Dan denk ik dat jullie het over een ander nummertje hebben:quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:13 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Zal daar ook wel gedraaid zijn, maar ben van begin tot eind op de Grote Markt geweest....
Het werd in Grunn al gedraaid
Dankjequote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:20 schreef dimi1972 het volgende:
[..]
Dan denk ik dat jullie het over een ander nummertje hebben:
hier even voor de duidelijkheid
Single van:
Martin Solveig & Dragonette Hello
Releasedatum 27 september 2010
Serious Request(het glazen huis) is een jaarlijks terugkerende actie van de Nederlandse radiozender 3FM waarbij geld wordt ingezameld voor projecten van het Rode Kruis. Serious Request 2010 werd gehouden van 18 t/m 24 december 2010 in Eindhoven
Gedurende de eerste dagen van Serious Request 2010 kozen de dj's het nummer Hello van Martin Solveig ft. Dragonette als favoriet.
Was dus overduidelijk in Eindhovuhhhh
Dan blijkt het onmogelijke toch mogelijk in Grunn.....quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:16 schreef Barb_ het volgende:
[..]
Hahaha dat kan gewoon nietttt "In Nederland is de single vooral bekend geworden door 3FM Serious Request 2010, alwaar de plaat met afstand het meest werd aangevraagd."
Ik denk hetquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:21 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Dan blijkt het onmogelijke toch mogelijk in Grunn.....
Zeker wel mee eens.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:20 schreef Roguee het volgende:
Aafke heeft dan bavianen moves, maar ze doet tenminste wel wat en het is nog vermakelijk ook![]()
![]()
zes fakking duimpjes voor Aafke.
Heb het ook ff opgezocht en jullie hebben gelijk, ik associeer dat nummer met het glazen huis, maar was idd niet in Groningen. werd ik er op tv al gek van dusquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:20 schreef dimi1972 het volgende:
[..]
Dan denk ik dat jullie het over een ander nummertje hebben:
hier even voor de duidelijkheid
Single van:
Martin Solveig & Dragonette Hello
Releasedatum 27 september 2010
Serious Request(het glazen huis) is een jaarlijks terugkerende actie van de Nederlandse radiozender 3FM waarbij geld wordt ingezameld voor projecten van het Rode Kruis. Serious Request 2010 werd gehouden van 18 t/m 24 december 2010 in Eindhoven
Gedurende de eerste dagen van Serious Request 2010 kozen de dj's het nummer Hello van Martin Solveig ft. Dragonette als favoriet.
Was dus overduidelijk in Eindhovuhhhh
Je had vast wat glaasjes opquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:21 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Dan blijkt het onmogelijke toch mogelijk in Grunn.....
Is ook echt altijd zo, ook met bijvoorbeeld de sportles met Aaf.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:22 schreef danilel het volgende:
ik snap niet dat ze zo weinig verschillende liedjes draaien....
is dat zo moeilijk?
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:23 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
ook dat
Maar kwas netjes nuchter hoor
Jo! ik zweer het je aafke niet doen!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:26 schreef itsme het volgende:
Jezus wie schreeuwde er zo? Schrok me rot. Sharon? Niet doen Aafke!!!
Joanna.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:26 schreef itsme het volgende:
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:25 schreef PoezeligDing het volgende:
Nou, geef aafke maar wat ritalin, wat ze (dr)aafT weer aardig door
Sharon, toen Aafke op haar bed sprongquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:26 schreef itsme het volgende:
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:27 schreef mazaru het volgende:
Wat heeft dat kind geslikt?![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze heeft der turbo slofjes aanquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:27 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bolletjes cokequote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:27 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bolletjesquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:27 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:29 schreef dimi1972 het volgende: