Nog slomer?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:48 schreef Capt1caveman het volgende:
Lauwra WORDT sloom als ze minder eten heeft?????
Best triest inderdaadquote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:48 schreef Flow3r het volgende:
Tjeetje, er wordt gesproken alsof ze al mįaaaanden zonder eten zitten
Bedoel ik..... Ze is al bijna niet uit bed te schoppen overdag....quote:
Itsme dat is een hele eer hoor als hij het met je eens is .quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:48 schreef henkbarte het volgende:
[..]
Nee dat zie jij verkeerd. Ik lees alles, en ben met 99% eens en daar reageer ik dus niet op. Ik kan niet kijken doordeweeks want werk. Maar om dan 1000 dezelfde posts te lezen, of dingen die gewoon echt niet kloppen.. dan reageer ik op die mensen ja. En wat maakt het uit, die hebben blijkbaar toch niets beters te doen dus dan hebben ze ook weer even de aandacht die ze zoeken..
Heb op jou nog nooit gereageerd dus ben het normaal wel met jou eens.
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:47 schreef Barb_ het volgende:
De enige die naar Flip luisterde was Gerard.. En Flip maar zeiken over die man
Ik dacht dat ze stonden te trappelen om te drukken?quote:
Tis niet meer een ander zijn wijfquote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:41 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
![]()
Maar het blijft vreemd , dat hij het zelf niet vreemd vind.
Zo aan een ander zijn wijf te liggen strelen, moet je dat zien.
Oh kijk hij heeft lichamelijke aandacht gehad en is weer opgeknapt
Maar dat is in het huis niet bekend......... Dus staat Jojanka nog te boek als zijnde bezet...quote:
Dit denk ik ook.........quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:57 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Maar dat is in het huis niet bekend......... Dus staat Jojanka nog te boek als zijnde bezet...
Dikke kans dat als dat bekend wordt, Jojanka meteen op Herr Flipp duikt....
Dat je je nog verbaast over de verhalen van haarquote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:58 schreef PoezeligDing het volgende:
Jo zit aan pillen die afvalstoffen uit het lijf stoten? Wat een onzin weer, ze zit aan de Prednison omdat ze ontstekingen heeft. En hoe ontstaan ontstekingen... ?
door een te grote waffel?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:58 schreef PoezeligDing het volgende:
Jo zit aan pillen die afvalstoffen uit het lijf stoten? Wat een onzin weer, ze zit aan de Prednison omdat ze ontstekingen heeft. En hoe ontstaan ontstekingen... ?
dat dacht ik dus ook..quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:55 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze stonden te trappelen om te drukken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |