Ko is vaak wakker geworden vannacht, maar was ook makkelijk te troosten.
Hij loopt groen leeg, uit zijn neus en uit zijn ogen.
Maar gelukkig is hij erg vrolijk!
quote:
Op maandag 28 maart 2011 08:43 schreef Sorbootje het volgende:Oeke, wat naar dat Ko alweer iets onder de leden lijkt te hebben. Arm jochie! Hoe gaat dat trouwens als hij ziek is en jullie eigenlijk 'dienst' hebben op de kresj? Is er dan een soort reserve?
Er is inderdaad altijd een reserve ingeroosterd. En je kunt ook proberen te ruilen, dat lukt ook vaak.
Heerlijk, Sorbo, zulke gesprekjes met je kind!
Hier hebben we die gesprekjes ook steeds vaker. Ik vind het leuk!

Volgens mij was Ko trouwens in die periode ook maar weinig aangekomen.
Een belletje naar het cb lijkt me een goed idee, dan heb je in elk geval iets gedaan, dat voelt beter dan niets doen, maar wel blijven malen erover.
Wat heerlijk opgeruimd, Miss! Lekker nog even hier blijven wonen.

Ik las laatst een aantal interviews met gezinnen die ervoor hadden gekozen om in centrum Amsterdam te blijven wonen. Ik vond dat erg fijn om te lezen, dat het zelfs met grotere kinderen gewoon erg leuk kan zijn om in de stad te wonen. Misschien wel zonder tuin, maar wel met tal van andere mogelijkheden. Nouja, ik herken je twijfels in elk geval.

Wat bijzonder trouwens dat Senna al 'ik' zegt! In dat artikel wat ik laatst las over peutervaardigheden las ik dat het echte 'ik'-zeggen gemiddeld pas bij 3 jaar komt.
Snelle Senna, klein maar wel pienter!

Claudia, niet aan taal blootgesteld worden is toch wel iets anders dan vroeg of later gaan praten toch?
Ko begint nu goed te babbelen, maar hij praat niet veel in andere omgevingen, althans op de kresj is hij vrij stil en op het kdv ook begreep ik. Toch hoor ik van beide terug dat hij zo'n sociaal jongetje is dat zo goed samenspeelt.
Ik kan me voorstellen dat zeggen wat je wilt zorgt voor minder frustraties dan wanneer je dat niet kan, dat wel.
Poeh Wickie, ik hoop dat Mette snel aan de beurt is. 2 uur is wel lang inderdaad.

En Rienk die heel zacht Heit zegt, ik smolt!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir