Flip heeft zijn geheim gisteren aan Jo en Mo gewoon toegegeven. Mo zei: relatie met olympisch goud, en toen zei hij, maar ik heb helemaal geen relatie, echt niet, doordenken. Maar hij vertelde zijn geheim niet. Hij wilde dat er voor hem gedrukt ging wordenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:35 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Ik snap je redenatie, maar Jo heeft een x verstandig met Flip gesproken. Van elk bewoner is er wel een lading aan clues in het huis gegooid en niet alleen van flip.
ja leuk ! alleen laura doet weer niet meequote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:39 schreef bollokus het volgende:
mootje gaat wel los op de muziek, ze moeten dat veel meer doen daar in huis
jij snapt hem omdat je alleen meeleest want je kijkt de streams niet, dan is het toch net even andersquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:32 schreef marky het volgende:
Ik snap Flip ook wel hoor. Gisteren te horen gekregen dat Gerard met 78% van de stemmen heeft gewonnen van Servio die vorige week nog van de onverslaanbare geachte Guido won (zij weten natuurlijk niet dat die uitslag tot stand is gekomen door manipulatie van de getallen) dus Flip weet/denkt dat winnen onmogelijk wordt. Daarbij zijn er de laatste tijd ontzettend veel clue's van hem naarbinnen gegooid. Zijn geheim is dus nu aan de beurt om geraden te worden. Dat demotiveerd Flip die gewoon niet goed tegen zijn verlies kan. Kunnen hem nu natuurlijk allemaal wel weer hard veroordelen maar helemaal onbegrijpelijk is het niet.
eensch! al is het elke dag maar een uurtjequote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:39 schreef bollokus het volgende:
mootje gaat wel los op de muziek, ze moeten dat veel meer doen daar in huis
Die kunnen wel degelijk zichtbaar zijn, en niet zo fris ookquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:33 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Lipomen zijn volgens mij geen uitstulpingen, wel voelbaar niet zichtbaar.
Die zorgt voor de verlichtingquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:40 schreef Stability het volgende:
[..]
ja leuk ! alleen laura doet weer niet mee
Het is geen potje kaarten maar een spel dat je drie maanden van huis houdt. Als je dan het een en ander over je heen krijgt en ziet dat het lastig wordt het te winnen dan kan ik me voorstellen dat je in zo'n situatie gaat afvragen wat doe ik daar in godsnaam nog.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:36 schreef itsme het volgende:
[..]
Hij kan heel slecht tegen zijn verlies en zelf houd ik niet van dat soort mensen.
Ik heb hem niet horen klagen toen al die clues voor de anderen het huis binnen kwamen (Alex bv)
Vind het ook vreemd dat niemand anders op het geheim van Sharon heeft gedrukt maar goed dat terzijde vind ik dat hij zich weer heel erg laat kennen. Dat was ook zo toen hij genomineerd werd.
Yep. met een oud lief hoofdquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:40 schreef meneertje1972 het volgende:
eigenlijk is Monique een klein kind. Ze is nu zo blij als een klein meisje dat de weekuitvoering op school moet doen en straks huilt ze weer als een klein meisje. --> monique is een klein kind.
ik zal ze wel een keer een playlist sturen in spotify misschien gaat het werken voor wat meer afwisselingquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:40 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
eensch! al is het elke dag maar een uurtje
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:26 schreef danilel het volgende:
misschien is die muziek er wel om geluiden uit de rest van het huis te maskeren....
lekker los!quote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:42 schreef Stability het volgende:
blij dat stervio er niet meer bij is, was ie weer als een zwakzinnige in zn eentje gaan dansen
sorry dat ik zn naam weer noemde...
en ze kijkt er ook zo vrolijk bijquote:
Hih moet niet zeuren. Heb Alex ook niet zien huilen of Guido toen zij hun geheim kwijt raakten. Hij heeft al een geheim geraden, zit heel dicht bij een ander en nu dat mensen dicht bij zijn geheim komen gaat hij huilie doen? Hij vind het gewoon niet leuk nu hij beseft dat Gerard populair is wat ook inhoud dat Joanna minder popie is. Feit. Flip kan gewoon niet goed tegen zijn verlies. punt.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:41 schreef marky het volgende:
[..]
Het is geen potje kaarten maar een spel dat je drie maanden van huis houdt. Als je dan het een en ander over je heen krijgt en ziet dat het lastig wordt het te winnen dan kan ik me voorstellen dat je in zo'n situatie gaat afvragen wat doe ik daar in godsnaam nog.
Wie?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:42 schreef Stability het volgende:
blij dat stervio er niet meer bij is, was ie weer als een zwakzinnige in zn eentje gaan dansen
gaat nog moeilijk worden met al die thee die ze drinktquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:44 schreef mYsca het volgende:
[..]
denk dat je haar eerst moet vol gooien met mix drank
de spijker op zijn kopquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:44 schreef itsme het volgende:
[..]
Hih moet niet zeuren. Heb Alex ook niet zien huilen of Guido toen zij hun geheim kwijt raakten. Hij heeft al een geheim geraden, zit heel dicht bij een ander en nu dat mensen dicht bij zijn geheim komen gaat hij huilie doen? Hij vind het gewoon niet leuk nu hij beseft dat Gerard populair is wat ook inhoud dat Joanna minder popie is. Feit. Flip kan gewoon niet goed tegen zijn verlies. punt.
O ja dat was helemaal geen leuk moment.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:42 schreef Stability het volgende:
Jawel die bewegen hun voeten op het ritme!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:44 schreef Nobodies het volgende:
En jullie bashen allemaal Laura, maar neem er dan meteen Alex, Karim en Gerard bij. Die doen nu ook niks.
ik vind hem ook een slecht verliezerquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:44 schreef itsme het volgende:
[..]
Hih moet niet zeuren. Heb Alex ook niet zien huilen of Guido toen zij hun geheim kwijt raakten. Hij heeft al een geheim geraden, zit heel dicht bij een ander en nu dat mensen dicht bij zijn geheim komen gaat hij huilie doen? Hij vind het gewoon niet leuk nu hij beseft dat Gerard populair is wat ook inhoud dat Joanna minder popie is. Feit. Flip kan gewoon niet goed tegen zijn verlies. punt.
se.................................eh...........nee ik kan het niet meerquote:
Vraag me af wat er anders is. Ik mis zijn blikken erbij maar neem toch aan de de gevoelens van flipje redelijk waarheidsgetrouw worden weergegeven. en dan nog kan je dit op een afstand ook makkelijk redeneren.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:40 schreef Flow3r het volgende:
[..]
jij snapt hem omdat je alleen meeleest want je kijkt de streams niet, dan is het toch net even anders
Idd, aan de andere kant zou ik me ook niet uitsloven als ik een week "op water van brood" moest.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:44 schreef Nobodies het volgende:
En jullie bashen allemaal Laura, maar neem er dan meteen Alex, Karim en Gerard bij. Die doen nu ook niks.
maar Laura doet nooit wat. Oke ze kriebelt wel heel goed.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:44 schreef Nobodies het volgende:
omg wat is dit nu annelies?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:45 schreef Annelies-G het volgende:
Ben een beetje uitgekeken op Plauralx. Waarom? Ik zie Alex gerard niet steunen. Als de andere bewoners het over Gerard hebben kjkt hij alleen maarHij valt me steeds meer en meer tegen. Dat ik dit nog ooit zou typen.
Hij had er ook allang uit moeten zijn.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:45 schreef Annelies-G het volgende:
Ben een beetje uitgekeken op Plauralx. Waarom? Ik zie Alex gerard niet steunen. Als de andere bewoners het over Gerard hebben kjkt hij alleen maarHij valt me steeds meer en meer tegen. Dat ik dit nog ooit zou typen.
het is wel degelijk anders als je de beelden erbij hebt en die huilie-kop van hem erbij ziet, alsof de wereld vergaat. Bovendien kijk jij geen streams meer maar zit wel commentaar te leveren in de Cos , hoe weet je dan hoe het er uit zietquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:45 schreef marky het volgende:
[..]
Vraag me af wat er anders is. Ik mis zijn blikken erbij maar neem toch aan de de gevoelens van flipje redelijk waarheidsgetrouw worden weergegeven. en dan nog kan je dit op een afstand ook makkelijk redeneren.
Kun je niet, je moet the whole picture zien wil je erover kunnen oordelen, en geloof me, flip kan niet tegen zijn verlies!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:45 schreef marky het volgende:
[..]
Vraag me af wat er anders is. Ik mis zijn blikken erbij maar neem toch aan de de gevoelens van flipje redelijk waarheidsgetrouw worden weergegeven. en dan nog kan je dit op een afstand ook makkelijk redeneren.
hoezo?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:49 schreef Toverheks het volgende:
o ja en Fenneke van vannacht was een cloon
uh, vertellquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:49 schreef Toverheks het volgende:
Eensquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:47 schreef marky het volgende:
[..]
Hij had er ook allang uit moeten zijn.
Het is ook moeilijk te verkroppen als je denkt iemand uitgeschakeld te hebben en die persoon lachend weer terug te zien komen....quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:49 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Kun je niet, je moet the whole picture zien wil je erover kunnen oordelen, en geloof me, flip kan niet tegen zijn verlies!
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:49 schreef Toverheks het volgende:
Guido en Laura waren blij van hun geheim af te zijn. Alex moest ook wel even bijelkaar geraapt worden niet dat hij huilde maar had het wel lastig.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:44 schreef itsme het volgende:
[..]
het heeft geholpen, ze staat en zingt mee!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:50 schreef Stability het volgende:
kan iemand een nieuwe batterij in laura's kont stoppen? dat mens is echt niet vooruit te branden.
als er een bom valt ,blijft ze denk ik ook nog liggen
Dat ook weer niet. Dan heb ik wel anderen die ik eruit wil zien gaan. Heb Alex nog niet helemaal laten vallen hoor, hij staat wel op het randjequote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:47 schreef marky het volgende:
[..]
Hij had er ook allang uit moeten zijn.
ongelovelijk !! ja het beweegt !!! oh het is alweer voorbij...ze moet weer ff opladen....quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:51 schreef danilel het volgende:
[..]
het heeft geholpen, ze staat en zingt mee!
en ze zit alweer, of doet nu iedereen haar naquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:51 schreef danilel het volgende:
[..]
het heeft geholpen, ze staat en zingt mee!
hey lau meidjuh, gooit die turbo d'r eens in!!!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:51 schreef Provenio het volgende:
Zag iemand de move van Laura? Ze stond op om haar broek goed te doen!![]()
moeten we nu op jou ingaan die geen streams kijkt maar het op allerlei andere manieren probeert te beredeneren wat hier wordt geschrevenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:51 schreef marky het volgende:
[..]
Guido en Laura waren blij van hun geheim af te zijn. Alex moest ook wel even bijelkaar geraapt worden niet dat hij huilde maar had het wel lastig.
jaaaaquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:53 schreef Urb het volgende:
Gerard gaat lekker los en deed een trucje, sprong over z'n eigen voet heen oid, Aafke wilde het nadoen maar iedereen hield d'r tegen, zijn bang dat ze weer een Aafke maakt. Haar reactie " Ik kan heus wel tegen een stootje hoor.."![]()
Daar waren we al achter Aaf.![]()
Dag mevrouw De Bok,quote:
Turbo, turbo what the fuck is turboquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:52 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
hey lau meidjuh, gooit die turbo d'r eens in!!!
Ow, mijn avondje uitquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:54 schreef Stability het volgende:
ik denk ook dat laura's avondjes uit, zich enkel in een bioscoop afspelen,
kan ze lekker half hangend met een zak popcorn 3 uur naar het scherm kijken.
Volgens mij is Gerard een euh euh....tja hoe zeg je dat netjes.......geile beer. Aan zijn moves te zienquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:54 schreef Toverheks het volgende:
Je kan zeggen wat je wilt, maar Gerard heeft wel ritmegevoel
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:53 schreef henkbarte het volgende:
[..]
Dag mevrouw De Bok,
Ik mag niet meer lullig doen dus dan maar zo. Joanna weet niet dat haar vriend haar spullen uit het huis heeft gezet. Haar situatie omtrent haar vriend was al voor het programma slecht en zo is ze er dus ingegaan. Comments van Philip daarover, gaan dus puur over de stand van zaken van hun van vóór het programma.
Ik hoop wel dat ze het nog gaan vertellen, en dat ze helemaal door het lint gaat.
Dat heeft ze wel idd zo gezegd ja!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:54 schreef Stability het volgende:
Lekker heurrrr.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:54 schreef Toverheks het volgende:
Je kan zeggen wat je wilt, maar Gerard heeft wel ritmegevoel
hahahha kijk uit hoor !!! nie doen , nie doen , we willen het leed vergeten !quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:55 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik vind Sharon een leuke spontane meid.
Geen dramaqueen, omdat Se.. (oei bijna Stability) weg is. Gewoon lekker verder met de overgeblevenen.
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:55 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik ook. Maar als ze klaar is met het lint dan stort ze zich op Flip.
Jij weet gewoon dat ze op mij lijkt he? :p Al een borrel gedronken op jezelf ??quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:55 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik vind Sharon een leuke spontane meid.
Geen dramaqueen, omdat Se.. (oei bijna Stability) weg is. Gewoon lekker verder met de overgeblevenen.
Dinertje vooraf en een klein glaasje erna en ik ben je manquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:54 schreef Stability het volgende:
en kriebelen natuurlijk!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:54 schreef Stability het volgende:
ja, tot de volgende ochtend...en soms...als alex geluk heeft, krijgt ie zelfs een kusje tussendoorquote:
Jij kan er natuurlijk ook gewoon overheen lezen.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:52 schreef Flow3r het volgende:
[..]
moeten we nu op jou ingaan die geen streams kijkt maar het op allerlei andere manieren probeert te beredeneren wat hier wordt geschreven
Geachte Annelies-G,quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:54 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Ow, mijn avondje uitIm no 4 gezien, gaaf!!
en na afloop potje pokeren. Ideaal avondje
Beste Henkbarte. Je mag bij mij jezelf zijnquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:58 schreef henkbarte het volgende:
[..]
Geachte Annelies-G,
Mijn tweede nette post op rij. Met zo'n avond is helemaal niets mis. Dat je niet het leven leidt van één van de mede-fokkers hier (die zelfs op dinsdag tot in de vroege morgen losgaan in één van hun privé-gedeeltes van sjieke clubs) is geen ramp.
haha die tic heb ik ook, overgehouden van vroeger, plaatjes opnemen en de tekst zo snel mogelijk uit je hoofd lerenquote:
ja gezellig met geertje he? je moet er toch niet aan denken dat......NEE ik zeg het niet !!!!!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:02 schreef Urb het volgende:
Oh man wat is Gerard weer lekker bezig, ik kan me echt niet voorstellen wat een dooie boel het zonder hem zou zijn.![]()
Bist ook zo'n moeke dan?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:56 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Jij weet gewoon dat ze op mij lijkt he? :p Al een borrel gedronken op jezelf ??
Idd, zonder Geer geen lolquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:02 schreef Urb het volgende:
Oh man wat is Gerard weer lekker bezig, ik kan me echt niet voorstellen wat een dooie boel het zonder hem zou zijn.![]()
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:02 schreef Urb het volgende:
Oh man wat is Gerard weer lekker bezig, ik kan me serieus echt niet voorstellen wat een dooie boel het zonder hem zou zijn.![]()
Goedzo.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:02 schreef Stability het volgende:
[..]
ja gezellig met geertje he? je moet er toch niet aan denken dat......NEE ik zeg het niet !!!!!
Ik werk in de zorg, wat denk jezelfquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:02 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Bist ook zo'n moeke dan?![]()
Heb net ff een wijntje ingeschonken. Fles was nog open van vannacht
Net opgezocht, uitgekomen op de dag dat ze erin gingenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:04 schreef Barb_ het volgende:
Hahaha dit liedje is duidelijk uitgekomen toen hun net in het huis zaten
idd wegblijven daar. Ze is veel te goed voor jequote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:03 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Ik werk in de zorg, wat denk jezelf
Alex!!! niet bij Lau gaan zitten, rukker!!
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:04 schreef Barb_ het volgende:
Hahaha dit liedje is duidelijk uitgekomen toen hun net in het huis zaten
meneer de bok is zeker op zn werk?quote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:03 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Ik werk in de zorg, wat denk jezelf
Alex!!! niet bij Lau gaan zitten, rukker!!
Ja dat viel me ook meequote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:08 schreef mangalie het volgende:
Mag dat an Jo?? Beetje de wol verpesten
deze wol mag wel, ze houdt niet van rozequote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:08 schreef mangalie het volgende:
Mag dat an Jo?? Beetje de wol verpesten
Dat blijf je houden he, ik heb dat namelijk ookquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:09 schreef Annelies-G het volgende:
Ooooooo dit liedje werd vaak gedraaid in het glazen huis, ik was erbij in Groningen maar het liedje kwam op den duur mijn strot uit ( nu nog)
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:07 schreef mevrouwdebok het volgende:
[..]
waar haal je die gave smilie nou vandaan ?
hahahaa als ik dit liedje hoor moet ik altijd aan glazen huis denkenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:09 schreef Annelies-G het volgende:
Ooooooo dit liedje werd vaak gedraaid in het glazen huis, ik was erbij in Groningen maar het liedje kwam op den duur mijn strot uit ( nu nog)
Dat moet dan Eindhoven zijn geweestquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:09 schreef Annelies-G het volgende:
das mijn menneke !quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:09 schreef LekkerSimpel het volgende:
zit nu in een interview:
[ afbeelding ]
Dit liedje was hot bij het glazen huis in Eindhoven hequote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:09 schreef Annelies-G het volgende:
Ja die word nu gefixed/testquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:09 schreef itsme het volgende:
Gerard hoort de telefoon. zo hebben ze het eindelijk gefixed?
Idd, same here. Daar is ie bekend mee geworden.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahahaa als ik dit liedje hoor moet ik altijd aan glazen huis denken
een cap maar met alles rondom er ook bij niet relatief om te delen ben even een nieuw progje aan het testenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:08 schreef danilel het volgende:
[..]
wat was dat???
ik zag het net weg flippen?????
Bohooooooooolllll?
ik aan bevroren tenenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahahaa als ik dit liedje hoor moet ik altijd aan glazen huis denken
Het kwam idd iets te regelmatig voorbij.....quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:09 schreef Annelies-G het volgende:
Ik vind het nu al verschrikkelijk.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:09 schreef Annelies-G het volgende:
off topic, gister heeft miss montreal ereen coole cover op gemaakt bij gielquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:10 schreef Roguee het volgende:
Gerard, Hello, Glazen huis, Gerard Ekdom.
Omg een fakking complot![]()
![]()
grunnquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:09 schreef Barb_ het volgende:
[..]
Dit liedje was hot bij het glazen huis in Eindhoven he
Klopt, werd op de Grote Markt al kapotgedraaid.....quote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:11 schreef Urb het volgende:
Ik word een beetje zee-ziek van Aafke's "Pandabeertjes"
Dan weten we nu wat er allemaal wordt verbouwd daar in huisquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:11 schreef meneertje1972 het volgende:
Vanavond feestavond
Om de spanningen van de nominaties en het vertrek van Servio te vieren zal er vanavond een heus karaoke avondje plaatsvinden. De bewoners kunnen naar hartelust liedjes zingen en dansen op gezellige muziek.
haha. Ik word zeeziek van aafke der algehele aanwezigheid. Wat een bavianen moves.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:11 schreef Urb het volgende:
Drank?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:11 schreef meneertje1972 het volgende:
Vanavond feestavond
Om de spanningen van de nominaties en het vertrek van Servio te vieren zal er vanavond een heus karaoke avondje plaatsvinden. De bewoners kunnen naar hartelust liedjes zingen en dansen op gezellige muziek.
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:12 schreef Roguee het volgende:
[..]
haha. Ik word zeeziek van aafke der algehele aanwezigheid. Wat een bavianen moves.
Hehe, is het jouw ook opgevallen?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:11 schreef Urb het volgende:
+ eventuele geluiden. NAAAAAAH rupupupuuuuquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
Maik is alvast zijn moves voor vannacht aan het oefenen.
Zal daar ook wel gedraaid zijn, maar ben van begin tot eind op de Grote Markt geweest....quote:
Was je er ook met rooie rinus en Pe daalemmer?? dat was echt kickenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:13 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Zal daar ook wel gedraaid zijn, maar ben van begin tot eind op de Grote Markt geweest....
Het werd in Grunn al gedraaid
Das toch raar als je je bedenkt dat de releasedatum van het lied 27 september 2010 is!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:13 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Zal daar ook wel gedraaid zijn, maar ben van begin tot eind op de Grote Markt geweest....
Inderdaad, maar toch is het in Groningen gedraaid.....quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:14 schreef Barb_ het volgende:
[..]
Das toch raar als je je bedenkt dat de releasedatum van het lied 27 september 2010 is!
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:15 schreef meneertje1972 het volgende:
15:15 en nog steeds de kamer van de waarheid gesloten? GODVER ik wil ACTIE
Hahaha dat kan gewoon nietttt "In Nederland is de single vooral bekend geworden door 3FM Serious Request 2010, alwaar de plaat met afstand het meest werd aangevraagd."quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:16 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Inderdaad, maar toch is het in Groningen gedraaid.....
Moest er werken, dus heb er veel van meegekregen
ik vind haar wel lekker energiekquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:17 schreef Stability het volgende:
aafke "danst" alsof ze door de zware sneeuw banjert
Staat me niks van bij, helaas..... Maar heb ook veel avonden en nachten moeten werken daar, dus kan ik makkelijk gemist hebbenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:14 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Was je er ook met rooie rinus en Pe daalemmer?? dat was echt kickende hele grote markt uit zijn dak
Je bedoelt stream locks?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:15 schreef meneertje1972 het volgende:
15:15 en nog steeds de kamer van de waarheid gesloten? GODVER ik wil ACTIE
dat zéker maar dansen kan ze echt nietquote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:17 schreef itsme het volgende:
volgende week droom scenario: Genomineerd: Jo en Flip?
Nee Ik erger me soms kapot aan Jo maar wil haar nog even niet kwijt.
Oke Flip en Laura! Ja dat is veel beter.
hoeft tegenwoordig ook niet meer, tis allemaal jumpen , springen en wiebelenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:17 schreef Stability het volgende:
[..]
dat zéker maar dansen kan ze echt niet
en voor laura blijft het bij kriebelen..quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:18 schreef Flow3r het volgende:
[..]
hoeft tegenwoordig ook niet meer, tis allemaal jumpen , springen en wiebelen
Afgewisseld met duf liggen kriebelen?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:18 schreef Flow3r het volgende:
[..]
hoeft tegenwoordig ook niet meer, tis allemaal jumpen , springen en wiebelen
Dan denk ik dat jullie het over een ander nummertje hebben:quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:13 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Dankjequote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:20 schreef dimi1972 het volgende:
[..]
Dan denk ik dat jullie het over een ander nummertje hebben:
hier even voor de duidelijkheid
Single van:
Martin Solveig & Dragonette Hello
Releasedatum 27 september 2010
Serious Request(het glazen huis) is een jaarlijks terugkerende actie van de Nederlandse radiozender 3FM waarbij geld wordt ingezameld voor projecten van het Rode Kruis. Serious Request 2010 werd gehouden van 18 t/m 24 december 2010 in Eindhoven
Gedurende de eerste dagen van Serious Request 2010 kozen de dj's het nummer Hello van Martin Solveig ft. Dragonette als favoriet.
Was dus overduidelijk in Eindhovuhhhh
Dan blijkt het onmogelijke toch mogelijk in Grunn.....quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:16 schreef Barb_ het volgende:
[..]
Hahaha dat kan gewoon nietttt "In Nederland is de single vooral bekend geworden door 3FM Serious Request 2010, alwaar de plaat met afstand het meest werd aangevraagd."
Ik denk hetquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:21 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Dan blijkt het onmogelijke toch mogelijk in Grunn.....
Zeker wel mee eens.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:20 schreef Roguee het volgende:
Aafke heeft dan bavianen moves, maar ze doet tenminste wel wat en het is nog vermakelijk ook![]()
![]()
zes fakking duimpjes voor Aafke.
Heb het ook ff opgezocht en jullie hebben gelijk, ik associeer dat nummer met het glazen huis, maar was idd niet in Groningen. werd ik er op tv al gek van dusquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:20 schreef dimi1972 het volgende:
[..]
Dan denk ik dat jullie het over een ander nummertje hebben:
hier even voor de duidelijkheid
Single van:
Martin Solveig & Dragonette Hello
Releasedatum 27 september 2010
Serious Request(het glazen huis) is een jaarlijks terugkerende actie van de Nederlandse radiozender 3FM waarbij geld wordt ingezameld voor projecten van het Rode Kruis. Serious Request 2010 werd gehouden van 18 t/m 24 december 2010 in Eindhoven
Gedurende de eerste dagen van Serious Request 2010 kozen de dj's het nummer Hello van Martin Solveig ft. Dragonette als favoriet.
Was dus overduidelijk in Eindhovuhhhh
Je had vast wat glaasjes opquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:21 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Dan blijkt het onmogelijke toch mogelijk in Grunn.....
Is ook echt altijd zo, ook met bijvoorbeeld de sportles met Aaf.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:22 schreef danilel het volgende:
ik snap niet dat ze zo weinig verschillende liedjes draaien....
is dat zo moeilijk?
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:23 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
ook dat
Maar kwas netjes nuchter hoor
Jo! ik zweer het je aafke niet doen!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:26 schreef itsme het volgende:
Jezus wie schreeuwde er zo? Schrok me rot. Sharon? Niet doen Aafke!!!
Joanna.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:26 schreef itsme het volgende:
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:25 schreef PoezeligDing het volgende:
Nou, geef aafke maar wat ritalin, wat ze (dr)aafT weer aardig door
Sharon, toen Aafke op haar bed sprongquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:26 schreef itsme het volgende:
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:27 schreef mazaru het volgende:
Wat heeft dat kind geslikt?![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze heeft der turbo slofjes aanquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:27 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bolletjes cokequote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:27 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bolletjesquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:27 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:29 schreef dimi1972 het volgende: