quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:29 schreef dimi1972 het volgende:
Ondertussen in de slaapkamer van het Secret Story huis:
[ afbeelding ]
Om het lange wachten wat op te leuken....quote:
om de geluiden in het huis te maskeren denk ikquote:
Nee, weten we niet dus heb gewoon geduld.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:31 schreef meneertje1972 het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom ze zolang zitten opgesloten? Wedden dat als de deur straks opengaat er nog geen bloempot veranderd is? En waarom gaat die kamer van de waarheid niet open? Er is al bijna weer een dag voorbij met niks.
Naar alle waarschijnlijkheid: reparaties.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:31 schreef meneertje1972 het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom ze zolang zitten opgesloten? Wedden dat als de deur straks opengaat er nog geen bloempot veranderd is? En waarom gaat die kamer van de waarheid niet open? Er is al bijna weer een dag voorbij met niks.
Klopt! had ik ook ergens gelezen, maar dat hoopte ik de vorige keer ook al maar dat viel vies tegenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:33 schreef Ceetje.. het volgende:
ik hoop wel op een grondige verbouwing. In frankrijk of portugal is dat toch wel gebeurd, dacht ik op wiki gelezen te hebben (te lui om het terug te zoeken nu)
Mijn visite vermaakt zich wel.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:29 schreef dimi1972 het volgende:
Ondertussen in de slaapkamer van het Secret Story huis:
Ah, dat doe ik ook weleensquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:32 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Om het lange wachten wat op te leuken....
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:33 schreef Roguee het volgende:
[..]
Klopt! had ik ook ergens gelezen, maar dat hoopte ik de vorige keer ook al maar dat viel vies tegen
Ik zou er niet teveel van verwachten dan valt het tenminste niet tegen, time will tell.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:33 schreef Ceetje.. het volgende:
ik hoop wel op een grondige verbouwing. In frankrijk of portugal is dat toch wel gebeurd, dacht ik op wiki gelezen te hebben (te lui om het terug te zoeken nu)
hey, het is SST, ik hoop inmiddels eigenlijk nergens meer op, maar ik zeg het toch gewoon lekker even hè, lucht opquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:34 schreef Urb het volgende:
[..]
Ik zou er niet teveel van verwachten dan valt het tenminste niet tegen, time will tell.
iK ieder geval niet, wil er niks mee te maken hebbenquote:
nee ook niet veel, maar de laatste keer zaten er in frankrijk wel aparte types in.... soms ging het te snel om het te volgen terwijl ik net uit narcose kwamquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:33 schreef Ceetje.. het volgende:
Ik distantieer mij ook van wat TS te zeggen heeftquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:35 schreef Toverheks het volgende:
[..]
iK ieder geval niet, wil er niks mee te maken hebben![]()
![]()
dan doe maar aktie als ik vanavond lekker rustig op de bank kan blijven zitten (zit nu alleen even bakkie te doen tussen de wzhd door), anders moet ik weer zoveel teruglezenquote:
ja, ik wil er echt geen FOK mee te maken hebben, zijn ze nu helemaal straks krijgen WIJ er ook nog de schuld van, opFOKKEN zou ik zo zeggenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:36 schreef D. het volgende:
[..]
Ik distantieer mij ook van wat TS te zeggen heeft
ze maken een kinderdag verblijf...laura is morgen jarig. mag ze op de stoel staan enzo....quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:38 schreef meneertje1972 het volgende:
Waarom zolang opgesloten? Zijn ze een biljarttafel en een speeltuin aan het plaatsen ofzo?
Ja kom maar op met die Streamlocks straks, we zitten er al helemaal klaar voor.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:37 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
dan doe maar aktie als ik vanavond lekker rustig op de bank kan blijven zitten (zit nu alleen even bakkie te doen tussen de wzhd door), anders moet ik weer zoveel teruglezen
speeltuin voor laura's verjaardagquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:38 schreef meneertje1972 het volgende:
Waarom zolang opgesloten? Zijn ze een biljarttafel en een speeltuin aan het plaatsen ofzo?
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:38 schreef Stability het volgende:
[..]
ze maken een kinderdag verblijf...laura is morgen jarig. mag ze op de stoel staan enzo....
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:38 schreef Stability het volgende:
[..]
ze maken een kinderdag verblijf...laura is morgen jarig. mag ze op de stoel staan enzo....
Wat heeft Laura aan een speeltuin? Dan moet je bewegen, geef haar liever een doodskist.quote:
Fakking TSquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja, ik wil er echt geen FOK mee te maken hebben, zijn ze nu helemaal straks krijgen WIJ er ook nog de schuld van, opFOKKEN zou ik zo zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |