Jo was gister het eerste toen de stem zei we gaan op rantsoen. bedankt stem.quote:
Ik verdedig haar nooit, echt nooitquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:55 schreef delfse het volgende:
[..]
Jo was gister het eerste toen de stem zei we gaan op rantsoen. bedankt stem.
En nu maar met haar hondje klagen we hebben zo een honger.
Klopt Philip is de klager .quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:56 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Ik verdedig haar nooit, echt nooitMaaaaaar ze gaf net zelf aan nog geen honger te hebben. Flip klaagt al wel de hele dag over eten wat hij niet heeft.
ik heb dat eigenlijk helemaal niet meer meegekregen. Was drukker met al die geheimen die ze aan het raden waren in enequote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:01 schreef Nobodies het volgende:
[..]
Hij moest gister alles binnen 1 uur jatten. Dus hij heeft gefaald.
Heeft alex ooit eens niet gefaald?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:01 schreef Nobodies het volgende:
[..]
Wat een verrassing?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:01 schreef Nobodies het volgende:
[..]
Vanaf 3:20quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:02 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik heb dat eigenlijk helemaal niet meer meegekregen. Was drukker met al die geheimen die ze aan het raden waren in ene
We horen het morgen wel danquote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:04 schreef Greys het volgende:
Alex heeft wel alles verstopt volgens mij wat hij moest verstoppen.
Ging alleen om die paar extra artikelen toch? En dat moet hij tot morgen vol zien te houden, dat niemand het vindt, geloof ik.
thanksquote:
nee hij moest het binnen 1 uur na de exit en zaterdagavond doenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:01 schreef Nobodies het volgende:
[..]
quote:
Klopt, tot Zaterdagavond heeft hij de tijd gekregen.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:06 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee hij moest het binnen 1 uur na de exit en zaterdagavond doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |