Kun jij achter een verificatie van het account aanzwengelen?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:16 schreef liesje1979 het volgende:
Wat leuk dat Fenneke mee kwam posten. Verder helemaal eens met Mootie.
Komt Fenneke meeposten?????quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:16 schreef liesje1979 het volgende:
Wat leuk dat Fenneke mee kwam posten. Verder helemaal eens met Mootie.
het eerste zinnige wat ik lees hier heden morgen....quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:46 schreef Capt1caveman het volgende:
Godskolere....... Kunnen die foto's niet onder een spoiler?
Jezus wat is dat mens eng in de morgen
Erg vriendelijk was het niet te noemen, nee......quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:47 schreef waxmask het volgende:
Hahahaha zal een wonder zijn als Fenneke ooit nog terug komt, wat waren jullie vijandig tegen haar....![]()
![]()
Verre van. Jammer dat mensen zo vastzitten in hun eigen waarheid dat ze zich zo belachelijk gaan opstellen.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:52 schreef Capt1caveman het volgende:
Erg vriendelijk was het niet te noemen, nee......
Zal me een partij naar vis stinken....quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:53 schreef beequeen het volgende:
Die meiden zijn echt onfris. Saaie Laura doucht morgenavond wel weer, anders is heur haar verpest. Niemand van de vrrouwen heeft vanochtend gedoucht. Bah.
Ho ho! Op die kaart stond dat de eerste die deze kaart zou lezen 2.000 in zijn kluis zou krijgen. De stem had gezegd tegen Alex dat hij deze kaart aan een medebewoner moest geven. En Alex heeft Gerard deze kaart laten voorlezen! (Ondanks dat Joanna direct IKKE riep!)quote:Op vrijdag 25 maart 2011 02:16 schreef henkvandetillaart het volgende:
Stond niets op, het was een boodschappenpakket
Dus dat en wat Moots zei. Dat vraag je toch niet.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:47 schreef waxmask het volgende:
Hahahaha zal een wonder zijn als Fenneke ooit nog terug komt, wat waren jullie vijandig tegen haar....![]()
![]()
Maar niet meer zwaaien en off topic gaan he?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dus dat en wat Moots zei. Dat vraag je toch niet.
Laura is de enige die echt elke ochtend douched, dit zou volgens mij de eerste keer zijn dat ze het niet doet. Het is haar vergevenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:53 schreef beequeen het volgende:
Die meiden zijn echt onfris. Saaie Laura doucht morgenavond wel weer, anders is heur haar verpest. Niemand van de vrrouwen heeft vanochtend gedoucht. Bah.
MMM lekker butmuts....quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:59 schreef delfse het volgende:
Mo is ook een smeerlap om niet te douchen na al dat gesex met Maike.
Hahaha.. Ik lees net even terug.. Als het Fenneke echt is komt ze heus wel terug hoor. Ik denk dat ze zich rot lacht. Ze post al ruim een maand mee, dus ze weet heus wel hoe het werkt op Fok!.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:47 schreef waxmask het volgende:
![]()
Ik weet niet of ze lacht, sommigen waren ronduit onbeschoft tegen haar. Of ze het nu wel of niet is, sommige dingen vraag of zeg je niet.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:02 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hahaha.. Ik lees net even terug.. Als het Fenneke echt is komt ze heus wel terug hoor. Ik denk dat ze zich rot lacht. Ze post al ruim een maand mee, dus ze weet heus wel hoe het werkt op Fok!.
juistquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze lacht, sommigen waren ronduit onbeschoft tegen haar. Of ze het nu wel of niet is, sommige dingen vraag of zeg je niet.
eens!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze lacht, sommigen waren ronduit onbeschoft tegen haar. Of ze het nu wel of niet is, sommige dingen vraag of zeg je niet.
geloof dat het al mislukt is las ik in de COS ergensquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:08 schreef waxmask het volgende:
Nog iemand die gevolgd heeft of Alex de missie nog intact heeft?
Precies!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:03 schreef Lavenderr het volgende:
Volgens mij bedoelt BQ dat ze het juist eens is met Mootie, net als anderen hier.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:56 schreef waxmask het volgende:
[..]
Maar niet meer zwaaien en off topic gaan he?![]()
![]()
![]()
Hahaha yup, verkeerd gelezen.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelt BQ dat ze het juist eens is met Mootie, net als anderen hier.
Vind ik dus ook. En dit blijft natuurlijk wel Fok!. Laten we de zaken wel in het juiste perspectief blijven zien. Fenneke (als ze het is) post zonder geverifieerd account en maakt zich bekend. Dan kun je verwachten dat dit met enige scepsis wordt ontvangen. En wat ik al eerder zei: ze post al een ruime maand, dus ze weet heus wel hoe het gemiddelde Fokvogeltje gebekt isquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:04 schreef suzi1 het volgende:
nou bij wat ik teruglas viel het allemaal wel mee
Ja laten we vooral luisteren naar jou. Jij stuurt SMSjes naar de moeder van Jo met de melding dat haar dochter wel latent lesbisch kan zijn...quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:13 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Vind ik dus ook. En dit blijft natuurlijk wel Fok!. Laten we de zaken wel in het juiste perspectief blijven zien. Fenneke (als ze het is) post zonder geverifieerd account en maakt zich bekend. Dan kun je verwachten dat dit met enige scepsis wordt ontvangen. En wat ik al eerder zei: ze post al een ruime maand, dus ze weet heus wel hoe het gemiddelde Fokvogeltje gebekt is
Dat meen je niet? Zelfs voor Pb is dat een nog te suffe actie.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:15 schreef waxmask het volgende:
Ja laten we vooral luisteren naar jou. Jij stuurt SMSjes naar de moeder van Jo met de melding dat haar dochter wel latent lesbisch kan zijn...![]()
![]()
![]()
![]()
haha echt?! geweldige aktie!!!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:15 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ja laten we vooral luisteren naar jou. Jij stuurt SMSjes naar de moeder van Jo met de melding dat haar dochter wel latent lesbisch kan zijn...![]()
![]()
![]()
![]()
Veritas odium paret.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:15 schreef waxmask het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |