sorbo, over de groei. We konden nu +700 gram oid noteren sinds november...maar als we een week of drie eerder hadden moeten wegen was het veel minder geweest. Het gaat dus echt enorm in sprongen hier. En nu zit ie weer keurig op zijn eigen lijn. Zit Isabeau ook op haar lijn? ZO ja, dan is het toch prima? Driekus is de laatste tijd ook veel meer in de lengte gegroeid dan in gewicht. Ze zijn zo druk he.
Speeltjes van andere kinderen afpakken: check! Boos roepen dat iets van hem is..nee nog niet. Maar als de ander dan het speeltje los laat is het wel meteen inpikken.
Driekus zegt echt nog geen ik. Die zegt elle (zijn naam zeg maar) en dat is het dan. We kregen van het kdv trouwens te horen dat ie de hele dag kletst. Echt de oren van je hoofd en het meeste is gewoon niet te verstaan. Klinkt wel gezellig, dat wel.
MIss, toch maar even niet weg uit Amsterdam. Ik kan me wel voorstellen hoor dat het even omschakelen is. Jij bent natuurlijk ook gewoon een tuin gewend. Wij zijn ook echt helemaal gehecht aan hier. Ik zou eigenlijk niet eens meer in een andere wijk willen wonen, tis hier ideaal. Alleen onze woonkamer is wat klein, dus daar zijn we nu iets op aan het bedenken. Verhuizen is gewoonweg ook geen optie. We krijgen voor dit geld niets groters en er staat zoveel te koop hier dat we het ook nooit verkocht krijgen. Dus dan maar verbouwen. Zo lijkt de rest van de buurt ook te redeneren dus het regent hier verbouwingen en het aanpassen van de tuin. Tuin aanpassen hoeft niet, dat hebben we destijds zelf gedaan en dat is, al zeg ik het zelf, prima gelukt. Heb je dat topic al geopend? Ga ik me er ook wel even tegenaan bemoeien
Oeke, is Ko weer een beetje beter? Driekus heeft ook nog een paar plukjes babyhaar. Ik denk dat het bij de volgende knipbeurt verdwijnt. Zijn haar groeit echt hard, dus vrijdag mag ie weer.
Trap op gaat hier prima, trap af niet. En dat laatste mag ie wel eens leren want dan hoef ik em niet te tillen. Maar goed, zet em op een trap en hij gaat omhoog ipv omlaag.