Ja dat viel me ook meequote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:08 schreef mangalie het volgende:
Mag dat an Jo?? Beetje de wol verpesten
deze wol mag wel, ze houdt niet van rozequote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:08 schreef mangalie het volgende:
Mag dat an Jo?? Beetje de wol verpesten
Dat blijf je houden he, ik heb dat namelijk ookquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:09 schreef Annelies-G het volgende:
Ooooooo dit liedje werd vaak gedraaid in het glazen huis, ik was erbij in Groningen maar het liedje kwam op den duur mijn strot uit ( nu nog)
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:07 schreef mevrouwdebok het volgende:
[..]
waar haal je die gave smilie nou vandaan ?
hahahaa als ik dit liedje hoor moet ik altijd aan glazen huis denkenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:09 schreef Annelies-G het volgende:
Ooooooo dit liedje werd vaak gedraaid in het glazen huis, ik was erbij in Groningen maar het liedje kwam op den duur mijn strot uit ( nu nog)
Dat moet dan Eindhoven zijn geweestquote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:09 schreef Annelies-G het volgende:
das mijn menneke !quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:09 schreef LekkerSimpel het volgende:
zit nu in een interview:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |