ja, tot de volgende ochtend...en soms...als alex geluk heeft, krijgt ie zelfs een kusje tussendoorquote:
Jij kan er natuurlijk ook gewoon overheen lezen.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:52 schreef Flow3r het volgende:
[..]
moeten we nu op jou ingaan die geen streams kijkt maar het op allerlei andere manieren probeert te beredeneren wat hier wordt geschreven
Geachte Annelies-G,quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:54 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Ow, mijn avondje uitIm no 4 gezien, gaaf!!
en na afloop potje pokeren. Ideaal avondje
Beste Henkbarte. Je mag bij mij jezelf zijnquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:58 schreef henkbarte het volgende:
[..]
Geachte Annelies-G,
Mijn tweede nette post op rij. Met zo'n avond is helemaal niets mis. Dat je niet het leven leidt van één van de mede-fokkers hier (die zelfs op dinsdag tot in de vroege morgen losgaan in één van hun privé-gedeeltes van sjieke clubs) is geen ramp.
haha die tic heb ik ook, overgehouden van vroeger, plaatjes opnemen en de tekst zo snel mogelijk uit je hoofd lerenquote:
ja gezellig met geertje he? je moet er toch niet aan denken dat......NEE ik zeg het niet !!!!!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:02 schreef Urb het volgende:
Oh man wat is Gerard weer lekker bezig, ik kan me echt niet voorstellen wat een dooie boel het zonder hem zou zijn.![]()
Bist ook zo'n moeke dan?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:56 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Jij weet gewoon dat ze op mij lijkt he? :p Al een borrel gedronken op jezelf ??
Idd, zonder Geer geen lolquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:02 schreef Urb het volgende:
Oh man wat is Gerard weer lekker bezig, ik kan me echt niet voorstellen wat een dooie boel het zonder hem zou zijn.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |