oke dan wachten we afquote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Geen excuus, ben jij gekIk kan het net zo goed fout hebben hoor.
Maar volgens mij is er niemand in dat huis bij de bewoners geweest, we zullen het vast snel horen, jij kunt ook gewoon gelijk hebben.
rot toch eens op met die domme deurquote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:29 schreef meneertje1972 het volgende:
ik was even uurtje weg. Kan iemand vertellen of de kamer van de waarheid eindelijk open is?
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:34 schreef Annelies-G het volgende:
ik slinger de boel ff uit...laterrrrrrrrrrrrrrrrrr
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:33 schreef knagsje het volgende:
[..]
Aub geen caps meer van die ratterige janktrol!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
deze?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:33 schreef knagsje het volgende:
[..]
Aub geen caps meer van die ratterige janktrol!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zo heeft iedereen z'n kwaliteiten.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:37 schreef Reksie1981 het volgende:
Ik kan de poll op de net5 site niet invullen, mijn optie "niets" staat er niet tussen!
Poll
Servio naar huis, wat ga je het meest missen aan hem?
Zijn kapperskwaliteiten
Servio zelf
Zijn kookkunsten
Zijn peptalks
Zijn uitspraken als hij dronken isquote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:37 schreef Reksie1981 het volgende:
Ik kan de poll op de net5 site niet invullen, mijn optie "niets" staat er niet tussen!
Poll
Zijn kapperskwaliteiten
Servio zelf
Zijn kookkunsten
Zijn peptalks
Ja hij zit daar te janken...Hij kondigde het daartsraks aan dat ie even zijn beklag ging doenquote:
hahahaha, oke, tnxquote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:38 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ja hij zit daar te janken...Hij kondigde het daartsraks aan dat ie even zijn beklag ging doen
het filmpje dat hij daadwerkelijk op het vliegtuig stapt, en het vervolg, dat hij echt naar huis isquote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:37 schreef Reksie1981 het volgende:
Poll
Zijn kapperskwaliteiten
Servio zelf
Zijn kookkunsten
Zijn peptalks
Hij is de stem op zijn donder aan het geven dat ze Jo niet meer mogen plagen anders gaat ie naar huisquote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:38 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ja hij zit daar te janken...Hij kondigde het daartsraks aan dat ie even zijn beklag ging doen
We zullen hem vanaaf weer zien.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:39 schreef Stability het volgende:
[..]
het filmpje dat hij daadwerkelijk op het vliegtuig stapt, en het vervolg, dat hij echt naar huis is
Jah en wat denk je dan van die dooie vis die hij moet etenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:39 schreef knagsje het volgende:
[..]
Hij is de stem op zijn donder aan het geven dat ze Jo niet meer mogen plagen anders gaat ie naar huis
ja maar dat geeft niet, is tenminste wel het bewijs dat ie echt weg is, en niet in de geheime kamer zitquote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:40 schreef scooby-doo het volgende:
[..]
We zullen hem vanaaf weer zien.
Zal wel zitten te janken
Om de kijkcijfers en zijn populariteit die er niet is ?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:40 schreef scooby-doo het volgende:
[..]
Zal wel zitten te janken
Zal ie ook de groeten aan Ciske doen?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:40 schreef scooby-doo het volgende:
[..]
Zal wel zitten te janken
Maar daar wordt je moe van hoor.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:40 schreef meneertje1972 het volgende:
WAAAT? Gaan ze nu slapen? Ze hebben de hele dag op bed gelegen!!! Ik snap er niks van waarom gaat die kamer van de waarheid niet open? Ik wil actie!
Jij hebt een deurenobsessiequote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:40 schreef meneertje1972 het volgende:
WAAAT? Gaan ze nu slapen? Ze hebben de hele dag op bed gelegen!!! Ik snap er niks van waarom gaat die kamer van de waarheid niet open? Ik wil actie!
iedereen is moe zij sharon 10 minuten geledenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:40 schreef meneertje1972 het volgende:
Echt begint steeds vaker dat iedereen aan het slapen is...quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:41 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
iedereen is moe zij sharon 10 minuten geleden
Ze doen ook geen moeite om hun kleren uit te trekken als ze onder het dekbed kruipen.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:42 schreef waxmask het volgende:
[..]
Echt begint steeds vaker dat iedereen aan het slapen is...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |