Hij geeft je vast een tweede kans!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 02:06 schreef Nobodies het volgende:
Ik wilde net met dezelfde TT aanmaken...
Bepaal jij dat?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 02:08 schreef LekkerSimpel het volgende:
Deze was eerder, maar met verkeerd topicnummer, dus hier verder.
Nee, dat bepalen de geldende regels. Het laagste topicnummer is het topic dat het eerst geopend is.quote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 02:11 schreef henkvandetillaart het volgende:
Faalex
wel jammer dat m&m niet aan het krikken zijn als laura binnenkomt
Zeg ik netjes in ander topic dat die op slot kan en dat dit topic eerder is, omdat deze lager nummer heeft en dan reageert dat mens nog op die manier.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 02:09 schreef Nobodies het volgende:
[..]
Andere topic is van hem, dus... ja zo zou je het kunnen zien
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 02:15 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Mark? Weet jij wat er op die kaart stond die ze ook hebben gekozen? Dat heb ik gemist.
Tnxquote:Op vrijdag 25 maart 2011 02:16 schreef henkvandetillaart het volgende:
Stond niets op, het was een boodschappenpakket
En je post al vanaf het begin mee?quote:
?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 02:22 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En je post al vanaf het begin mee?
Postgeschiedenis.quote:
Die Scanman weet ook niet van ophouden he?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 02:18 schreef Pablolaatje het volgende:
Lieve Fokkers, allemaal bedankt voor op mijn mannetje stemmen vanavond! Het deed hem echt wat, zo'n grote overwinning. Top al die enthousiaste reacties em zoveel steun! :-)
Moe van het denkenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 02:31 schreef mYsca het volgende:
Was dit nou weer iedereen inbed om half 2 :|
lola en pablo .... en het manneke gromt! doet dat halfe konijn van mijn dochter ookquote:
Ik denk ook niet dat hij er meer aan zal overhouden in SST.quote:
Heb je daar een YT-filmpje van?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 02:34 schreef snetje het volgende:
[..]
lola en pablo .... en het manneke gromt! doet dat halfe koniijn van mijn dochter ook
Zo denk ik er precies hetzelfde over, af en toe na zo,n eliminatieronde laat ze zich zelf zien, en dat is geen stil lief meisjequote:Op vrijdag 25 maart 2011 02:35 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat hij er meer aan zal overhouden in SST.
Lantaarnpaal gebruikt hem alleen maar om ook een stelletje te zijn.
Stille wateren hebben diepe gronden en Laura is niet dat brave meisje van de klas, zoals ze haar zelf wil geprojecteerd zou willen zien bij de kijker.
jij kent geen chiewawafs hequote:Op vrijdag 25 maart 2011 02:36 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Heb je daar een YT-filmpje van?
Een half konijn die kan grommen...
Dat is wel anders hoor.quote:
Van de buitenkant wel ja, ik heb zo,n idee dat het een golddigger isquote:Op vrijdag 25 maart 2011 02:39 schreef bb2 het volgende:
[..]
Dat is wel anders hoor.
Je kunt overigens zeggen wat je wil, maar Laura is best een knappe meid, dus ik kan me wel voorstellen dat hij enigszins onrustig is.
Laura is de standaard parkeervuller .....kwartje erin en het is oke....quote:Op vrijdag 25 maart 2011 02:39 schreef bb2 het volgende:
[..]
Dat is wel anders hoor.
Je kunt overigens zeggen wat je wil, maar Laura is best een knappe meid, dus ik kan me wel voorstellen dat hij enigszins onrustig is.
Het wordt tijd voor actie.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 02:37 schreef Mita het volgende:
[..]
Zo denk ik er precies hetzelfde over, af en toe na zo,n eliminatieronde laat ze zich zelf zien, en dat is geen stil lief meisje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |