quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:29 schreef dimi1972 het volgende:
Ondertussen in de slaapkamer van het Secret Story huis:
[ afbeelding ]
Om het lange wachten wat op te leuken....quote:
om de geluiden in het huis te maskeren denk ikquote:
Nee, weten we niet dus heb gewoon geduld.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:31 schreef meneertje1972 het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom ze zolang zitten opgesloten? Wedden dat als de deur straks opengaat er nog geen bloempot veranderd is? En waarom gaat die kamer van de waarheid niet open? Er is al bijna weer een dag voorbij met niks.
Naar alle waarschijnlijkheid: reparaties.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:31 schreef meneertje1972 het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom ze zolang zitten opgesloten? Wedden dat als de deur straks opengaat er nog geen bloempot veranderd is? En waarom gaat die kamer van de waarheid niet open? Er is al bijna weer een dag voorbij met niks.
Klopt! had ik ook ergens gelezen, maar dat hoopte ik de vorige keer ook al maar dat viel vies tegenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:33 schreef Ceetje.. het volgende:
ik hoop wel op een grondige verbouwing. In frankrijk of portugal is dat toch wel gebeurd, dacht ik op wiki gelezen te hebben (te lui om het terug te zoeken nu)
Mijn visite vermaakt zich wel.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:29 schreef dimi1972 het volgende:
Ondertussen in de slaapkamer van het Secret Story huis:
Ah, dat doe ik ook weleensquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:32 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Om het lange wachten wat op te leuken....
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:33 schreef Roguee het volgende:
[..]
Klopt! had ik ook ergens gelezen, maar dat hoopte ik de vorige keer ook al maar dat viel vies tegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |