De noten kunnen prima gebruikt worden in salades maar ook fijngemaakt en mee aanbakken bij de vis. Of gewoon als tussendoortje. (niet te veel noten inderdaad is calorierijk). Fruitsuikers zijn altijd te verkiezen boven gerafineerde suikers bijvoorbeeld in beleg en snoepgoed. Daar de langere verteringstijd van fruit worden de fruit suikers langzamer opgenomen in het lichaam dan bijvoorbeeld suiker in snoep. Uiteraard is de hoeveelheid en verhouding van belang, te veel of eenzijdigheid is uiteraard niet goed, Maar om dezelfde hoeveelheid vet aan te zetten met fruit als bijvoorbeeld met het leeg eten van een pot nutella moet men toch heel veel fruit eten.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:18 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Kleine hoeveelheid noten is goed. Te veel fruit maakt juist dik, en zeker als je enkel het sap consumeert. Appel met schil eten is veel beter.
dacht ik ook aanquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:26 schreef danilel het volgende:
misschien is die muziek er wel om geluiden uit de rest van het huis te maskeren....
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:26 schreef danilel het volgende:
misschien is die muziek er wel om geluiden uit de rest van het huis te maskeren....
ja, of een nep Fennekequote:
of coursequote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:26 schreef danilel het volgende:
Tuurlijk moet ze dat zelf weten maar goed met dit soort verhalen komt ze wel op televisie en ze heeft fans (jonge meisjes) die dat dan ook normaal gaan vinden. Te belachelijk voor woorden. Kut maatschappij is dit toch. al die aandacht voor het uiterlijk.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:24 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ze heeft ook al eens gezegd dat ze preventief laat botoxen, zodat ze op latere leeftijd geen rimpels krijgterg vind ik dat wel, maarja, moet ze zelf weten
en om te voorkomen dat ze weer allemaal gaan liggen en hangen en kriebelenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:26 schreef danilel het volgende:
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:27 schreef itsme het volgende:
[..]
Tuurlijk moet ze dat zelf weten maar goed met dit soort verhalen komt ze wel op televisie en ze heeft fans (jonge meisjes) die dat dan ook normaal gaan vinden. Te belachelijk voor woorden. Kut maatschappij is dit toch. al die aandacht voor het uiterlijk.
Ik kwam er achter dat je nu ook kuiltjes in je wangen kunt laten maken.
Ik heb ze naturel dus ben daar boos over. Naapers.![]()
Wat praat je nou? Hij zegt iets over de account van de vrouw van Gerard (heeft dat iets te maken met streams? NEE, ik geef antwoord.. en dan is het ineens niet goed? Stelletje meepraters, even kansloos zeker?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:20 schreef danilel het volgende:
[..]
Mijn god..................sorry je blijft maar persoonlijk...........wil je daar aub mee ophouden?
[..]
...
[..]
Tuurlijk moet ze dat zelf weten maar goed met dit soort verhalen komt ze wel op televisie en ze heeft fans (jonge meisjes) die dat dan ook normaal gaan vinden. Te belachelijk voor woorden. Kut maatschappij is dit toch. al die aandacht voor het uiterlijk.
there therequote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:28 schreef henkbarte het volgende:
[..]
Wat praat je nou? Hij zegt iets over de account van de vrouw van Gerard (heeft dat iets te maken met streams? NEE, ik geef antwoord.. en dan is het ineens niet goed? Stelletje meepraters, even kansloos zeker?
Erger nog, ze blijft spammen om tieten te laten doen bij één van haar moeders plastisch chirurgen.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:27 schreef itsme het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:28 schreef henkbarte het volgende:
[..]
Wat praat je nou? Hij zegt iets over de account van de vrouw van Gerard (heeft dat iets te maken met streams? NEE, ik geef antwoord.. en dan is het ineens niet goed? Stelletje meepraters, even kansloos zeker?
Was geen wrat zo te zien, volgens mij een onderhuidse vetweefsel bultjequote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:30 schreef PoezeligDing het volgende:
Wie was dat met die wrat onder zijn voet? Lekker met blote kakken blijven lopen!
och laat hemquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:29 schreef bollokus het volgende:
[..]
![]()
ik ben heel kansloos en doe er ook geen moeite voor om het te verbeteren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. laat mij dan maar kansloos zijn!
Ben wel heel heppie en niet depri.
On Topic;
Ik denk dat die muziek wel een heerlijke boost geeft!
Uh werk en internet kunnen niet? idioot..quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:22 schreef delfse het volgende:
[..]
IK denk dat henkie aan het puberen is en een beetje dwars doet tegen iedereen. En als hij heel de week werkt dan is hij te vroeg thuis het is pas vrijdag middag.
volgens mij Karim .quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:30 schreef PoezeligDing het volgende:
Wie was dat met die wrat onder zijn voet? Lekker met blote kakken blijven lopen!
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:31 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Was geen wrat zo te zien, volgens mij een onderhuidse vetweefsel bultje
Jij moet het huis inquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:31 schreef henkbarte het volgende:
[..]
Uh werk en internet kunnen niet? idioot..
hou jij eens op met iedereen maar uit te schelden, kansloze, idioot etc etc....doe eens ff lekker normaal zeg! je begint knap irritant te worden, ventje !quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:31 schreef henkbarte het volgende:
[..]
ja, zo is het wel.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:27 schreef itsme het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:32 schreef itsme het volgende:
[..]
![]()
whahahahahaha Sorry wat jullie allemaal weten en zien van die bewoners. Misschien nog meer dan zij zelf.![]()
Lipomen zijn volgens mij geen uitstulpingen, wel voelbaar niet zichtbaar.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:31 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Was geen wrat zo te zien, volgens mij een onderhuidse vetweefsel bultje
Ik denk dat ze gewoon de spullen (kast met producten) aan het weghalen zijn, die ze gister gebruikt hebben tijdens de livequote:
Telefoon gerepareerd en wordt getestquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:33 schreef danilel het volgende:
[..]
"Disco" (nieuw codewoord) is in het huis bezig
Wie heeft het over werk en internet???? En ik hoop dat je geblockt wordt want je bent echt een asociaal en ik neem aan dat je met idioot je zelf bedoelt? Je moet als je van vakkenvullen thuis komt je pc maar uitlaten beter voor je hart .quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:31 schreef henkbarte het volgende:
[..]
jup, en hopelijk gaat de kamer ook snel weer openquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:34 schreef Ceetje.. het volgende:
telefoon wordt getest, in de slaapkamer blijven, dat wordt dus weer enigszins aktie (hopelijk)
Ik snap je redenatie, maar Jo heeft een x verstandig met Flip gesproken. Van elk bewoner is er wel een lading aan clues in het huis gegooid en niet alleen van flip.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:32 schreef marky het volgende:
Ik snap Flip ook wel hoor. Gisteren te horen gekregen dat Gerard met 78% van de stemmen heeft gewonnen van Servio die vorige week nog van de onverslaanbare geachte Guido won (zij weten natuurlijk niet dat die uitslag tot stand is gekomen door manipulatie van de getallen) dus Flip weet/denkt dat winnen onmogelijk wordt. Daarbij zijn er de laatste tijd ontzettend veel clue's van hem naarbinnen gegooid. Zijn geheim is dus nu aan de beurt om geraden te worden. Dat demotiveerd Flip die gewoon niet goed tegen zijn verlies kan. Kunnen hem nu natuurlijk allemaal wel weer hard veroordelen maar helemaal onbegrijpelijk is het niet.
Hij kan heel slecht tegen zijn verlies en zelf houd ik niet van dat soort mensen.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:32 schreef marky het volgende:
Ik snap Flip ook wel hoor. Gisteren te horen gekregen dat Gerard met 78% van de stemmen heeft gewonnen van Servio die vorige week nog van de onverslaanbare geachte Guido won (zij weten natuurlijk niet dat die uitslag tot stand is gekomen door manipulatie van de getallen) dus Flip weet/denkt dat winnen onmogelijk wordt. Daarbij zijn er de laatste tijd ontzettend veel clue's van hem naarbinnen gegooid. Zijn geheim is dus nu aan de beurt om geraden te worden. Dat demotiveerd Flip die gewoon niet goed tegen zijn verlies kan. Kunnen hem nu natuurlijk allemaal wel weer hard veroordelen maar helemaal onbegrijpelijk is het niet.
Ze zitten allen opgesloten in de slaapkamer.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:36 schreef meneertje1972 het volgende:
is de kamer al open of durven ze niet meer nu iedereen de geheimen weet?
depri en geen eten, voelt niet zichzelfquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:37 schreef Day het volgende:
Ok, ik heb de hele COS doorgelezen, maar kom er maar niet achter, waarom wil/wou Flip naar huis?
Zelfs als ik op fok kom wordt ik continu aangeboden of ik mijn schaamlippen wil laten verkleinen. (Of was het vergroten?)quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:32 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ja, zo is het wel.
Je kunt tegenwoordig alles laten "doen", snap ook niet dat sommige mensen hier voor kiezen, vaak vind ik ze er met een liter of wat botox lelijker uitzien als ervoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |