quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:15 schreef meneertje1972 het volgende:
15:15 en nog steeds de kamer van de waarheid gesloten? GODVER ik wil ACTIE
Hahaha dat kan gewoon nietttt "In Nederland is de single vooral bekend geworden door 3FM Serious Request 2010, alwaar de plaat met afstand het meest werd aangevraagd."quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:16 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Inderdaad, maar toch is het in Groningen gedraaid.....
Moest er werken, dus heb er veel van meegekregen
ik vind haar wel lekker energiekquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:17 schreef Stability het volgende:
aafke "danst" alsof ze door de zware sneeuw banjert
Staat me niks van bij, helaas..... Maar heb ook veel avonden en nachten moeten werken daar, dus kan ik makkelijk gemist hebbenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:14 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Was je er ook met rooie rinus en Pe daalemmer?? dat was echt kickende hele grote markt uit zijn dak
Je bedoelt stream locks?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:15 schreef meneertje1972 het volgende:
15:15 en nog steeds de kamer van de waarheid gesloten? GODVER ik wil ACTIE
dat zéker maar dansen kan ze echt nietquote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:17 schreef itsme het volgende:
volgende week droom scenario: Genomineerd: Jo en Flip?
Nee Ik erger me soms kapot aan Jo maar wil haar nog even niet kwijt.
Oke Flip en Laura! Ja dat is veel beter.
hoeft tegenwoordig ook niet meer, tis allemaal jumpen , springen en wiebelenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:17 schreef Stability het volgende:
[..]
dat zéker maar dansen kan ze echt niet
en voor laura blijft het bij kriebelen..quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:18 schreef Flow3r het volgende:
[..]
hoeft tegenwoordig ook niet meer, tis allemaal jumpen , springen en wiebelen
Afgewisseld met duf liggen kriebelen?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:18 schreef Flow3r het volgende:
[..]
hoeft tegenwoordig ook niet meer, tis allemaal jumpen , springen en wiebelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |