Ik ken m natuurlijk niet. Ik mag m volgens mij wel, al was ie af en toe wel vijandig tegen Geer in t begin...moet m in t echt meemaken!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 02:50 schreef Mita het volgende:
[..]
Ik ben nog aan het twijfelen of je Fenneke bent, maar wat vindt je dan van Servio
en van Joanna?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 02:58 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
Ik ken m natuurlijk niet. Ik mag m volgens mij wel, al was ie af en toe wel vijandig tegen Geer in t begin...moet m in t echt meemaken!
Daar zouj ik in het echt dus niks mee te maken willen hebben, als homo niet en als hetero niet. Hij komt van een eiland, dat zijn altijd al rare mensen. zijn ingebakendquote:Op vrijdag 25 maart 2011 02:58 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
Ik ken m natuurlijk niet. Ik mag m volgens mij wel, al was ie af en toe wel vijandig tegen Geer in t begin...moet m in t echt meemaken!
Servio is niet op Texel geboren en heeft zich daar ook nooit thuis gevoeld.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 03:00 schreef Mita het volgende:
[..]
Daar zouj ik in het echt dus niks mee te maken willen hebben, als homo niet en als hetero niet. Hij komt van een eiland, dat zijn altijd al rare mensen. zijn ingebakend
ik bedoelde meer kwa karakter zoals ze teminste in het huis overkomtquote:Op vrijdag 25 maart 2011 03:01 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
Die vertrouw ik niet helemaal maar ik vind haar leuk om naar te kijken.
Daar had die het toch steeds over, wat heb ik gemist dan?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 03:01 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Servio is niet op Texel geboren en heeft zich daar ook nooit thuis gevoeld.
Dank je! Lief van je. En ik weet niet wat een verified account inhoudt op Fok maar die heb ik dus niet.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 02:59 schreef PoezeligDing het volgende:
Dan doe ik het in mijn uppie;
Fenneke Welkom
Waar had ie het steeds over?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 03:03 schreef Mita het volgende:
[..]
Daar had die het toch steeds over, wat heb ik gemist dan?
En die kloon wil zich voordoen als Fenneke.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 02:58 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
Dan gaan de moderaters kijken of je het wel 'echt' bent. Komt goed, ze zullen dit ook wel (na)lezen.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 03:03 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
Dank je! Lief van je. En ik weet niet wat een verified account inhoudt op Fok maar die heb ik dus niet.
Z'n jeugdtrauma op Texel, en ze hadden daar een grote boerderij, en nog veel meer van die dingenquote:
Niets is wat het lijkt in SSTquote:Op vrijdag 25 maart 2011 03:03 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En die kloon wil zich voordoen als Fenneke.
Kijk eens naar dat taalgebruik. En dat voor een notaris met heel veel lof.
Die zou zich echt niet verlagen tot zo een taalgebruik.
Kloon je valt weer eens door de mand..... NEXT....
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 03:05 schreef Mita het volgende:
[..]
Z'n jeugdtrauma op Texel, en ze hadden daar een grote boerderij, en nog veel meer van die dingen
Moeilijk te zeggen.. ga ik ook niet doen. Moet haar in t echt meemaken.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 03:03 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
ik bedoelde meer kwa karakter zoals ze teminste in het huis overkomt
Maar ik heb wel zijn kluis, want ik heb zijn geheim geraden, dat hij een kloon is.quote:
Als je maar niet naar die kliniek van haar moeder gaat, want dat heb jij niet nodig.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 03:07 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
Moeilijk te zeggen.. ga ik ook niet doen. Moet haar in t echt meemaken.
Ik ben het echt en ben armquote:Op vrijdag 25 maart 2011 03:08 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Maar ik heb wel zijn kluis, want ik heb zijn geheim geraden, dat hij een kloon is.
Ik ga voor de volgende. Die ik ook al weet.
Aangezien er mensen zijn die twijfelen of je het echt bent, heb ik een vraagje voor je, wat pakte Gerard af van die inbreker aan boord van jullie boot? En om betrouwbaar over te komen, graag antwoorden zo snel mogelijk!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 03:07 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
Moeilijk te zeggen.. ga ik ook niet doen. Moet haar in t echt meemaken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |