Was ook geen fotograaf, waren Servio en Gerard die tijdens een streamlock groepsfoto's mochten maken, daar kregen ze die camera voor volgens mij.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:23 schreef mangalie het volgende:
[..]
Waren toch polaroids ( of trap ik er weer in)
Spuit 11-reactie, ik weet het, maarquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:11 schreef meneertje1972 het volgende:
Vanavond feestavond
Om de spanningen van de nominaties en het vertrek van Servio te vieren zal er vanavond een heus karaoke avondje plaatsvinden. De bewoners kunnen naar hartelust liedjes zingen en dansen op gezellige muziek.
Ok thanksquote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Was ook geen fotograaf, waren Servio en Gerard die tijdens een streamlock groepsfoto's mochten maken, daar kregen ze die camera voor volgens mij.
Ze mochten ook zelf de styling bepalen enzo. Het werd me niet helemaal duidelijk waar het precies voor is/was.
ja was SL een hele lange, er is gewoon een fotograaf langs geweest en een fotograaf maakt altijd eerst polaroids enzo ivm het licht kijken enzo ze waren ook allemaal omgekleedquote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:23 schreef mangalie het volgende:
[..]
Waren toch polaroids ( of trap ik er weer in)
Joanna is toch al vanaf het begin af aan een wandelend reclamebord geweest voor haar eigen online fashion winkel?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
Waarom mag Joanna wel met reclame van Vogue rondlopen?
Gerard moest zijn cap in het begin veranderen.
dat mag ze, want ze is een sjawl aan het breien voor de stem !quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
En de tietenfabriek van mama.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:26 schreef Angela78 het volgende:
[..]
Joanna is toch al vanaf het begin af aan een wandelend reclamebord geweest voor haar eigen online fashion winkel?
ik dacht een fotograaf hoor voor een artikel in de veronicagids of ergens anders bij.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Was ook geen fotograaf, waren Servio en Gerard die tijdens een streamlock groepsfoto's mochten maken, daar kregen ze die camera voor volgens mij.
Ze mochten ook zelf de styling bepalen enzo. Het werd me niet helemaal duidelijk waar het precies voor is/was.
Dat boeit allang niet meer, iedereen loopt daar met reclame rondquote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
Merken noemen mag niet, maar dit wel: http://www.secretstory.nl/nieuws/1632/Webwinkelquote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:26 schreef Angela78 het volgende:
[..]
Joanna is toch al vanaf het begin af aan een wandelend reclamebord geweest voor haar eigen online fashion winkel?
precies, dat zou ik ook denken, wat moet me bezielen om tusen die mongeaulen te blijven?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:19 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ja die had thuis in zijn hot tub kunnen zitten en een goed gesprek voeren...
Geen excuus, ben jij gekquote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:27 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik dacht een fotograaf hoor voor een artikel in de veronicagids of ergens anders bij.
nou ja dan heb ik het verkeerd excuus
quote:Ben jij maandag De Stem?
25 maart om 16.26
Lees hier hoe jij regisseur wordt van Secret Story.
Heb jij er altijd al van gedroomd om een reality show te regisseren? Dan is dit je kans. Bedenk een beknopte opdracht voor één of meerdere bewoners en plaats deze op Hyves, Facebook of Twitter. De uitvoering van de opdracht mag niet langer duren dan twee minuten. Alleen attributen die al in het huis zijn, kunnen gebruikt worden. Tijdens de uitzending van maandag moeten de bewoners een selectie van de opdrachten live uitvoeren. Zo bepaal jij de inhoud van het programma!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |