quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:44 schreef mevrouwdebok het volgende:
http://www.smiliez.nl/smiliez/love/6750.gif voor Geer...
laat eerste die fucking kvdw opengaan dan krijgen we tenminste weer een mooi oog in beeldquote:
Tot Fenneke er staat met een honkbalknuppel, dan voel je dat welquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:43 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Gerard is getrouwd hoorach dat geeft dan ook niet, daar voel je niks van
ja, vechten wie het eerst bij de deur is!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:45 schreef bollokus het volgende:
[..]
laat eerste die fucking kvdw opengaan dan krijgen we tenminste weer een mooi oog in beeld
he ik ben niks van plan met Gerard hoor, is mijn typje niet, moet je bij de andere dames boven mij wezenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:45 schreef D. het volgende:
[..]
Tot Fenneke er staat met een honkbalknuppel, dan voel je dat wel
Haihaiquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
he ik ben niks van plan met Gerard hoor, is mijn typje niet, moet je bij de andere dames boven mij wezen
ikke ikke ikkequote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
he ik ben niks van plan met Gerard hoor, is mijn typje niet, moet je bij de andere dames boven mij wezen
Ik richtte me ook niet tot jou, maar vulde jouw post aanquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |