abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 27 maart 2011 @ 09:14:22 #101
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_94666599
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 09:07 schreef Ssserpente het volgende:
Thanks! Wat is er nog meer dan?
Het hele liedje is 1 groot gebaar :D
http://www.peuterplace.nl(...)e.htm#Indemaneschijn
Alleen heb ik vroeger geleerd om ook nog het raamkozijn uit te beelden: vierkant maken in de lucht met 2 handen. raam=met 2 handen horizontaal uit elkaar bewegen, ko=handen verticaal, zijn=handen horizontaal weer naar elkaar toe.
Snap je het nog?
  zondag 27 maart 2011 @ 09:19:57 #102
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_94666639
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 09:14 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Het hele liedje is 1 groot gebaar :D
http://www.peuterplace.nl(...)e.htm#Indemaneschijn
Alleen heb ik vroeger geleerd om ook nog het raamkozijn uit te beelden: vierkant maken in de lucht met 2 handen. raam=met 2 handen horizontaal uit elkaar bewegen, ko=handen verticaal, zijn=handen horizontaal weer naar elkaar toe.
Snap je het nog?
Zo doen we hem hier ook :Y

Alexa's favoriet. Zelfs als ze helemaal pissig of over de zeik is, en we zeggen zullen we dan in de maneschijn zingen, is alles weer goed.
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_94666876
Zoveul? Dawissiknie...

Dat wordt gebaren leren... :D
  zondag 27 maart 2011 @ 10:20:23 #104
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_94667247
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 09:45 schreef Ssserpente het volgende:
Zoveul? Dawissiknie...

Dat wordt gebaren leren... :D
Nu wel! :D
Oefenen!
en nou moet je wel even oe en aah roepen bij de filmpjes van mijn kabouter ;)
pi_94667385
Welluk filmpje?
  zondag 27 maart 2011 @ 10:48:21 #106
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_94667571
Deze:

ik had ze in het filmpjestopic geplaatst met hier een link maar dat werkt blijkbaar niet ;)
pi_94668256
Hier is het bij 'en je raadt het niet' met het vingertje heen en weer gaan.....dat doet Dyon dus al als eerst als we met het liedje beginnen :D
  zondag 27 maart 2011 @ 13:16:43 #108
100412 mefke79
komt goed!
pi_94670985
wij hebben driekus gisteren bij opa en oma gelaten om hier vandaag wat op te ruimer en te klussen. bellen mijn ouders net dat ie daar met koorts op bed ligt. Ik hoop maar dat het gewoon kiezen zijn gezien het kwijlen en vinger in de mond doen. En zo sneu voor mijn ouders, dit is gewoon al de derde keer ofzo dat ie daar ziek wordt.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_94672166
Ooo, die filmpjes zijn echt leuk!

Wat sneu voor driekus en voor je ouders zeg...

Mijn dreumes is nog steeds wat chagrijnig... Sliep wel redelijk vannacht gelukkig. Slaapt nu ok weer lekker. Zolang je hem afleidt gaat het prima, maar zelf even spelen zit er nu echt niet in.
pi_94672957
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 20:53 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ze zijn heel hecht ja. Ze vechten ook al echt, maar als R slaapt zal S meerdere keren vragen 'waar is R nou?'... Ze mist dan echt zijn aanwezigheid.
Wat lief!

Zo is het eerste wat Ivan elke ochtend zegt als hij de woonkamer binnenstapt "Nena". O+
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_94673134
quote:
17s.gif Op zondag 27 maart 2011 10:48 schreef Asyniur het volgende:
Deze:

ik had ze in het filmpjestopic geplaatst met hier een link maar dat werkt blijkbaar niet ;)
Dat glijbaanfilmpje! :D En hij loopt nog steeds zo met z'n handjes omhoog!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_94676121
Hai, ik kom even binnenvallen na een heerlijk weekje wintersport. Het was heerlijk met veel zon, genoeg sneeuw en een vreselijk lief meisje dat speelde met een vreselijk lief vriendje.

Vanochtend zijn we in Ballorig geweest met nog een hoop Fokkindertjes. Ze heeft zich opperbest vermaakt en ik heb zulk lekker grut zien rondscharrelen uit oa dit topic O+ O+ O+
  zondag 27 maart 2011 @ 16:51:53 #113
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_94677365
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 14:30 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Dat glijbaanfilmpje! :D En hij loopt nog steeds zo met z'n handjes omhoog!
Wij probeerden hem dus te leren om goed van de glijbaan te gaan maar hij vindt dit leuker :D
En die handjes omhoog doet hij vooral als hij rent of als hij op zeer onregelmatige ondergrond loopt en dus (veel) moeite moet doen om zijn evenwicht te bewaren.
en ons gras is 1 groot hobbels/bulten/kuilen-festijn ;)
Maar waarom hij het op het filmpje doet, is mij een raadsel.
Hij kan namelijk ook gewoon lopen met een beker in zijn handen voor zijn buik.
  zondag 27 maart 2011 @ 18:54:22 #114
100412 mefke79
komt goed!
pi_94681709
In de manenschijn doen we tijdens het zwemmen, dus die gebaren kent ie en hij doet ze soms wel en soms niet mee. Hier is hoofd schouders knie en teen nu de grote hit. Hij doet em helemaal mee, zo grappig om te zien.
Asy, leuke filmpjes!

Toen we bij mijn ouders kwamen was Driekus net wakker en net ook weer een beetje levendig. Hij had nog wel 39,2, maar had honger en dorst. Dus nog wat extra paracetamol gegeven en laten spelen. Hij viel uiteindelijk weer in slaap in de auto terug. Nu is ie weer een half uurtje wakker, geen koorts meer en hij wilde naar buiten. Trui aan en gaan met die banaan. Wat em nou dwars zit/zat geen idee. Vanavond dus maar gewoon paracetamol en we zien wel. Misschien toch kiezen?
Hij heeft er trouwens ineens eentje, zagen we gisteren. Waar die vandaan gekomen is....
  zondag 27 maart 2011 @ 18:55:46 #115
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_94681758
mef, uit zijn kaak misschien? ;)
Maar hopelijk gaat het vannacht goed...

octo, klinkt als een heerlijke vakantie O+

hoe is de rest van de dag verlopen met je sjagrijnige dreumes, freecell?
  zondag 27 maart 2011 @ 19:12:06 #116
100412 mefke79
komt goed!
pi_94682337
Asy, echt?
Nou rare is, op die plek heeft wel een bult gezeten, een paar weken terug. Op een gegeven moment was de bult weg, maar geen kies. En nu zit er ineens een halve kies. Ook niet een puntje ofzo. Alsof die er in 1 nacht gekomen is.
pi_94683071
Pfoei!

Een afgepeigerde Sorbo meldt zich. Isabeau vindt slapen helemaal niet nodig, ook niet na een dag zonder noemenswaardige middagdut en heeeeel veel drukte in ballorig.

Iemand een hamertje over?

't Was wel superleuk in ballorig trouwens. Vond Isabeau overduidelijk ook. Die ging tekeer!!

Bijlezen doe ik later. Kan het even niet opbrengen. Dikke kus voor jullie en julli kinderen!
pi_94683348
*spuit 11 leest na een weekend werken even bij*
Ik zag iig leuke foto's van de Ballorig meet in het andere topic O+

Ssserpente, wb de Efteling: doen!!! Slapen haalt ze dan vast wel weer ergens in, in de auto of misschien ook wel in de wagen.
Er is zoveel leuks voor kleintjes, een paar attracties maar ook het hele sprookjesbos en de grote draaimolen binnen en buiten op het Pieckplein, daar is sowieso veel te zien.
Wij zijn groot fan en gaan regelmatig en hebben Wolf dus altijd mee genomen. Er is bij ieder toilet verschoningsruimte, in het nieuwe ''Stations'' restaurant (bij de achtbanen) zit zelfs een hele aparte verschoningsruimte die echt netjes en schoon is.

Wolf knalde tijdens het oppassen van opa zo hard met zn neus op de tvkast, dat hij een giga bloedneus kreeg. Alles bleek onder het bloed te hebben gezeten. Maarja, een neus bloed ook vrij snel erg, maar het was wel even schrikken geweest.
Na mn werk wilden we naar Ouwehands dierentuin want daar kwamen de figuren van dat tvprogramma het Zandkasteel, maar helaas waren we te laat door de giga rijen bij de kassa :(
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_94684201
Bij ons in de straat leven de mensen vanaf het eerste lentezonnetje vóór op straat. Men zit heerlijk thee te leuten bij elkaar in de voortuin, staat te kletsen bij elkaar op de stoep, enz... De kinders zijn allemaal tot in de avonduurtjes buiten. Ik vond het altijd al wel gezellig, maar had vroeger nooit de behoefte om erbij te gaan zitten. Maar nu vind ik het zo heerlijk juist! En we zijn dus al de hele week ook na het eten nog buiten. Van S wist ik al dat ze dat heerlijk vond. Maar het is zo leuk dat R daar nu ook zo van geniet. Net waren er gewoon 8 kinderen onder de 5 jaar oud buiten aan het spelen (ook familie van...). :D En ze gaan zo lekker rozig naar bed dan.

Ik vind het ook heerlijk om in de achtertuin te zijn hoor, en lekker privé is ook niks mis mee. Maar dit is wel echt ook genieten. k heb dat echt gemist in de winter. :Y
  zondag 27 maart 2011 @ 20:13:20 #120
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_94684822
ahhhh arme Wolf... gelukkig viel het allemaal mee en leek het erger dan het was... :*

en Sorboo; zooo herkenbaar; mijn druktemakertje heeft me ook uitgeput. Maar gelukkig deed de nog wel een dutje toen we thuis kwamen..
ik ben ook helemaal kapot nu haha Maar zo leuk!

Groofs; klinkt als een gezellige buurt O+ ik heb de behoefte niet zo hier, maar heb ook niet veel gezinnen bij ons in de straat...
maar we gaan wel vaak na het eten nog even met Evie buiten spelen/ wandelen. Poesjes en hondjes kijken en eendjes voeren.. ook best leuk.
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_94684993
Het zijn allemaal Turkse gezinnen. Ik heb er ook echt in moeten groeien hoor. Misschien omdat ik alleen ben, dan heb ik lekker veel aanspraak enzo. :P

En ik heb gewoon geen kind aan S en R. Ik plof neer met een kopje koffie op een muurtje en het spul vermaakt zich. ^O^
pi_94685534
Klinkt supergezellig, groofs O+
Mijn kind wilde vanmiddag niet slapen, dus toen zijn we maar gaan wandelen. Geen wagen meegenomen, ik dacht, ach, blokje om, eendjes voeren en weer terug en dan slapen... En toen waren we pas 2,5 uur later weer thuis :o Ik heb het even nagezocht, we hebben bijna 3 kilometer gewandeld! :o Mijn stoere grote meid <3
(Vervolgens was ze natuurlijk doodop dus heeft ze als een heel klein meiske op de bank gehangen en Bumba gekeken met rode wangetjes en een speentje in O+ )
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  Moderator zondag 27 maart 2011 @ 20:57:34 #123
5428 crew  miss_sly
pi_94686882
Wat een schattige filmpjes van Harry O+

groofs, klinkt fijn en gezellig O+

innepin, een ware wandeltocht van je kleine meisje :o Knap hoor, en leuk he? O+
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zondag 27 maart 2011 @ 21:05:34 #124
100412 mefke79
komt goed!
pi_94687207
Ik heb er net eentje op bed gelegd die helemaal nergens meer last van leek te hebben. Geen koorts meer, goed gegeten en gedronken. Ik snap er niets van, maar ben er blij mee.

Innepin, 3(!) kilometer! Dat is echt heel erg ver, dat lukt mij niet eens op het moment.

En Groof, hier zitten ze nooit voor het huis, maar met z'n allen in de speeltuin hiervoor. Ook heel gezellig.
pi_94687395
Groof, dat klinkt gezellig!!

Hier zijn meestal wel kindjes in de buurt buiten aan het spelen, maar de meeste papa's en mama's zitten dan binnen :P Totdat de ijscoman langs komt, dan worden we wel geroepen ;)
Naja behalve ik nu dus, want ik kan continu achter Dyon aan lopen....Kyllian doet de schuttingdeur nooit dicht en Dyon loopt dan dus ook de tuin uit ;) Je ziet hm wel echt genieten van die vrijheid :D
pi_94687441
Wat een leuke filmpjes Asy! Geweldig hoe Harry zich van de glijbaan afstort! O+

Wauw Willow! :o Wat knap zo'n lange wandeling!

Arme Wolf, wat heftig zo'n bloedneus. Opa en Oma zullen wel geschrokken zijn! :{ :*

Fijn Mef, gelukkig maar!

Groofs, klinkt heerlijk!
Hier voor zit het plein ook weer vol, van alles door elkaar. Jong oud, gezinnen, studenten etc.
Ik vind het altijd erg leuk om met een dienblad eten buiten te zitten. Als het wat warmer word gaan we dat zeker weer doen. :Y)

Ko is weer ziek. -O-
Behoorlijk hoge koorts, verkouden en een ontstoken oog. Dat zal morgen wel dichtzitten met prut. :{
Maar wat geniet ik van mijn jongetje, van de knuffels die ik krijg, de lachjes en de blikken.
De woordjes die hij zegt.
Zelfs zijn driftbuien zijn op een bepaalde manier vertederend en mooi.
Natuurlijk heb ik ook zo mijn mindere momenten.
Maar op dit moment loop ik even helemaal over. :P
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  zondag 27 maart 2011 @ 21:10:18 #127
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_94687443
Innepin, 3 km! :o

Groofs, dat klinkt wel heel gezellig O+

mef, fijn dat hij weer in orde is :Y
ben jij donderdag thuis?

Wolf, auw! :X

Beaug, ga eens lekker slapen joh! Doei! :W

Och jee, Ko weer ziek... Maar fijn dat je op dit moment kan genieten van zelfs zijn driftbuien oeke :Y
pi_94687735
Och Ko nee toch -O- Wéér wat te pakken :{
De rest van je verhaal klinkt wel heel fijn oeks O+ O+

Ohja, vergeten te reageren op Wolf z'n bloedbad :o Oy!

Haha mef ik had aan het eind van de wandeling ook pijn in m'n bekken en moeie voeten. Willow heeft vervolgens nog een half uur in de tuin gespeeld terwijl ik eten kookte :')
Overigens was het natuurlijk wel 3 kilometer met tussenstops hè, niet aan één stuk door. We hebben gepicknickt op een bankje bij de haven, met mandarijntjes en rozijntjes kijkend naar de bootjes, het water, de treinen, de mensen en de pont (Willow was helemaal in de war: auto! boot! auto? boot? :D ) etcetera. Maar verder was ik ook wel onder de indruk van m'n dappere stappertje ja...!

Oh en door al jullie Eftelingverhalen heb ik vanmorgen tegen D. gezegd: Wij gaan over twee of drie weken naar de Efteling. OK? *) Dus. Tactiek werkte wel ;)
  zondag 27 maart 2011 @ 21:18:17 #129
100412 mefke79
komt goed!
pi_94687837
Asy, ik moet werken donderdag, helaas. Nog effe, dan heb ik verlof, ben ik gewoonweg alle dagen thuis.

Oeke, is ie nou alweer ziekjes. Shit zeg. Hopelijk is ie weer snel van de koorts af. Nou je het zegt, soepoog hadden wij afgelopen week ook en snotneus ook. Maar ja, dat laatste hebben we al zo vaak, dat valt niet meer op.
  zondag 27 maart 2011 @ 21:20:21 #130
100412 mefke79
komt goed!
pi_94687955
Innepin, ik vrees dat ik nog geen 3 km loop met 50 stops, het klinkt wel heel erg gezellig. En een pont is natuurlijk ook heel lastig...een auto op een boot, dat kan toch niet?!
pi_94688334
Ja maar jij bent dan ook wel heel erg zwanger hè mef :P
  zondag 27 maart 2011 @ 21:26:25 #132
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_94688374
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 21:18 schreef mefke79 het volgende:
Asy, ik moet werken donderdag, helaas. Nog effe, dan heb ik verlof, ben ik gewoonweg alle dagen thuis.

Oeke, is ie nou alweer ziekjes. Shit zeg. Hopelijk is ie weer snel van de koorts af. Nou je het zegt, soepoog hadden wij afgelopen week ook en snotneus ook. Maar ja, dat laatste hebben we al zo vaak, dat valt niet meer op.
jammer. ik ben donderdag in de buurt ;)
  zondag 27 maart 2011 @ 21:29:46 #133
100412 mefke79
komt goed!
pi_94688594
oja, ik heb inderdaad de beste smoes die er is om niet meer fatsoenlijk te kunnen lopen.
valt het al op dat ik het zo beu ben als ik weet niet wat...

Ik vind het wel enorm frappant hoe snel het nu gaat met lopen en praten enzo. Hij herhaalt ons niet alleen, hij weet ook nog wat ie er mee bedoelt.
  zondag 27 maart 2011 @ 21:30:07 #134
100412 mefke79
komt goed!
pi_94688614
Oja, nog twee dagen en dan is ie anderhalf!
pi_94688754
1,5 alweer, dat klinkt al heel groot :D

Heerlijk dat gebabbel. Ik probeer hm ook wat te leren, maar echte woordjes komen er niet echt veel uit :P Vandaag was het de hele dag door "bellebellebellebellebelle".
  zondag 27 maart 2011 @ 21:41:28 #136
100412 mefke79
komt goed!
pi_94689378
er zijn hier ook echt woorden die hij constant herhaalt en waar we maar niet achter komen wat het nou is...echt geen idee gewoon.
pi_94689504
Oeh Wolf, begin jij nu ook al met dat soort taferelen?
Ai!

Dyon lekker aan het belle! grappig...!

Asy, ik had je filmpjes al gezien gister, nog niet op gereageerd, maar hij durft wel zeg! zo...hoeps van die glijbaan af!

Vanmiddag was ik nog even met Lars aan de wandel, hij zat in de kinderwagen...druk aan het kletsen en dan gaat het constant: "mama???" waarop ik dan antwoord, en ik een verhaal in het chinees terug krijg.
Vanmiddag dus ook, dus ik zeg erachteraan: Goh wou je me dat allemaal verTELLEN?
Waarop Lars zijn handjes voor de ogen deed "één...tee..."

Vanmorgen de Ballorigmeet, wat was dat leuk!
Mijn eerste "grote" meet, maar echt voor herhaling vatbaar. Superleuk!
Lars heeft er ook van genoten, sjeeste weer als vanouds in het rond, van hot naar her, op de trampoline, door de buis kruipen, maar vooral die racebaan met auto's....
Rond de middag begon hij er steeds meer als een zombie uit te zien....moehoe!!!
Op de terugweg lag hij mooi naast Rienk te knorren....
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  zondag 27 maart 2011 @ 21:48:45 #138
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_94689870
haha Rienk en Lars ook al zo lekker gedut in de auto ;) Lena en Evie waren ook al snel in dromenland.
aan Evie merk je niet echt dat ze moe is, die geeft er pas aan toe als ze in dr autostoel zit...
nadien heeft ze thuis ook nog 2 uur geslapen. Fijn hoor.

Evie gaat steeds meer praten en communiceren. Paar voorbeelden; hondje, poesje, jasje, buiten, kijken, nijntje...
en ik heb ook het idee dat ze steeds meer gaat begrijpen, als ik dr nu een vraag stel; denk ze na, en knikt ze ja, of schudt ze nee. Grappig hoor.
pi_94689884
Hihi Lars slimme jongen!! :D

Dyon is sinds gisteren indiaantje aan het spelen. Steeds met zn handje voor zn mond dus en lachen bij het geluid dat het maakt. Zn broer doet het ook regelmatig bij hm :D
pi_94690105
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 21:48 schreef Beessie-Jen het volgende:

Evie gaat steeds meer praten en communiceren. Paar voorbeelden; hondje, poesje, jasje, buiten, kijken, nijntje...
en ik heb ook het idee dat ze steeds meer gaat begrijpen, als ik dr nu een vraag stel; denk ze na, en knikt ze ja, of schudt ze nee. Grappig hoor.
Jeetje wat een moeilijke woordjes zegt ze al, dat zie ik Dyon dus echt nog niet doen!
Wel van dat 'nee schudden' idd. Sinds deze week eigenlijk. Het begon met 'we gaan lekker naar bed' en nu als ik bijv. drinken voor hm neerzet schud hij nee en duwt het weg. Voortaan dus maar vragen of hij iets wel wil :P ;)
Als ik zeg 'we gaan naar buiten' loopt hij naar de gang en pakt zn schoentjes en jas. Ook mijn schoenen worden dan gehaald, erg handig! :P
pi_94692445
Ach Ko, alweer ziek?! Echt niet leuk zeg, sneu hoor

Wat klinkt dat als een gezellige picknick Innepin O+ nouja behalve de rugpijn dan

Wat knap van Lars :o :D

Wow, wat zegt Evie dan al vrij veel!
Wat Meimeltje over Dyon zegt herken ik hier ook. Momenteel als ik met de slaapzak kom aanlopen schudt hij nee of zwaait hij gedag met zn hand en loopt/kruipt weg _O-
Hij lijkt steeds meer te begrijpen, zo wonderlijk en leuk om te merken!
Oh en vanmiddag in de dierentuin wees hij naar een hond en deed ''woewoe'' O+
hij kon dat al wel nadoen als onze hond blafte, maar deed het nog niet eerder uit zichzelf.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  maandag 28 maart 2011 @ 08:40:33 #142
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_94702559
Hmm, om onverklaarbare reden was hier iemand wakker tussen 2 en 4 en als je me nou vraagt waarom :?
Hij wilde wel bij mij liggen, maar bleef maar woelen en draaien en sodemieteren. Uiteindelijk toch in zijn eigen bed gelegd waar hij in slaap is gevallen. Vervolgens hoorde ik hem om 5 uur weer maar na een aantaal keer de muziekjes van de babyfoon te hebben afgespeeld, heb ik hem niet meer gehoord tot 8 uur.

Leuk hè, dat ze steeds meer begrijpen. Harry begint soms te protesteren als ik tussendoor met hem naar zijn slaapkamer ga om bijv iets te pakken. Dan denkt hij dat hij naar bed moet :D
pi_94702597
Goedemorgen allemaal!

Isabeau is gelukkig wel gewoon gaan slapen na een half uurtje pruttelen en mopperen. Heeft vervolgens het klokje rond geslapen, dus was er ook wel aan toe.

Innepin, 3 km, wauw! Ik geloof dat Isabeau al heel snel de handdoek in de ring zou gooien. Dat vindt ze echt véél te ver!

Oeke, wat naar dat Ko alweer iets onder de leden lijkt te hebben. Arm jochie! Hoe gaat dat trouwens als hij ziek is en jullie eigenlijk 'dienst' hebben op de kresj? Is er dan een soort reserve?

Vanmorgen een mooi gesprekje met Isabeau gehad. Op haar kamertje hangt een soort letterbak met allemaal houten figuurtjes erin. Isabeau wil, wanneer ze op het aankleedkussen ligt, altijd zo'n figuurtje vasthouden. Ze zegt dan zelf welke ze wil hebben. Er staat ook een houten lieveheersbeest in. Dat stopt ze altijd in haar mond en dat mag niet van mij, dan zet ik hem terug. Gesprekje ging als volgt:

-Mama, hibees!
-alsjeblieft, het lieveheersbeest
-nee mond!
-inderdaad, je moet hem niet in je mond stoppen
*stopt beest toch in mond, steekt vervolgens handje uit met lieveheersbeest*
-te'ug
-ja, nu zet mama hem terug
-ja oooookééééé!

:o
pi_94702737
Waaaah Sorbo :o Dat is een compleet gesprek op niveau :o
Gaaf zeg! :D

En 3 KM vind ik ook impressive, ik denk dat Leander dat niet eens red :)

Goedemorgen trouwens Wij zijn net met z'n allen wakker.... om 8:30.
Lang leve de zomertijd :D Ze zijn er trouwens daardoor ook wel erg laat ingegaan (tegen achten) maar dit is weel héél relaxed O+
  maandag 28 maart 2011 @ 09:03:24 #145
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_94702885
ook een goedemorgen vanuit bed.. Mijn dreumes is ook nog in dromenland. Afgesproken om om 10 uur te gaan zwemmen, dus straks maar weer wakker maken. (denk dat ik zo lang mogelijk wacht, eerst maar eens de tas inpakken enzo.). ;)

en jeempie Isabeau; dat doe je goed joh!

en Willow gewoon een enorme wandeling gemaakt! wat zal die lekker hebben geslapen afgelopen nacht?

Free; lekker zo wakker worden he? lekker ontspannend...

Arme Ko, alweer ziek, het zit je ook niet mee de laatste tijd he?
Hoe is het gegaan van8 Oeke?
pi_94703007
Oh lekker zwemmen BJ, dat iz zo leuk! Veel plezier!
  Moderator maandag 28 maart 2011 @ 09:19:58 #147
5428 crew  miss_sly
pi_94703177
Hoe is het nu met Ko, oeke? Wat naar dat hij weer niet lekker is. Beterschap :*

Haha, fijn gesprek met Isabeau! Ze weten goed hoe dingen werken he? :D
Senna leest tegenwoordig een boekje als ze verschoond wordt, met name als dat van een poepluier is :')

Lekker zwemmen dadelijk. Gaan we hier toch ook weer eens doen :Y

wij hebben hier ook eea weer gereorganiseerd. Onder andere omdat we weer erg twijfelen over verhuizen. We wonen hier zooo fijn O+ O+

:D

[ Bericht 12% gewijzigd door Jippie op 20-06-2023 13:59:49 ]
pi_94703242
Hebben jullie zo'n hoog huis Miss? Of lijkt dat zo in verhouding met klein kaboutermeisje?
Wel fijn he, als het weer netjes is...
Een opgeruimd huis zorgt voor een opgeruimd hoofd vind ik altijd.
Jammer dat het binnen no-time weer een bende is hier.

Zoooo Isabeau, je hebt goed door hoe het werkt! Wat een grappig gesprekje!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_94703278
Ik zie het ik zie het! Op foto twee staat Senna! :P :D

Dus jullie twijfelen? Dan blijf voorlopig toch gewoon nog even zitten waar je zit? Of ligt het niet zo eenvoudig?
  Moderator maandag 28 maart 2011 @ 09:30:14 #150
5428 crew  miss_sly
pi_94703388
Jij ziet het, Sorbootje *O*

Ja, opgeruimd is goed! Nou is de eerste een beetje gechargeerd, maar het was wel vaak een bende met speelgoed en het was niet goed op te ruimen met het lieve kleine bankje. Dus nu een beetje gescheiden: wat in het bankje op haar kamer en wat meer in het kastje naast de boekenkast.
En we gaan nog veel meer opruimen en het huis dan maar eens aanpakken en kijken wat we moeten doen om het hier te optimaliseren. We twijfelen heel erg en dan moeten we het iig nog niet meteen nu doen.

Het huis is idd zo hoog, Karin, 3,20 geloof ik. Een van de fijne dingen aan het huis, het is zo ruimtelijk O+

Senna loopt hier met een tasje rond. Ze zwaait naar schaap "dag papa fijne dag", ze zwaait naar mij "dag mama fijne dag". Dus ik vraag wat ze gaat doen, het antwoord "werken met het viegtuig" :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')