Meen je nou zelf dat ze dat was, heeft zij toch niet nodig, om hier mee te doenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 03:40 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Die was al 3 kwartier aan het welterusten zeggen maar iedereen bleef maar zeiken tegen haar
Op zijn minst een hallootje.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 03:42 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Sowwy
Maar er hadden ook meer positieve vragen gesteld kunnen worden
Je punt is?quote:
Het zijn ook gewoon mensen hoor, ik ben op mijn werk ook heel anders dan als ik hier benquote:Op vrijdag 25 maart 2011 03:42 schreef Mita het volgende:
[..]
Meen je nou zelf dat ze dat was, heeft zij toch niet nodig, om hier mee te doen
Slimpie, dan maak je, je niet bekend, dan lees je alleen maar mee!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 03:44 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Het zijn ook gewoon mensen hoor, ik ben op mijn werk ook heel anders dan als ik hier ben
Geef eens een goede onderbouwde reden daarvoorquote:Op vrijdag 25 maart 2011 03:46 schreef Mita het volgende:
[..]
Slimpie, dan maak je, je niet bekend, dan lees je alleen maar mee!
Je zou het ook eens kunnen waarderen dat iemand dat wél doet.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 03:46 schreef Mita het volgende:
[..]
Mensen zijn nu eenmaal nieuwschierig en willen hun mening geven. Waarom alleen reaguren?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 03:46 schreef Mita het volgende:
[..]
Zeggen dat je weggaat en vervolgens gewoon meelezen en antwoorden.quote:
Oh, je ziet mij nu ook al voor een ander aan. Sterkte.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 03:48 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zeggen dat je weggaat en vervolgens gewoon meelezen en antwoorden.
Heb je zeker van je vader geleerd?
Ik ga nu slapen. Jij en je vader veel plezier op jullie mooie bankstel.
En voor de rest![]()
1e klopt, maar 2e valt vaak tegen.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 03:47 schreef ABundy het volgende:
[..]
Mensen zijn nu eenmaal nieuwschierig en willen hun mening geven. Waarom alleen reaguren?
Als je man in zo"n programma zit, wil je geen negatieve dingen over hem weten, hier zijn nu positief, is niet altijd zo geweest. Je gaat je als vrouw van, toch niet bekend geven, never nooit nietquote:Op vrijdag 25 maart 2011 03:47 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Geef eens een goede onderbouwde reden daarvoor
Ligt eraan hoe je in het leven en staat en wat je aankunt voor kritiek.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 03:49 schreef Mita het volgende:
[..]
Als je man in zo"n programma zit, wil je geen negatieve dingen over hem weten, hier zijn nu positief, is niet altijd zo geweest. Je gaat je als vrouw van, toch niet bekend geven, never nooit niet
Dat weet ik niet. Door mee te doen aan zo een programma weet je gewoon dat je privacy meer kwetsbaar is, dus kan me ook voorstellen dat het niet uitmaakt of je je nou wel of niet kenbaar maakt.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 03:49 schreef bb2 het volgende:
[..]
1e klopt, maar 2e valt vaak tegen.
Waarschijnlijk omdat bepaalde mensen toch ineens toch heel dicht bij zichzelf komen
Ow, ik had het over de opmerking in zijn algemeenheid hoorquote:Op vrijdag 25 maart 2011 03:51 schreef ABundy het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Door mee te doen aan zo een programma weet je gewoon dat je privacy meer kwetsbaar is, dus kan me ook voorstellen dat het niet uitmaakt of je je nou wel of niet kenbaar maakt.
Met zo'n vent moet je wel een dikke huid hebbenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 03:51 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe je in het leven en staat en wat je aankunt voor kritiek.
Kijk maar hoe hij tekeer gaat af en toe dan kan zijn vrouw ook wel wat verdragen lijkt mij
Datm is toch spel, en Servio ging te keer, en niet Gerardquote:Op vrijdag 25 maart 2011 03:51 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe je in het leven en staat en wat je aankunt voor kritiek.
Kijk maar hoe hij tekeer gaat af en toe dan kan zijn vrouw ook wel wat verdragen lijkt mij
Nou Gerard kan er ook een houtje van hoor in het spel dan en moet je maar net weten of het niet echt gemeen is of gespeeldquote:Op vrijdag 25 maart 2011 03:54 schreef Mita het volgende:
[..]
Datm is toch spel, en Servio ging te keer, en niet Gerard
Inderdaad, ik denk dat ik wel een aardige kloon van mezelf benquote:Op vrijdag 25 maart 2011 03:54 schreef bb2 het volgende:
De ultieme vraag is natuurlijk waarom het eigenlijk erg is als mensen ineens je privé leven weten.
Nou dat van Servio was echt, en dat van Gerard niet, die kwaaigheid (geen Nederlands woord)quote:Op vrijdag 25 maart 2011 03:55 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Nou Gerard kan er ook een houtje van hoor in het spel dan en moet je maar net weten of het niet echt gemeen is of gespeeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |