Kun je niet, je moet the whole picture zien wil je erover kunnen oordelen, en geloof me, flip kan niet tegen zijn verlies!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:45 schreef marky het volgende:
[..]
Vraag me af wat er anders is. Ik mis zijn blikken erbij maar neem toch aan de de gevoelens van flipje redelijk waarheidsgetrouw worden weergegeven. en dan nog kan je dit op een afstand ook makkelijk redeneren.
hoezo?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:49 schreef Toverheks het volgende:
o ja en Fenneke van vannacht was een cloon
uh, vertellquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:49 schreef Toverheks het volgende:
Eensquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:47 schreef marky het volgende:
[..]
Hij had er ook allang uit moeten zijn.
Het is ook moeilijk te verkroppen als je denkt iemand uitgeschakeld te hebben en die persoon lachend weer terug te zien komen....quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:49 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Kun je niet, je moet the whole picture zien wil je erover kunnen oordelen, en geloof me, flip kan niet tegen zijn verlies!
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:49 schreef Toverheks het volgende:
Guido en Laura waren blij van hun geheim af te zijn. Alex moest ook wel even bijelkaar geraapt worden niet dat hij huilde maar had het wel lastig.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:44 schreef itsme het volgende:
[..]
Hih moet niet zeuren. Heb Alex ook niet zien huilen of Guido toen zij hun geheim kwijt raakten. Hij heeft al een geheim geraden, zit heel dicht bij een ander en nu dat mensen dicht bij zijn geheim komen gaat hij huilie doen? Hij vind het gewoon niet leuk nu hij beseft dat Gerard populair is wat ook inhoud dat Joanna minder popie is. Feit. Flip kan gewoon niet goed tegen zijn verlies. punt.
het heeft geholpen, ze staat en zingt mee!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:50 schreef Stability het volgende:
kan iemand een nieuwe batterij in laura's kont stoppen? dat mens is echt niet vooruit te branden.
als er een bom valt ,blijft ze denk ik ook nog liggen
Dat ook weer niet. Dan heb ik wel anderen die ik eruit wil zien gaan. Heb Alex nog niet helemaal laten vallen hoor, hij staat wel op het randjequote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:47 schreef marky het volgende:
[..]
Hij had er ook allang uit moeten zijn.
ongelovelijk !! ja het beweegt !!! oh het is alweer voorbij...ze moet weer ff opladen....quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:51 schreef danilel het volgende:
[..]
het heeft geholpen, ze staat en zingt mee!
en ze zit alweer, of doet nu iedereen haar naquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:51 schreef danilel het volgende:
[..]
het heeft geholpen, ze staat en zingt mee!
hey lau meidjuh, gooit die turbo d'r eens in!!!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:51 schreef Provenio het volgende:
Zag iemand de move van Laura? Ze stond op om haar broek goed te doen!![]()
moeten we nu op jou ingaan die geen streams kijkt maar het op allerlei andere manieren probeert te beredeneren wat hier wordt geschrevenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:51 schreef marky het volgende:
[..]
Guido en Laura waren blij van hun geheim af te zijn. Alex moest ook wel even bijelkaar geraapt worden niet dat hij huilde maar had het wel lastig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |