We werken hier allemaal onder een schuilnaam, dus logisch dat ze niet meteen geloofd wordt...quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:05 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Inderdaad, triest dat er zoveel debielen het nodig vonden op een belachelijke manier te reageren. Maar mooi om te zien hoe Fenneke er mee omging.
Een clue;quote:
aangezien Gerard bevriend is met Eric en ook met Syl ....denk ik eerder dat Eric haar op FOK heeft gewezenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:03 schreef Capt1caveman het volgende:
Om nog even op Pablola terug te komen.....
Ik denk dat zij Guido heeft gesproken, die haar vertelde van de steun die Gerard hier kreeg..
Lijkt me logisch dat ze dan even komt kijken en dankjewel wil zeggen....
Ik?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:06 schreef danilel het volgende:
[..]
Een clue;
Pablo en Lola, van wie zijn die?
Wie zit er in het huis en kan niet posten?
En wie zit er niet in dat huis en kan wel posten?
Een kat uit een boom willen kijken is toch iets anders dan mensen openlijk te beschuldigen. Op een gegeven moment zou zij zelfs mijn vader zijn.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:06 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
We werken hier allemaal onder een schuilnaam, dus logisch dat ze niet meteen geloofd wordt...
Dan kun je altijd nog kiezen om de kat uit de boom te kijken
een slaapfeestje/pyamaparty dusquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:02 schreef delfse het volgende:
[..]
Laura is morgen jarig dan zal er wel een feestje komen.
Oeh! Oeh! Ik weet het!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:06 schreef danilel het volgende:
[..]
Een clue;
Pablo en Lola, van wie zijn die?
Wie zit er in het huis en kan niet posten?
En wie zit er niet in dat huis en kan wel posten?
nee ?quote:
sjit, mijn kluis leeg.......quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:08 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Oeh! Oeh! Ik weet het!
* Capt1caveman zoekt naar de rode knop
Is niet zo vreemd om het ff te checken, mallooten genoeg die de fokers belazeren.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:06 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
We werken hier allemaal onder een schuilnaam, dus logisch dat ze niet meteen geloofd wordt...
Dan kun je altijd nog kiezen om de kat uit de boom te kijken
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:08 schreef danilel het volgende:
[..]
Tja ik heb echt met Maik van doen he, ook zo langzaam
Checken is oke, maar bijna aanvallen vind ik wat ver gaanquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:08 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Is niet zo vreemd om het ff te checken, mallooten genoeg die de fokers belazeren.
Mocht ze het wel zijn dan ...![]()
Geer is lekker, lief, kissable en de vrouwen beginnen over hem te dromen
Be Proud
![]()
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:09 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]Zelfde middelbare school als Maik gezeten, dus sjah die basis is niet je van het
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:09 schreef mazaru het volgende:
Wil Flip naar huis?
Die baalt als een stekker dat Gerard zo populair is. Dat betekent namelijk dat hij het verkeerde team heeft gekozen.
Had ie al gekozen door Mo aan te vallen.....quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:09 schreef mazaru het volgende:
Wil Flip naar huis?
Die baalt als een stekker dat Gerard zo populair is. Dat betekent namelijk dat hij het verkeerde team heeft gekozen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |