Hij geeft je vast een tweede kans!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 02:06 schreef Nobodies het volgende:
Ik wilde net met dezelfde TT aanmaken...
Bepaal jij dat?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 02:08 schreef LekkerSimpel het volgende:
Deze was eerder, maar met verkeerd topicnummer, dus hier verder.
Nee, dat bepalen de geldende regels. Het laagste topicnummer is het topic dat het eerst geopend is.quote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 02:11 schreef henkvandetillaart het volgende:
Faalex
wel jammer dat m&m niet aan het krikken zijn als laura binnenkomt
Zeg ik netjes in ander topic dat die op slot kan en dat dit topic eerder is, omdat deze lager nummer heeft en dan reageert dat mens nog op die manier.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 02:09 schreef Nobodies het volgende:
[..]
Andere topic is van hem, dus... ja zo zou je het kunnen zien
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 02:15 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Mark? Weet jij wat er op die kaart stond die ze ook hebben gekozen? Dat heb ik gemist.
Tnxquote:Op vrijdag 25 maart 2011 02:16 schreef henkvandetillaart het volgende:
Stond niets op, het was een boodschappenpakket
En je post al vanaf het begin mee?quote:
?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 02:22 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En je post al vanaf het begin mee?
Postgeschiedenis.quote:
Die Scanman weet ook niet van ophouden he?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 02:18 schreef Pablolaatje het volgende:
Lieve Fokkers, allemaal bedankt voor op mijn mannetje stemmen vanavond! Het deed hem echt wat, zo'n grote overwinning. Top al die enthousiaste reacties em zoveel steun! :-)
Moe van het denkenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 02:31 schreef mYsca het volgende:
Was dit nou weer iedereen inbed om half 2 :|
lola en pablo .... en het manneke gromt! doet dat halfe konijn van mijn dochter ookquote:
Ik denk ook niet dat hij er meer aan zal overhouden in SST.quote:
Heb je daar een YT-filmpje van?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 02:34 schreef snetje het volgende:
[..]
lola en pablo .... en het manneke gromt! doet dat halfe koniijn van mijn dochter ook
Zo denk ik er precies hetzelfde over, af en toe na zo,n eliminatieronde laat ze zich zelf zien, en dat is geen stil lief meisjequote:Op vrijdag 25 maart 2011 02:35 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat hij er meer aan zal overhouden in SST.
Lantaarnpaal gebruikt hem alleen maar om ook een stelletje te zijn.
Stille wateren hebben diepe gronden en Laura is niet dat brave meisje van de klas, zoals ze haar zelf wil geprojecteerd zou willen zien bij de kijker.
jij kent geen chiewawafs hequote:Op vrijdag 25 maart 2011 02:36 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Heb je daar een YT-filmpje van?
Een half konijn die kan grommen...
Dat is wel anders hoor.quote:
Van de buitenkant wel ja, ik heb zo,n idee dat het een golddigger isquote:Op vrijdag 25 maart 2011 02:39 schreef bb2 het volgende:
[..]
Dat is wel anders hoor.
Je kunt overigens zeggen wat je wil, maar Laura is best een knappe meid, dus ik kan me wel voorstellen dat hij enigszins onrustig is.
Laura is de standaard parkeervuller .....kwartje erin en het is oke....quote:Op vrijdag 25 maart 2011 02:39 schreef bb2 het volgende:
[..]
Dat is wel anders hoor.
Je kunt overigens zeggen wat je wil, maar Laura is best een knappe meid, dus ik kan me wel voorstellen dat hij enigszins onrustig is.
Het wordt tijd voor actie.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 02:37 schreef Mita het volgende:
[..]
Zo denk ik er precies hetzelfde over, af en toe na zo,n eliminatieronde laat ze zich zelf zien, en dat is geen stil lief meisje
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 02:42 schreef snetje het volgende:
[..]
Laura is de standaard parkeervuller .....kwartje erin en het is oke....
En dat er maar 1 van de twee eruit moetquote:Op vrijdag 25 maart 2011 02:42 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Het wordt tijd voor actie.
Stelletjes:
Mo & Ma
La & Al
en Jo vertellen dat ze weer vrijgezel is, dus:
Ph & Jo
Dan een eliminatieronde overslaan en de week erop dat de echte vrijgezellen er een stelletje uit mogen stemmen.
Klopt! Vandaar Pablolaatje dus.. Pablo gromt alleen tegen andere hondjes :-)quote:Op vrijdag 25 maart 2011 02:34 schreef snetje het volgende:
[..]
lola en pablo .... en het manneke gromt! doet dat halfe koniijn van mijn dochter ook
Mocht je Fenneke zijn; tof, je komt ( op tv) over als een leuke tante! Jij en Gerard zijn Goud!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 02:48 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
Klopt! Vandaar Pablolaatje dus.. Pablo gromt alleen tegen andere hondjes :-)
Scanman??? Opzouten.... NUUUUUU!!!!!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 02:48 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
Ik ben nog aan het twijfelen of je Fenneke bent, maar wat vindt je dan van Servioquote:Op vrijdag 25 maart 2011 02:48 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
Je zit aan een borrel?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 02:50 schreef Pablolaatje het volgende:
Leuk te horen, dank je :-) en ja ik ben t hoor.
jij bent niet feneke maar een mannekequote:Op vrijdag 25 maart 2011 02:50 schreef Pablolaatje het volgende:
Waarom denk jij dat? Try me..!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 02:52 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
jij bent niet feneke maar een manneke
Mensen, laat jullie niet voor de gek houdenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 02:50 schreef Mita het volgende:
[..]
Ik ben nog aan het twijfelen of je Fenneke bent, maar wat vindt je dan van Servio
Oh, ik heb de uitzending niet eens gekeken, ik vind alleen Geer leuk om te volgen, de poespas er omheen boeit me niet.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 02:52 schreef Pablolaatje het volgende:
Nee niet eens, was uitzending terugkijken etc.
Anders fix je morgen een verified account, dan zijn we meteen van het gezeur afquote:
Ik zou gaan drukken.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 02:52 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
jij bent niet feneke maar een manneke
hoe weet je dat dan? hoe weet je dat niet?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 02:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Mensen, laat jullie niet voor de gek houden
Pablolaatje is een kloon van iemand die een ban heeft.
Oftewel Scanman.
Ga niet met hem in discussie en negeer hem.
Ik geloof best dat Fenneke eens meeleest, maar ik geloof niet dat ze het isquote:Op vrijdag 25 maart 2011 02:55 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
hoe weet je dat dan? hoe weet je dat niet?
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 02:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik heb al gedrukt... op de "NSB"-knop
Ik ken m natuurlijk niet. Ik mag m volgens mij wel, al was ie af en toe wel vijandig tegen Geer in t begin...moet m in t echt meemaken!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 02:50 schreef Mita het volgende:
[..]
Ik ben nog aan het twijfelen of je Fenneke bent, maar wat vindt je dan van Servio
en van Joanna?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 02:58 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
Ik ken m natuurlijk niet. Ik mag m volgens mij wel, al was ie af en toe wel vijandig tegen Geer in t begin...moet m in t echt meemaken!
Daar zouj ik in het echt dus niks mee te maken willen hebben, als homo niet en als hetero niet. Hij komt van een eiland, dat zijn altijd al rare mensen. zijn ingebakendquote:Op vrijdag 25 maart 2011 02:58 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
Ik ken m natuurlijk niet. Ik mag m volgens mij wel, al was ie af en toe wel vijandig tegen Geer in t begin...moet m in t echt meemaken!
Servio is niet op Texel geboren en heeft zich daar ook nooit thuis gevoeld.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 03:00 schreef Mita het volgende:
[..]
Daar zouj ik in het echt dus niks mee te maken willen hebben, als homo niet en als hetero niet. Hij komt van een eiland, dat zijn altijd al rare mensen. zijn ingebakend
ik bedoelde meer kwa karakter zoals ze teminste in het huis overkomtquote:Op vrijdag 25 maart 2011 03:01 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
Die vertrouw ik niet helemaal maar ik vind haar leuk om naar te kijken.
Daar had die het toch steeds over, wat heb ik gemist dan?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 03:01 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Servio is niet op Texel geboren en heeft zich daar ook nooit thuis gevoeld.
Dank je! Lief van je. En ik weet niet wat een verified account inhoudt op Fok maar die heb ik dus niet.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 02:59 schreef PoezeligDing het volgende:
Dan doe ik het in mijn uppie;
Fenneke Welkom
Waar had ie het steeds over?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 03:03 schreef Mita het volgende:
[..]
Daar had die het toch steeds over, wat heb ik gemist dan?
En die kloon wil zich voordoen als Fenneke.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 02:58 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
Dan gaan de moderaters kijken of je het wel 'echt' bent. Komt goed, ze zullen dit ook wel (na)lezen.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 03:03 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
Dank je! Lief van je. En ik weet niet wat een verified account inhoudt op Fok maar die heb ik dus niet.
Z'n jeugdtrauma op Texel, en ze hadden daar een grote boerderij, en nog veel meer van die dingenquote:
Niets is wat het lijkt in SSTquote:Op vrijdag 25 maart 2011 03:03 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En die kloon wil zich voordoen als Fenneke.
Kijk eens naar dat taalgebruik. En dat voor een notaris met heel veel lof.
Die zou zich echt niet verlagen tot zo een taalgebruik.
Kloon je valt weer eens door de mand..... NEXT....
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 03:05 schreef Mita het volgende:
[..]
Z'n jeugdtrauma op Texel, en ze hadden daar een grote boerderij, en nog veel meer van die dingen
Moeilijk te zeggen.. ga ik ook niet doen. Moet haar in t echt meemaken.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 03:03 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
ik bedoelde meer kwa karakter zoals ze teminste in het huis overkomt
Maar ik heb wel zijn kluis, want ik heb zijn geheim geraden, dat hij een kloon is.quote:
Als je maar niet naar die kliniek van haar moeder gaat, want dat heb jij niet nodig.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 03:07 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
Moeilijk te zeggen.. ga ik ook niet doen. Moet haar in t echt meemaken.
Ik ben het echt en ben armquote:Op vrijdag 25 maart 2011 03:08 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Maar ik heb wel zijn kluis, want ik heb zijn geheim geraden, dat hij een kloon is.
Ik ga voor de volgende. Die ik ook al weet.
Aangezien er mensen zijn die twijfelen of je het echt bent, heb ik een vraagje voor je, wat pakte Gerard af van die inbreker aan boord van jullie boot? En om betrouwbaar over te komen, graag antwoorden zo snel mogelijk!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 03:07 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
Moeilijk te zeggen.. ga ik ook niet doen. Moet haar in t echt meemaken.
gelukkig ben ik niet met een notariële akte bezig en speciale tekens zijn vermoeiend als je met twee duimpjes typt :-)quote:Op vrijdag 25 maart 2011 03:03 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En die kloon wil zich voordoen als Fenneke.
Kijk eens naar dat taalgebruik. En dat voor een notaris met heel veel lof.
Die zou zich echt niet verlagen tot zo een taalgebruik.
Kloon je valt weer eens door de mand..... NEXT....
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 03:09 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik zou nu wel zin hebben in een strawberry, oftewel een aardbei.
-edit-
Dit is een clue
Trustequote:Op vrijdag 25 maart 2011 03:10 schreef b_engeltje het volgende:
me luikjes vallen dicht dus ik gaat me hoofd neer leggen
Terwijl de rest slaapt of snurkt in het huis der geheimen zoekt scanman pablolaatje het antwoord.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 03:10 schreef schurk65 het volgende:
[..]
Aangezien er mensen zijn die twijfelen of je het echt bent, heb ik een vraagje voor je, wat pakte Gerard af van die inbreker aan boord van jullie boot? En om betrouwbaar over te komen, graag antwoorden zo snel mogelijk!
Paspoortquote:Op vrijdag 25 maart 2011 03:10 schreef schurk65 het volgende:
[..]
Aangezien er mensen zijn die twijfelen of je het echt bent, heb ik een vraagje voor je, wat pakte Gerard af van die inbreker aan boord van jullie boot? En om betrouwbaar over te komen, graag antwoorden zo snel mogelijk!
Ze kwam binnen met een bedankje voor alle lieve Fokkers die Gerard steunen, daarom.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 03:13 schreef Mita het volgende:
Als je
Fenneke bent, waarom zit je dan hier op het forum, of ben je Servio?
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 03:13 schreef Mita het volgende:
Als je
servio kan vast nog niet op internet,die zit nog in ene hotel kamer on portugalquote:Op vrijdag 25 maart 2011 03:13 schreef Mita het volgende:
Als je
Z'n vriend kan toch fakenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 03:14 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
servio kan vast nog niet op internet,die zit nog in ene hotel kamer on portugal
Omdat ik de Fok streamverslagen in combi met streams erg vermakelijk vind, net als jullie ;-)quote:Op vrijdag 25 maart 2011 03:13 schreef Mita het volgende:
Als je
Heeft het over der vriendquote:Op vrijdag 25 maart 2011 03:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
Voor Flashbox morgen om 3:13 dat Jo iets zegt in haar slaap. Iets met: "Ga asjeblieft weg..." Wat ik er van verstond.
Oeff, niet door naar de volgende ronde, helaas :-(quote:Op vrijdag 25 maart 2011 03:14 schreef schurk65 het volgende:
[..]
fout: een tasje en daarin zat het paspoort van die man.
Als je het echt bent petje af voor je man, hij speelt het goed. Maar ik geloof d'r nog steeds niks vanquote:Op vrijdag 25 maart 2011 03:15 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
Omdat ik de Fok streamverslagen in combi met streams erg vermakelijk vind, net als jullie ;-)
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 03:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
Voor Flashbox morgen om 3:13 dat Jo iets zegt in haar slaap. Iets met: "Ga asjeblieft weg..." Wat ik er van verstond.
quote:
Alsof dit een uitspraak zou zijn van Fenneke.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 03:16 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
Oeff, niet door naar de volgende ronde, helaas :-(
Dank je!! Jammer maar waarom zou ik erover liegen? Zou wel al te sneu zijn..quote:Op vrijdag 25 maart 2011 03:16 schreef Mita het volgende:
[..]
Als je het echt bent petje af voor je man, hij speelt het goed. Maar ik geloof d'r nog steeds niks van
Eensch.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 03:16 schreef ABundy het volgende:
Ik vind het wel jammer dat ze oud bewoners steeds minder betrekken bij de live show. Was leuk geweest als Guido hallo mocht zeggen.
En morgen denkt ze dat dromen bedrog zijn.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 03:17 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
[..]
Weet ze nu nòg niet dat 'ie allang weg is?
DOH!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 03:21 schreef Mita het volgende:
Ik weet voor 100 procent zeker dat, dat Fenneke niet is.
Haha blijkbaar hoor ik me meer notabel te gedragen volgens jou, beetje turbotaal is niets mis mee hoor (zolang t niet in een notariële akte is).quote:Op vrijdag 25 maart 2011 03:18 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Alsof dit een uitspraak zou zijn van Fenneke.
Het stond natuurlijk niet in haar eisenpakket, ze moest het alleen weten als dat keffertje van haar naar de dierenarts moet en als er een nieuwe auto afgehaald kan worden...quote:Op vrijdag 25 maart 2011 03:21 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En morgen denkt ze dat dromen bedrog zijn.
Wat voor schilderij heb je aan de oranje muur hangen?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 03:22 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
Haha blijkbaar hoor ik me meer notabel te gedragen volgens jou, beetje turbotaal is niets mis mee hoor (zolang t niet in een notariële akte is).
Uhhhhhh!!!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 03:16 schreef ABundy het volgende:
Ik vind het wel jammer dat ze oud bewoners steeds minder betrekken bij de live show. Was leuk geweest als Guido hallo mocht zeggen.
Anders bestaat de kans dat danny het account deletequote:Op vrijdag 25 maart 2011 03:14 schreef ABundy het volgende:
Wat maakt het nou uit of ze F is of niet. Is SST nou zo saai dat we de identiteit van een fokker moeten achterhalen?
Broodquote:Op vrijdag 25 maart 2011 03:23 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wat voor schilderij heb je aan de oranje muur hangen?
hahaha weet het antwoord! mag ik?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 03:23 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wat voor schilderij heb je aan de oranje muur hangen?
En die stoel met die stippen/vlekken? welke kleur heeft die?quote:
Het lijkt wel of je je voor een middernachtelijke quiz opgegeven hebt.quote:
Welke gezamelijke "vrienden"hebben wij dan op Hyves/twitter/facebook/MSN?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 03:22 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
Haha blijkbaar hoor ik me meer notabel te gedragen volgens jou, beetje turbotaal is niets mis mee hoor (zolang t niet in een notariële akte is).
Was dat in de studio te horen? Meen dat niet gehoord te hebben in de uitzendingquote:Op vrijdag 25 maart 2011 03:23 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Uhhhhhh!!!
Guido riep nog wel ff FOK!
Toen de bewoners hem toeriepen met GUidooooooooooooooooooooooooooo
En Synthia keek hem toen heel vals aan, want die mag FOK! totaal niet.
Voor een "Bartje"ben je te laat. M7M zijn al klaar.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 03:27 schreef dieenebart het volgende:
Tjonge jonge, liggen ze allemaal te slapen ofzo?![]()
Fenneke
Slaap lekker, het was me een genoegen!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 03:28 schreef Pablolaatje het volgende:
Ik ga slapen truste en nogmaals dank namens Gerard voor al jullie steun! En verify wat jullie willen maar dan kun je beter vragen verzinnen waar NIET heel SST kijkend NL het antwoord ook op kan weten ;-)
Rood en t zijn bloemen :-pquote:Op vrijdag 25 maart 2011 03:25 schreef PC eend het volgende:
[..]
En die stoel met die stippen/vlekken? welke kleur heeft die?
dacht dat gerard had gezegt een Henk ter Velde te hebben hangen, blauwe lucht met blauwe zee er onder en als je goed kijkt zie je de diepte en de overgang er echt wel in, zei die nog, want het lijkt eerst 1 groot blauw vlak!quote:
Zelfde jij twijfelde niet aan mijn identiteitquote:Op vrijdag 25 maart 2011 03:29 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Slaap lekker, het was me een genoegen!
We zijn op scanmanjachtquote:Op vrijdag 25 maart 2011 03:27 schreef dieenebart het volgende:
Tjonge jonge, liggen ze allemaal te slapen ofzo?![]()
Fenneke
Dat is een heel kleintje in de boekenkast ;-)quote:Op vrijdag 25 maart 2011 03:30 schreef schurk65 het volgende:
[..]
dacht dat gerard had gezegt een Henk ter Velde te hebben hangen, blauwe lucht met blauwe zee er onder en als je goed kijkt zie je de diepte en de overgang er echt wel in, zei die nog, want het lijkt eerst 1 groot blauw vlak!
kan iedereen wetenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 03:32 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
Dat is een heel kleintje in de boekenkast ;-)
Je eigen dochter zou ook wel aan je twijfelen. duhhhhhhhhhhhhhquote:Op vrijdag 25 maart 2011 03:31 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
Zelfde jij twijfelde niet aan mijn identiteit
Nou nog zonder - in de smiley en je hebtquote:Op vrijdag 25 maart 2011 03:32 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
Dat is een heel kleintje in de boekenkast ;-)
M7M? No comprendequote:Op vrijdag 25 maart 2011 03:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Voor een "Bartje"ben je te laat. M7M zijn al klaar.HALLO
Ik quote mezelf maar eens een keer.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 03:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Welke gezamelijke "vrienden"hebben wij dan op Hyves/twitter/facebook/MSN?
Moest zijn M&Mquote:Op vrijdag 25 maart 2011 03:33 schreef dieenebart het volgende:
[..]
M7M? No comprende
Kom net uit de kroeg. Gerard mocht blijven, dus? En Servio naar huis?
JammerEen lekkere relnicht is nooit weg, maar hij werd ietwat overbodig.
Die was al 3 kwartier aan het welterusten zeggen maar iedereen bleef maar zeiken tegen haarquote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 03:40 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Die was al 3 kwartier aan het welterusten zeggen maar iedereen bleef maar zeiken tegen haar
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 03:29 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Slaap lekker, het was me een genoegen!
quote:
Sowwyquote:
Meen je nou zelf dat ze dat was, heeft zij toch niet nodig, om hier mee te doenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 03:40 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Die was al 3 kwartier aan het welterusten zeggen maar iedereen bleef maar zeiken tegen haar
Op zijn minst een hallootje.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 03:42 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Sowwy
Maar er hadden ook meer positieve vragen gesteld kunnen worden
Je punt is?quote:
Het zijn ook gewoon mensen hoor, ik ben op mijn werk ook heel anders dan als ik hier benquote:Op vrijdag 25 maart 2011 03:42 schreef Mita het volgende:
[..]
Meen je nou zelf dat ze dat was, heeft zij toch niet nodig, om hier mee te doen
Slimpie, dan maak je, je niet bekend, dan lees je alleen maar mee!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 03:44 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Het zijn ook gewoon mensen hoor, ik ben op mijn werk ook heel anders dan als ik hier ben
Geef eens een goede onderbouwde reden daarvoorquote:Op vrijdag 25 maart 2011 03:46 schreef Mita het volgende:
[..]
Slimpie, dan maak je, je niet bekend, dan lees je alleen maar mee!
Je zou het ook eens kunnen waarderen dat iemand dat wél doet.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 03:46 schreef Mita het volgende:
[..]
Mensen zijn nu eenmaal nieuwschierig en willen hun mening geven. Waarom alleen reaguren?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 03:46 schreef Mita het volgende:
[..]
Zeggen dat je weggaat en vervolgens gewoon meelezen en antwoorden.quote:
Oh, je ziet mij nu ook al voor een ander aan. Sterkte.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 03:48 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zeggen dat je weggaat en vervolgens gewoon meelezen en antwoorden.
Heb je zeker van je vader geleerd?
Ik ga nu slapen. Jij en je vader veel plezier op jullie mooie bankstel.
En voor de rest![]()
1e klopt, maar 2e valt vaak tegen.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 03:47 schreef ABundy het volgende:
[..]
Mensen zijn nu eenmaal nieuwschierig en willen hun mening geven. Waarom alleen reaguren?
Als je man in zo"n programma zit, wil je geen negatieve dingen over hem weten, hier zijn nu positief, is niet altijd zo geweest. Je gaat je als vrouw van, toch niet bekend geven, never nooit nietquote:Op vrijdag 25 maart 2011 03:47 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Geef eens een goede onderbouwde reden daarvoor
Ligt eraan hoe je in het leven en staat en wat je aankunt voor kritiek.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 03:49 schreef Mita het volgende:
[..]
Als je man in zo"n programma zit, wil je geen negatieve dingen over hem weten, hier zijn nu positief, is niet altijd zo geweest. Je gaat je als vrouw van, toch niet bekend geven, never nooit niet
Dat weet ik niet. Door mee te doen aan zo een programma weet je gewoon dat je privacy meer kwetsbaar is, dus kan me ook voorstellen dat het niet uitmaakt of je je nou wel of niet kenbaar maakt.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 03:49 schreef bb2 het volgende:
[..]
1e klopt, maar 2e valt vaak tegen.
Waarschijnlijk omdat bepaalde mensen toch ineens toch heel dicht bij zichzelf komen
Ow, ik had het over de opmerking in zijn algemeenheid hoorquote:Op vrijdag 25 maart 2011 03:51 schreef ABundy het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Door mee te doen aan zo een programma weet je gewoon dat je privacy meer kwetsbaar is, dus kan me ook voorstellen dat het niet uitmaakt of je je nou wel of niet kenbaar maakt.
Met zo'n vent moet je wel een dikke huid hebbenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 03:51 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe je in het leven en staat en wat je aankunt voor kritiek.
Kijk maar hoe hij tekeer gaat af en toe dan kan zijn vrouw ook wel wat verdragen lijkt mij
Datm is toch spel, en Servio ging te keer, en niet Gerardquote:Op vrijdag 25 maart 2011 03:51 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe je in het leven en staat en wat je aankunt voor kritiek.
Kijk maar hoe hij tekeer gaat af en toe dan kan zijn vrouw ook wel wat verdragen lijkt mij
Nou Gerard kan er ook een houtje van hoor in het spel dan en moet je maar net weten of het niet echt gemeen is of gespeeldquote:Op vrijdag 25 maart 2011 03:54 schreef Mita het volgende:
[..]
Datm is toch spel, en Servio ging te keer, en niet Gerard
Inderdaad, ik denk dat ik wel een aardige kloon van mezelf benquote:Op vrijdag 25 maart 2011 03:54 schreef bb2 het volgende:
De ultieme vraag is natuurlijk waarom het eigenlijk erg is als mensen ineens je privé leven weten.
Nou dat van Servio was echt, en dat van Gerard niet, die kwaaigheid (geen Nederlands woord)quote:Op vrijdag 25 maart 2011 03:55 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Nou Gerard kan er ook een houtje van hoor in het spel dan en moet je maar net weten of het niet echt gemeen is of gespeeld
quote:
Hij was toch echt wel kwaad toen met die boeien en Jo. En ook de tranen van vreugde/emotie waren echt toen hij weer het huis inmocht toen hij naas Stervio buiten stondquote:Op vrijdag 25 maart 2011 03:57 schreef Mita het volgende:
[..]
Nou dat van Servio was echt, en dat van Gerard niet, die kwaaigheid (geen Nederlands woord)
Ik denk dat het probleem er eerder in zit dat anderen opeens heel dichtbij kunnen komenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 03:49 schreef bb2 het volgende:
[..]
1e klopt, maar 2e valt vaak tegen.
Waarschijnlijk omdat bepaalde mensen toch ineens toch heel dicht bij zichzelf komen
Van emotie krijg je tranen, maar Gerard was beter voorbereidt als Servio, want ze hebben allemaal rls gezien, en hun ding over gedacht hoe ze het dan zouden doen. Moniek is volgens mij daarin het slimst, en ik vindt Gerard natuurlijker overkomen als de rest. I rest my casequote:Op vrijdag 25 maart 2011 04:00 schreef ABundy het volgende:
[..]
Hij was toch echt wel kwaad toen met die boeien en Jo. En ook de tranen van vreugde/emotie waren echt toen hij weer het huis inmocht toen hij naas Stervio buiten stond
Laat maar was een kloon van een kloon en bleek een BBer te zijnquote:
Ik voel me niet aangesproken.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 04:03 schreef mootie het volgende:
Gossie, wat waren jullie weer naar! Geef iemand even het voordeel van de twijfel tot er geverified is!
En die vraag: waarom hebben jullie geen kinderen. Nogal onbeschoft en erg prive!
Oh kom jij ook weer zeikenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 04:03 schreef mootie het volgende:
Gossie, wat waren jullie weer naar! Geef iemand even het voordeel van de twijfel tot er geverified is!
En die vraag: waarom hebben jullie geen kinderen. Nogal onbeschoft en erg prive!
Jij was liev!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 04:05 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik voel me niet aangesproken.
Hooguit dat het onbeschoft is dat iemand over mijn vader begint. De arme man is al 30 jaar dood.
Was om uit te proberen of het Fenneke echt was. Niets is wat het lijktquote:Op vrijdag 25 maart 2011 04:03 schreef mootie het volgende:
Ben je gebekstekt?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 04:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, pijn in mijn rug, kan niet liggen.
Sterkte!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 04:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, pijn in mijn rug, kan niet liggen.
Een tikje. Ik besloot om alle lege kratjes (niet door mij leeggezopen) naar de supermarkt terug te brengen. Dat ging dus mis. Gebekstekt door mijn eigenquote:
Door je rug gegaan? Auwie!!!!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 04:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Een tikje. Ik besloot om alle lege kratjes (niet door mij leeggezopen) naar de supermarkt terug te brengen. Dat ging dus mis. Gebekstekt door mijn eigen.
Door je eigenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 04:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Een tikje. Ik besloot om alle lege kratjes (niet door mij leeggezopen) naar de supermarkt terug te brengen. Dat ging dus mis. Gebekstekt door mijn eigen.
Ik heb geen idee. Zijn wel veel nieuwe voorwerpen het huis in gekomen en Aafke en Monique hadden het er ook al over dat gerard miljonair is.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 04:09 schreef ABundy het volgende:
Maar niemand die dus weet hoe Sjerren , Gerards geheim weet? Heeft Gerard het haar verteld voor het geval hij eruit zou gaan?
Ja dat snap ik, maar ik lees in de streamverslagen dat Gerard dus Sjerrens geheim weet en visa versa....quote:Op vrijdag 25 maart 2011 04:11 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Zijn wel veel nieuwe voorwerpen het huis in gekomen en Aafke en Monique hadden het er ook al over dat gerard miljonair is.
Het waren in totaal wel 30 clues denk ik? Daar hebben ze echt wel veel uit kunnen plukken.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 04:11 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Zijn wel veel nieuwe voorwerpen het huis in gekomen en Aafke en Monique hadden het er ook al over dat gerard miljonair is.
Toen die zelf zei dat die miljonair was,en heeft haar daarna op een dwaalspoor gezetquote:Op vrijdag 25 maart 2011 04:11 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hmz ja, ik lees het nu ook. Nou ja, dan zal dat wel.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 04:12 schreef ABundy het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, maar ik lees in de streamverslagen dat Gerard dus Sjerrens geheim weet en visa versa....
Laura weet het geheim van Gerard ook en ze zitten dicht bij Flipquote:Op vrijdag 25 maart 2011 04:14 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hmz ja, ik lees het nu ook. Nou ja, dan zal dat wel.
Weet je ook hoe ze er bij zijn gekomen (dat geheim van G) ?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 04:15 schreef mYsca het volgende:
[..]
Laura weet het geheim van Gerard ook en ze zitten dicht bij Flip
Heeft die zelf gezegdquote:Op vrijdag 25 maart 2011 04:16 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Weet je ook hoe ze er bij zijn gekomen (dat geheim van G) ?
Maar heeft geen geld en deelt dus alles met andere mensen die ervoor kunnen drukken om haar positie te versterken.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 04:15 schreef mYsca het volgende:
[..]
Laura weet het geheim van Gerard ook en ze zitten dicht bij Flip
Clues bij elkaar rapenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 04:16 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Volgens mij hadden ze al gedrukt op hoofdprijs gewonnen etc. Ze koppelden geld al eerder aan Gerard. En Aafke vroeg toen of het een goed idee was om op miljonair te drukken, of dat ze specifieker moest zijn.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 04:16 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 25 maart 2011 04:18 schreef PoezeligDing het volgende:
Oke! Tnx all. Ik ga met een gerust hart slapen!
Trustenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 04:18 schreef PoezeligDing het volgende:
Oke! Tnx all. Ik ga met een gerust hart slapen!
sure, en ik ben de geheime zoon van Gerardquote:Op vrijdag 25 maart 2011 02:50 schreef Pablolaatje het volgende:
aangenaamquote:Op vrijdag 25 maart 2011 07:22 schreef Darklight het volgende:
[..]
sure, en ik ben de geheime zoon van Gerard
Dat valt wel te testen hoor. Gewoon een aan het notariaat gerelateerde vraag stellen die 'buitenstaanders' niet zo weten, of kunnen Googlenquote:
Kun jij achter een verificatie van het account aanzwengelen?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:16 schreef liesje1979 het volgende:
Wat leuk dat Fenneke mee kwam posten. Verder helemaal eens met Mootie.
Komt Fenneke meeposten?????quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:16 schreef liesje1979 het volgende:
Wat leuk dat Fenneke mee kwam posten. Verder helemaal eens met Mootie.
het eerste zinnige wat ik lees hier heden morgen....quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:46 schreef Capt1caveman het volgende:
Godskolere....... Kunnen die foto's niet onder een spoiler?
Jezus wat is dat mens eng in de morgen
Erg vriendelijk was het niet te noemen, nee......quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:47 schreef waxmask het volgende:
Hahahaha zal een wonder zijn als Fenneke ooit nog terug komt, wat waren jullie vijandig tegen haar....![]()
![]()
Verre van. Jammer dat mensen zo vastzitten in hun eigen waarheid dat ze zich zo belachelijk gaan opstellen.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:52 schreef Capt1caveman het volgende:
Erg vriendelijk was het niet te noemen, nee......
Zal me een partij naar vis stinken....quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:53 schreef beequeen het volgende:
Die meiden zijn echt onfris. Saaie Laura doucht morgenavond wel weer, anders is heur haar verpest. Niemand van de vrrouwen heeft vanochtend gedoucht. Bah.
Ho ho! Op die kaart stond dat de eerste die deze kaart zou lezen 2.000 in zijn kluis zou krijgen. De stem had gezegd tegen Alex dat hij deze kaart aan een medebewoner moest geven. En Alex heeft Gerard deze kaart laten voorlezen! (Ondanks dat Joanna direct IKKE riep!)quote:Op vrijdag 25 maart 2011 02:16 schreef henkvandetillaart het volgende:
Stond niets op, het was een boodschappenpakket
Dus dat en wat Moots zei. Dat vraag je toch niet.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:47 schreef waxmask het volgende:
Hahahaha zal een wonder zijn als Fenneke ooit nog terug komt, wat waren jullie vijandig tegen haar....![]()
![]()
Maar niet meer zwaaien en off topic gaan he?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dus dat en wat Moots zei. Dat vraag je toch niet.
Laura is de enige die echt elke ochtend douched, dit zou volgens mij de eerste keer zijn dat ze het niet doet. Het is haar vergevenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:53 schreef beequeen het volgende:
Die meiden zijn echt onfris. Saaie Laura doucht morgenavond wel weer, anders is heur haar verpest. Niemand van de vrrouwen heeft vanochtend gedoucht. Bah.
MMM lekker butmuts....quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:59 schreef delfse het volgende:
Mo is ook een smeerlap om niet te douchen na al dat gesex met Maike.
Hahaha.. Ik lees net even terug.. Als het Fenneke echt is komt ze heus wel terug hoor. Ik denk dat ze zich rot lacht. Ze post al ruim een maand mee, dus ze weet heus wel hoe het werkt op Fok!.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:47 schreef waxmask het volgende:
![]()
Ik weet niet of ze lacht, sommigen waren ronduit onbeschoft tegen haar. Of ze het nu wel of niet is, sommige dingen vraag of zeg je niet.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:02 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hahaha.. Ik lees net even terug.. Als het Fenneke echt is komt ze heus wel terug hoor. Ik denk dat ze zich rot lacht. Ze post al ruim een maand mee, dus ze weet heus wel hoe het werkt op Fok!.
juistquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze lacht, sommigen waren ronduit onbeschoft tegen haar. Of ze het nu wel of niet is, sommige dingen vraag of zeg je niet.
eens!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze lacht, sommigen waren ronduit onbeschoft tegen haar. Of ze het nu wel of niet is, sommige dingen vraag of zeg je niet.
geloof dat het al mislukt is las ik in de COS ergensquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:08 schreef waxmask het volgende:
Nog iemand die gevolgd heeft of Alex de missie nog intact heeft?
Precies!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:03 schreef Lavenderr het volgende:
Volgens mij bedoelt BQ dat ze het juist eens is met Mootie, net als anderen hier.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:56 schreef waxmask het volgende:
[..]
Maar niet meer zwaaien en off topic gaan he?![]()
![]()
![]()
Hahaha yup, verkeerd gelezen.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelt BQ dat ze het juist eens is met Mootie, net als anderen hier.
Vind ik dus ook. En dit blijft natuurlijk wel Fok!. Laten we de zaken wel in het juiste perspectief blijven zien. Fenneke (als ze het is) post zonder geverifieerd account en maakt zich bekend. Dan kun je verwachten dat dit met enige scepsis wordt ontvangen. En wat ik al eerder zei: ze post al een ruime maand, dus ze weet heus wel hoe het gemiddelde Fokvogeltje gebekt isquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:04 schreef suzi1 het volgende:
nou bij wat ik teruglas viel het allemaal wel mee
Ja laten we vooral luisteren naar jou. Jij stuurt SMSjes naar de moeder van Jo met de melding dat haar dochter wel latent lesbisch kan zijn...quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:13 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Vind ik dus ook. En dit blijft natuurlijk wel Fok!. Laten we de zaken wel in het juiste perspectief blijven zien. Fenneke (als ze het is) post zonder geverifieerd account en maakt zich bekend. Dan kun je verwachten dat dit met enige scepsis wordt ontvangen. En wat ik al eerder zei: ze post al een ruime maand, dus ze weet heus wel hoe het gemiddelde Fokvogeltje gebekt is
Dat meen je niet? Zelfs voor Pb is dat een nog te suffe actie.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:15 schreef waxmask het volgende:
Ja laten we vooral luisteren naar jou. Jij stuurt SMSjes naar de moeder van Jo met de melding dat haar dochter wel latent lesbisch kan zijn...![]()
![]()
![]()
![]()
haha echt?! geweldige aktie!!!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:15 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ja laten we vooral luisteren naar jou. Jij stuurt SMSjes naar de moeder van Jo met de melding dat haar dochter wel latent lesbisch kan zijn...![]()
![]()
![]()
![]()
Veritas odium paret.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:15 schreef waxmask het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |