abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94714360
Karin, wat een supermooi huis! Dat zou ik ook wel willen O+

Het gaat heel goed met ons Miss :*
We zijn het weekend naar Lissabon geweest en ze heeft zich enorm goed gedragen in het vliegtuig. Zelfs op de stoel tussen ons in liggen slapen. Het was zo fijn samen.
Xeentje is vreselijk lief en soms lijkt het of ze iedere dag liever wordt, terwijl dat helemaal niet kan, want als lief een schaal van 0 tot 100 zou hebben, zat ze al tijden op 100 O+

Het CB adviseerde ons toen Xeentje 1 was om met haar te oefen om de trap af te gaan (achterstevoren). We hebben wel traphekjes enzo, maar de mevrouw van het CB zei zoiets als better safe than sorry voor het geval ze in een onbewaakt ogenblik toch zelf omhoog weet te klimmen, zodat ze dan weet hoe ze naar beneden moet komen en zich niet naar beneden stort.

Ik vind een tuinadviseur ook wat duur. Maar ik zou graag mijn hele tuin om laten ploegen en er een leuke kindvriendelijke tuin van maken.

*tarp googlen gaat
pi_94714370
Kootje O+ Wat enorm schattig! Die pluishaartjes heeft Niels ook nog en hij gaat nog lang niet naar de kapper :P
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  maandag 28 maart 2011 @ 14:57:06 #253
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_94714447
Ach wat lief zo die Ko!

Jullie gaan zo snel, dat ik echt nog niet helemaal bijgelezen ben hoor.

Morris maakte gisteren een doodsmak van de Jungle Gym af, mijn hart stond stil.
Hij schoot tussen de bovenste sport van de ladder en het dek van de gym door, bleef nog even een beetje aan zijn vingertoppen hangen en knalde toen zo op zijn kont de zandbak in.
Ik schrok me wezenloos. Gelukkig was het met een flinke huilbui over. Maar als ie toch met zijn hoofd naar achteren was gevallen...

En verder heeft het fenomeen driftbui ook ontdekt. Hij smijt gewoon zijn stoeltje om als 'ie boos is. En stampvoeten kan hij ook O+
Hij is zo lief als ie boos is. Maar als ik dat zeg, wordt hij nog veel bozer. _O-
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  maandag 28 maart 2011 @ 15:01:45 #254
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_94714632
En wat fijn dat jullie gaan verhuizen Sly! Leuk!
Ik wil ook echt nooit meer weg van waar we nu wonen. Maar ik realiseer me ook dat we in het Oosten of Zuiden voor dit geld echt heul heul heul veul groter zouden kunnen wonen!
280.000 voor zo'n prachtig nieuwbouwhuis vind je niet zo snel in Den Haag.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_94714662
Wat heerlijk Xenia, dat klinkt goed. Vond Xeentje het leuk in Lissabon? Ze had vast veel sjans. :D

Oh hemel, wat een schrik Memmel. :o
Gelukkig dat het goed afliep zeg.
Lekker boos zijn he? Kan soms zo schattig zijn. :)

Een van Ko zijn bijnamen is Meneer Tandjes. Zei ik dat laatst tegen hem, ontblootte hij zo zijn tanden in een apengrijns. Ik kwam niet meer bij! _O-
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_94714923
Huh? Miss ging toch juist toch voorlopig niet verhuizen??? Ik mis iets.

De voortuin laten aanleggen was een dure klus (5000 euro), maar ik ben zo blij dat ik het gewoon heb laten doen. De achtertuin is u ook mooi, maar daar zit al 10 jaar werk in. Ik ben zo blij dat het vóór met drie dagen gepiept was :P . Ik had het trouwens zelf '' ontworpen', in basis dan hè. De werkelijke uitvoering wist ik geen bal van.
  maandag 28 maart 2011 @ 15:11:47 #257
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_94715099
Oei Mems! Dat is schrikken! :o
Zaterdag hoorden wij ineens gebler en toen lag Oscar op zijn kop onder zijn enorme loopauto, koppie helemaal scheeft, dik verdriet! :Y
Gelukkig geen schrammetje, maar je schrikt je even wezenloos! :o

Oh, en over drift gesproken... Als Oscar zijn plastic fietsje niet terugkrijgt van Sasha en Sasha hem op de wheelybug wijst (ga maar op het heersbeest Oscar!) tilt Oscar heel boos de wheelybug op en smijt hem even stuiterend terug op de grond! :o :X -O- :o
pi_94715151
Ko O+
Tess heeft ook van die pluishaartjes ondanks dat ze al een keer naar de kapper geweest is

Miss, Tess gaat ineens zelf de trap af, achterstevoren op dr knietjes. Heeft ze zichzelf aangeleers denk ik want ik heb het niet gedaan :)
En verhuizen, wat heerlijk! Ik wil ook maar ja.. Gaat voorlopig niet gebeuren flink genaaid door een financieel adviseur waardoor we nu een hoge hyp hebben

Lars, jas aan O+
Oscar O+ elke motorrijder is papa :)

Tess heeft gisteravond en vannacht gespuugd. Eerst haar eigen bed helemaal onder en toen ons bed. Ze was helemaal overstuur en zei steeds: gattedarrie

Vanmorgen was er niks aan de hand.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_94715201
Whaha, BE, herkenbaar. Mijn zoon is ook veel 'driftiger' dan mijn dochter.
pi_94715228
Jeetje mems, wat een schrik!

Oh en driftbuien.. Check!
Tess loopt soms boos weg, gaat dan in een hoekje zitten/staan, doet haar armen over elkaar, kijkt boos en zegt dan ook: Tessje boos!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  Moderator maandag 28 maart 2011 @ 15:22:09 #261
5428 crew  miss_sly
pi_94715596
ow nee, dat toch verhuizen was een grapje. Schaap werd meteen enthousiast toen hij het huis van Karin zag met de bijbehorende prijs :D

Topic ga ik vanavond maken, nu is Senna wakker en we gaan even wandelen, denk ik...ik hoor nu heel hard "nee buiten, broek uit" vnaaf de bank waar schaap aan het proberen is haar aan te kleden.
en nu ontsnapt ze, terwijl ze op de maat van het liedje zingt hihihi hahaha _O-
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 28 maart 2011 @ 15:43:01 #262
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_94716463
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 15:22 schreef miss_sly het volgende:
ow nee, dat toch verhuizen was een grapje. Schaap werd meteen enthousiast toen hij het huis van Karin zag met de bijbehorende prijs :D

Topic ga ik vanavond maken, nu is Senna wakker en we gaan even wandelen, denk ik...ik hoor nu heel hard "nee buiten, broek uit" vnaaf de bank waar schaap aan het proberen is haar aan te kleden.
en nu ontsnapt ze, terwijl ze op de maat van het liedje zingt hihihi hahaha _O-
Ow, ik dacht dat je wel ging,.. -O-
pi_94716583
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 14:47 schreef Ssserpente het volgende:
Ipv snelpratende kindjes bedoel ik natuurlijk kindjed die vroeg en goed praten... ;)
En wat ik eigenlijk wilde zeggen voordat het hele t-mobile netwerk eruit knikkerde, is dat het me opviel dat de spraakontwikkeling dus sneller lijkt kunnen te gaan dan de cognitieve ontwikkeling.

[ Bericht 0% gewijzigd door Ssserpente op 28-03-2011 16:19:17 ]
  maandag 28 maart 2011 @ 16:14:13 #264
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_94718099
Is idd iets dat men makkelijk over het hoofd kan zien Sserpente. :Y
pi_94718298
Nu het er toch over ging... Ik meen ooit te hebben gelezen (ik dacht in het groeiboekje, maar kan het niet meer terugvinden) dat kinderen tot een jaar of 2,5 geen trappen mogen beklimmen zelf, omdat ze geen gevaar nog kunnen inschatten. Weten iemand hier hoe dat precies zit?
pi_94718565
Ik ben nl net zo geschrokken op het kdv. Een tweejarige klom zelf op een hele hoge glijbaan (meter of 2 hoog) en liet zich ineens terugzakken. Als ik er niet bijgetsaan had, was ze verschrikklijk eng gevallen, want ze plaatste haar voetjes niet op de tree en was er zo tussendoor gegeleden. Ik kreeg een hartverzakking )had al eerder gezegd is dat niet gevaarlijk?dus durfde niet te reageren met zie/je/wel. Maar ik wil er geloof ik wel graag op terugkomen nog.
pi_94718654
Als ze het kan, dan kan je ze gewoon laten. Zeiden zij. maar dan had S al op haar 1ste verjaardag deze hoge glijbaan kunnen beklimmen.
pi_94719017
Idd, Groof. Lente zat met tien maanden al eens bovenop het keukentrapje... :o
pi_94719127
Is Claudia er niet? :P Ik zou zo graag degelijke onderbouwing hebben en kan dat stomme artikeltje dat ik bedoel nergens meer vinden. Scheisse.

[ Bericht 25% gewijzigd door groofskendezoveelste op 28-03-2011 17:15:11 ]
  Moderator maandag 28 maart 2011 @ 16:47:57 #270
5428 crew  miss_sly
pi_94719868
Ssserpente, dat is wel een goede, hoor! Ik probeer er wel bewust van te zijn dat ik met een anderhalfjarige praat, maar ik betrap me er wel eens op dat ik idd meer van haar verwacht dan eigenlijk kan. Gelukkig merk ik dat meestal wel op tijd, maar het is zeker iets om in gedachten te houden :Y
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_94721546
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 12:33 schreef miss_sly het volgende: Schaap had het over een stacaravan op een camping -O- Echt, ik moet er niet aan denken!
ho ho ho, ik moet hier wel even aan imagoschade beperking doen :')

ik bedoelde waarschijnlijk als we dan echt iets buiten moeten doen, dan is dat een vergezochte optie :D en daarnaast hebben m'n ouders al zo'n niet sleurbare hut dus kunnen we daar af en toe naar toe. Dat is in Drenthe.
pi_94723379
Die foto van Ko met een shirt van mama O+ O+ O+ wat lief en typisch dat hij daarmee knuffelt!

Leuk, al die huizenpraat
Wat een mooi groooot huis krijgen jullie Karin :o _O_
spannend Miss_Sly!
Claudia, wanneer gingen jullie ook alweer verhuizen? En is jullie appartement al verkocht of staat dat nog niet te koop?

Wij wonen erg fijn in de kleine stad waar we nu wonen.Op zich een best ruime flat(4 slaapkamers) op 1 min loopafstand van het centrum O+ en op loopafstand van de Rijn.
en ik denk zelfs dat als we naar een huurhuis hier zouden gaan dat we er meer op achteruit dan vooruit gaan (dat zijn meestal maar 3 slaapkamers), al heb je dan wel weer een tuintje en een iets grote keuken dan we nu hebben.
Dat mis ik wel echt met lekker weer, een tuin O+ O+ O+
Amsterdam is trouwens een grote droom van ons beiden, daar zouden we echt wel willen wonen! We komen er dan ook zeker maandelijks even rondbanjeren.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  maandag 28 maart 2011 @ 19:02:33 #273
100412 mefke79
komt goed!
pi_94725922
nog even zonder bijlezen: Driekus is anderhalf jaar vandaag!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_94727065
Gefelici Mefke ;)

Groof, dat is inderdaad gevaarlijk. Mijn schoonvader is speeltoestellencontroleur en speeltoestellen boven de 1.50 oid mogen niet voor kinderen onder de 3. Dan moet de onderste trede missen, zodat alleen grotere kindjes erop kunnen... Zoiets was het. Moet ik het hem even vragen anders?
  maandag 28 maart 2011 @ 19:50:05 #275
100412 mefke79
komt goed!
pi_94728641
sorbo, over de groei. We konden nu +700 gram oid noteren sinds november...maar als we een week of drie eerder hadden moeten wegen was het veel minder geweest. Het gaat dus echt enorm in sprongen hier. En nu zit ie weer keurig op zijn eigen lijn. Zit Isabeau ook op haar lijn? ZO ja, dan is het toch prima? Driekus is de laatste tijd ook veel meer in de lengte gegroeid dan in gewicht. Ze zijn zo druk he.

Speeltjes van andere kinderen afpakken: check! Boos roepen dat iets van hem is..nee nog niet. Maar als de ander dan het speeltje los laat is het wel meteen inpikken.

Driekus zegt echt nog geen ik. Die zegt elle (zijn naam zeg maar) en dat is het dan. We kregen van het kdv trouwens te horen dat ie de hele dag kletst. Echt de oren van je hoofd en het meeste is gewoon niet te verstaan. Klinkt wel gezellig, dat wel.

MIss, toch maar even niet weg uit Amsterdam. Ik kan me wel voorstellen hoor dat het even omschakelen is. Jij bent natuurlijk ook gewoon een tuin gewend. Wij zijn ook echt helemaal gehecht aan hier. Ik zou eigenlijk niet eens meer in een andere wijk willen wonen, tis hier ideaal. Alleen onze woonkamer is wat klein, dus daar zijn we nu iets op aan het bedenken. Verhuizen is gewoonweg ook geen optie. We krijgen voor dit geld niets groters en er staat zoveel te koop hier dat we het ook nooit verkocht krijgen. Dus dan maar verbouwen. Zo lijkt de rest van de buurt ook te redeneren dus het regent hier verbouwingen en het aanpassen van de tuin. Tuin aanpassen hoeft niet, dat hebben we destijds zelf gedaan en dat is, al zeg ik het zelf, prima gelukt. Heb je dat topic al geopend? Ga ik me er ook wel even tegenaan bemoeien :P

Oeke, is Ko weer een beetje beter? Driekus heeft ook nog een paar plukjes babyhaar. Ik denk dat het bij de volgende knipbeurt verdwijnt. Zijn haar groeit echt hard, dus vrijdag mag ie weer.
Trap op gaat hier prima, trap af niet. En dat laatste mag ie wel eens leren want dan hoef ik em niet te tillen. Maar goed, zet em op een trap en hij gaat omhoog ipv omlaag.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')