog wel gewoon opgepast totdat hij naar school ging.
  zaterdag 26 maart 2011 @ 21:59:19 #94
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_94655252
Efteling, daar gaan we morgen weer naartoe *O*
En ja, Bram en Eline gaan beide lekker mee. Bram is er de eerste keer geweest toen hij bijna 2 maanden was, en we gaan gemiddeld 2 keer per jaar. En altijd met een kortingsactie (meestal zegeltjes sparen bij AH, morgen actie van Tros). Hij geniet er elke keer weer van, vooral carnaval festival, droomvlucht en het sprookjesbos. Hij begon vandaag al te vragen naar de Sprookjesboom.
Maar Efteling gaan we ook voor onzelf heen. J. en ik houden allebei van pretparken, hell, we hebben zelfs een abbo op Disneyland Parijs gehad (daar is Bram geweest toen hij 2,5 maand was, laatste weekend van abbo). Morgen nemen we een grote tas met broodjes, koekjes, fruit en drinken mee. We gaan met vrienden die een zoontje van bijna 3 hebben en een zoontje die 3 weken jonger is dan ons Elien. Heerlijk, heb er superveel zin in.
pi_94655948
Opa's en Oma's hebben we hier van elk nog 4 (hoewel 2 van elk overoma's/opa's zijn). We zien de meesten alleen erg weinig.. Een opa/omadag op het kdv zou ik niet zo op zitten te wachten eigenlijk, daarvoor ziet Timo ze gewoon te weinig. Ik kan me goed voorstellen dat het voor jou confronterend is groofs!

Sugarsnap veel plezier morgen dan! :)
pi_94658324
Veel plezier, Sugarsnap!

Ik heb gewoon een kindje dat in zijn slaap roept: Mama mama! En dat ben ik dan! :o O+

Vandaag nog een leuk moment, we tillen Ko in de buggy de bus in, hij ziet de chauffeur en roept: Hoi!
Haha, de chauffeur glom helemaal, en vond Ko een leuke baby. :)
Ko is trouwens ineens helemaal van de Hallo en de Hoi en de Doei! :W
Tegen iedereen op straat.
  zondag 27 maart 2011 @ 08:52:53 #97
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_94666480
Leuk hè oeke?
Harry zwaait naar iedereen, heel enthousiast. Naar alles wat voorbij komt. Dier, mens, auto, grote tractors :D
En op de fiets zwaait hij met armen en benen tegelijk. O+

wickie, fijn dat het goed gaat met jullie meisje zeg! Hopelijk is het na de buisjes helemaal top. :Y

Sugarsnap, je leest dit niet meer maar veel plezier vandaag!

Groofs, kan me voorstellen dat je even moest slikken.
mijn ouders daarentegen wonen relatief dichtbij maar vinden bellen zelfs teveel moeite. Ik vind het dan ook geweldig dat bijv jouw moeder naar Nederland komt om je bij te staan bij de laatste loodjes, maar het steekt tegelijkertijd wel een beetje omdat mijn moeder niet eens belt

Kijk eens wat wij afgelopen dagen gedaan hebben? O+

[ Bericht 6% gewijzigd door Asyniur op 27-03-2011 09:03:43 ]
pi_94666531
Weten jullie hoe de gebaren bij het het liedje "In de maneschijn" gaan? Ik kom er net bij toeval achter dat Lente het grootste deel kent. Supergrappig! :D Zal ze wel de kinderopvang geleerd hebben. Ze klimt het trapje op, laat de vis zwemmen en schudt 'nee' bij 'en je raadt het niet.

Is er ook een gebaar voor de maneschijn en de duizendpoot?
  zondag 27 maart 2011 @ 09:05:17 #99
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_94666544
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 09:03 schreef Ssserpente het volgende:
Weten jullie hoe de gebaren bij het het liedje "In de maneschijn" gaan? Ik kom er net bij toeval achter dat Lente het grootste deel kent. Supergrappig! :D Zal ze wel de kinderopvang geleerd hebben. Ze klimt het trapje op, laat de vis zwemmen en schudt 'nee' bij 'en je raadt het niet.

Is er ook een gebaar voor de maneschijn en de duizendpoot?
Maneschijn is 2x een cirkel maken in de lucht (dus bij elke 'in de maneschijn' eentje).
Schoenepoetsende duizendpoot is een 'borstelende beweging' van je ene hand boven de andere.
de rest weet je wel?
pi_94666554
Thanks! Wat is er nog meer dan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')