abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94709056
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 12:28 schreef miss_sly het volgende:
Ow ja, dat 'ik' zeggen doet Senna ongeveer de helft van de keren. De andere keren zegt ze 'Senna' als ze naar zichzelf verwijst. Ik wist niet dat het vroeg was, maar Kleurdoos zei laatst ook al zoiets.
selene doet dat zo ongeveer nu. ;)
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_94709068
Ik ben erg gehecht aan de buurt inmiddels. Het is hier zo fijn wonen! Dat vind ik heel verdrietig aan hier weggaan, maar het verbleekt wel bij het plezier waarmee ik uitkijk naar ons nieuwe huis en onze nieuwe buren. Al word ik nog steeds niet echt vrolijk van Amsterdam-Noord, hoor.

Ik heb eens naar vakantiehuisjes gekeken en dat viel me erg tegen. De prijzen zijn hoog en vaak liggen ze op troosteloze parken. En ik wil zelf helemaal niet terug naar de Veluwe! De mensen die leuke huisjes hebben, hebben die vaak van hun (groot)ouders overgenomen.

Nou ja, geef schaap even de tijd! Jij had volgens mij in je hoofd dat je het liefst deze zomer al een huis met tuin had? Misschien is schaap er op een bepaald moment ook wel klaar voor. En is de makelaar vanochtend nog geweest?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  Moderator maandag 28 maart 2011 @ 12:45:23 #203
5428 crew  miss_sly
pi_94709237
Makelaar is afgezegd :) Het is een bekende, en ik smste hem dat we wegens grote twijfel nog even niets doen, en hij antwoordde dat hij dat goed begreep want dat het zo''n mooi huis is :)

Punt is misschien ook wel dat we niet echt een supergeweldigtophuis (voor ons gevoel dan he) op het oog hebben en dat het meer '' we verkopen ons huis en zien dan wel wat er te koop is'' is. Dus je hebt nog niet eens iets heel geweldigs om naar uit te kijken, en je weet niet eens zeker of dat er komt of dat je dadelijk met een wel-OK huis genoegen moet nemen. En da tis niet ideaal als je hier zo fijn woont en alleen de buitenomstandigheden te wensen over laten. En wij hebben natuurlijk wel dat dakterras; niet ideaal misschien, maar wel groot en misschien toch wel wat van te maken.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_94709263
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 12:25 schreef Claudia_x het volgende:
Oeke, dat is inderdaad iets heel anders. Al onze kinderen krijgen zoveel talige stimulatie dat dat wel goedkomt. Er zal vast een correlatie zijn tussen spraakontwikkeling en andere vaardigheden, zodat kinderen die vroeg praten misschien voorlopen in bepaalde opzichten. Maar die verschillen verdwijnen vanzelf. Ik geloof dat je dat zelfs bij tweetalige kinderen ziet, dat er bij aanvang van de basisschool verschillen zijn die bij de overgang naar de middelbare school allang niet meer bestaan. Maar hoe dat precies zit weet ik niet.
Op de tuin hebben we een buurjongetje van een jaar of 6-7 en hij spreekt Frans met zijn vader en Nederlands met zijn moeder. En hij ratelt me toch een eind weg, in beide talen.
Ik vind dat altijd zo bijzonder he? Dat kinderen dat zo snel oppakken. :7
Nouja, eigenlijk benoemde ik het omdat ik niet zou willen denken dat Ko geretardeerd is omdat hij wat later praat dan de snelle praters hier. :P

Wat Groofs omschrijft hebben wij hier gelukkig ook, met een groot speelplein voor de deur en wel 10 picknicktafels. O+
En de volkstuin erbij maakt het helemaal in evenwicht, op dit moment.
Ik zou zelf denk ik echt niet in een rijtjeshuis passen, ik vind die nieuwbouwbuurten ook vaak erg saai en stil.
Het liefst zou ik het huis van mijn zwager overnemen, in Watergraafsmeer, alles op de begane grond, met tuin. Alles gelijkvloers, dat spreekt me het meest aan, geen trappen in huis, geen boven en beneden, samen.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_94709585
Haha Miss, volgens mij ben ik meer van het "Blijf!'-front en Claudia meer van het 'Wegwezen!'-front. :P

Ach, zolang jullie er allebei niet volledig achterstaan zou ik geen drastische beslissingen nemen.
En dat dakterras van jullie, daar is volgens mij zeker iets moois van te maken. :Y
In elk geval voor deze zomer.
Kijken jullie wel al wat huizen? Zodat je een idee hebt wat zou kunnen zijn?
pi_94709607
Zo, dan zijn die twijfels wel heel serieus, miss! Oef, ik zou geloof ik wel erg teleurgesteld zijn. Maarja, je moet het samen willen.

Daar hebben we ook naar gekeken, oeke, een betaalbare benedenwoning, het liefst in de O+ Watergraafsmeer O+. Maarja, voor een gezin met twee kinderen is dat zoeken naar een speld in de hooiberg.

De gevallen die bekend zijn van kinderen die niet blootgesteld zijn aan een taal zijn trouwens ontzetend treurig. ;(
  Moderator maandag 28 maart 2011 @ 12:59:04 #207
5428 crew  miss_sly
pi_94709720
We hebben wel gekeken, en soms komen er ook leuke huizen voorbij, maar die zijn ook zo weg. Nu hebben we ook gekeken naar een aantal benedenwoningen en dat is voor ons nog wel te doen, want we hoeven maar 2 slaapkamers. 3 slaapkamers betekent al gauw een dubbele woning en dat is idd onbetaalbaar. Dus we twijfelen even verder, bekijken de mogelijkheden voor ons dakterras nog eens grondig en leren Senna maar snel trap op en af gaan ;)
  Moderator maandag 28 maart 2011 @ 13:00:12 #208
5428 crew  miss_sly
pi_94709763
Ik heb trouwens een heel schattig filmpje van Senna op FB geplaatst *O*
pi_94709840
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 12:55 schreef Claudia_x het volgende:
De gevallen die bekend zijn van kinderen die niet blootgesteld zijn aan een taal zijn trouwens ontzetend treurig. ;(
Ja, die herinner ik me inderdaad nog van het enige jaar dat ik daadwerkelijk heb gestudeerd, bij de colleges taalwetenschappen kwam dat aan de orde. Wat vreselijk was dat. :{

Lastig hoor, een huis vinden dat bij je wensen past. Wij huren nu, zullen waarschijnlijk niet kunnen kopen, dus ik hoop dat er nog eens een leuke huurwoning voorbij komt. Mijn zwager had lang geleden ook mazzel. Moet ons toch ook eens lukken?
pi_94709884
Ik weet het niet, oeke. Wij hadden al zo'n 15 jaar wachttijd opgebouwd en kwamen nog steeds niet in aanmerking voor een woning die leuker was dan waar we hiervoor in zaten. Het wordt gewoon steeds moeilijker binnen de ring en de verwachting is dat de nieuwe gebieden leuk worden, ooit. Maar je moet maar zin hebben om daarop te wachten.

Maar! Vrienden van ons wonen heel gaaf in Oud-Zuid in een zeer betaalbare huurwoning die ze via kennissen hebben overgenomen. Je moet denk ik de juiste contacten hebben.

En misschien zeg ik iets wat je allang weet, maar er is qua kopen wellicht meer mogelijk dan je denkt, ook voor freelancers.
pi_94710133
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 13:03 schreef Claudia_x het volgende:
Ik weet het niet, oeke. Wij hadden al zo'n 15 jaar wachttijd opgebouwd en kwamen nog steeds niet in aanmerking voor een woning die leuker was dan waar we hiervoor in zaten. Het wordt gewoon steeds moeilijker binnen de ring en de verwachting is dat de nieuwe gebieden leuk worden, ooit. Maar je moet maar zin hebben om daarop te wachten.

Maar! Vrienden van ons wonen heel gaaf in Oud-Zuid in een zeer betaalbare huurwoning die ze via kennissen hebben overgenomen. Je moet denk ik de juiste contacten hebben.

En misschien zeg ik iets wat je allang weet, maar er is qua kopen wellicht meer mogelijk dan je denkt, ook voor freelancers.
Wij hebben ook 15 jaar wachttijd ongeveer.
-verwijderd ivm oftopic geneuzel-

[ Bericht 21% gewijzigd door oeke op 28-03-2011 13:42:24 ]
pi_94710677
Wonen in de stad lijkt me vooral voor pubers erg tof. Lekker met vrienden naar de bios fietsen. Wij wonen niet heel centraal, maar met 7 minuten fietsen zitten we in het centrum (nog net binnen de eerste ring).

Een vriendin van me woont in Amsterdam op de begane grond (gelijkvloers) mèt tuin en zelfs met een speelplaatsje bijna voor de deur. Zij hebben één dochtertje en voor hun drietjes is het echt geweldig!
pi_94710767
Wij mochten ook reageren op sociale huurwoningen, maar we konden dus nog steeds niet iets vinden dat leuker was dan onze vorige woning. Maar jullie hebben een kind - wij indertijd niet, Ivan was er toen nog niet - en mogen geloof ik op grotere huizen reageren. Da's wel heel tof!

Ik weet niet hoe instabiel je inkomen is. Je kunt toch ook elke maand huur betalen? Een hypotheekverstrekker kijkt naar je inkomen over een heel jaar en neemt geloof ik het gemiddelde van de afgelopen X jaar. Maar goed, het fijne weet ik er ook niet van. Als het gaat kriebelen kun je altijd eens gratis een gesprekje bij de Hypotheker regelen.
pi_94710929
Ik vind Amsterdam ook gaaf! Maar voor de kindjes vind ik het fijn dat we nu in een dorp wonen. Ben zelf ook in een dorp opgegroeid en we hebben hier ook alles dichtbij. Zelfs Amsterdam is hier redelijk dichtbij.
We woonden eerst inPurmerend dat was ook erg leuk maar ook lange wachttijden voor huren, daarom zijn we iets noordelijker gaan wonen, meteen kortere wachttijden en een mooi ruim huis met tuin voor een redelijke prijs;)
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_94710984
claudia, zelfs wij komen niet makkelijk aan een hypotheek naar onze wens hoor! ze hebben juist afgelopen jaar allerlei regels heel erg aangescherpt! wij kunnen nu (op 1 inkomen zo rond modaal) voor net 150 k aan hypotheek krijgen.

in den haag zaten we met selene op 4 hoog zonder lift, daarmee vergeleken is het hier (in de bushbush) een verademing hoor!
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  maandag 28 maart 2011 @ 13:34:29 #216
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_94711289
Zo leuk, Oscar gaat meer en meer babbelen. Zit je in de auto, hoor je ineens 'bus!' achter je. En dan moet ik zelf nog zoeken om te zien waar die bus rijdt he! :o Of als we de straat in rijden: Thuis! O+

En hij heeft vrijdagavond voor het eerst zijn vader op de motor zien rijden en toen er gisteren een andere motor voorbij kwam: papa! O+ :o
Ik ben benieuwd, Sasha zei dat op een gegeven moment tegen elke pizzakoerier die langs kwam, tot grote ergernis van papa zelf! :D ;)

Maar het allermooist vind ik het nog als Oscar zijn broer roept: Jááája! O+ Echt om te smelten!
Sasha sliep van vrijdag op zaterdag bij mijn schoonouders en Oscar was hem af en toe echt even kwijt. Heel schattig vragen 'Jaja?' O+

Oh, en het is een kleine waaghals. Ik was zondagochtend met ze aan het wandelen en toen kwamen we langs de skatebaan, en Sasha vond het prachtig natuurlijk, met de loopfiets wat omhoog rijden tegen die dingen aan. Dus ik met Oscar in de kinderwagen ook en die schaterde het echt uit! :D Jammer dat ik alleen was, dat ik het niet kon filmen. Volgende week F. maar eens zijn bed uit sleuren op zondagochtend. ;)

Nog een week en dan stapt Oscar over naar de volgende groep op het kdv trouwens! :o Mag hij elke ochtend mee met zijn grote broer. O+ Gek hoor, is hij ineens weer de kleinste, of nou ja, iig de jongste van de groep. :+
pi_94711523
Slaat je internet dood als je net alles weer wil weghalen. :')

Oh BE, dat is ook heerlijk! Dat stemmetje dat van alles roept en benoemt, en dat je dan zelf moet zoeken waar die auto, hond of beer is.
En wat gezellig dat hij straks bij zijn broer op de groep zit. O+
pi_94711594
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 13:27 schreef simmu het volgende:
claudia, zelfs wij komen niet makkelijk aan een hypotheek naar onze wens hoor! ze hebben juist afgelopen jaar allerlei regels heel erg aangescherpt! wij kunnen nu (op 1 inkomen zo rond modaal) voor net 150 k aan hypotheek krijgen.
We hebben net een hypotheek afgesloten en ik vind het wel meevallen met die aangescherpte regels. We hebben een hypotheek van 310.000 euro afgesloten maar konden met gemak 50.000 euro of nog zelfs wat meer krijgen. En we verdienen allebei niet zo spectaculair. Mijn inkomen was zelfs vertekenend laag omdat er één mager jaar tussen zat.

Maar goed, wij hebben voor Amsterdamse begrippen een heel goedkope woning gekocht. We willen gewoon geen hoge maandlasten en de zorgen die je daarbij kunt hebben.

Sorry, het is niet echt ontopic meer. :+
pi_94711674
Oh, BE, dankjewel, voor het verwijderen van die mispost. O+

Ik wilde Kootje nog even laten zien.
Hij heeft geen knuffel maar wel een T-shirt van mama, en als hij moe is of ziek, pakt hij dat uit zijn bedje met zijn speen en loopt hij zo rond:

Vanochtend dus ook, met zijn snothoofdje. O+
pi_94711998
Geen hoge maandlasten Claudia :D Wij hebben 210.000 en betalen maandelijks 930 euro aan hypotheek. Best hoog vind ik dat al!

mart is om 13u00 zomaar ineens gaan slapen, zonder te huilen. Dat is echt dagen geleden. Benieuwd hoe lang hij zal slapen.
pi_94712011
ah Ko met zn t-shirt O+
pi_94712172
Ach, mijn referentiekader bestaat uit de huizen in Amsterdam, ymme. Wat we echt zouden willen kunnen we pas vanaf ongeveer 4,5-5 ton krijgen. Een compromis zou een woning van 3,5-4 ton zijn en daar moeten we dan behoorlijk krom voor liggen terwijl we allebei best veel werken.

Is hij nog steeds zo gehecht aan je T-shirt, oeke? Wat lief! Over een paar jaar zit hij nog met een paar draden in z'n handen. :Y)

Wat een heerlijke posting, BE. 'Jaja'. :D
  maandag 28 maart 2011 @ 13:59:56 #223
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_94712224
Aggos, wat lief! En dan nog echt dat lieve babyhaar op zijn koppie! O+
pi_94712275
Ivan heeft trouwens ook van dat stuggere haar achterop z'n hoofd, maar zijn neef heeft dat nooit gehad. Is dat wat je bedoelt met babyhaar, BE?
pi_94712373
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 13:58 schreef Claudia_x het volgende:
Is hij nog steeds zo gehecht aan je T-shirt, oeke? Wat lief! Over een paar jaar zit hij nog met een paar draden in z'n handen. :Y)
Haha, ik wissel dat shirt steeds. Dus hij krijgt een shirt wat ik een dag heb aangehad en na een tijdje gooi ik dat in de was en krijgt hij een 'verse'.

Dat haar he, BE, ik dacht gister nog aan afknippen, maar ik laat het maar zo. Het is helemaal niet stug Claudia, het is best dun en slap eigenlijk. En pluizig van het slapen. ;)
  maandag 28 maart 2011 @ 14:04:01 #226
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_94712379
Nee, ik bedoelde juist een beetje dat vlassige pluishaar nog. :o :D

[edit]Haha, wat Oeke zegt dus. Ik vind het wel heel lief en meestal is dat na een keertje knippen ook echt weg.
  Moderator maandag 28 maart 2011 @ 14:09:25 #227
5428 crew  miss_sly
pi_94712610
Dat pluizige heeft Senna ook, vooral als ze gelegen heeft of in de autostoel gezeten heeft :Y

Claudia, dat zijn idd de prijzen voor een leuke dubbele woning met tuin...onbetaalbaar dus voor gewone werkende mensen. Maar voor ons is dus een tweede vakantiewoning ergens anders ook niet echt te betalen. Ik was/ben ook wel teleurgesteld, maar het is niet definitef van de baan, we gaan eerst eens kijken wat we hiervan kunnen maken en hoe het zonder tuin gaat werken met een groter kindje dan de baby van vorig jaar. Alleen dat gesjouw, daar wil ik echt van af, dus moeten we maar gaan trainen op de trap.

Hoe hebben jullie dat gedaan, als je zoiets al gedaan hebt: de trap af trainen?

BE O+ wat een heerlijkheid O+

Schattige foto van Ko O+ Zo groot en toch zo klein O+
  maandag 28 maart 2011 @ 14:12:21 #228
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_94712714
Miss_Sly, ik geloof dat F. het een paar keer geprobeerd heeft met Oscar en toen ik hem gisteren neer zette ging hij meteen zelf op zijn billetjes zitten, draaide zich om en ging keurig netjes de trap af. Ik was echt helemaal verbaasd! :o
[aanvulling] Ik bedenk me nu dat hij wel heel soms omhoog sneakte, de trap op, en dan ook zelf wel van een tree of 3 weer netjes terug ging als ik hem dat vroeg.

Heb je het al eens geprobeerd met haar?
Ik weet wel dat die van mij sws echt heel handig en vlot waren met op banken klimmen en er ook netjes achteruit weer af. Ze zijn geen van beide *afkloppen* ooit van een bank gekukeld en Oscar klimt ook net zo makkelijk op het houten bankje dat we voor het raam hebben staan en er weer af.
Mss dat dat ook helpt?

Maar ik denk dat jullie slimme tante het sneller door heeft dan je denkt hoor. Tot het moment dat je eig. haast hebt en zij per se zelf de trap af wil treuzelen terwijl denkt 'even snel dragen'. ;) :D
pi_94712737
Aah Oscar, wat een lief mannetje lijkt me dat!
En straks samen met grote broer op de groep....hoe zou dat gaan?
Gaat Sasha constant zijn kleine broertje beschermen, of trekt ie zich er niks van aan en speelt hij lekker met zijn vriendjes....ws iets ertussenin ;)

Sorbootje, ik vond zo op het eerste gezicht dat Isabeau er goed uitziet. Ze is ook constant aan het rennen he, daar mag je heel wat eten instoppen wil er iets overblijven wat niet wordt verbrand door je kleine projectieltje.
En wat ze al zeggen, ze groeien steeds minder in kilo's...(ook maar goed, anders kregen we allemaal 10tonners)
Lars en Meike schelen elkaar nog maar 3 kilo...!
Maar het lijkt me heel goed dat je eens gaat wegen op het CB, daar kun je je onzekerheid ook even kwijt. En hopelijk stellen ze je dan gerust.
Ik heb dat laatst ook gehad met Meike. Die eet zo weinig, en komt helemaal niet aan. Ze zit helemaal onderin de curve, ergens in de buurt van de -2 lijn.
Gelukkig kon de CB-arts mij toen ook geruststellen.

En wat betreft woningen, ben ik erg blij dat wij niet in het westen wonen....
Wij hebben straks voor 260.000 en supermooi huis staan!!!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  Moderator maandag 28 maart 2011 @ 14:15:18 #230
5428 crew  miss_sly
pi_94712840
BE, ik vrees dat Senna te lui is :o Ze wil de trap ook niet opklimmen, en dat weet ik zeker dat ze kan. Maar goed, het arme wicht moet ook wel meteen drie trappen, dat is ook wel wat veel misschien :D Maar ik zal eens gaan oefenen met de trap binnen, dat is er maar een. En als dat dan soepel gaat, dan de rest.

Maar dus wel achterstevoren he? Niet op de billen, want dan kan ze niet eens bij de volgende tree en dat zag ik neit zo zitten.
  Moderator maandag 28 maart 2011 @ 14:16:15 #231
5428 crew  miss_sly
pi_94712885
We gaan verhuizen *O* :P

Moet ik alleen wel een andere baan vinden, maar verder zie ik het wel zitten :D

edit: dus naar zo''n huis als dat van jullie Karin, komen we gewoon dichterbij wonen.
pi_94712941
Ja kom maar, op het plan zijn ook nog wel een paar mooie vrijstaanden te bouwen!!

Ezeggel O+
  maandag 28 maart 2011 @ 14:18:52 #233
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_94712977
Nee, niet op de billen, dat vind ik zelf ook eng.
Achterstevoren. Oscar liet in eerste instantie zich nog op zijn knietje zakken en dan pas voetje.
Maar aha... een echte meid dus! :o :D Lekker eigengereid! :D Wel schattig! :Y
Ik zou dan idd bij 1 trap beginnen, want ik kan me voorstellen dat het dus echt te zwaar is, 3 trappen! :o :Y

Toch wel verhuizen miss_sly! *O*
Leuk! Ik wil ook weer! Ik weet alleen niet waarheen! :D
En financieel is het niet handig nu. :P

Karin, Sasha is idd wel veel met Oscar bezig, dat gaven zijn juffen ook aan vorige week bij de wendagen, en dat is thuis dus ook zo 'Oscar! Oscar! Oscar!' de hele dag door. ;)
Ik hoop dus eig. stiekem wel een beetje dat dat wat minder gaat worden straks want thuis zijn ze heel erg 1-op-1 samen, en mss dat dat wat doorbroken kan worden door wel samen in 1 ruimte te zijn, maar elk met hun eigen ding.
Van Oscar hoeft het nl. niet zo, dat constante gevraag en geroep van Sasha, die gaat zijn eigen gangetje wel. O+

[ Bericht 5% gewijzigd door BE op 28-03-2011 15:27:39 ]
pi_94713045
Miss, onze kraamhulp heeft Jael geleerd de trap af te gaan. Ze gaat zitten en laat zich tree voor tree op haar billen zakken en dat kan ze nu heel snel, ze gebruikt de trap bijna als glijbaan ;) maar we blijven er wel altijd bij want ze blijft onvoorspelbaar, soms bedenkt ze opeens dat ze net als ons naar beneden wil en dan is ze in staat zich zo naar beneden te storten..
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_94713052
OOOO ik vergeet iets belangrijks...!

Lars zei vandaag zijn eerste 2-woordszinnetje!!!
Ik stond mijn jas aan te trekken,....komt Lars eraan "jas aan?"

Wat een topper is het ook he *O*
pi_94713089
Wij wonen ook ruim, met grote tuin voor relatief weinig geld (ik vind dat wij veel te duur wonen, want we kunnen ons geen van beiden veroorloven minder te gaan werken). Maar het is wel een Fries dorp en de schaduwzijde is dat de huizen hier gemiddeld 1 a 2 jaar te koop staan en in de duurdere categorie (waar ons huis in valt) nóg langer. Voel me dus behoorlijk opgesloten in onze hypotheek en daar baal ik van. Zou nooit meer zo hoog willen gaan zitten met de hypotheek.

Toen we hem afsloten wisten we zéker dat we geen kinderen wilden --> FAIL
pi_94713256
Trappen op doet Ko zo, maar af, hij vind het maar niks.
Hij wil nu trouwens het liefst de trap op 'lopen', dus 2 handen vast ipv klimmen.

Woehoe Lars! *O*
Mooi huis trouwens, Karin.

Ko ligt nu al 3 uur te slapen, en dat is wel goed hoor, maar ik verveheel me zo... :')
Ik wil ook geen herrie maken want ik gun hem zijn slaap zo, dus de naaimachine even tevoorschijn trekken doe ik ook maar niet.

Wat Sorbo zegt, dat is het ook, ik wil geen huis kopen, want ik wil de vrijheid hebben om ineens de kolder in mijn kop te kunnen krijgen en totaal ergens anders te gaan wonen.
Ach ja, zoals het nu is is het goed, en over wat jaartjes is het vast weer anders. :s)
pi_94713262
Ik heb een hypotheek van 110 duizend :P O+ (met ophogingsmogelijkheden tot 150 duizend voor wat toffe verbouwingsplannen nog in de verdere toekomst *O* ).
pi_94713291
R gaat nu al zelf de trap op. Ik hou hem zeg maar bij één bovenarm vast.
pi_94713314
Mijn hypotheek is trouwens gebaseerd op mijn inkomen van de afgelopen drie jaar, niet op een vast contract.
pi_94713407
Wat lief Oeke, Kootje met z'n t-shirt van mama O+

Edit: jeetje ik loop een half topic achter zie ik nu :@
  Moderator maandag 28 maart 2011 @ 14:34:28 #242
5428 crew  miss_sly
pi_94713540
Xenia O+ hoe is het met jou en je meisje?

De trap opklimmen ga ik maar eens wat strenger mee zijn. ze kan het prima, maar ze doet het zelden. En het is me soms echt te zwaar, een aantal keer per dag met dik 10 kilo de trap op en af en dan ook nog regelmatig met een zware boodschappentas.

Senna slaapt ook nog, die heeft eerst 3 kwartier liggen keten in bed en is toen toch maar gaan slapen :D Misschien fiets ik dadelijk nog wel even naar Intratuin met haar, even ideeen opdoen. Ik zou willen dat ik iemand kende die echt goed is met planten enzo en kan adviseren om van ons dakterras een fijne plek voor ons en ook voor Senna te maken. Maar dat is zo duus, zo''n adviseur -O-
pi_94713675
Tjee en ik maar denken dat de huizen hier al niet goedkoop zijn. Ons huis is een half-vrijstaand huis. Redelijk groot vind ik zelf. Met 3 ruime verdiepingen. En zou zo 280 op moeten brengen.

En de tuin vind Mart ook geweldig. Nou hebben wij geen geweldige tuin. Vooral veel gras en weinig onderhoud hihi.
  maandag 28 maart 2011 @ 14:41:53 #244
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_94713797
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 14:34 schreef miss_sly het volgende:
Xenia O+ hoe is het met jou en je meisje?

De trap opklimmen ga ik maar eens wat strenger mee zijn. ze kan het prima, maar ze doet het zelden. En het is me soms echt te zwaar, een aantal keer per dag met dik 10 kilo de trap op en af en dan ook nog regelmatig met een zware boodschappentas.

Senna slaapt ook nog, die heeft eerst 3 kwartier liggen keten in bed en is toen toch maar gaan slapen :D Misschien fiets ik dadelijk nog wel even naar Intratuin met haar, even ideeen opdoen. Ik zou willen dat ik iemand kende die echt goed is met planten enzo en kan adviseren om van ons dakterras een fijne plek voor ons en ook voor Senna te maken. Maar dat is zo duus, zo''n adviseur -O-
Open eens een topic in F&F of K&W! Plaats foto's van je terras en vraag wat tips! Er zitten daar echt genoeg mensen die veel van planten weten en er echt lol in hebben! :Y

En dit bedoel ik niet mod-lullig als in 'off-topic', maar gewoon echt serieus, ik ben ook wel benieuwd nl! :Y Ik hou wel van dat soort projectjes! :Y
Ik zie wel iets voor me met een goed geplaatste tarp voor schaduw en dan wat hoeken met flink wat mooie grote potten met leuke planten en bomen erin!
Je kan zelfs een soort van grasmattenachtig spul erop hebben dacht ik! :Y
En zo'n grote speciekuip met water voor Senna! O+
pi_94713896
Ff snel, zonder verder bijgelezen te hebben en vanaf mn telefoon een berichtje over taalontwikkeling.

Het dochtertje van een vriendin van me is toevallig pas psychologisch getest; hier kwam uit dat verbaal zo sterk en ontwikkeld is dat ze door haar omgeving wordt overschat. Ze kan simpel gezegd niet handelen naar haar woorden. Dit zorgt voor behoorlijk wat frustratie.

Hoewel ik niet wil generaliseren, kan ik me voorstellen dat dit voor de moeders van snelpratende kindjes iets kan zijn om rekening mee te houden. Het zou mij namelijk niet verbazen als je je kind te volwassen gaat behanden wanneer het niveau van de gesprekken vrij hoogt ligt.
  Moderator maandag 28 maart 2011 @ 14:46:52 #246
5428 crew  miss_sly
pi_94713984
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 14:41 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Open eens een topic in F&F of K&W! Plaats foto's van je terras en vraag wat tips! Er zitten daar echt genoeg mensen die veel van planten weten en er echt lol in hebben! :Y

En dit bedoel ik niet mod-lullig als in 'off-topic', maar gewoon echt serieus, ik ben ook wel benieuwd nl! :Y Ik hou wel van dat soort projectjes! :Y
Ik zie wel iets voor me met een goed geplaatste tarp voor schaduw en dan wat hoeken met flink wat mooie grote potten met leuke planten en bomen erin!
Je kan zelfs een soort van grasmattenachtig spul erop hebben dacht ik! :Y
En zo'n grote speciekuip met water voor Senna! O+
Ik moest tarp opzoeken :D maar dat is wel iets! En je idee om een topic te openen in in F&F ook! Tenminste, denk dat het daar het beste is, want het is klustechnisch wel af, zeg maar. Het gaat echt meer over de invulling. Hoewel ook schaduw regelen inderdaad. En wind afschermen. In F&F maar starten, denk ik. Ga ik doen, thanks voor de tip!
pi_94714017
Ipv snelpratende kindjes bedoel ik natuurlijk kindjed die vroeg en goed praten... ;)
  maandag 28 maart 2011 @ 14:49:05 #248
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_94714089
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 14:46 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik moest tarp opzoeken :D maar dat is wel iets! En je idee om een topic te openen in in F&F ook! Tenminste, denk dat het daar het beste is, want het is klustechnisch wel af, zeg maar. Het gaat echt meer over de invulling. Hoewel ook schaduw regelen inderdaad. En wind afschermen. In F&F maar starten, denk ik. Ga ik doen, thanks voor de tip!
Ik zie nu bij google afbeeldingen allemaal hele lelijke groene dingen, maar je hebt ze echt heel mooi in beige en grijs etc. en het is best hip aan het worden bij terrassen ipv parasols die omwaaien etc.
  Moderator maandag 28 maart 2011 @ 14:49:49 #249
5428 crew  miss_sly
pi_94714126
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 14:49 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ik zie nu bij google afbeeldingen allemaal hele lelijke groene dingen, maar je hebt ze echt heel mooi in beige en grijs etc. en het is best hip aan het worden bij terrassen ipv parasols die omwaaien etc.
Ja, ik had ze al wel eens gezien (op het kdv hebben ze er ook een) maar wist niet dat die zo heten. Ik had toevallig gisteren tegen schaap gezegd dat ik naar zoiets wil kijken :Y
pi_94714252
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 14:26 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ik heb een hypotheek van 110 duizend :P O+ (met ophogingsmogelijkheden tot 150 duizend voor wat toffe verbouwingsplannen nog in de verdere toekomst *O* ).
Ik zal onze huurprijs maar niet noemen. :P *O*
Wat goed van R. dat hij al zo de trap op kan!

Xenia O+
Alles goed bij jullie?

Leuk zo'n topic Miss, ik heb ook wel zin om me ertegen aan te bemoeien! :7
Weet erg weinig van groen en planten, maar al doende leert men. Hoop ik! ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')