Dit liedje was hot bij het glazen huis in Eindhoven hequote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:09 schreef Annelies-G het volgende:
Ooooooo dit liedje werd vaak gedraaid in het glazen huis, ik was erbij in Groningen maar het liedje kwam op den duur mijn strot uit ( nu nog)
Ja die word nu gefixed/testquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:09 schreef itsme het volgende:
Gerard hoort de telefoon. zo hebben ze het eindelijk gefixed?
Idd, same here. Daar is ie bekend mee geworden.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahahaa als ik dit liedje hoor moet ik altijd aan glazen huis denken
een cap maar met alles rondom er ook bij niet relatief om te delen ben even een nieuw progje aan het testenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:08 schreef danilel het volgende:
[..]
wat was dat???
ik zag het net weg flippen?????
Bohooooooooolllll?
ik aan bevroren tenenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahahaa als ik dit liedje hoor moet ik altijd aan glazen huis denken
Het kwam idd iets te regelmatig voorbij.....quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:09 schreef Annelies-G het volgende:
Ooooooo dit liedje werd vaak gedraaid in het glazen huis, ik was erbij in Groningen maar het liedje kwam op den duur mijn strot uit ( nu nog)
Ik vind het nu al verschrikkelijk.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:09 schreef Annelies-G het volgende:
off topic, gister heeft miss montreal ereen coole cover op gemaakt bij gielquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:10 schreef Roguee het volgende:
Gerard, Hello, Glazen huis, Gerard Ekdom.
Omg een fakking complot![]()
![]()
grunnquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:09 schreef Barb_ het volgende:
[..]
Dit liedje was hot bij het glazen huis in Eindhoven he
Klopt, werd op de Grote Markt al kapotgedraaid.....quote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:11 schreef Urb het volgende:
Ik word een beetje zee-ziek van Aafke's "Pandabeertjes"
Dan weten we nu wat er allemaal wordt verbouwd daar in huisquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:11 schreef meneertje1972 het volgende:
Vanavond feestavond
Om de spanningen van de nominaties en het vertrek van Servio te vieren zal er vanavond een heus karaoke avondje plaatsvinden. De bewoners kunnen naar hartelust liedjes zingen en dansen op gezellige muziek.
haha. Ik word zeeziek van aafke der algehele aanwezigheid. Wat een bavianen moves.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:11 schreef Urb het volgende:
Ik word een beetje zee-ziek van Aafke's "Pandabeertjes"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |