Ik wil Gerard die iets in de zak van Maik gooitquote:
blerbek istquote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:32 schreef Reksie1981 het volgende:
Maar goed dat er niet al te veel mensen naar deze show kijken, anders krijgt flip het nog moeilijk om een nieuw vriendinnetje te vinden in Nederland! Jankerd
quote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:32 schreef danilel het volgende:
[..]
Ze heet ook niet voor niets Time-Jumper (ze springt door de tijd
dit dusquote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:33 schreef Barb_ het volgende:
Lijkt me een goed idee dat ie niet meedoet, krijgt ie misschien automatische nominatie
Dat wil ie toch zo graag, aandacht van Joquote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:33 schreef Flow3r het volgende:
Hij lijkt Mo wel die jankerd: zo krijgt ie zijn extra aandacht
Nou het jankknulletje, kijk na zijn handmassage begint hij al bij te komen.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:33 schreef Flow3r het volgende:
Hij lijkt Mo wel die jankerd: zo krijgt ie zijn extra aandacht
Neen Fielquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En verzorgend...quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:35 schreef itsme het volgende:
Krijgen we dit natuurlijk in de uitzending met mooi muziekje er onder en de tekst dat Joanna altijd zo lief is en medelevend.
Nou is dat een poging om sexy te doen voor Joquote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:34 schreef mangalie het volgende:
Niet zo spastisch doenen trek je broek op
hehehe, ik denk dat piel mijn saucijzenbroodje ook graag zou willen hebbenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:36 schreef Annelies-G het volgende:
jaaaaa, ik ga lekker snacken, mijn loempia wandelt binnen
kom er maar in met die streamlockquote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:37 schreef meneertje1972 het volgende:
JAAAH De Kamer van de Waarheid is GEOPEND
Hahahaha kijk ze rennen dan....quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:37 schreef meneertje1972 het volgende:
JAAAH De Kamer van de Waarheid is GEOPEND
Verfrissensd, andere mensen!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |