jaaaaquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:53 schreef Urb het volgende:
Gerard gaat lekker los en deed een trucje, sprong over z'n eigen voet heen oid, Aafke wilde het nadoen maar iedereen hield d'r tegen, zijn bang dat ze weer een Aafke maakt. Haar reactie " Ik kan heus wel tegen een stootje hoor.."![]()
Daar waren we al achter Aaf.![]()
Dag mevrouw De Bok,quote:
Turbo, turbo what the fuck is turboquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:52 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
hey lau meidjuh, gooit die turbo d'r eens in!!!
Ow, mijn avondje uitquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:54 schreef Stability het volgende:
ik denk ook dat laura's avondjes uit, zich enkel in een bioscoop afspelen,
kan ze lekker half hangend met een zak popcorn 3 uur naar het scherm kijken.
Volgens mij is Gerard een euh euh....tja hoe zeg je dat netjes.......geile beer. Aan zijn moves te zienquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:54 schreef Toverheks het volgende:
Je kan zeggen wat je wilt, maar Gerard heeft wel ritmegevoel
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:53 schreef henkbarte het volgende:
[..]
Dag mevrouw De Bok,
Ik mag niet meer lullig doen dus dan maar zo. Joanna weet niet dat haar vriend haar spullen uit het huis heeft gezet. Haar situatie omtrent haar vriend was al voor het programma slecht en zo is ze er dus ingegaan. Comments van Philip daarover, gaan dus puur over de stand van zaken van hun van vóór het programma.
Ik hoop wel dat ze het nog gaan vertellen, en dat ze helemaal door het lint gaat.
Dat heeft ze wel idd zo gezegd ja!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:54 schreef Stability het volgende:
Lekker heurrrr.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:54 schreef Toverheks het volgende:
Je kan zeggen wat je wilt, maar Gerard heeft wel ritmegevoel
hahahha kijk uit hoor !!! nie doen , nie doen , we willen het leed vergeten !quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:55 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik vind Sharon een leuke spontane meid.
Geen dramaqueen, omdat Se.. (oei bijna Stability) weg is. Gewoon lekker verder met de overgeblevenen.
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:55 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik ook. Maar als ze klaar is met het lint dan stort ze zich op Flip.
Jij weet gewoon dat ze op mij lijkt he? :p Al een borrel gedronken op jezelf ??quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:55 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik vind Sharon een leuke spontane meid.
Geen dramaqueen, omdat Se.. (oei bijna Stability) weg is. Gewoon lekker verder met de overgeblevenen.
Dinertje vooraf en een klein glaasje erna en ik ben je manquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:54 schreef Stability het volgende:
en kriebelen natuurlijk!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:54 schreef Stability het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |