compleet met ballenbak, frietjes, limonade, ijsjes en een snoepzak voor mee naar huisquote:
die was al weggegevan aan sophiaquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:39 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Wat heeft Laura aan een speeltuin? Dan moet je bewegen, geef haar liever een doodskist.
Welneequote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:38 schreef meneertje1972 het volgende:
Waarom zolang opgesloten? Zijn ze een biljarttafel en een speeltuin aan het plaatsen ofzo?
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:38 schreef Stability het volgende:
[..]
ze maken een kinderdag verblijf...laura is morgen jarig. mag ze op de stoel staan enzo....
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:39 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
compleet met ballenbak, frietjes, limonade, ijsjes en een soepzak voor mee naar huis![]()
gewoon helemaal back to basiclijkt me wel tofquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:40 schreef dimi1972 het volgende:
[..]
Welnee
ze gaan gewoon Back to Basic
2 kampen in het huis (rijk en arm)
zoals ze bij BB ook gedaan hebben whahaha
dat wordt lachen dan
de zuip en wipmuts Mo in het arme zodat ze het met water kan doen
dan zal er weinig gewipt worden
al ge-edit toverheks, sNoepzak (sorryyyyyy)quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:40 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Soep, dat lekt toch dan uit de puntjes onderin de zak
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:39 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
compleet met ballenbak, frietjes, limonade, ijsjes en een snoepzak voor mee naar huis![]()
hahahaha wist wel hoor dat je snoep bedoelde maakte je ff aan het lachenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:40 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
al ge-edit toverheks, sNoepzak (sorryyyyyy)
Ui en pindakaas-timequote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:40 schreef dimi1972 het volgende:
[..]
Welnee
ze gaan gewoon Back to Basic
2 kampen in het huis (rijk en arm)
zoals ze bij BB ook gedaan hebben whahaha
dat wordt lachen dan
de zuip en wipmuts Mo in het arme zodat ze het met water kan doen
dan zal er weinig gewipt worden
snolliebolliequote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:41 schreef Roguee het volgende:
Ik wil wel tussen Gerard en Karim in liggen
Back(stek) to Basics!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:40 schreef bollokus het volgende:
[..]
gewoon helemaal back to basiclijkt me wel tof
dan wil ik wel dat huis in!
Maar we zijn geen mietje hequote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:41 schreef danilel het volgende:
Stem zei daarstraks;
"Telefoon werd gerepareerd en getest.
heb ik daarstraks aal vermeld in de vorige COS
Does nie zo engquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:41 schreef Roguee het volgende:
Ik wil wel tussen Gerard en Karim in liggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |