quote:Op vrijdag 25 maart 2011 02:42 schreef snetje het volgende:
[..]
Laura is de standaard parkeervuller .....kwartje erin en het is oke....
En dat er maar 1 van de twee eruit moetquote:Op vrijdag 25 maart 2011 02:42 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Het wordt tijd voor actie.
Stelletjes:
Mo & Ma
La & Al
en Jo vertellen dat ze weer vrijgezel is, dus:
Ph & Jo
Dan een eliminatieronde overslaan en de week erop dat de echte vrijgezellen er een stelletje uit mogen stemmen.
Klopt! Vandaar Pablolaatje dus.. Pablo gromt alleen tegen andere hondjes :-)quote:Op vrijdag 25 maart 2011 02:34 schreef snetje het volgende:
[..]
lola en pablo .... en het manneke gromt! doet dat halfe koniijn van mijn dochter ook
Mocht je Fenneke zijn; tof, je komt ( op tv) over als een leuke tante! Jij en Gerard zijn Goud!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 02:48 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
Klopt! Vandaar Pablolaatje dus.. Pablo gromt alleen tegen andere hondjes :-)
Scanman??? Opzouten.... NUUUUUU!!!!!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 02:48 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
Ik ben nog aan het twijfelen of je Fenneke bent, maar wat vindt je dan van Servioquote:Op vrijdag 25 maart 2011 02:48 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
Je zit aan een borrel?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 02:50 schreef Pablolaatje het volgende:
Leuk te horen, dank je :-) en ja ik ben t hoor.
jij bent niet feneke maar een mannekequote:Op vrijdag 25 maart 2011 02:50 schreef Pablolaatje het volgende:
Leuk te horen, dank je :-) en ja ik ben t hoor.
Waarom denk jij dat? Try me..!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 02:52 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
jij bent niet feneke maar een manneke
Mensen, laat jullie niet voor de gek houdenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 02:50 schreef Mita het volgende:
[..]
Ik ben nog aan het twijfelen of je Fenneke bent, maar wat vindt je dan van Servio
Oh, ik heb de uitzending niet eens gekeken, ik vind alleen Geer leuk om te volgen, de poespas er omheen boeit me niet.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 02:52 schreef Pablolaatje het volgende:
Nee niet eens, was uitzending terugkijken etc.
Anders fix je morgen een verified account, dan zijn we meteen van het gezeur afquote:
Ik zou gaan drukken.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 02:52 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
jij bent niet feneke maar een manneke
hoe weet je dat dan? hoe weet je dat niet?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 02:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Mensen, laat jullie niet voor de gek houden
Pablolaatje is een kloon van iemand die een ban heeft.
Oftewel Scanman.
Ga niet met hem in discussie en negeer hem.
Ik geloof best dat Fenneke eens meeleest, maar ik geloof niet dat ze het isquote:Op vrijdag 25 maart 2011 02:55 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
hoe weet je dat dan? hoe weet je dat niet?
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 02:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik heb al gedrukt... op de "NSB"-knop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |