Het hele liedje is 1 groot gebaarquote:
Zo doen we hem hier ookquote:Op zondag 27 maart 2011 09:14 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Het hele liedje is 1 groot gebaar
http://www.peuterplace.nl(...)e.htm#Indemaneschijn
Alleen heb ik vroeger geleerd om ook nog het raamkozijn uit te beelden: vierkant maken in de lucht met 2 handen. raam=met 2 handen horizontaal uit elkaar bewegen, ko=handen verticaal, zijn=handen horizontaal weer naar elkaar toe.
Snap je het nog?
Nu wel!quote:Op zondag 27 maart 2011 09:45 schreef Ssserpente het volgende:
Zoveul? Dawissiknie...
Dat wordt gebaren leren...
Wat lief!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:53 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ze zijn heel hecht ja. Ze vechten ook al echt, maar als R slaapt zal S meerdere keren vragen 'waar is R nou?'... Ze mist dan echt zijn aanwezigheid.
Dat glijbaanfilmpje!quote:Op zondag 27 maart 2011 10:48 schreef Asyniur het volgende:
Deze:
ik had ze in het filmpjestopic geplaatst met hier een link maar dat werkt blijkbaar niet
Wij probeerden hem dus te leren om goed van de glijbaan te gaan maar hij vindt dit leukerquote:Op zondag 27 maart 2011 14:30 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat glijbaanfilmpje!En hij loopt nog steeds zo met z'n handjes omhoog!
jammer. ik ben donderdag in de buurtquote:Op zondag 27 maart 2011 21:18 schreef mefke79 het volgende:
Asy, ik moet werken donderdag, helaas. Nog effe, dan heb ik verlof, ben ik gewoonweg alle dagen thuis.
Oeke, is ie nou alweer ziekjes. Shit zeg. Hopelijk is ie weer snel van de koorts af. Nou je het zegt, soepoog hadden wij afgelopen week ook en snotneus ook. Maar ja, dat laatste hebben we al zo vaak, dat valt niet meer op.
Jeetje wat een moeilijke woordjes zegt ze al, dat zie ik Dyon dus echt nog niet doen!quote:Op zondag 27 maart 2011 21:48 schreef Beessie-Jen het volgende:
Evie gaat steeds meer praten en communiceren. Paar voorbeelden; hondje, poesje, jasje, buiten, kijken, nijntje...
en ik heb ook het idee dat ze steeds meer gaat begrijpen, als ik dr nu een vraag stel; denk ze na, en knikt ze ja, of schudt ze nee. Grappig hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |