Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Het is handig als je iets zoekt voor de korte termijn en er dus ook snel weer weg wilt zijn. Maar nog een paar jaar en ik heb deze flat al afbetaaldquote:
RN leest Dikkie Dik op de boerderij.quote:
Weggooienquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:02 schreef Pheno het volgende:
Niets lekkerder dan een mandarijn met tig pitjes
Komt vanzelfquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, maar doorgaans vind iemand er dan wel snel een oplossing voor![]()
Working on it, ben aan het mikken op een prullenbak.quote:
Ehmm... Wat zou deze kamer kosten?quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het is handig als je iets zoekt voor de korte termijn en er dus ook snel weer weg wilt zijn. Maar nog een paar jaar en ik heb deze flat al afbetaald.
Smash dunk... Woppa !!quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Working on it, ben aan het mikken op een prullenbak.
Dikke Dick op de boerderij?quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
RN leest Dikkie Dik op de boerderij.
Nog steeds in het zuiden ja, nog niet echt verhuisplannenquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
En woon jij nog steeds in het zuiden? En ook nog verhuisplannen?
* Dr_Flash is blij dat hij single-handed heeft kunnen kopenquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:02 schreef PriemGirl het volgende:
*is blij dat ze; met vriendlief; heeft kunnen kopen*
Nee, jij was dik toch?quote:
Ook nicequote:Op woensdag 23 maart 2011 20:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[me=Dr_Flash] is blij dat hij single-handed heeft kunnen kopen![]()
[/me]
Nu nog even opschieten met bouwen en ophouden met geneuzel gaarne
Is het wel netjes in J-Unit of Selenium geschreven?quote:
Pascalquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Is het wel netjes in J-Unit of Selenium geschreven?
Mwoaquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:05 schreef pgrferrari het volgende:
Leuke actie: http://www.nshispeed.nl/n(...)ie-brussel-antwerpen
Meet meet!quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:05 schreef pgrferrari het volgende:
Leuke actie: http://www.nshispeed.nl/n(...)ie-brussel-antwerpen
Hier kost het geen 29 euro, maar 68 euroquote:
Dan wil ik al niet meerquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hier kost het geen 29 euro, maar 68 euro
Had ik al op de weblog gezien ja, en vanochtend ook al hier gepost trouwensquote:
Oh nee, 87,20quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hier kost het geen 29 euro, maar 68 euro
Ik zal wel op één salaris moeten kopen, en dan liefst wel zo veel mogelijk huis voor mijn geld!quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:02 schreef PriemGirl het volgende:
*is blij dat ze; met vriendlief; heeft kunnen kopen*
Polen inhuren.quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zal wel op één salaris moeten kopen, en dan liefst wel zo veel mogelijk huis voor mijn geld!
Dan heeft ie juist weer water nodig, want alles is er uit!quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:12 schreef DaMart het volgende:
En de plant die bovenop mijn boekenkast staat, hoeft voorlopig geen water te hebben, geloof ik... toen ik hem van de kast pakte, kreeg ik een lading water over me heen.
En ben maar blij. Je zal maar samen een huis gekocht hebben en uit elkaar gaanquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zal wel op één salaris moeten kopen, en dan liefst wel zo veel mogelijk huis voor mijn geld!
quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:12 schreef DaMart het volgende:
En de plant die bovenop mijn boekenkast staat, hoeft voorlopig geen water te hebben, geloof ik... toen ik hem van de kast pakte, kreeg ik een lading water over me heen.
Waar woon je dan??quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:14 schreef Pheno het volgende:
Oh, op een doordeweekse dag is het 85 euro, dat scheelt toch al 2 euro. NSOf ze hebben een fout op de website, of ze snappen het begrip "actie" niet.
Ook dat ja. Dan krijg je weer een juridische strijd, moet de een de ander uitkopen en kan zelf de hypotheek niet betalen, waardoor het huis helemaal verkocht moet worden, etc...quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En ben maar blij. Je zal maar samen een huis gekocht hebben en uit elkaar gaan
Misschien moet je ff doorfietsen naar een dag waarop de actietarieven nog beschikbaar zijnquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:14 schreef Pheno het volgende:
Oh, op een doordeweekse dag is het 85 euro, dat scheelt toch al 2 euro. NSOf ze hebben een fout op de website, of ze snappen het begrip "actie" niet.
Die zag ik ook jaquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:16 schreef pgrferrari het volgende:
Pheno: Als je gaat zoeken naar treintickets zie je vanzelf de actie treinen met een sterretje erbij staan voor 14,50
Limboooquote:
Precies. Dat voorkom je nuquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ook dat ja. Dan krijg je weer een juridische strijd, moet de een de ander uitkopen en kan zelf de hypotheek niet betalen, waardoor het huis helemaal verkocht moet worden, etc...
Veel langer dan welke optie?quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die zag ik ook ja
Maar dan ben je ook veeeel langer onderweg
Ja en dat niet alleen, mocht iemand zijn baan verliezen of wat dan ook is het wel fijn als iemand in zijn eentje grotendeels de hypotheek kan dragen..quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ook dat ja. Dan krijg je weer een juridische strijd, moet de een de ander uitkopen en kan zelf de hypotheek niet betalen, waardoor het huis helemaal verkocht moet worden, etc...
Tjah uit elkaar kan altijd. Of je nu 2 jaar samen bent of 20 jaarquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
gezelliequote:
De durequote:
Nou, misschien is dat dan best wel dom, eigenlijk.quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:18 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Tjah uit elkaar kan altijd. Of je nu 2 jaar samen bent of 20 jaarDaar ga je dan ook niet van uit als je samen een huis gaat kopen
hey heyquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:18 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Tjah uit elkaar kan altijd. Of je nu 2 jaar samen bent of 20 jaarDaar ga je dan ook niet van uit als je samen een huis gaat kopen
Maar als je toch nog geen (vaste) vriendin hebt; dan is dat natuurlijk een heel ander verhaal. Dan had ik ook zelfstandig iets gezocht- wellicht dan wel in België
hey trein, goede avondquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien moet je ff doorfietsen naar een dag waarop de actietarieven nog beschikbaar zijn
Dat mijn vriend en ik samen een huis kopen?quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, misschien is dat dan best wel dom, eigenlijk.
België valt buiten de zoekradiusquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:18 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Maar als je toch nog geen (vaste) vriendin hebt; dan is dat natuurlijk een heel ander verhaal. Dan had ik ook zelfstandig iets gezocht- wellicht dan wel in België
aaah, moet je uitrustenquote:
hey hey belgiekskequote:Op woensdag 23 maart 2011 20:20 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dat mijn vriend en ik samen een huis kopen?
@Crazy: Hooooooooi gekkie
De Thalys?quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
De dure![]()
Nou ja, ik overdreef wel een beetje.. Scheelt een kwartier ofzo
Groot gelijkquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
België valt buiten de zoekradius.
Aangezien ik nu een vast contract heb, wil ik eerst een huis kopen, want dat is makkelijker qua hypotheek, en daarna ga ik wel weer eens nadenken of ik me op de arbeidsmarkt ga oriënteren. Maar dat betekent wel dat ik maximaal anderhalf uur van werk vandaan wil wonen.
Mijn werk is overal, en dus waar ik benquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:20 schreef DaMart het volgende:
Maar dat betekent wel dat ik maximaal anderhalf uur van werk vandaan wil wonen.
Nee, hi-speed was het geloof ik.. En met actie-prijs reistijd van 2:11 naar Brussel. Prutsersquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De Thalys?Mja, dat scheelt idd fors ja, Thalys moet je alleen nemen als daar een actie voor is, dat is deze actie niet. Maar Rotterdam - Antwerpen in een half uurtje is wel ERG lekker
Alleen jammer dat het (bij normale tarieven) bijna drie keer zo duur is als met de gewone IC
Als ik iets leuks kan vinden, dan houd ik alle opties open!quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
Mart, kom hier maar in de buurt wonen![]()
fijne avond, bis morgequote:
Rustig aanquote:
nee, alleen een zwakke polsquote:
ja de vervoerder is dan NS HiSpeed en dan reis je met de Thalys. Maar inderdaad met de gewone duurt het achterlijk lang, Thalys is een half uur sneller maar de hele winst zit tussen Rotterdam en Antwerpen. Antwerpen - Brussel rijdt de Thalys ook als een padquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, hi-speed was het geloof ik.. En met actie-prijs reistijd van 2:11 naar Brussel. Prutsers
Wieso dat dan??quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja de vervoerder is dan NS HiSpeed en dan reis je met de Thalys. Maar inderdaad met de gewone duurt het achterlijk lang, Thalys is een half uur sneller maar de hele winst zit tussen Rotterdam en Antwerpen. Antwerpen - Brussel rijdt de Thalys ook als een pad![]()
daar ligt nog geen hogesnelheidslijnquote:
Daar ligt geen HSL?? WHUT??quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
daar ligt nog geen hogesnelheidslijn![]()
Daar moet ie over het normale spoor. met alle bochten, bruggen en werkzaamheden (of gebrek daaraan) van dien
oeh, wanneer naar tilburg ?quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:32 schreef PriemGirl het volgende:
Brrr.. Openbaar vervoer
O ja ik ga binnenkort treinen naar TilburgGelukkig niet alleen of ik stap weer ergens onbekends uit
Geef mij maar mijn toettoet en een tomtom
In welke provincie woon je?quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:32 schreef PriemGirl het volgende:
Brrr.. Openbaar vervoer
O ja ik ga binnenkort treinen naar TilburgGelukkig niet alleen of ik stap weer ergens onbekends uit
2 april !quote:
Woon bij Eindhovenquote:
Internationaal is het altijd wat lastig ja. Geheimzinnige tarieven, laagfrequente bediening, weinig grensovergangen... Moet je voor de lol eens van Weert naar Mol willen. Dat zal met de auto 20 minuten zijn of zo. Met de trein 3:21 met 3 keer overstappenquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:32 schreef PriemGirl het volgende:
Brrr.. Openbaar vervoer
Datquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
Mart, kom hier maar in de buurt wonen![]()
Lijkt me ook niet neequote:Op woensdag 23 maart 2011 20:34 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
2 april !
[..]
Woon bij EindhovenDus euh... volgens mij kan ik het niet zo verkeerd doen.. Hoop ik
hoe laat ?quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:34 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
2 april !
[..]
Woon bij EindhovenDus euh... volgens mij kan ik het niet zo verkeerd doen.. Hoop ik
Vreselijk idd !! Toen ik nog geen auto kon rijden en naar Eindhoven wilde; wou ik ook met de trein gaan. Was ik 5,30u onderweg. Met de auto; iets meer dan 2u.quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Internationaal is het altijd wat lastig ja. Geheimzinnige tarieven, laagfrequente bediening, weinig grensovergangen... Moet je voor de lol eens van Weert naar Mol willen. Dat zal met de auto 20 minuten zijn of zo. Met de trein 3:21 met 3 keer overstappen(Neerpelt i.p.v. Mol is nog erger)
Hai heumeuquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:36 schreef TheFamousMan het volgende:
Hey Babe, take a walk on the wild side...
Goedenavond, lieve Koffiejunks!
WB TFMquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:36 schreef TheFamousMan het volgende:
Hey Babe, take a walk on the wild side...
Goedenavond, lieve Koffiejunks!
Geen idee nogquote:
He meneer met de promotiequote:
Ik ook van jou schatquote:
quote:
MEIDEN VAN FOK??!!quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:37 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Geen idee nogHeb met een paar meiden van fok afgesproken
Wanneer is het feestje nou?quote:
Praat voor jezelfquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
MEIDEN VAN FOK??!!
Wij komen ookAllemaal
![]()
Dat weet ik morgen pasquote:
hola Chickozquote:
Ja, natuuuuurlijkquote:
quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:37 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Geen idee nogHeb met een paar meiden van fok afgesproken
quote:
quote:Op woensdag 23 maart 2011 00:27 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]Bij mn andere werk, was al docent bij een hotelopleiding en was dat al steeds verder aan het uitbreiden, nu ben ik eindverantwoordelijk voor de inhoud, opzet en uitbouw van de opleiding
Heb mezelf tot doel gesteld binnen 5 jaar het A-merk binnen de hotellerie te worden qua opleiding, iets dat met oog op de andere hotelscholen niet heel erg moeilijk gaat worden
![]()
Heb alleen nog geen nieuwe functienaam, die moeten ze nog bedenkenMaar weer lekker veel vrijheid, en een hoop vertrouwen van de directie
quote:
Jaquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, natuuuuurlijk![]()
En de meisjes![]()
En het paard
Wat goedquote:
Hoestiedaardanmetschoolenmetnijnertjeinhetalgemeen?quote:
Bij een meidje thuisquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:40 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
tell me where
beetje in mijn woonplaats afspreken met vrouwen zonder mij te laten weten
Jaaaquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaEn de paarden
En de ratjes
En het killerkonijn
![]()
we hebben hier ook scholen hoor, en huizen bij het bosquote:
onze eigen killerbunnyquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaEn de paarden
En de ratjes
En het killerkonijn
![]()
maakt die ook dustbunnies dood?quote:
Ze soppen hier helemaal weg op succesvolle mannen he, dat weet jequote:
Jaquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jaaa
[..]
we hebben hier ook scholen hoor, en huizen bij het bos
Jaquote:
School: goedquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:41 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Hoestiedaardanmetschoolenmetnijnertjeinhetalgemeen?
Ik woon liever dichterbij mensen dan bij bomen, dus een huis aan het bos hoeft echt nietquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jaaa
[..]
we hebben hier ook scholen hoor, en huizen bij het bos
Ik sop sowieso wel weg op KGquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ze soppen hier helemaal weg op succesvolle mannen he, dat weet jeMaar gefeliciteerd
als hem onder de bank doorsjoelt welquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
maakt die ook dustbunnies dood?
Dat klinkt superquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:43 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
School goed
Nijnertje algemeen goed
Echt jonguh, als jij je huis hebt, dan drijf ik van de bankquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ze soppen hier helemaal weg op succesvolle mannen he, dat weet jeMaar gefeliciteerd
Nou ja, Marijke woont bijna aan het bos, en vlakbij de manegequote:Op woensdag 23 maart 2011 20:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik woon liever dichterbij mensen dan bij bomen, dus een huis aan het bos hoeft echt niet
vooral dat laatstequote:Op woensdag 23 maart 2011 20:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaEn een manege, meerdere zelfs
En de veluwe en ik
![]()
[..]
Ja
quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
als hem onder de bank doorsjoelt wel
quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Echt jonguh, als jij je huis hebt, dan drijf ik van de bank
Jaja de faaaabeltjeskrantquote:
Oh, dan moet ik dat meer laten blijkenquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tegen woordig Cafe de roemerquote:
Bankhangerquote:
Oh, fuckquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
Heb ik ff mazzel dat de IJssel * DIE* kant op stroomt
quote:
Lucky youquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
Heb ik ff mazzel dat de IJssel * DIE* kant op stroomt
Ow da ken ik niequote:
Ik had nog niets gezegd!quote:
Tnx Pinguinquote:
14 euro in de slootquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik heb m'n WoW abo tijdelijk gestoptHeb gewoon een maand niet gewowd
![]()
Moet je daarvoor betalen?quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
Jaquote:
Ja, want het spel wordt heel goed onderhouden en ze hebben heel veel seizoensdingen enzoquote:
Wat een kutspelquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, want het spel wordt heel goed onderhouden en ze hebben heel veel seizoensdingen enzoIs echt heel tof
Succesquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:48 schreef PriemGirl het volgende:
Goed. Ik ga me weer klaar maken om te gaan tennissen!
Weer duimen mensjes![]()
![]()
Tot morgen
jah kom ik ook soms.quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ow da ken ik nie![]()
Ik kwam vroegah altijd bij Tribunaal op de Korte Heuvel
Succes priemie!quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:48 schreef PriemGirl het volgende:
Weer duimen mensjes![]()
![]()
Tot morgen
bob marleyquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:49 schreef suikertaartje het volgende:
Stir it up, little darling, stir it up
Sucsex PriemBabe! Zet hem opquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:48 schreef PriemGirl het volgende:
Weer duimen mensjes![]()
![]()
Tot morgen
Dat was ook precies de bedoelingquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat wordt wel heel moeilijk elders zoeken zo he.
Komtie aan hoorrrrquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:51 schreef RockNijntje het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Kuikenliefde![]()
Ja, want we willen een leuke mensen verzamelingquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat wordt wel heel moeilijk elders zoeken zo he.
Op je onderste plank heb je nog vet veel ruimtequote:Op woensdag 23 maart 2011 20:55 schreef DaMart het volgende:
Trouwens, weer een ruimteprobleem opgelost.
[ afbeelding ]
Over een paar maanden maar weer een oplossing zoeken, als de onderste plank weer vol is.
quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:55 schreef DaMart het volgende:
[ afbeelding ]
Over een paar maanden maar weer een oplossing zoeken, als de onderste plank weer vol is.
Verslaafdequote:
Wok komt je bad maken als die ene weg isquote:
Nu wel jaquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Op je onderste plank heb je nog vet veel ruimte
Woehoequote:Op woensdag 23 maart 2011 20:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nu wel ja.
Op de bovenste twee planken staan twee rijen boeken achter elkaar nu. Heb meteen maar flink veel ruimte gemaakt, want dan kan ik weer eens boeken inslaan... en dan moet ik toch ook echt weer eens gaan lezen.
Elektrische vliegenmepperquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:55 schreef DaMart het volgende:
[ afbeelding ]
Dat kan nietquote:
Ik heb nu de tijd om het wel te doenquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
Kijk naar die foto danquote:
quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wok komt je bad maken als die ene weg is![]()
Salaris staat er niet bijquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:58 schreef suikertaartje het volgende:
KG kan ook wel hierheen verhuizen: http://www.werkenineenhot(...)andton_Hotel_Pillows
goed ideequote:Op woensdag 23 maart 2011 20:59 schreef wel.o.k het volgende:
iedereen naar de andere kant van de ijsel?
Ik woon er onder, dus ik kan naar links of rechts?quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:59 schreef wel.o.k het volgende:
quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:58 schreef suikertaartje het volgende:
KG kan ook wel hierheen verhuizen: http://www.werkenineenhot(...)andton_Hotel_Pillows
Wil je onder mijn account?quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb nu de tijd om het wel te doen
Nou ja, doe maar niet, dan ben ik daar weer aan verslaafd
Jaquote:
Ik blijf hier, ben net verhuisdquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:59 schreef wel.o.k het volgende:
quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik durf niet meer te kijken hoeveel topics er in de wiki moeten worden bijgezet
Nah, dan verneuk ik je.quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
Wil je onder mijn account?Mag hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
13.quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
Photoshop. Minstens. Anders klopt er iets nietquote:
Doe maar niet danquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
het westen moet ook bemand blijvenquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik blijf hier, ben net verhuisd
Jij kwam op zolder wonen toch?quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:59 schreef wel.o.k het volgende:
Dat staat er wel vaker niet bij....quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Salaris staat er niet bij![]()
Of ik kijk scheel
Boven alstublieftquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik woon er onder, dus ik kan naar links of rechts?
symquote:
Ongeluksgetalquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
Zie eerder op deze pagina: ik heb wat ruimte overgelaten zodat ik weer boeken kan kopen, zonder meteen weer een ruimtegebrek te hebbenquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Photoshop. Minstens. Anders klopt er iets niet.
Mart was heeeeel druk vanavondquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Photoshop. Minstens. Anders klopt er iets niet.
Als ie even wacht dan is dat opgelost.quote:
kom je ook?quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:59 schreef wel.o.k het volgende:
quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nah, dan verneuk ik je.Lekker hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
quote:
Ja, zolderquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
kom je ook?![]()
ah toe?![]()
supertoe?![]()
ik mag op zolder bij marijkjequote:Op woensdag 23 maart 2011 21:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
kom je ook?![]()
ah toe?![]()
supertoe?![]()
Haha jaquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als ie even wacht dan is dat opgelost.
Doe eens niet zo lollig jijquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:59 schreef wel.o.k het volgende:
En en en en ik danquote:
ja, maar doe je dat dan ook?quote:
quote:
Jij woont hier dan ook vet dichtbijquote:
Jij bent te dol op carnavalquote:
quote:
quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:03 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
o ja, ik zag iets van alleen leuke mensen
Jij komt maar naar het westen dan. Voor het evenwichtquote:
quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lekker hoorje was laatst in ArnhemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Nou, MPG helpt niet echt voor evenwicht hoorquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jij komt maar naar het westen dan. Voor het evenwicht
En MPG heeft al zo veel tegenwicht te leveren!quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jij komt maar naar het westen dan. Voor het evenwicht
Alle LEUKE mensen zijn naar de overkant van de IJssel ja.quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:03 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
o ja, ik zag iets van alleen leuke mensen
Ja klopt!quote:
Qua gewicht bedoel je?? Of??quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, MPG helpt niet echt voor evenwicht hoor
Dacht het al!quote:
Leg uitquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Alle LEUKE mensen zijn naar de overkant van de IJssel ja.
Daar kan ik best drie vakantiedaagjes voor inzettenquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Jij woont hier dan ook vet dichtbij
[..]
Jij bent te dol op carnaval![]()
Nee, vast niet, Symph is heel makkelijkquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:05 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
als ik geen ruzie krijg met symp, wie weet
O dat nummer is zo fout maar o zo leukquote:
Heb jij mij gezien?quote:
Een senseo-pad weegt meer.quote:
neuh, dat dan weer niet....stalk stalk...quote:
nee, die wonen onder de rivierenquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Alle LEUKE mensen zijn naar de overkant van de IJssel ja.
Dan moet je maar samen met wok vechten om wie waar gaat slapenquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Daar kan ik best drie vakantiedaagjes voor inzetten![]()
...
Ow jammerquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
neuh, dat dan weer niet....stalk stalk...
Of komen daar oorspronkelijk vandaanquote:
Echt welquote:
Daar gebeurde nogal aparte praktijken .....quote:
Zeg dat welquote:
jah, jij bent wel weggelopen, maar je hebt het nog wel in jequote:Op woensdag 23 maart 2011 21:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Of komen daar oorspronkelijk vandaan
Duct-tape en KEL-toegang. Let teh party beginquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:09 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Daar gebeurde nogal aparte praktijken .....
daar mag ik suikertaartje aan de muur ducktapenquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:09 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Daar gebeurde nogal aparte praktijken .....
Nog een zuiderlingquote:
quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:10 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Zeg dat wel
[..]
jah, jij bent wel weggelopen, maar je hebt het nog wel in je
quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Duct-tape en KEL-toegang. Let teh party begin!
QFTsquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:10 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
daar mag ik suikertaartje aan de muur ducktapen
dat kan niet, want schuine murenquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:10 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
daar mag ik suikertaartje aan de muur ducktapen
Duct tape is sterk zatquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat kan niet, want schuine muren
Ducttape kan alles!quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Als iemand anders jullie kan verstaan tenminstequote:Op woensdag 23 maart 2011 21:10 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Nog een zuiderling
Klinkt weer beter dan Noorderlingen
ik ben een zonderlingquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:10 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Nog een zuiderling
Klinkt weer beter dan Noorderlingen
Duct-tape rulesquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, alleen maarquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh daar woont ook leuk volk ja. Soms
De meese in gelderland kunnen me verstaanquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Als iemand anders jullie kan verstaan tenminste
Lukte je anders prima bij de meetquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Als iemand anders jullie kan verstaan tenminste
Ik een vreemdeling!quote:
blijven rare vogelsquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:12 schreef Crazy-M het volgende:
De meese in gelderland kunnen me verstaan
Wat zei je?quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Lukte je anders prima bij de meet
Als je me maar op tijd vogelvoer geeftquote:
Hey da is anders da is:quote:
Sorry?quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:14 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Hey da is anders da is:
Wa zeide gij ???
Wablief ?quote:
Yup, thats me. Penguins can fly!quote:
Betonnenmuur bij de trapquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wat dacht je van 16 april?quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:11 schreef Pheno het volgende:
Nou ik hoor wel wanneer er volgende maand een meet is. Ik kan uitslapen.
Ik snap niet wat je bedoeltquote:
Oh! Ja!quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Betonnenmuur bij de trap
[..]
Wat dacht je van 16 april?
in plaats van:quote:
Wablief!? Waat zeesse?quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:16 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
in plaats van:
wat zei je
is het:
wa zeide gij
nee hoorquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:16 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
in plaats van:
wat zei je
is het:
wa zeide gij
quote:
Watbleeef?quote:
ik ookquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:17 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Ik kom uit brabant, heurde de misschien ?
Ja zeettie!quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:17 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Ik kom uit brabant, heurde de misschien ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |