koffiekoekje | vrijdag 25 maart 2011 @ 11:47 |
Welkom bij de ![]() Eerst maar eens voorstellen: ![]() Dit is een gezellig clubje Fok!ers die allemaal 1 ding gemeen hebben: motorrijden is onze hobby! We hebben al verschillende meets gehouden waarbij de eerste meet in november 2003 was, met als route de Havenroute op de Maasvlakte nabij Rotterdam. Intussen zijn er al meer dan 150 meets geweest, twee vakanties, en zijn er zelfs leden bij elkaar in bed beland. ![]() Met mooi weer wordt er zeer regelmatig gereden, vaak op zondag, maar weken vooruit plannen is er meestal niet bij. ![]() Heb je zin om eens mee te rijden, dan zien we je graag! Ook voor een gezellig praatje over motoren kun je hier terecht ![]() • Cagiva Raptor 650 '01 - KTM 520 SM - (Makster) • Honda CB450S '90 - (MouseOver) • Honda CBR600F '94 - (dribbel79) • Kawasaki ER-6N '06 - (koffiekoekje) • Kawasaki Z750 '04 - (Gawaine) • Kawasaki ZR-7 '01 - (ikookhier) • Kawasaki ZX9R '00 - (kratjuh) • Triumph Street Triple R '09 - (BazzieK) • KTM 690SM Prestige - (Snelwagen) • Suzuki DRZ - (Youp) • Suzuki GS500E '91 - (Fulcrum_X) • Suzuki GS500e- (Cocktailprikker) • Suzuki GSF600 Bandit '99 - (Roderick2085) • Suzuki GSX-R 750 '93 - (MaartenGrendel) • Suzuki GSX750F '05 - (bvvt) • Triumph Trophy 1200 '97 - (Stay-Fun) • Yamaha XJ600 '91 - (Geerd) • Yamaha FZR600R '96 - (Crashcat) • Yamaha XJ600s '92 - (Knuffelslet) • Yamaha XJ 900 Diversion '97 - (motorbloempje) / (Faithy) • Yamaha SZR660 - (-XX-) • Yamaha YZF 750 - (-Den_Haag-) • Suzuki TL1000R - KTM LC4 400 Super-Motard - pic2- (Cageon) VGV (Vaak Gestelde Vragen): ![]() Gewoon melden in het topic. Iedereen is in principe welkom, maar we willen wel van tevoren wel graag weten wie er allemaal komen. ![]() Er wordt afhankelijk van het seizoen en de weersomstandigheden vrij vlot gereden, maar zker niet achterlijk hard. Als je het te snel vindt gaan meld je dit even aan degene die voorop rijdt. En anders wachten we wel op je. Ga zeker niet proberen de rest bij te houden, dit kan leiden tot ongelukken. ![]() Door het hele land, de ene keer wordt er in Zeeland gereden en dan weer in Friesland. ![]() Dit varieert. Soms al 2 3 weken van te voren, maar het gebeurt ook regelmatig dat we een dag van tevoren afspreken of soms zelfs dezelfde dag nog. ![]() Nou, de meeste leden houden er wel van om een beetje mooi op de foto te komen, maar er worden zeker geen wedstrijdjes gehouden en aan opnaaierij doen we ook niet. Ons motto is: Op de openbare weg valt niets te winnen, alleen te verliezen. ![]() Hier is geen vaste persoon voor aangewezen, eigenlijk iedereen die een digitale camera bij zich heeft maakt foto's. ![]() Meestal wordt er van tevoren een route gemaakt en voorgereden door een Fok!MC'er. Het kan ook zijn dat iemand al bekend is in de buurt en dan rijdt diegene gewoon voorop. ![]() Dat staat meestal in het profiel van de Fok!MC'er. Zo niet, dan wil deze persoon dit graag anoniem houden. ![]() Degene die de laatste post heeft geplaatst maakt het nieuwe topic. Dit is in de vorm van "Fok Motorclub [SC deel xxx] + topictitel naar keuze". Indien dit niet binnen 5 minuten wordt gedaan kan een andere FokMC'er dit doen (zie lijstje met motoren hierboven). De OP kan je in deze Wiki vinden ![]() ![]() Ja dat mag. Het enige wat je hiervoor moet doen is een foto aanleveren en het merk, model + bouwjaar van je motor. Nieuwelingen moeten eerst bewijzen dat ze een week lang kunnen posten alvorens er moeite wordt gedaan om de OP aan te passen. ![]() [i]Motor [ Bericht 98% gewijzigd door koffiekoekje op 25-03-2011 12:25:27 ] | |
koffiekoekje | vrijdag 25 maart 2011 @ 11:49 |
En niemand die even zegt dat ik de lapo had. ![]() | |
zaanse-mayonaise | vrijdag 25 maart 2011 @ 11:50 |
Nooit winterbanden gehad. | |
ArnosL | vrijdag 25 maart 2011 @ 11:51 |
Ik heb ze ook nog nooit op een motor gezien ![]() | |
rene90 | vrijdag 25 maart 2011 @ 11:53 |
Bedankt voor de info over die zumo. Maar toch, wat een geld voor zo een ding. Dan maar met de kaart en een paar keer verkeerd rijden en dan zien waar ik terecht kom. Heb wel google maps waar je denk ik ook redelijk ver mee kan komen wat dat betreft. | |
Sounddragon | vrijdag 25 maart 2011 @ 11:58 |
Je had de lapo ![]() | |
Sounddragon | vrijdag 25 maart 2011 @ 11:59 |
Ze zijn er wel, in duitsland nu ook gewoon verplicht tijdens de winterdag ![]() | |
mark_dabomb | vrijdag 25 maart 2011 @ 12:03 |
Zo, ik ben voorzien van mijn gehele outfit, laat het rijbewijs en de motor maar komen ![]() | |
Sounddragon | vrijdag 25 maart 2011 @ 12:03 |
Ik rij gewoon met een TT XL, en dat werkt prima, alleen schijnt de helderheid van het scherm op de motorversie wat beter te zijn ivbm lichtinval, en idd, hij is niet waterdicht.. hier voor had ik een TT one, en die heeft het ook ruim 2 jaar uitgehouden. ik ga ook geen 600¤ uitgeven voor iets wat hetzelfde kan als zijn cheap ass broertje van 125¤, ik ben niet debiel ![]() Gewoon een goedkoopie nemen, beetje beschut monteren en hobbelen met die hap ![]() | |
ikookhier | vrijdag 25 maart 2011 @ 12:15 |
![]() ![]() | |
koffiekoekje | vrijdag 25 maart 2011 @ 12:25 |
Jeuj ![]() | |
rene90 | vrijdag 25 maart 2011 @ 12:40 |
Daarom, komt wel goed. Ik ga denk ik ook het ketting smeersysteem maken wat op motor-forum staat, kost iets van een tientje en dan kan je zelf je ketting smeren d.m.v. een drukpompje. Wel ideaal dus ![]() | |
dribbel79 | vrijdag 25 maart 2011 @ 12:40 |
met een blèrpijp door de eiffel en gesnapt worden: auspuff kwijt of boete? wat was 't ook alweer? | |
dribbel79 | vrijdag 25 maart 2011 @ 12:41 |
hetzelfde systeem (maar dan doeltreffender) moet je iets aanpassen, zodat het precies werkt als een osco...bovenop achterste tandwiel laten druppelen ipv langs het tandwiel... | |
mark_dabomb | vrijdag 25 maart 2011 @ 12:43 |
Linkje met dat systeem? | |
dribbel79 | vrijdag 25 maart 2011 @ 12:48 |
http://www.motor-forum.nl(...)ttingsmeersyste.html | |
rene90 | vrijdag 25 maart 2011 @ 12:58 |
Is het niet zo dat je je tandwiel dan een stuk minder smeert en het minder op de echte schakels zelf komt, dus de linker en rechterkant? | |
ArnosL | vrijdag 25 maart 2011 @ 13:00 |
Beide dacht ik ![]() | |
dribbel79 | vrijdag 25 maart 2011 @ 13:04 |
smeren doe je als je ketting werm is, dus naar mijn weten komt die olie overal...hoop ik | |
ArnosL | vrijdag 25 maart 2011 @ 13:07 |
Als je het vlak voor je tandwiel doet, verspreid het zichzelf toch wel? | |
Den_Haag | vrijdag 25 maart 2011 @ 13:27 |
middag ![]() | |
rene90 | vrijdag 25 maart 2011 @ 13:30 |
goedemiddag! | |
dribbel79 | vrijdag 25 maart 2011 @ 13:32 |
pleurt op met dat werk...zie de zon, mn cbr staat te wachten | |
rene90 | vrijdag 25 maart 2011 @ 13:34 |
hier in amsterdam alweer bewolkt... | |
Sounddragon | vrijdag 25 maart 2011 @ 13:36 |
Mijn smeersysteempje (scottoiler) druppelt onderop het tandwiel, daarna gaat het dmv middelpuntvliedende kracht de ketting in.. nadeel: dat werkt aan één kant van de ketting beter als aan de andere kant idd.. maar ik smeer regelmatig bij met de spuitbus als ik thuiskom.. welgeteld 20 seconden werk ![]() | |
rene90 | vrijdag 25 maart 2011 @ 13:45 |
Ik lees dat die sprays ook vooral ervoor zorgen dat zand en viezigheid beter blijft plakken? Naja maar even zien, maar als je met een simpel systeem flink wat meer kms uit je kettingset kan halen zeg ik geen nee. | |
Sounddragon | vrijdag 25 maart 2011 @ 13:48 |
Maakt mij niks uit; poetsen doe ik niet, en waar vet zit, komt geen roest ![]() | |
Den_Haag | vrijdag 25 maart 2011 @ 13:55 |
WB, morgen klein ritje maken? | |
stinkie | vrijdag 25 maart 2011 @ 15:25 |
Vanavond fiets halen ![]() Mits willen starten en lopen etc etc etc ![]() | |
Den_Haag | vrijdag 25 maart 2011 @ 15:43 |
daar ga ik morgen achter komen ![]() | |
BazzieK | vrijdag 25 maart 2011 @ 16:09 |
Morgen weer rijden ![]() | |
dribbel79 | vrijdag 25 maart 2011 @ 16:47 |
Tweeds !! ! ! ! ! | |
koffiekoekje | vrijdag 25 maart 2011 @ 18:55 |
Wel koud morgen ![]() | |
motorbloempje | vrijdag 25 maart 2011 @ 21:43 |
ik wil m'n GS terug ![]() | |
vannelle | vrijdag 25 maart 2011 @ 21:59 |
Die heb je toch al terug? | |
Geerd | vrijdag 25 maart 2011 @ 23:11 |
hey ![]() | |
motorbloempje | vrijdag 25 maart 2011 @ 23:13 |
staat nog tot volgende week bij de dealer ![]() | |
rene90 | vrijdag 25 maart 2011 @ 23:47 |
De motor die ik op het oog had is verkocht helaas. En nu opeens, in mijn eigen woonplaats een fazer, zilver, uit 2002 voor 1000 euro. 60k op de teller en wel corrosie. Is dat heel ernstig of kan je veel wel opknappen met de nodige schoonmaak middelen? | |
rene90 | vrijdag 25 maart 2011 @ 23:56 |
De uitlaat ziet er wel redelijk roestig uit, is dat een kwestie van loshalen, goed opschuren en zwarte hittebestendige lak erop en terugzetten met nieuwe pakkingen? | |
Worldbeater | zaterdag 26 maart 2011 @ 09:27 |
Maatje heeft pas een XL600 gekocht, ging even een ritje met wat andere gasten rijden. Rijden ze zo rond 0.40 een tunneltje in, moet je er ook weer uit.. ![]() | |
Worldbeater | zaterdag 26 maart 2011 @ 09:29 |
Opknappen gaat niet zomaar, gewoon kopen, accepteren en rijervaring opdoen. Geen geld als er geen gebreken zijn. ![]() | |
Worldbeater | zaterdag 26 maart 2011 @ 09:32 |
Ik moest in de Eiffel met de ZX12R en open 2Brothers achter een agent naar het bureau voor een verklaring over een valpartij van een motormaatje, daarna mocht ik ook gewoon weer weg. Denk dat ze meer bij controles erop letten. En dan ben je goed de sjaak, niet al bij voorbaat. ![]() Zaterdag kan ik helaas nooit. ![]() Weer zit je niet mee. ![]() Ja daar heb je wat aan in de polder. ![]() Als we een route rijden is dat kris kras langs kleine weggetjes, en sneller dan je kan kijken op borden etc, als die er uberhaupt al staan. ![]() Tom Tom kan je eventueel 'enhanchen' met http://www.janboersma.nl/gett/chainroute/index.php [ Bericht 9% gewijzigd door Worldbeater op 26-03-2011 15:01:11 ] | |
rene90 | zaterdag 26 maart 2011 @ 09:50 |
Oke, mooi. Naja even gebeld, gemaild, en voicemail ingesproken. Heb zo een donkerbruin vermoeden dat de motor heel snel weg is. Kan hier op een klein stukje wel zelf wat rijden, soort parkeerterreintje. Alleen is het nog echt van belang dat je het gas open moet kunnen gooien om te checken of daar problemen zijn? Of als hij prima optrekt tot de 60/70 kan je er vanuit gaat dat hij dit ook wel op hogere snelheid doet. Ik kan een vriend eventueel wel meenemen maar die kan alleen morgen, en ben bang dat er dan straks iemand vandaag komt en hij foetsie is. | |
cageon2 | zaterdag 26 maart 2011 @ 10:07 |
kutzooi, ik naar een teampresentatie gisteren, kom ik aan in Nijkerk, draait de fucking homokineet van de civic van mijn ma in de soep... (in de bus passen geen 2 passagiers ![]() Dan denk je, maar dat hoor je dan toch al lang? Niet dus... ![]() | |
Den_Haag | zaterdag 26 maart 2011 @ 10:17 |
Het weer zit idd niet mee. Poepweer. Ga denk ik maar wat nieuwe games halen en de xbox aanslingeren. | |
Worldbeater | zaterdag 26 maart 2011 @ 10:18 |
Hij moet wel ff goed warmgereden worden ![]() ![]() ![]() En dat was wegslepen. ![]() Gisteren ingeschreven voor 1 race in de MSL cup. ![]() Sportschool. ![]() | |
Den_Haag | zaterdag 26 maart 2011 @ 10:19 |
Ook nog. Maar dat is standaard ![]() | |
cageon2 | zaterdag 26 maart 2011 @ 10:20 |
De onderdelen lagen op de straat, dus idd wegslepen... Bekende via de ZAC heeft ons thuis gedropt na t feestje (moest alleen 80km omrijden ![]() Nice, wanneer ![]() ![]()
| |
Worldbeater | zaterdag 26 maart 2011 @ 10:20 |
WB gaat morgen al naar Zandveurt! ![]() ![]() Met nu een chronische slijmbeursontsteking sinds december. Maar van de week pas geconstateerd door de fysio. ![]() Rustig aan doen kan volgende week ook nog. ![]() | |
Worldbeater | zaterdag 26 maart 2011 @ 10:24 |
Was een bijeenkomst van de ZAC . ![]() ![]() Onderdelen op straat, geen meter meer mee gereden.. niet dat ene as het nog deed ofzo.. ![]() Dinsdag 26 juli. Kan de circuitdag in mei en een paar losse sessies bij de MAC nog even oefenen. ![]() | |
cageon2 | zaterdag 26 maart 2011 @ 10:34 |
Yep, CCRacing.nl
![]() | |
cageon2 | zaterdag 26 maart 2011 @ 10:44 |
WORLDCHEATER ![]() | |
Worldbeater | zaterdag 26 maart 2011 @ 10:45 |
Power One bandje kopen? 80 euro. ![]() ![]() | |
Worldbeater | zaterdag 26 maart 2011 @ 10:48 |
Die kende ik nog niet Cageon. ![]() Errrr derde lid staat nog niet op de website. ![]() ![]() Net Hyperpro gebeld, pas 15 april hadden ze tijd om naar de voorvork te kijken. 13 april heb ik ene sessie op Zandvoort, misschien gewoon een beetje olie vanaf de bovenkant aftappen. ![]() Bokje voor de voorkant zit ook nog nie in elkaar nie. ![]() | |
cageon2 | zaterdag 26 maart 2011 @ 10:54 |
Ik zit er niet bij ![]() ![]() ![]() als gewaardeerde conculega was ik gewoon welkom ![]() Fiets liften, dop van de poot eraf, spuitje met slangetje pakken (eerst meten hoeveel dr in zit), dan aftappen en opnieuw meten EN opschrijven! ![]() | |
cageon2 | zaterdag 26 maart 2011 @ 10:57 |
net jehova's aan de deur ![]() Doe ik open met mijn brakke hoofd, met jawel, een Marlporno shirt aan ![]() | |
rene90 | zaterdag 26 maart 2011 @ 11:06 |
Met betrekking tot de fazer waarvoor ik net gebeld heb, staat rond de 60k op uit 2002, corrosie zit ook wat bij de voorvork, maar op dit moment nog geen problemen met sturen of iets dergelijks. Is lichte aanslag. Banden zitten er net 4000k op, ketting van vorig jaar en nog in goede staat. Verder optisch niks aan de hand, nooit gevallen en gedaan. Hij kon alleen pas donderdags afspreken, en er was ook al gelijk een andere geïnteresseerde. Heb dus gelijk zo vroeg mogelijk een afspraak gemaakt en moet woensdag avond nog even bellen. In die zin ben ik dus de eerste die hem gaat bezichtigen, tenzij iemand hem aan de telefoon koopt ![]() Hij is trouwens al 6 jaar bij deze eigenaar, wat dat betreft dus prima. Op hoop van zege.. | |
dribbel79 | zaterdag 26 maart 2011 @ 11:09 |
Dat sturen wordt niks, kloteweer...ik gaat mandjeballen...wat doet het weer morgen? | |
Den_Haag | zaterdag 26 maart 2011 @ 11:17 |
morgen wordt het beter dacht ik. poepregen | |
Worldbeater | zaterdag 26 maart 2011 @ 11:21 |
Teampresentatie. ![]() Aja van iedereen kan je leren. ![]() Neuh niets opschrijven, gewoon een beetje eruit zuigen als een rietje. ![]() (drie theelepels is 5 ml of zoiets) Twee dagen later @Hyperpro verversen. ![]() Teach them! ![]() ![]() Ik denk dat hij hem snel doorschuift aan een makkelijke koper. Donderdag is veel te laat. ![]() Klein beetje ochtend mist wellicht, verder een hele mooi dag. Al werd het deze week iedere dag een beetje minder qua voorspelling. Maar morgen bijft goed volgens Borsato. ![]() | |
rene90 | zaterdag 26 maart 2011 @ 11:23 |
Hij is zelf afwezig tot donderdag, hij moest snel weg en ik vroeg nog of ik nu niet gelijk even langs kon komen. Op zijn vroegst kon hij donderdag namelijk. | |
Worldbeater | zaterdag 26 maart 2011 @ 11:24 |
Kan. Is er niemand anders thuis. ![]() ![]() Maar kan ook teveel drammen worden. ![]() | |
rene90 | zaterdag 26 maart 2011 @ 11:27 |
Zoals ik hem begreep kon er pas donderdag gekeken worden, dus maar even gevraagd hoe laat hij wakker is ![]() | |
cageon2 | zaterdag 26 maart 2011 @ 11:31 |
"net 4000 000"km? Da's een beste km stand ![]() bij 4k a 5k was mijn achterband echt wel op en voor niet veel later ![]() | |
rene90 | zaterdag 26 maart 2011 @ 11:32 |
![]() Normaal doe je wel langer met bandjes toch ![]() | |
motorbloempje | zaterdag 26 maart 2011 @ 11:34 |
ja ![]() | |
Worldbeater | zaterdag 26 maart 2011 @ 14:58 |
Deze bandjes gaan wel 12~14K mee. Mijn bandjes drie dagen. ![]() | |
motorbloempje | zaterdag 26 maart 2011 @ 14:59 |
welke banden zijn het die er onder liggen? | |
cageon2 | zaterdag 26 maart 2011 @ 15:05 |
al 2 jaar doe ik idd nog maar 2 a 3 dagen met een setje banden ![]() | |
OPM | zaterdag 26 maart 2011 @ 15:21 |
winterbandjes zijn deraf jah.. ![]() eY ![]() | |
cageon2 | zaterdag 26 maart 2011 @ 15:21 |
leef jij ook nog ![]() Heb je een vrouw ding opgedoken ofzo ![]() ![]() | |
OPM | zaterdag 26 maart 2011 @ 15:31 |
opgedoken...en weer zoek geraakt ![]() ![]() hoesdie met jou dan? moto goed gepimbt voor dit seizoen? | |
cageon2 | zaterdag 26 maart 2011 @ 15:50 |
Hm, klinkt vervelend, that's life I guess. ![]() Hier wel ok, maar motor is nog niet helemaal gereed. Kuipjes spuiten en dan kan ik in principe knallen. ![]() | |
koffiekoekje | zaterdag 26 maart 2011 @ 15:51 |
24u * 3d * 200km/h = 14,4K ![]() | |
OPM | zaterdag 26 maart 2011 @ 16:13 |
is best vervelend, best qudt eigenlijk ja ![]() goed man, had eik wel verwacht dat jij al begonnen was...teim fleis, mss toch es tijd voor een circuitfiets.. | |
Den_Haag | zaterdag 26 maart 2011 @ 16:22 |
Iemand vandaag wel wezen rijden? | |
Worldbeater | zaterdag 26 maart 2011 @ 17:51 |
20 minuten x 5 sessies x 3 dagen = 300 minuten = 5 uur. ![]() Voor de volgende circuitdag moeten die Supercorsa's SC2 alweer vervangen worden. Beter koop ik wat slijtvasters ![]() Eerst techniek verbeteren. ![]() | |
bvvt | zaterdag 26 maart 2011 @ 18:07 |
ahhhh, dus hier is iedereen verdergegaan. | |
koffiekoekje | zaterdag 26 maart 2011 @ 18:34 |
Goed gezien knul ![]() | |
koffiekoekje | zaterdag 26 maart 2011 @ 18:34 |
Mijn helm is over datum ![]() Ofzo ![]() | |
rene90 | zaterdag 26 maart 2011 @ 18:58 |
Geen idee eigenlijk. | |
OPM | zaterdag 26 maart 2011 @ 19:03 |
SC's erom liggen ![]() ![]() hier ook zo ![]() | |
cageon2 | zaterdag 26 maart 2011 @ 19:18 |
ZX10R ![]() Gast, als jij op iets anders dan SC's gaat rijden (@ circuit met een meer circuit gerichte bike) ben je niet wijs. ![]() | |
stinkie | zaterdag 26 maart 2011 @ 19:27 |
Gisteren de FZR opgehaald ![]() Gewoon starten en rijden. Rustig ritje Vlaardingen Gouda. Morgen denk ik flink poetsen, alles zit nog onder de troep van het sleutelen, maar behalve een lek benzineslamgetje lijkt alles te doen wat het moet doen ![]() | |
OPM | zaterdag 26 maart 2011 @ 19:28 |
yea mr ging der ff vanuit dat WB ook nog op een straatfiets rijdt..nog altijd op die tiener dus.. ben ff eten ![]() | |
Sounddragon | zaterdag 26 maart 2011 @ 19:46 |
Gisteravond een kleine 160 km ![]() | |
Worldbeater | zaterdag 26 maart 2011 @ 20:02 |
Ja de witte bike! ![]() ![]() Ingaande demping staat helemaal uitgezet, en nog steeds kom ik nog drie cm veerweg te kort. ![]() En als je maar iets terugleest, in juli een echt wedstrijdje rijden. (beginnersniveau ![]() | |
koffiekoekje | zaterdag 26 maart 2011 @ 20:38 |
![]() | |
ikookhier | zaterdag 26 maart 2011 @ 22:42 |
Verrek dat is een helm ![]() | |
Geerd | zondag 27 maart 2011 @ 01:17 |
Uurtje minder vannacht ![]() | |
Sounddragon | zondag 27 maart 2011 @ 01:22 |
Morgen weer inhalen ![]() | |
Den_Haag | zondag 27 maart 2011 @ 01:42 |
bagger. minder slapen | |
dribbel79 | zondag 27 maart 2011 @ 12:33 |
Fipo voor deze mooie aber sehr brakke sonntag...zucht, ik drink nooit meer | |
Sounddragon | zondag 27 maart 2011 @ 12:46 |
Het is op zeker rijdbaar weer ![]() | |
Cocktailprikker | zondag 27 maart 2011 @ 15:31 |
Whut een fazer voor 1K? Hoe kan dat.. Stomme motor was vandaag een beetje bokkig ![]() ![]() ![]() | |
koffiekoekje | zondag 27 maart 2011 @ 16:58 |
Als ik de corrosie opmerkingen zo lees, dan gaat het om een pekel Fazer ![]() En koop een zweep voor tegen het bokken ![]() | |
OPM | zondag 27 maart 2011 @ 17:52 |
doe es een linkje dan ![]() echt wedstrijdje als in een cup ofzo? wel koel ![]() iemand toevallig bekend met deze http://www.motor-forum.nl(...)600RR-te-koop-1.html 1e hopjes gemaakt ![]() ![]() | |
cageon2 | zondag 27 maart 2011 @ 17:54 |
ken ik niet, maar qua specs dikke bike! | |
OPM | zondag 27 maart 2011 @ 17:55 |
ja best he..ff kijken of die er nog is...staan 2 wachtenden voor mij... | |
cageon2 | zondag 27 maart 2011 @ 18:05 |
bart heb m gekocht, als ik t cbr600rr PC40 topic zo lees | |
OPM | zondag 27 maart 2011 @ 18:07 |
ah ok hij was de 1e ja..thx voor tjekken...weer verder zoeken dus.. | |
OPM | zondag 27 maart 2011 @ 20:15 |
ook aardig..![]() | |
cageon2 | zondag 27 maart 2011 @ 20:17 |
looks good | |
Jordyo2 | zondag 27 maart 2011 @ 20:33 |
[TK] Kawasaki ZXR400, 1999, 16.500km [ Bericht 96% gewijzigd door Sounddragon op 27-03-2011 20:35:03 ] | |
Sounddragon | zondag 27 maart 2011 @ 20:36 |
Jordy jonguh, een linkje is wel genoeg, niet overal die post spammen aub.. ![]() | |
Jordyo2 | zondag 27 maart 2011 @ 20:38 |
Ik had van anne (moderator) begrepen dat het hier wel kon, dus vandaar ![]() | |
OPM | zondag 27 maart 2011 @ 20:38 |
wordt dat nog betaald voor die fietsen..? leuk om mee te beginnen ![]() | |
Anne | zondag 27 maart 2011 @ 20:39 |
Ik bedoelde eigenlijk ook alleen een linkje ![]() Maar dat was misschien een beetje te onduidelijk van mij. | |
cageon2 | zondag 27 maart 2011 @ 20:42 |
mooi gek idd, daar koop je een TLR voor.. | |
Jordyo2 | zondag 27 maart 2011 @ 20:42 |
Haha, ok! Problem solved in ieder geval haha | |
Sounddragon | zondag 27 maart 2011 @ 20:43 |
Ik heb d'r al billenkoek gegeven ![]() | |
OPM | zondag 27 maart 2011 @ 20:49 |
tis deze btw http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/297274//concentratie op 200% ![]() | |
Cocktailprikker | zondag 27 maart 2011 @ 20:51 |
Nja zou wel balen als ik em op zen zijkant plof doordat ik iets niet goed doe ![]() ![]() ![]() | |
tralalala | zondag 27 maart 2011 @ 20:53 |
Dan gooi ik de mijne ook mooi hier ! ![]() [TK] Suzuki GS500e, 1992, ¤800,- | |
Cocktailprikker | zondag 27 maart 2011 @ 20:55 |
Ah kan ik die van mij ook hier wel plaatsen! 500 euro niet zeuren maar scheuren prijs | |
OPM | zondag 27 maart 2011 @ 20:55 |
bedoelde t meer als in, in t begin lijkt t net of ie snel achterover slaat..gaat allemaal stuk relaxter als jezelf ook relaxter bent zeg maar ![]() | |
Cocktailprikker | zondag 27 maart 2011 @ 20:56 |
Mja hij heeft ook weer niet zoveel puf.. Dat ie dat echt doet ![]() ![]() | |
koffiekoekje | zondag 27 maart 2011 @ 21:01 |
Hou je nummerplaat uit beeld ![]() | |
OPM | zondag 27 maart 2011 @ 21:03 |
oh..wrom dan die 200%.. | |
cageon2 | zondag 27 maart 2011 @ 21:15 |
omdat het kan! | |
Cocktailprikker | zondag 27 maart 2011 @ 21:17 |
Dat is nog een overlevingsreactie die nog niet geheel onder controle is ![]() | |
OPM | zondag 27 maart 2011 @ 21:19 |
juist! | |
cageon2 | zondag 27 maart 2011 @ 21:19 |
gewoon je vizier omlaag heb je dat gezeik ook niet ![]() | |
OPM | zondag 27 maart 2011 @ 21:22 |
dan heeft ie 40% minder zicht...zo komt ie niet aan de 200.. | |
Cocktailprikker | zondag 27 maart 2011 @ 21:23 |
![]() Misschien moet OPM me een clinic geven ![]() | |
koffiekoekje | zondag 27 maart 2011 @ 21:23 |
Precies ![]() ![]() | |
OPM | zondag 27 maart 2011 @ 21:31 |
gaat toch goed zo ![]() | |
Worldbeater | zondag 27 maart 2011 @ 22:02 |
Wheelies zijn niks voor mij (net als circuitrijden ![]() ![]() | |
stinkie | maandag 28 maart 2011 @ 09:14 |
![]() | |
Den_Haag | maandag 28 maart 2011 @ 09:14 |
morguh ![]() | |
bvvt | maandag 28 maart 2011 @ 10:47 |
![]() Dat uurtje hakt er wel in zeg | |
rene90 | maandag 28 maart 2011 @ 11:03 |
Dat was gisternacht al he... | |
bvvt | maandag 28 maart 2011 @ 11:08 |
merk nu pas de gevolgen... | |
koffiekoekje | maandag 28 maart 2011 @ 11:21 |
Jetleg bij een uur verschil ![]() | |
dribbel79 | maandag 28 maart 2011 @ 13:11 |
| |
rene90 | maandag 28 maart 2011 @ 14:57 |
Was je nog thuis geweest dribbel voor die tanktas toevallig? | |
dribbel79 | maandag 28 maart 2011 @ 15:45 |
Ow fuck... ![]() | |
rene90 | maandag 28 maart 2011 @ 15:50 |
Volgende keer beter, heb er geen haast bij verder ![]() ![]() | |
dribbel79 | maandag 28 maart 2011 @ 16:22 |
http://www.louis.de/_401c(...)=0&artnr_gr=10025617 Deze is het ongeveer (heb geen regenhoes geloof ik), alleen met 2 jaar stof, slechts 2 x gebruikt...op vakantie...top tas! | |
rene90 | maandag 28 maart 2011 @ 16:37 |
Oke, kijk maar even welk merk / type het is als je wilt (als je thuis bent, ergens in de komende weken). Kan ik even vergelijken met andere types. | |
OPM | maandag 28 maart 2011 @ 21:15 |
techniek och tis niet zo spannend...als je echt wilt kan iedereen het met wat practice ![]() | |
koffiekoekje | maandag 28 maart 2011 @ 22:24 |
We zijn in Nederland. Dus Jetleg ![]() Tevens... | |
Geerd | dinsdag 29 maart 2011 @ 04:01 |
v/a 0.20 | |
Den_Haag | dinsdag 29 maart 2011 @ 09:26 |
morguh | |
Anne | dinsdag 29 maart 2011 @ 09:27 |
Goedemorgen ![]() | |
Den_Haag | dinsdag 29 maart 2011 @ 10:08 |
lol | |
daantje1044 | dinsdag 29 maart 2011 @ 10:41 |
goedemorgen | |
Anne | dinsdag 29 maart 2011 @ 10:55 |
Nog wezen rijden afgelopen weekend, daantje? Of weer moeten werken ![]() | |
Jordyo2 | dinsdag 29 maart 2011 @ 11:06 |
Verwachting dat het aanstaande zaterdag 22 graden wordt, nice! Lekker rijden dus. | |
Anne | dinsdag 29 maart 2011 @ 11:10 |
Zolang je maar niet stilstaat is dat best lekker ![]() | |
cageon2 | dinsdag 29 maart 2011 @ 11:21 |
ook dan is het lekker. 28 graden.. in vol textiel zonder enig zuchtje wind, dat is je pak uit zweten. En dan ook nog keer op keer moeten steppen/keren 100m met slakken gang rijden en weer keren, op een relatief stijle helling. DAT is pas vervelend... Maar wat heb ik genoten van die hele vakantie in zuid frankrijk, en dat op toermotoren ![]() | |
Anne | dinsdag 29 maart 2011 @ 11:24 |
Kweetnie, ik vond het vorige week al warm, toen ik voor een brug die open ging moest wachten in de felle zon. Nu moet ik zeggen dat ik mijn voering nog in mijn pak heb zitten enzo, dat wel (in de ochtend is het nog best wel frisjes). | |
stinkie | dinsdag 29 maart 2011 @ 11:31 |
15 tot 20 graden is best oke tijdens het rijden, maar boven de 15 is het al te warm om stil te staan. En dan rijd ik eigenlijk nooit met voeringen in mijn pak. | |
dribbel79 | dinsdag 29 maart 2011 @ 12:00 |
33 graden, wegwerkzaamheden (nieuwe asfaltlaag) en kapotte stoplichten in Duitsland...boven een kokend CBR blok, volle zon op je bakkes, leren combi aan...warm zei je? ![]() | |
Den_Haag | dinsdag 29 maart 2011 @ 12:52 |
Maar jij hebt ook natuurlijke isolatie | |
OPM | dinsdag 29 maart 2011 @ 20:59 |
ook leuk om mee te beginnen ![]() ![]() | |
cageon2 | dinsdag 29 maart 2011 @ 21:11 |
vering standaard ![]() | |
OPM | dinsdag 29 maart 2011 @ 21:13 |
yep ![]() | |
cageon2 | dinsdag 29 maart 2011 @ 21:16 |
PC en quickshift zie ik het nut niet zo van in tov vering. Vering verdiend zichzelf terug dmv verbeterde bandenslijtage en meer rijplezier/gevoel/vertrouwen. Dat beetje vermogen merk je toch niet en een quickshifter is leuk, maar ook daar kan je makkelijk zonder mee rijden imho. En een beetje extra vermogen heb je niks aan als je toch niet op het gas kan omdat je achterkant je voorbij wil. Maar, dat is mijn mening. ![]() | |
OPM | dinsdag 29 maart 2011 @ 21:23 |
heb je zeker een punt, dan zou je beter voor iets kunnen gaan met bijv. - Wilbers achterschokbreker - WP gesloten cartridges mr zou evt zelf de vering nog kunnen aanpassen met een gunstige aankoopprijs. | |
cageon2 | dinsdag 29 maart 2011 @ 21:27 |
idd, reken dan op zo'n 600 - 1200 euro voor het aan laten passen van de std vering | |
OPM | dinsdag 29 maart 2011 @ 21:30 |
ja kost ook wel weer idd, en mss toch wat te gortig voor zon (oude) fiets.. | |
OPM | dinsdag 29 maart 2011 @ 21:48 |
met aangepaste vering.. http://www.motor-forum.nl(...)a-600-rr-pc37-1.html SO products ![]() | |
cageon2 | dinsdag 29 maart 2011 @ 21:53 |
lijkt wel ok, SO is wel bekend, vraag is alleen, WAT is er aangepast en hoelang geleden. Wat, bijvoorbeeld olie/veren/shims/zuigers maakt nogal wat verschil | |
OPM | dinsdag 29 maart 2011 @ 21:59 |
OK had nog niet gehoord van SO, zal es info-en hoe en wat ![]() | |
daantje1044 | woensdag 30 maart 2011 @ 01:38 |
Van het weekend niet, ik heb weekend op maandag op het moment, en gisteren heerlijk 2 uurtjes wezen rijden!!! | |
stinkie | woensdag 30 maart 2011 @ 09:45 |
![]() ![]() | |
Sounddragon | woensdag 30 maart 2011 @ 10:15 |
Zodra het +5 is, gaat bij mij ook de voering eruit ![]() | |
Den_Haag | woensdag 30 maart 2011 @ 12:19 |
![]() ![]() Kost dat? @Stinkie ![]() | |
Roderick2085 | woensdag 30 maart 2011 @ 18:39 |
Hier trouwens iemand een idee waarom ik een soort (heel dun) dubbelzijdig tape heb voor een laminaatvloer leggen ![]() | |
Anne | woensdag 30 maart 2011 @ 18:47 |
Sommige mensen plakken hun plinten vast met dubbelzijdig tape ![]() | |
Roderick2085 | woensdag 30 maart 2011 @ 19:06 |
daar zit het (standaard) al op... jij gaat niet door voor de koelkast ![]() | |
WhiteJoker | woensdag 30 maart 2011 @ 21:02 |
Uhm misschien om dat vochtwerende plastic aan de grond vast te plakken? | |
koffiekoekje | woensdag 30 maart 2011 @ 21:02 |
Volgens mij is dat voor smalle stukken, zodat het goed op zijn plek blijft liggen. Bijv bij weinig m2's. Of als je slecht uit komt met een plank waarbij je een smal stukje over houdt, welke omhoog kan gaan staan. | |
Roderick2085 | woensdag 30 maart 2011 @ 22:38 |
lijkt me een beetje vreemd, ten eerste waarom zou je dat vast moeten plakken, en ten tweede vraag ik me af of het op het kale beton plakt.. hmm, dat zou misschien wel eens kunnen... vraag ik me alleen nog af waarom zoveel (volgens mij heb ik 50m, voor iets van 55m2) Ik zat zelf al te denken voor de ondervloer (geluidsisolatie) vast te zetten, maar op dat plastic heeft dat natuurlijk ook niet zo heel veel zin ![]() | |
Anne | woensdag 30 maart 2011 @ 22:39 |
Ik lees op Google dat sommige mensen hun laminaat ook nog even vastplakken op de ondervloer. | |
Roderick2085 | woensdag 30 maart 2011 @ 22:41 |
Tja, alleen staat er op het laminaat dat je het niet mag vastplakken ![]() | |
Den_Haag | woensdag 30 maart 2011 @ 23:08 |
Dit weekend hopelijk weer eens rijden. Schijven wisselen en de olie verversen komen nog wel.
| |
BazzieK | woensdag 30 maart 2011 @ 23:47 |
Heb ik nou op het motortopic geklikt of op het laminaat topic? ![]() | |
koffiekoekje | woensdag 30 maart 2011 @ 23:54 |
De aanwezigen maken het er ook niet makkelijker op hè ![]() | |
rene90 | donderdag 31 maart 2011 @ 00:14 |
Morgen ben ik de eerste kijker voor de fazer, ben benieuwd ![]() | |
bvvt | donderdag 31 maart 2011 @ 09:36 |
Ik dacht ook ff in het K&W forum te te zitten..... | |
Den_Haag | donderdag 31 maart 2011 @ 09:37 |
En? Gekocht? | |
Anne | donderdag 31 maart 2011 @ 09:47 |
Vandaag (of morgen) gaat mijn vader even de carburateur van een van zijn motoren op de mijne zetten. De mijne bokt/stoekt nogal eens tijdens het rijden (tenzij ik de choke helemaal open zet, dan rijdt ie best wel lekker). Hij gaat binnenkort ook nog even een andere motor ophalen; een Honda Revere. Waarschijnlijk pas ik daar ook op, dus dan mag ik hem af en toe eens lenen ![]() | |
koffiekoekje | donderdag 31 maart 2011 @ 09:55 |
Neem dan een Honda Dax ![]() | |
Sounddragon | donderdag 31 maart 2011 @ 10:25 |
Dat is ook het enige wat je moet plakken bij een ondervloer; de naden van het vochtwerende plastic ![]() [/K&W] | |
Sounddragon | donderdag 31 maart 2011 @ 10:27 |
Voor 160 km p/d woon-werk? ![]() | |
rene90 | donderdag 31 maart 2011 @ 11:23 |
JAAAA GEKOCHT. Zo ik heb een motor ![]() ![]() Wat ik wel opmerkte was wat lucht die onderaan de uitlaat verdween, het laagste punt, was met het starten van de koude motor. Mogelijk een klein lek, hij reageerde verbaasd en zei dat we anders even de garage moeten bellen wat die erover zeggen en hoeveel dat zou kosten. Die zeiden dat het kan dat het een lek is, en anders een ontluchtingsgaatje, of in ieder geval een gaatje dat wat condens eruit kan druppelen. Toen de motor eenmaal warm was was dit ook vrijwel niet meer te zien, iemand die hierover iets weet? Toen even erover gehad, dat ik 2e hands wel een uitlatenbochtenset voor 150 euro zag, waarop hij zei, prima maken we er 850 van. Verder zat er nog wat roest bovenaan de voorvorkpoten, kan daarvan het meeste wel weg krijgen denk ik. Een slot er nog bij, plus schijfrem, plus topkoffer en de boekjes. Zit nog een sportuitlaat onder (laser) en de originele kan ik nog ophalen als ik een keer bij hem in de buurt ben, die is nog compleet nieuw. Ik ben blij ![]() | |
mark_dabomb | donderdag 31 maart 2011 @ 11:27 |
Pfoei, geeeeeen geld! | |
koffiekoekje | donderdag 31 maart 2011 @ 11:33 |
Als het gaatje op het laagste punt zit en mooi rond is, is het voor water/condens afvoer. Let er ook op dat de roest op de vorkpoten niet door de keerringen heen gaan, deze kunnen dan gaan lekken. Of zit de roest op het buitenste deel? Succes met de motor iig ![]() | |
rene90 | donderdag 31 maart 2011 @ 11:36 |
Leek er wel op inderdaad ![]() | |
rene90 | donderdag 31 maart 2011 @ 11:37 |
Het gedeelte wat in veert had geen roest, vooral daarboven maar ging er redelijk al vanaf met wat krabben met een nagel. Zat ook geen olie verder op de vorken. | |
Den_Haag | donderdag 31 maart 2011 @ 12:00 |
ff doe roest weg poetsen en dan komt het wel goed. Feli met je motor. 850 is geen geld. | |
rene90 | donderdag 31 maart 2011 @ 12:03 |
En hoe geef je de ketting een goede schoonmaakbeurt? | |
Den_Haag | donderdag 31 maart 2011 @ 12:04 |
Borstels bestellen, kettingreiniger en daarna opnieuw smeren. | |
rene90 | donderdag 31 maart 2011 @ 12:17 |
En is smeren dan handig met kettingzaagolie, hij staat namelijk dan nog de komende 2 weken in de schuur. Of gewoon kettingspray voldoende? Nog andere tips qua schoonmaken, of wat onderdelen te smeren? | |
koffiekoekje | donderdag 31 maart 2011 @ 12:19 |
Leuker dan met een revere ![]() En klein, dus een makkelijke opstap ![]() | |
rene90 | donderdag 31 maart 2011 @ 12:30 |
Foto's van marktplaats, zelf zal ik het maken als ik het een stuk heb opgeknapt. ![]() ![]() Ketting zal ik wel eerst met een sopje doen, en daarna goed in het vet zetten. Even naar de motozoom in amsterdam om die spulletjes te halen. | |
motorbloempje | donderdag 31 maart 2011 @ 12:36 |
goede keus! gefeliciteerd! Je msnde elke keer als ik er net even niet zat ![]() | |
ArnosL | donderdag 31 maart 2011 @ 12:37 |
Mooi ding ![]() | |
rene90 | donderdag 31 maart 2011 @ 12:37 |
Ja en nu is het geen diversion geworden, anders had je me van gedachte laten veranderen misschien ![]() Ik vind het een erg mooie motor, technisch goed zoals ik het nu kan zien, en optisch ga ik een stuk opknappen en staat dan lekker hier droog binnen ![]() | |
Den_Haag | donderdag 31 maart 2011 @ 12:41 |
Gewoon droge kettingspray. | |
daantje1044 | donderdag 31 maart 2011 @ 13:21 |
mooie motor rene!! | |
Anne | donderdag 31 maart 2011 @ 13:28 |
Gefeliciteerd rene ![]() | |
cageon2 | donderdag 31 maart 2011 @ 13:34 |
kun je leuk mee skeuren! Stepjes kunnen ook aan de grond ![]() ![]() | |
stinkie | donderdag 31 maart 2011 @ 14:11 |
pff, voor 825 had je een fzr1000 kunnen rijden ![]() Feli ![]() | |
Geerd | donderdag 31 maart 2011 @ 15:36 |
![]() | |
Anne | donderdag 31 maart 2011 @ 15:56 |
Mijn vader heeft daarstraks de motor opgehaald bij mij thuis en belde even op om te zeggen dat ie er meteen maar mee onderuit is gegaan ![]() Straks maar even koekeloeren wat de schade is. | |
Den_Haag | donderdag 31 maart 2011 @ 15:59 |
lol brokken is dokken ![]() | |
Geerd | donderdag 31 maart 2011 @ 16:04 |
BroemBroem boemboem | |
BazzieK | donderdag 31 maart 2011 @ 17:15 |
Niet echt nee. Vroeger werd er tenminste nog gewoon dom gescholden, was veel beter te volgen. ![]() | |
Anne | donderdag 31 maart 2011 @ 17:53 |
BoemBoem idd.. Het valt op zich wel mee trouwens, mijn vader is er erger aan toe ![]() ![]() ![]() ![]() | |
Sounddragon | donderdag 31 maart 2011 @ 18:14 |
![]() Sterkte allebei ![]() | |
Geerd | donderdag 31 maart 2011 @ 18:42 |
Minder idd ![]() | |
HeetBoven | donderdag 31 maart 2011 @ 21:37 |
Hou alles lekker vet inderdaad, hij ziet er een beetje droogjes uit. Ze lusten best een litertje olie ![]() | |
rene90 | vrijdag 1 april 2011 @ 08:02 |
Heb nu een kettingreiniger, kettingspray (s100) en een soort watten voor metaalpolish. Ook tegen roest werkt het goed wat ik qua ervaringen las. Straks dus even aan de slag ![]() | |
Den_Haag | vrijdag 1 april 2011 @ 09:12 |
morguh ![]() | |
ArnosL | vrijdag 1 april 2011 @ 10:15 |
Pfft, ik kijk morgen wel weer op MF. Wat irritant dat ze alle plaatjes, smilies en avatars omgedraaid hebben. | |
bvvt | vrijdag 1 april 2011 @ 13:43 |
Wel humor hier op fok is het wat saaier | |
koffiekoekje | vrijdag 1 april 2011 @ 15:15 |
Leuk zon email ![]() Ja maar dan kan ik deze mail toch niet ontvangen ![]() | |
ArnosL | vrijdag 1 april 2011 @ 15:54 |
Dat is wel dom ja ![]() | |
bvvt | vrijdag 1 april 2011 @ 16:09 |
Obvious spam. hoe slecht is het nederlands wel niet wel | |
koffiekoekje | vrijdag 1 april 2011 @ 16:46 |
Gezien de afzender en de voorgaande mails niet ![]() | |
Den_Haag | vrijdag 1 april 2011 @ 16:50 |
Straks eens de motor uit de stalling trekken ![]() | |
stinkie | vrijdag 1 april 2011 @ 17:03 |
Mooi weer rijder ![]() | |
rene90 | vrijdag 1 april 2011 @ 17:09 |
Vandaag de motor een flinke opschoon beurt gegeven, en het heeft duidelijk geholpen. Zie hier: Voor ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Na ![]() ![]() ![]() ![]() Wat ik gedaan heb is alles eerst goed boenen, de brug met de achterkant van een aardappelschilmesje de laag vet eraf geschraapt. Toen alles meermaals schoon gemaakt en had van die brillo doekjes gebruikt, soort schuursponsjes met al sop erop. Werkt echt prima voor vet. Schuurt eigenlijk ook niet. Ketting volledig gesopt/gereinigd met kettingreiniger. Wat er nu nog op de 'na' foto's te zien is is de kettingspray die ik er net heb opgespoten. De roest ben ik ook erg tevreden over, is eigenlijk weg, en wat overblijft is wat steenslag op wat plekken. Gewoon met zo een brillo doekje is het makkelijk weg te krijgen (ook op uitlaat) en daarna chroom/metaal polish. Geen rare dingen gevonden ![]() | |
Anne | vrijdag 1 april 2011 @ 17:45 |
Check! ![]() ![]() ![]() Het heeft alleen niet echt geholpen ![]() Maar ach... weet ik ook hoe je een carburateur moet verwisselen ![]() | |
Den_Haag | vrijdag 1 april 2011 @ 18:09 |
Duh. nog meer algemeenheden? ![]() | |
OPM | vrijdag 1 april 2011 @ 20:03 |
3000 euries.. | |
OPM | vrijdag 1 april 2011 @ 20:07 |
maar laat em nog ff voorbij gaan.. | |
Den_Haag | vrijdag 1 april 2011 @ 20:44 |
Je mag wel mijne kopen en ombouwen. Krijg je er meteen waves bij ![]() | |
OPM | vrijdag 1 april 2011 @ 20:58 |
hoe en wanneer is je vering aangepast ![]() | |
Den_Haag | vrijdag 1 april 2011 @ 20:59 |
oh ![]() | |
OPM | vrijdag 1 april 2011 @ 21:07 |
dan laat ik em nog ff voorbij ![]() | |
OPM | vrijdag 1 april 2011 @ 21:46 |
![]() trs vering? | |
Sounddragon | vrijdag 1 april 2011 @ 21:49 |
Is het dus toch de ontsteking ![]() misschien kunnen jullie ook de bobines nog wisselen? ik denk nog steeds dat het daar in zit ![]() | |
Sounddragon | vrijdag 1 april 2011 @ 21:52 |
Aardig opgeknapt, nu lekker een beetje vettig houden met WD40, dan komt het niet zo rap weer terug ![]() | |
OPM | vrijdag 1 april 2011 @ 21:54 |
poetsen is voor mietjes ![]() | |
Anne | vrijdag 1 april 2011 @ 21:56 |
Bobines zijn al eens gewisseld. En dat gaat sowieso niet meer: motors zijn weg. Kun je de onsteking niet afstellen oid? Ik pas trouwens met moeite op de Revere, terwijl de dame van wie ie was net zo groot is als ik. En ik heb ook nog eens langere benen dan dat zij heeft. Apart ![]() | |
Sounddragon | vrijdag 1 april 2011 @ 21:59 |
Mjah, eigenlijk zou het hele ding gewoon even afgesteld moeten worden, dan komt iig het probleem wel boven water.. De NTV kan vast nog wel een cm of 2 zakken met de vering; dat scheelt al een berg ![]() | |
Anne | vrijdag 1 april 2011 @ 22:01 |
Mja, van mij hoeft ie hem niet aan te gaan passen oid. Niet mijn motor en ik ga er toch niet veel op rijden. | |
HeetBoven | vrijdag 1 april 2011 @ 22:13 |
juist, daar draait het om. 1 x in de maand in de WD40 en boenwas voor het plastic en je hebt nergens last van. | |
Den_Haag | vrijdag 1 april 2011 @ 22:41 |
Van poetsen word je moe | |
Sounddragon | vrijdag 1 april 2011 @ 23:19 |
Wat er tijdens een regenbui of in een flinke plas niet vanaf gaat, hoort erop ![]() | |
cageon2 | vrijdag 1 april 2011 @ 23:42 |
weer de vraag, wat is er aan lsten doen? Trs is prima lange ervaring in de motogp | |
OPM | zaterdag 2 april 2011 @ 08:39 |
ben nog niet zo bekend met de merken ![]() ![]() | |
Worldbeater | zaterdag 2 april 2011 @ 10:52 |
Nice website http://www.trsracing.nl/ Onderschat trouwens een quickshifter niet, twee dezelfde bikes, eentje met, eentje zonder, met doorschakelen pakt de bike met quickshifter zo veertig meter op de bike zonder. ![]() | |
Worldbeater | zaterdag 2 april 2011 @ 10:55 |
Hij was even vergeten dat voluit remmen midden op een rotonde niet zo handig is. ![]() | |
koffiekoekje | zaterdag 2 april 2011 @ 11:03 |
We hebben het hier wel over OPM hè ![]() | |
OPM | zaterdag 2 april 2011 @ 11:17 |
had natuurlijk zelf ff kunnen googlen..maar klikken is so easy ![]() ![]() | |
Anne | zaterdag 2 april 2011 @ 11:55 |
Nah, er lag iets op de weg ![]() Mijn broertje die er met de auto achter reed moest dus remmen voor mijn vader en hij gleed ook gewoon een stukkie door. | |
Den_Haag | zaterdag 2 april 2011 @ 20:25 |
Was lekker ritje naar en door Amsterdam. Super weertje vandaag ![]() En Porsche 911 turbo's zijn best rap, ook in moderne cabrio-uitvoering. Vanuit de 5 en de 6 won ik de sprints niet. Bij lagere versnellingen wel ![]() | |
Worldbeater | zondag 3 april 2011 @ 00:21 |
Sorry ja. ![]()
![]() Schakelen luie leaserijder! ![]() ![]() | |
OPM | zondag 3 april 2011 @ 09:50 |
Morgen ![]() ja, juist ![]() had n paar pics opgevraagd..wrom zijn al die zirkwiebakken schadebakken ![]() ![]() | |
Cocktailprikker | zondag 3 april 2011 @ 09:55 |
Omdat het circuit is? ![]() | |
OPM | zondag 3 april 2011 @ 09:57 |
Hej CockPrik ![]() ![]() | |
Cocktailprikker | zondag 3 april 2011 @ 10:00 |
Miss vandaag een kort rondje doen, al een week niet meer gereden. Mja tentamens enz.. Gister ook al genoten van het weer ![]() ![]() | |
OPM | zondag 3 april 2011 @ 10:04 |
bijna een kd ![]() ![]() wat heb je met die GS-en gedaan dan..? | |
Cocktailprikker | zondag 3 april 2011 @ 10:07 |
Die "eerste" is al voor meer dan de helft weg in onderdelen.. De 2e moet ik even netjes maken, wat keerringetjes vervangen, zadeldekje enz ![]() | |
OPM | zondag 3 april 2011 @ 10:33 |
is niks voor je chickie..? | |
Cocktailprikker | zondag 3 april 2011 @ 10:40 |
Chickie, dat is zooo 2010 ![]() ![]() ![]() Heb er destijds wel over gedacht, maar ze had toch geen geld voor een rbw toen. Anders had ze em zo gekregen, die 3 kwartjes dat ik er voor betaald heb ![]() | |
OPM | zondag 3 april 2011 @ 10:57 |
je bedoelt zoo 1999 ![]() ![]() en wat is uw oordeel over de schade van die witte, als crash-expert zijnde..? tis n beetje moeilijk te zien op de foto, mr hij zegt em met lage snelheid te hebben neer gelegd. | |
Cocktailprikker | zondag 3 april 2011 @ 10:59 |
Die witte zit toch geen noemeswaardige schade aan zo op het eerste gezicht ![]() Meestal crash je op het circuit toch juist hard ![]() ![]() Je weet pas meer als je echt gaat kijken hé ![]() ![]() | |
OPM | zondag 3 april 2011 @ 11:03 |
is zo ![]() ![]() ![]() | |
Cocktailprikker | zondag 3 april 2011 @ 11:12 |
Dat is kut... Dan nog betere pics vragen, beetje moeite mogen ze wel doen ![]() Ben de laatste keren naar Dokkum, Amsterdam en Rotterdam geweest om voor motoren te kijken ![]() ![]() | |
OPM | zondag 3 april 2011 @ 11:24 |
je moet er wat voor over hebben ![]() ![]() | |
Cocktailprikker | zondag 3 april 2011 @ 13:35 |
Je had gelijk btw. Net mijn hopjes een stapje hoger gezet ![]() | |
OPM | zondag 3 april 2011 @ 14:18 |
![]() ![]() | |
rene90 | zondag 3 april 2011 @ 14:22 |
iemand tips voor een goed schijfremslot met alarm, je hebt er nogal wat namelijk. | |
Cocktailprikker | zondag 3 april 2011 @ 14:33 |
Ff kijken had em straks best hoog, toen ik voorover ging hangne bleef hij gewoon op niveau tot aan de eindtoeren ![]() ![]() | |
OPM | zondag 3 april 2011 @ 14:46 |
pics or it didnt ![]() | |
Cocktailprikker | zondag 3 april 2011 @ 15:20 |
Go Pro was leeg.. | |
Anne | zondag 3 april 2011 @ 16:14 |
De Waal ![]() ![]() | |
Cocktailprikker | zondag 3 april 2011 @ 16:58 |
Jazekers ![]() | |
Anne | zondag 3 april 2011 @ 17:01 |
Doe je dat vaak daar? | |
Cocktailprikker | zondag 3 april 2011 @ 17:22 |
Nee was voor het eerst ![]() ![]() | |
Den_Haag | zondag 3 april 2011 @ 19:25 |
Diesels gewend he ![]() | |
Worldbeater | zondag 3 april 2011 @ 22:31 |
Zó weertje viel weer mee vandaag! ![]() Wie van apart en lekker eten houdt moet echt een keer naar Level in Rotterdam. ![]() Uitgebreide coktail kaart, dus even een terasje gepakt. ![]() ![]() Daarna waren we èrg relaxt. (drinken beiden nooit alcohol en dinnetje toen ze 16 was het laatst ![]() Die kleine glaasjes op het bord is trouwens een soepje. ![]() | |
Worldbeater | zondag 3 april 2011 @ 22:32 |
![]() | |
Worldbeater | zondag 3 april 2011 @ 22:35 |
![]() Too bad. ![]()
![]() | |
Worldbeater | zondag 3 april 2011 @ 22:36 |
Pekelbikie in de parkeergarage. Volgens mij alleen al een paar jaar uberhaupt niet buitengeweest. ![]() ![]() | |
Worldbeater | zondag 3 april 2011 @ 22:49 |
Pôrno witte bike..![]() Moet een pôrno witte motorbok! ![]() ![]() De goudkleurige pôrno bobbin laten maken@ werk, bredere borst, grotere diameter. Past gewoon beter. ![]() ![]() Met een kunstof ring voor een sôft contact. ![]() | |
Cocktailprikker | maandag 4 april 2011 @ 07:54 |
Zo zeg jij pakt uit, bronzen bus? of messing ![]() ![]() | |
Den_Haag | maandag 4 april 2011 @ 09:19 |
![]() Binnenkort maar eens de oliewissel. Had ik niet gedaan voor de ritten van dit weekend ![]() | |
OPM | maandag 4 april 2011 @ 18:56 |
hoezo pr0n ![]() ![]() | |
rene90 | maandag 4 april 2011 @ 20:08 |
zo net even hammerite zwarte hittebestendige lak gekocht. even de koelribben spuiten, en wat plekjes die niet zo mooi zijn. Heb maar een staalborstel gekocht. Kan ontvetten met wasbenzine of iets of een ander huishoudelijk middeltje? | |
cageon2 | maandag 4 april 2011 @ 20:32 |
verkocht opm ![]() | |
OPM | maandag 4 april 2011 @ 20:51 |
yup ![]() | |
cageon2 | maandag 4 april 2011 @ 20:54 |
Goed bezig ![]() | |
OPM | maandag 4 april 2011 @ 21:01 |
yep ![]() ![]() | |
cageon2 | maandag 4 april 2011 @ 21:09 |
mot je daar dan mee, zonder motor | |
cageon2 | maandag 4 april 2011 @ 21:10 |
dit kan je er mee doen MET motor ![]() ![]() ![]() ![]() | |
cageon2 | maandag 4 april 2011 @ 21:10 |
Wat een pruts hellingshoek in de regen zeg ![]() | |
OPM | maandag 4 april 2011 @ 21:11 |
![]() ![]() | |
cageon2 | maandag 4 april 2011 @ 21:13 |
jij gaat geen Honda rijden ![]() | |
OPM | maandag 4 april 2011 @ 21:14 |
nee? | |
cageon2 | maandag 4 april 2011 @ 21:16 |
nou, ok, misschien dan ![]() | |
cageon2 | maandag 4 april 2011 @ 21:16 |
ff snel inschrijven voor woensdag de TOMS cursus bij RSZMotorsport, op Zandvoort... kan je gelijk je licentie halen ![]() ![]() | |
OPM | maandag 4 april 2011 @ 21:18 |
heel misschien wel ja ![]() ![]() nee licentie wordt volgend seizoen denk ik, eerst maar eens leren rijden op zon ding ![]() | |
cageon2 | maandag 4 april 2011 @ 21:19 |
gas / voorrem rechts, koppeling links, schakelpedaal links Klaar! | |
OPM | maandag 4 april 2011 @ 21:20 |
1st gear down...of was t up ![]() |