OMG!quote:
kan niet Fl... zit er zelf bijquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:16 schreef itsme het volgende:
[..]
OMG!Moet je ze nu zien zitten.
Het lijkt net alsof ze zo voor een peloton gaan om neergeschoten te worden.peleton?
En zeker geen handen gewassen?quote:
Welnee, die weet niet eens hoe dat moet.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:16 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En zeker geen handen gewassen?
Kleine hoeveelheid noten is goed. Te veel fruit maakt juist dik, en zeker als je enkel het sap consumeert. Appel met schil eten is veel beter.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:16 schreef Stability het volgende:
sommigen willen afvallen...maar gaan wel noten eten![]()
als je ergens dik van word, zijn het wel noten
Denk dat hier de winnaar bij zit behalve Sharon en Alex. Persoonlijk hoop ik Karim of Gerard. Alex is mijn tegengevallen hij vertelt niks tegen zijn vriend gerard en verdedigd hem niet als ze Gerard net als gisteravond proberen zwart te maken op de streams.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:15 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
[..]
is dit het groepje die wel gaat winnen ??????
Om nog even op jou chronische brainfreeze terug te komen. Ze is geregistreerd op 12 februari en heeft al heel wat posts gedaan op de secret story forums (die nick dan in ieder geval, of ze het echt zelf is weet ik niet maar dat denk ik wel). Zo typerend, je roept heel de dag door maar wat..quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:03 schreef Capt1caveman het volgende:
Om nog even op Pablola terug te komen.....
Ik denk dat zij Guido heeft gesproken, die haar vertelde van de steun die Gerard hier kreeg..
Lijkt me logisch dat ze dan even komt kijken en dankjewel wil zeggen....
Als je af wilt vallen, moet je heel veel groente eten en heel veel water drinken en heel veel bewegenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:18 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Kleine hoeveelheid noten is goed. Te veel fruit maakt juist dik, en zeker als je enkel het sap consumeert. Appel met schil eten is veel beter.
U heeft helemaal gelijk!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:19 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als je af wilt vallen, moet je heel veel groente eten en heel veel water drinken en heel veel bewegen
Mijn god..................sorry je blijft maar persoonlijk...........wil je daar aub mee ophouden?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:18 schreef henkbarte het volgende:
[..]
Om nog even op jou chronische brainfreeze terug te komen. Ze is geregistreerd op 12 februari en heeft al heel wat posts gedaan op de secret story forums (die nick dan in ieder geval, of ze het echt zelf is weet ik niet maar dat denk ik wel). Zo typerend, je roept heel de dag door maar wat..
jup en geen cola light drinken zoals ze daar de heule dag doen!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:19 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als je af wilt vallen, moet je heel veel groente eten en heel veel water drinken en heel veel bewegen
De 'eeuwig' onschuldige kop.quote:
dat dusquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:20 schreef danilel het volgende:
[..]
Mijn god..................sorry je blijft maar persoonlijk...........wil je daar aub mee ophouden?
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:19 schreef mazaru het volgende:
[..]
Sommige post kun je beter negeren, Niet boos om maken, heb je jezelf mee.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:20 schreef danilel het volgende:
[..]
Mijn god..................sorry je blijft maar persoonlijk...........wil je daar aub mee ophouden?
Ik heb ook die posten van Pablolaatje gelezen vanmorgen, die vannacht gepost zijn.quote:Op zondag 13 februari 2011 08:50 schreef Pablolaatje het volgende:
Als een geheim wordt geraden, moet je een ander geheim inbrengen...
IK denk dat henkie aan het puberen is en een beetje dwars doet tegen iedereen. En als hij heel de week werkt dan is hij te vroeg thuis het is pas vrijdag middag.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:20 schreef danilel het volgende:
[..]
Dat was haar eerste post, misschien wist ze toen niet beter.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:21 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Ik heb ook die posten van Pablolaatje gelezen vanmorgen, die vannacht gepost zijn.
Ik durf echt niet te zeggen of het Fenneke wel of niet is die onder die naam post. Vind het wel raar dat de persoon eerder op het forum schrijft (Als een geheim wordt geraden, moet je een ander geheim inbrengen...) Ik mag toch hopen als het echt Fenneke is dat ze de spelregels wel weet betreft het raden van een geheim.
Een nieuw geheim inbrengen is volgens mij nooit ter spraken gekomen, als het geheim geraden is speel je gewoon door zonder geheim.
kweet, thanxquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:21 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Sommige post kun je beter negeren, Niet boos om maken, heb je jezelf mee.
erg he. Kan ze wel heel goed dus compliment is op zijn plaats. Snap ook niet waarom zo een jong meisje al aan de plastisch chirurgie is. Botox. Had ze helemaal niet nodig.quote:
ze heeft ook al eens gezegd dat ze preventief laat botoxen, zodat ze op latere leeftijd geen rimpels krijgtquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:23 schreef itsme het volgende:
[..]
erg he. Kan ze wel heel goed dus compliment is op zijn plaats. Snap ook niet waarom zo een jong meisje al aan de plastisch chirurgie is. Botox. Had ze helemaal niet nodig.
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:23 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Sharon kan best een beetje zingen
Snappen doe ik het wel, maar begrijpen niet..quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:23 schreef itsme het volgende:
[..]
erg he. Kan ze wel heel goed dus compliment is op zijn plaats. Snap ook niet waarom zo een jong meisje al aan de plastisch chirurgie is. Botox. Had ze helemaal niet nodig.
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:25 schreef Vultarian het volgende:
[..]
in ieder geval beter dan popstars maik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |