quote:
Hij was toch echt wel kwaad toen met die boeien en Jo. En ook de tranen van vreugde/emotie waren echt toen hij weer het huis inmocht toen hij naas Stervio buiten stondquote:Op vrijdag 25 maart 2011 03:57 schreef Mita het volgende:
[..]
Nou dat van Servio was echt, en dat van Gerard niet, die kwaaigheid (geen Nederlands woord)
Ik denk dat het probleem er eerder in zit dat anderen opeens heel dichtbij kunnen komenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 03:49 schreef bb2 het volgende:
[..]
1e klopt, maar 2e valt vaak tegen.
Waarschijnlijk omdat bepaalde mensen toch ineens toch heel dicht bij zichzelf komen
Van emotie krijg je tranen, maar Gerard was beter voorbereidt als Servio, want ze hebben allemaal rls gezien, en hun ding over gedacht hoe ze het dan zouden doen. Moniek is volgens mij daarin het slimst, en ik vindt Gerard natuurlijker overkomen als de rest. I rest my casequote:Op vrijdag 25 maart 2011 04:00 schreef ABundy het volgende:
[..]
Hij was toch echt wel kwaad toen met die boeien en Jo. En ook de tranen van vreugde/emotie waren echt toen hij weer het huis inmocht toen hij naas Stervio buiten stond
Laat maar was een kloon van een kloon en bleek een BBer te zijnquote:
Ik voel me niet aangesproken.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 04:03 schreef mootie het volgende:
Gossie, wat waren jullie weer naar! Geef iemand even het voordeel van de twijfel tot er geverified is!
En die vraag: waarom hebben jullie geen kinderen. Nogal onbeschoft en erg prive!
Oh kom jij ook weer zeikenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 04:03 schreef mootie het volgende:
Gossie, wat waren jullie weer naar! Geef iemand even het voordeel van de twijfel tot er geverified is!
En die vraag: waarom hebben jullie geen kinderen. Nogal onbeschoft en erg prive!
Jij was liev!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 04:05 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik voel me niet aangesproken.
Hooguit dat het onbeschoft is dat iemand over mijn vader begint. De arme man is al 30 jaar dood.
Was om uit te proberen of het Fenneke echt was. Niets is wat het lijktquote:Op vrijdag 25 maart 2011 04:03 schreef mootie het volgende:
Ben je gebekstekt?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 04:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, pijn in mijn rug, kan niet liggen.
Sterkte!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 04:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, pijn in mijn rug, kan niet liggen.
Een tikje. Ik besloot om alle lege kratjes (niet door mij leeggezopen) naar de supermarkt terug te brengen. Dat ging dus mis. Gebekstekt door mijn eigenquote:
Door je rug gegaan? Auwie!!!!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 04:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Een tikje. Ik besloot om alle lege kratjes (niet door mij leeggezopen) naar de supermarkt terug te brengen. Dat ging dus mis. Gebekstekt door mijn eigen.
Door je eigenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 04:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Een tikje. Ik besloot om alle lege kratjes (niet door mij leeggezopen) naar de supermarkt terug te brengen. Dat ging dus mis. Gebekstekt door mijn eigen.
Ik heb geen idee. Zijn wel veel nieuwe voorwerpen het huis in gekomen en Aafke en Monique hadden het er ook al over dat gerard miljonair is.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 04:09 schreef ABundy het volgende:
Maar niemand die dus weet hoe Sjerren , Gerards geheim weet? Heeft Gerard het haar verteld voor het geval hij eruit zou gaan?
Ja dat snap ik, maar ik lees in de streamverslagen dat Gerard dus Sjerrens geheim weet en visa versa....quote:Op vrijdag 25 maart 2011 04:11 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Zijn wel veel nieuwe voorwerpen het huis in gekomen en Aafke en Monique hadden het er ook al over dat gerard miljonair is.
Het waren in totaal wel 30 clues denk ik? Daar hebben ze echt wel veel uit kunnen plukken.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 04:11 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Zijn wel veel nieuwe voorwerpen het huis in gekomen en Aafke en Monique hadden het er ook al over dat gerard miljonair is.
Toen die zelf zei dat die miljonair was,en heeft haar daarna op een dwaalspoor gezetquote:Op vrijdag 25 maart 2011 04:11 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hmz ja, ik lees het nu ook. Nou ja, dan zal dat wel.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 04:12 schreef ABundy het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, maar ik lees in de streamverslagen dat Gerard dus Sjerrens geheim weet en visa versa....
Laura weet het geheim van Gerard ook en ze zitten dicht bij Flipquote:Op vrijdag 25 maart 2011 04:14 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hmz ja, ik lees het nu ook. Nou ja, dan zal dat wel.
Weet je ook hoe ze er bij zijn gekomen (dat geheim van G) ?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 04:15 schreef mYsca het volgende:
[..]
Laura weet het geheim van Gerard ook en ze zitten dicht bij Flip
Heeft die zelf gezegdquote:Op vrijdag 25 maart 2011 04:16 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Weet je ook hoe ze er bij zijn gekomen (dat geheim van G) ?
Maar heeft geen geld en deelt dus alles met andere mensen die ervoor kunnen drukken om haar positie te versterken.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 04:15 schreef mYsca het volgende:
[..]
Laura weet het geheim van Gerard ook en ze zitten dicht bij Flip
Clues bij elkaar rapenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 04:16 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Volgens mij hadden ze al gedrukt op hoofdprijs gewonnen etc. Ze koppelden geld al eerder aan Gerard. En Aafke vroeg toen of het een goed idee was om op miljonair te drukken, of dat ze specifieker moest zijn.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 04:16 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 25 maart 2011 04:18 schreef PoezeligDing het volgende:
Oke! Tnx all. Ik ga met een gerust hart slapen!
Trustenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 04:18 schreef PoezeligDing het volgende:
Oke! Tnx all. Ik ga met een gerust hart slapen!
sure, en ik ben de geheime zoon van Gerardquote:Op vrijdag 25 maart 2011 02:50 schreef Pablolaatje het volgende:
Leuk te horen, dank je :-) en ja ik ben t hoor.
aangenaamquote:Op vrijdag 25 maart 2011 07:22 schreef Darklight het volgende:
[..]
sure, en ik ben de geheime zoon van Gerard
Dat valt wel te testen hoor. Gewoon een aan het notariaat gerelateerde vraag stellen die 'buitenstaanders' niet zo weten, of kunnen Googlenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |