quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:29 schreef dimi1972 het volgende:
Ondertussen in de slaapkamer van het Secret Story huis:
[ afbeelding ]
Om het lange wachten wat op te leuken....quote:
om de geluiden in het huis te maskeren denk ikquote:
Nee, weten we niet dus heb gewoon geduld.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:31 schreef meneertje1972 het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom ze zolang zitten opgesloten? Wedden dat als de deur straks opengaat er nog geen bloempot veranderd is? En waarom gaat die kamer van de waarheid niet open? Er is al bijna weer een dag voorbij met niks.
Naar alle waarschijnlijkheid: reparaties.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:31 schreef meneertje1972 het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom ze zolang zitten opgesloten? Wedden dat als de deur straks opengaat er nog geen bloempot veranderd is? En waarom gaat die kamer van de waarheid niet open? Er is al bijna weer een dag voorbij met niks.
Klopt! had ik ook ergens gelezen, maar dat hoopte ik de vorige keer ook al maar dat viel vies tegenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:33 schreef Ceetje.. het volgende:
ik hoop wel op een grondige verbouwing. In frankrijk of portugal is dat toch wel gebeurd, dacht ik op wiki gelezen te hebben (te lui om het terug te zoeken nu)
Mijn visite vermaakt zich wel.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:29 schreef dimi1972 het volgende:
Ondertussen in de slaapkamer van het Secret Story huis:
Ah, dat doe ik ook weleensquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:32 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Om het lange wachten wat op te leuken....
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:33 schreef Roguee het volgende:
[..]
Klopt! had ik ook ergens gelezen, maar dat hoopte ik de vorige keer ook al maar dat viel vies tegen
Ik zou er niet teveel van verwachten dan valt het tenminste niet tegen, time will tell.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:33 schreef Ceetje.. het volgende:
ik hoop wel op een grondige verbouwing. In frankrijk of portugal is dat toch wel gebeurd, dacht ik op wiki gelezen te hebben (te lui om het terug te zoeken nu)
hey, het is SST, ik hoop inmiddels eigenlijk nergens meer op, maar ik zeg het toch gewoon lekker even hè, lucht opquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:34 schreef Urb het volgende:
[..]
Ik zou er niet teveel van verwachten dan valt het tenminste niet tegen, time will tell.
iK ieder geval niet, wil er niks mee te maken hebbenquote:
nee ook niet veel, maar de laatste keer zaten er in frankrijk wel aparte types in.... soms ging het te snel om het te volgen terwijl ik net uit narcose kwamquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:33 schreef Ceetje.. het volgende:
Ik distantieer mij ook van wat TS te zeggen heeftquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:35 schreef Toverheks het volgende:
[..]
iK ieder geval niet, wil er niks mee te maken hebben![]()
![]()
dan doe maar aktie als ik vanavond lekker rustig op de bank kan blijven zitten (zit nu alleen even bakkie te doen tussen de wzhd door), anders moet ik weer zoveel teruglezenquote:
ja, ik wil er echt geen FOK mee te maken hebben, zijn ze nu helemaal straks krijgen WIJ er ook nog de schuld van, opFOKKEN zou ik zo zeggenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:36 schreef D. het volgende:
[..]
Ik distantieer mij ook van wat TS te zeggen heeft
ze maken een kinderdag verblijf...laura is morgen jarig. mag ze op de stoel staan enzo....quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:38 schreef meneertje1972 het volgende:
Waarom zolang opgesloten? Zijn ze een biljarttafel en een speeltuin aan het plaatsen ofzo?
Ja kom maar op met die Streamlocks straks, we zitten er al helemaal klaar voor.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:37 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
dan doe maar aktie als ik vanavond lekker rustig op de bank kan blijven zitten (zit nu alleen even bakkie te doen tussen de wzhd door), anders moet ik weer zoveel teruglezen
speeltuin voor laura's verjaardagquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:38 schreef meneertje1972 het volgende:
Waarom zolang opgesloten? Zijn ze een biljarttafel en een speeltuin aan het plaatsen ofzo?
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:38 schreef Stability het volgende:
[..]
ze maken een kinderdag verblijf...laura is morgen jarig. mag ze op de stoel staan enzo....
[..]
ze maken een kinderdag verblijf...laura is morgen jarig. mag ze op de stoel staan enzo....
Wat heeft Laura aan een speeltuin? Dan moet je bewegen, geef haar liever een doodskist.quote:
Fakking TSquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja, ik wil er echt geen FOK mee te maken hebben, zijn ze nu helemaal straks krijgen WIJ er ook nog de schuld van, opFOKKEN zou ik zo zeggen
compleet met ballenbak, frietjes, limonade, ijsjes en een snoepzak voor mee naar huisquote:
die was al weggegevan aan sophiaquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:39 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Wat heeft Laura aan een speeltuin? Dan moet je bewegen, geef haar liever een doodskist.
Welneequote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:38 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:39 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
compleet met ballenbak, frietjes, limonade, ijsjes en een soepzak voor mee naar huis![]()
gewoon helemaal back to basiclijkt me wel tofquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:40 schreef dimi1972 het volgende:
[..]
Welnee
ze gaan gewoon Back to Basic
2 kampen in het huis (rijk en arm)
zoals ze bij BB ook gedaan hebben whahaha
dat wordt lachen dan
de zuip en wipmuts Mo in het arme zodat ze het met water kan doen
dan zal er weinig gewipt worden
al ge-edit toverheks, sNoepzak (sorryyyyyy)quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:40 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Soep, dat lekt toch dan uit de puntjes onderin de zak
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:39 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
compleet met ballenbak, frietjes, limonade, ijsjes en een snoepzak voor mee naar huis![]()
hahahaha wist wel hoor dat je snoep bedoelde maakte je ff aan het lachenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:40 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
al ge-edit toverheks, sNoepzak (sorryyyyyy)
Ui en pindakaas-timequote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:40 schreef dimi1972 het volgende:
[..]
Welnee
ze gaan gewoon Back to Basic
2 kampen in het huis (rijk en arm)
zoals ze bij BB ook gedaan hebben whahaha
dat wordt lachen dan
de zuip en wipmuts Mo in het arme zodat ze het met water kan doen
dan zal er weinig gewipt worden
snolliebolliequote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:41 schreef Roguee het volgende:
Ik wil wel tussen Gerard en Karim in liggen
Back(stek) to Basics!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:40 schreef bollokus het volgende:
[..]
gewoon helemaal back to basiclijkt me wel tof
dan wil ik wel dat huis in!
Maar we zijn geen mietje hequote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:41 schreef danilel het volgende:
Stem zei daarstraks;
"Telefoon werd gerepareerd en getest.
heb ik daarstraks aal vermeld in de vorige COS
Does nie zo engquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:41 schreef Roguee het volgende:
Ik wil wel tussen Gerard en Karim in liggen
lieverquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:41 schreef Toverheks het volgende:
[..]
[..]
hahahaha wist wel hoor dat je snoep bedoelde maakte je ff aan het lachenof was het
![]()
Gerard is getrouwd hoorquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:42 schreef Roguee het volgende:
[..]
Haha ok nou dan schop ik karim er wel uit!
Mijn geheime missiequote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:43 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Gerard is getrouwd hoorach dat geeft dan ook niet, daar voel je niks van
Hahaha!!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:44 schreef mevrouwdebok het volgende:
http://www.smiliez.nl/smiliez/love/6750.gif voor Geer...
Owwwwwwww, dan durf ik dat ook welquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:43 schreef Roguee het volgende:
[..]
Ja hallo geen sandwich, gewoon zoals ze er nu bij liggen hoor
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:44 schreef mevrouwdebok het volgende:
http://www.smiliez.nl/smiliez/love/6750.gif voor Geer...
laat eerste die fucking kvdw opengaan dan krijgen we tenminste weer een mooi oog in beeldquote:
Tot Fenneke er staat met een honkbalknuppel, dan voel je dat welquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:43 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Gerard is getrouwd hoorach dat geeft dan ook niet, daar voel je niks van
ja, vechten wie het eerst bij de deur is!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:45 schreef bollokus het volgende:
[..]
laat eerste die fucking kvdw opengaan dan krijgen we tenminste weer een mooi oog in beeld
he ik ben niks van plan met Gerard hoor, is mijn typje niet, moet je bij de andere dames boven mij wezenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:45 schreef D. het volgende:
[..]
Tot Fenneke er staat met een honkbalknuppel, dan voel je dat wel
Haihaiquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
he ik ben niks van plan met Gerard hoor, is mijn typje niet, moet je bij de andere dames boven mij wezen
ikke ikke ikkequote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
he ik ben niks van plan met Gerard hoor, is mijn typje niet, moet je bij de andere dames boven mij wezen
Ik richtte me ook niet tot jou, maar vulde jouw post aanquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:48 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ligt Herr Übersturmbahnf"hrer von Flip Commandand al bij de telefoon?
Ik denk dat zij zoiets heeft van;quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:45 schreef D. het volgende:
[..]
Tot Fenneke er staat met een honkbalknuppel, dan voel je dat wel
Eten? Fenneke kun je eten, Gerard nietquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:48 schreef danilel het volgende:
[..]
Ik denk dat zij zoiets heeft van;
"jullie mogen kijken, ik mag eten"
(en dat gun ik haar)
Jazeker ik ook, leuke vrouwquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:48 schreef danilel het volgende:
[..]
Ik denk dat zij zoiets heeft van;
"jullie mogen kijken, ik mag eten"
(en dat gun ik haar)
zo slecht hebben die mannen het toch totaal nietquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:50 schreef Annelies-G het volgende:
jeminee, ze doen net alsof ze al daaaaaaaaaaagen zonder eten zitten!
huhquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:50 schreef Roguee het volgende:
[..]
Jazeker ik ook, leuke vrouwDus ik kwijl wel gewoon verder!
hell no. Ze zijn gewoon verwend. Zijn genoeg gezinnen die helemaal geen luxe artikelen eten. 1x in de week vlees bij het eten, kaas met uitzondering.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:50 schreef bollokus het volgende:
[..]
zo slecht hebben die mannen het toch totaal niet
Dat ik Fenneke het gunquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:50 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
huhik heb zelf een Gerard hier thuis, alleen heet hij anders
Ik ken nog wel een Gerard hoorquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:52 schreef Roguee het volgende:
[..]
Dat ik Fenneke het gunEn jij hebt gewoon al een gerard dus *jaloers
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:52 schreef Roguee het volgende:
[..]
Dat ik Fenneke het gunEn jij hebt gewoon al een gerard dus *jaloers
Jo was gister het eerste toen de stem zei we gaan op rantsoen. bedankt stem.quote:
Ik verdedig haar nooit, echt nooitquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:55 schreef delfse het volgende:
[..]
Jo was gister het eerste toen de stem zei we gaan op rantsoen. bedankt stem.
En nu maar met haar hondje klagen we hebben zo een honger.
Klopt Philip is de klager .quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:56 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Ik verdedig haar nooit, echt nooitMaaaaaar ze gaf net zelf aan nog geen honger te hebben. Flip klaagt al wel de hele dag over eten wat hij niet heeft.
ik heb dat eigenlijk helemaal niet meer meegekregen. Was drukker met al die geheimen die ze aan het raden waren in enequote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:01 schreef Nobodies het volgende:
[..]
Hij moest gister alles binnen 1 uur jatten. Dus hij heeft gefaald.
Heeft alex ooit eens niet gefaald?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:01 schreef Nobodies het volgende:
[..]
Wat een verrassing?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:01 schreef Nobodies het volgende:
[..]
Vanaf 3:20quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:02 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik heb dat eigenlijk helemaal niet meer meegekregen. Was drukker met al die geheimen die ze aan het raden waren in ene
We horen het morgen wel danquote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:04 schreef Greys het volgende:
Alex heeft wel alles verstopt volgens mij wat hij moest verstoppen.
Ging alleen om die paar extra artikelen toch? En dat moet hij tot morgen vol zien te houden, dat niemand het vindt, geloof ik.
thanksquote:
nee hij moest het binnen 1 uur na de exit en zaterdagavond doenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:01 schreef Nobodies het volgende:
[..]
quote:
Klopt, tot Zaterdagavond heeft hij de tijd gekregen.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:06 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee hij moest het binnen 1 uur na de exit en zaterdagavond doen
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:07 schreef Toverheks het volgende:
FOK! Streamverslagen Secret Story!!! deel 2
hoe het met Alexander zijn missie moest staat hier te lezen![]()
loop me toch geen blauwe vingers te tikken voor me ouwe heksenmoerquote:
ja hahahaha dat zei hij indd !quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:10 schreef Capt1caveman het volgende:
Ik vind zijn uitleg wel sterk:"We hebben iets meer gekregen dan ik verwacht had, en ik moet het zo wegstoppen". Niemand die er iets over vraagt......
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:13 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb toch geen baan!! Ik heb een webwinkel
Als ze consequent zijn, is dit dus al meteen mislukt, hij mocht niets over zijn missie zeggen...quote:
hij kan ook niks he? zou het soms de mol zijn>het vriendje van joquote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:14 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Als ze consequent zijn, is dit dus al meteen mislukt, hij mocht niets over zijn missie zeggen...
En een boutique, werkt voor de kliniek enzow......quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:13 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb toch geen baan!! Ik heb een webwinkel
Juist jaquote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:15 schreef Chanel5 het volgende:
Ze zit daar dus om reclame te maken voor die webshop
Ja dat begreep ik er ook uit.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:15 schreef Chanel5 het volgende:
die zijn eergisteren gemaakt tijdens een streamlockquote:
Ja die had thuis in zijn hot tub kunnen zitten en een goed gesprek voeren...quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:18 schreef itsme het volgende:
Volgens mij heeft Gerard het even moeilijk.
Zoveel was al duidelijk, maar ze spreekt het nu ook keihard uit. Niet te geloven dit.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:15 schreef Chanel5 het volgende:
Dat was toch allang duidelijk?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:15 schreef Chanel5 het volgende:
Haha dacht even dat het een briefje van der vriend was:quote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:23 schreef Darakka het volgende:
[..]
Haha dacht even dat het een briefje van der vriend was:
"Als je dit leest ben ik vertrokken!"
Servio denkt dat haar geheim te maken heeft met Bungee Jumpen??!!?!?
haha Ik dacht hetzelfde!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:23 schreef Darakka het volgende:
[..]
Haha dacht even dat het een briefje van der vriend was:
"Als je dit leest ben ik vertrokken!"
Was ook geen fotograaf, waren Servio en Gerard die tijdens een streamlock groepsfoto's mochten maken, daar kregen ze die camera voor volgens mij.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:23 schreef mangalie het volgende:
[..]
Waren toch polaroids ( of trap ik er weer in)
Spuit 11-reactie, ik weet het, maarquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:11 schreef meneertje1972 het volgende:
Vanavond feestavond
Om de spanningen van de nominaties en het vertrek van Servio te vieren zal er vanavond een heus karaoke avondje plaatsvinden. De bewoners kunnen naar hartelust liedjes zingen en dansen op gezellige muziek.
Ok thanksquote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Was ook geen fotograaf, waren Servio en Gerard die tijdens een streamlock groepsfoto's mochten maken, daar kregen ze die camera voor volgens mij.
Ze mochten ook zelf de styling bepalen enzo. Het werd me niet helemaal duidelijk waar het precies voor is/was.
ja was SL een hele lange, er is gewoon een fotograaf langs geweest en een fotograaf maakt altijd eerst polaroids enzo ivm het licht kijken enzo ze waren ook allemaal omgekleedquote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:23 schreef mangalie het volgende:
[..]
Waren toch polaroids ( of trap ik er weer in)
Joanna is toch al vanaf het begin af aan een wandelend reclamebord geweest voor haar eigen online fashion winkel?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
Waarom mag Joanna wel met reclame van Vogue rondlopen?
Gerard moest zijn cap in het begin veranderen.
dat mag ze, want ze is een sjawl aan het breien voor de stem !quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
En de tietenfabriek van mama.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:26 schreef Angela78 het volgende:
[..]
Joanna is toch al vanaf het begin af aan een wandelend reclamebord geweest voor haar eigen online fashion winkel?
ik dacht een fotograaf hoor voor een artikel in de veronicagids of ergens anders bij.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Was ook geen fotograaf, waren Servio en Gerard die tijdens een streamlock groepsfoto's mochten maken, daar kregen ze die camera voor volgens mij.
Ze mochten ook zelf de styling bepalen enzo. Het werd me niet helemaal duidelijk waar het precies voor is/was.
Dat boeit allang niet meer, iedereen loopt daar met reclame rondquote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
Merken noemen mag niet, maar dit wel: http://www.secretstory.nl/nieuws/1632/Webwinkelquote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:26 schreef Angela78 het volgende:
[..]
Joanna is toch al vanaf het begin af aan een wandelend reclamebord geweest voor haar eigen online fashion winkel?
precies, dat zou ik ook denken, wat moet me bezielen om tusen die mongeaulen te blijven?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:19 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ja die had thuis in zijn hot tub kunnen zitten en een goed gesprek voeren...
Geen excuus, ben jij gekquote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:27 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik dacht een fotograaf hoor voor een artikel in de veronicagids of ergens anders bij.
nou ja dan heb ik het verkeerd excuus
quote:Ben jij maandag De Stem?
25 maart om 16.26
Lees hier hoe jij regisseur wordt van Secret Story.
Heb jij er altijd al van gedroomd om een reality show te regisseren? Dan is dit je kans. Bedenk een beknopte opdracht voor één of meerdere bewoners en plaats deze op Hyves, Facebook of Twitter. De uitvoering van de opdracht mag niet langer duren dan twee minuten. Alleen attributen die al in het huis zijn, kunnen gebruikt worden. Tijdens de uitzending van maandag moeten de bewoners een selectie van de opdrachten live uitvoeren. Zo bepaal jij de inhoud van het programma!
oke dan wachten we afquote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Geen excuus, ben jij gekIk kan het net zo goed fout hebben hoor.
Maar volgens mij is er niemand in dat huis bij de bewoners geweest, we zullen het vast snel horen, jij kunt ook gewoon gelijk hebben.
rot toch eens op met die domme deurquote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:29 schreef meneertje1972 het volgende:
ik was even uurtje weg. Kan iemand vertellen of de kamer van de waarheid eindelijk open is?
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:34 schreef Annelies-G het volgende:
ik slinger de boel ff uit...laterrrrrrrrrrrrrrrrrr
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:33 schreef knagsje het volgende:
[..]
Aub geen caps meer van die ratterige janktrol!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
deze?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:33 schreef knagsje het volgende:
[..]
Aub geen caps meer van die ratterige janktrol!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zo heeft iedereen z'n kwaliteiten.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:37 schreef Reksie1981 het volgende:
Ik kan de poll op de net5 site niet invullen, mijn optie "niets" staat er niet tussen!
Poll
Servio naar huis, wat ga je het meest missen aan hem?
Zijn kapperskwaliteiten
Servio zelf
Zijn kookkunsten
Zijn peptalks
Zijn uitspraken als hij dronken isquote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:37 schreef Reksie1981 het volgende:
Ik kan de poll op de net5 site niet invullen, mijn optie "niets" staat er niet tussen!
Poll
Zijn kapperskwaliteiten
Servio zelf
Zijn kookkunsten
Zijn peptalks
Ja hij zit daar te janken...Hij kondigde het daartsraks aan dat ie even zijn beklag ging doenquote:
hahahaha, oke, tnxquote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:38 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ja hij zit daar te janken...Hij kondigde het daartsraks aan dat ie even zijn beklag ging doen
het filmpje dat hij daadwerkelijk op het vliegtuig stapt, en het vervolg, dat hij echt naar huis isquote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:37 schreef Reksie1981 het volgende:
Poll
Zijn kapperskwaliteiten
Servio zelf
Zijn kookkunsten
Zijn peptalks
Hij is de stem op zijn donder aan het geven dat ze Jo niet meer mogen plagen anders gaat ie naar huisquote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:38 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ja hij zit daar te janken...Hij kondigde het daartsraks aan dat ie even zijn beklag ging doen
We zullen hem vanaaf weer zien.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:39 schreef Stability het volgende:
[..]
het filmpje dat hij daadwerkelijk op het vliegtuig stapt, en het vervolg, dat hij echt naar huis is
Jah en wat denk je dan van die dooie vis die hij moet etenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:39 schreef knagsje het volgende:
[..]
Hij is de stem op zijn donder aan het geven dat ze Jo niet meer mogen plagen anders gaat ie naar huis
ja maar dat geeft niet, is tenminste wel het bewijs dat ie echt weg is, en niet in de geheime kamer zitquote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:40 schreef scooby-doo het volgende:
[..]
We zullen hem vanaaf weer zien.
Zal wel zitten te janken
Om de kijkcijfers en zijn populariteit die er niet is ?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:40 schreef scooby-doo het volgende:
[..]
Zal wel zitten te janken
Zal ie ook de groeten aan Ciske doen?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:40 schreef scooby-doo het volgende:
[..]
Zal wel zitten te janken
Maar daar wordt je moe van hoor.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:40 schreef meneertje1972 het volgende:
WAAAT? Gaan ze nu slapen? Ze hebben de hele dag op bed gelegen!!! Ik snap er niks van waarom gaat die kamer van de waarheid niet open? Ik wil actie!
Jij hebt een deurenobsessiequote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:40 schreef meneertje1972 het volgende:
WAAAT? Gaan ze nu slapen? Ze hebben de hele dag op bed gelegen!!! Ik snap er niks van waarom gaat die kamer van de waarheid niet open? Ik wil actie!
iedereen is moe zij sharon 10 minuten geledenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:40 schreef meneertje1972 het volgende:
Echt begint steeds vaker dat iedereen aan het slapen is...quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:41 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
iedereen is moe zij sharon 10 minuten geleden
Ze doen ook geen moeite om hun kleren uit te trekken als ze onder het dekbed kruipen.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:42 schreef waxmask het volgende:
[..]
Echt begint steeds vaker dat iedereen aan het slapen is...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |