laat eerste die fucking kvdw opengaan dan krijgen we tenminste weer een mooi oog in beeldquote:
Tot Fenneke er staat met een honkbalknuppel, dan voel je dat welquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:43 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Gerard is getrouwd hoorach dat geeft dan ook niet, daar voel je niks van
ja, vechten wie het eerst bij de deur is!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:45 schreef bollokus het volgende:
[..]
laat eerste die fucking kvdw opengaan dan krijgen we tenminste weer een mooi oog in beeld
he ik ben niks van plan met Gerard hoor, is mijn typje niet, moet je bij de andere dames boven mij wezenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:45 schreef D. het volgende:
[..]
Tot Fenneke er staat met een honkbalknuppel, dan voel je dat wel
Haihaiquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
he ik ben niks van plan met Gerard hoor, is mijn typje niet, moet je bij de andere dames boven mij wezen
ikke ikke ikkequote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
he ik ben niks van plan met Gerard hoor, is mijn typje niet, moet je bij de andere dames boven mij wezen
Ik richtte me ook niet tot jou, maar vulde jouw post aanquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:48 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ligt Herr Übersturmbahnf"hrer von Flip Commandand al bij de telefoon?
Ik denk dat zij zoiets heeft van;quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:45 schreef D. het volgende:
[..]
Tot Fenneke er staat met een honkbalknuppel, dan voel je dat wel
Eten? Fenneke kun je eten, Gerard nietquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:48 schreef danilel het volgende:
[..]
Ik denk dat zij zoiets heeft van;
"jullie mogen kijken, ik mag eten"
(en dat gun ik haar)
Jazeker ik ook, leuke vrouwquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:48 schreef danilel het volgende:
[..]
Ik denk dat zij zoiets heeft van;
"jullie mogen kijken, ik mag eten"
(en dat gun ik haar)
zo slecht hebben die mannen het toch totaal nietquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:50 schreef Annelies-G het volgende:
jeminee, ze doen net alsof ze al daaaaaaaaaaagen zonder eten zitten!
huhquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:50 schreef Roguee het volgende:
[..]
Jazeker ik ook, leuke vrouwDus ik kwijl wel gewoon verder!
hell no. Ze zijn gewoon verwend. Zijn genoeg gezinnen die helemaal geen luxe artikelen eten. 1x in de week vlees bij het eten, kaas met uitzondering.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:50 schreef bollokus het volgende:
[..]
zo slecht hebben die mannen het toch totaal niet
Dat ik Fenneke het gunquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:50 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
huhik heb zelf een Gerard hier thuis, alleen heet hij anders
Ik ken nog wel een Gerard hoorquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:52 schreef Roguee het volgende:
[..]
Dat ik Fenneke het gunEn jij hebt gewoon al een gerard dus *jaloers
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:52 schreef Roguee het volgende:
[..]
Dat ik Fenneke het gunEn jij hebt gewoon al een gerard dus *jaloers
Jo was gister het eerste toen de stem zei we gaan op rantsoen. bedankt stem.quote:
Ik verdedig haar nooit, echt nooitquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:55 schreef delfse het volgende:
[..]
Jo was gister het eerste toen de stem zei we gaan op rantsoen. bedankt stem.
En nu maar met haar hondje klagen we hebben zo een honger.
Klopt Philip is de klager .quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:56 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Ik verdedig haar nooit, echt nooitMaaaaaar ze gaf net zelf aan nog geen honger te hebben. Flip klaagt al wel de hele dag over eten wat hij niet heeft.
ik heb dat eigenlijk helemaal niet meer meegekregen. Was drukker met al die geheimen die ze aan het raden waren in enequote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:01 schreef Nobodies het volgende:
[..]
Hij moest gister alles binnen 1 uur jatten. Dus hij heeft gefaald.
Heeft alex ooit eens niet gefaald?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:01 schreef Nobodies het volgende:
[..]
Wat een verrassing?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:01 schreef Nobodies het volgende:
[..]
Vanaf 3:20quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:02 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik heb dat eigenlijk helemaal niet meer meegekregen. Was drukker met al die geheimen die ze aan het raden waren in ene
We horen het morgen wel danquote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:04 schreef Greys het volgende:
Alex heeft wel alles verstopt volgens mij wat hij moest verstoppen.
Ging alleen om die paar extra artikelen toch? En dat moet hij tot morgen vol zien te houden, dat niemand het vindt, geloof ik.
thanksquote:
nee hij moest het binnen 1 uur na de exit en zaterdagavond doenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:01 schreef Nobodies het volgende:
[..]
quote:
Klopt, tot Zaterdagavond heeft hij de tijd gekregen.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:06 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee hij moest het binnen 1 uur na de exit en zaterdagavond doen
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:07 schreef Toverheks het volgende:
FOK! Streamverslagen Secret Story!!! deel 2
hoe het met Alexander zijn missie moest staat hier te lezen![]()
loop me toch geen blauwe vingers te tikken voor me ouwe heksenmoerquote:
ja hahahaha dat zei hij indd !quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:10 schreef Capt1caveman het volgende:
Ik vind zijn uitleg wel sterk:"We hebben iets meer gekregen dan ik verwacht had, en ik moet het zo wegstoppen". Niemand die er iets over vraagt......
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:13 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb toch geen baan!! Ik heb een webwinkel
Als ze consequent zijn, is dit dus al meteen mislukt, hij mocht niets over zijn missie zeggen...quote:
hij kan ook niks he? zou het soms de mol zijn>het vriendje van joquote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:14 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Als ze consequent zijn, is dit dus al meteen mislukt, hij mocht niets over zijn missie zeggen...
En een boutique, werkt voor de kliniek enzow......quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:13 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb toch geen baan!! Ik heb een webwinkel
Juist jaquote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:15 schreef Chanel5 het volgende:
Ze zit daar dus om reclame te maken voor die webshop
Ja dat begreep ik er ook uit.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:15 schreef Chanel5 het volgende:
Ze zit daar dus om reclame te maken voor die webshop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |