België valt buiten de zoekradiusquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:18 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Tjah uit elkaar kan altijd. Of je nu 2 jaar samen bent of 20 jaarDaar ga je dan ook niet van uit als je samen een huis gaat kopen
Maar als je toch nog geen (vaste) vriendin hebt; dan is dat natuurlijk een heel ander verhaal. Dan had ik ook zelfstandig iets gezocht- wellicht dan wel in België
aaah, moet je uitrustenquote:
hey hey belgiekskequote:Op woensdag 23 maart 2011 20:20 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dat mijn vriend en ik samen een huis kopen?
@Crazy: Hooooooooi gekkie
De Thalys?quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
De dure![]()
Nou ja, ik overdreef wel een beetje.. Scheelt een kwartier ofzo
Groot gelijkquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
België valt buiten de zoekradius.
Aangezien ik nu een vast contract heb, wil ik eerst een huis kopen, want dat is makkelijker qua hypotheek, en daarna ga ik wel weer eens nadenken of ik me op de arbeidsmarkt ga oriënteren. Maar dat betekent wel dat ik maximaal anderhalf uur van werk vandaan wil wonen.
Mijn werk is overal, en dus waar ik benquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:20 schreef DaMart het volgende:
Maar dat betekent wel dat ik maximaal anderhalf uur van werk vandaan wil wonen.
Nee, hi-speed was het geloof ik.. En met actie-prijs reistijd van 2:11 naar Brussel. Prutsersquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De Thalys?Mja, dat scheelt idd fors ja, Thalys moet je alleen nemen als daar een actie voor is, dat is deze actie niet. Maar Rotterdam - Antwerpen in een half uurtje is wel ERG lekker
Alleen jammer dat het (bij normale tarieven) bijna drie keer zo duur is als met de gewone IC
Als ik iets leuks kan vinden, dan houd ik alle opties open!quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
Mart, kom hier maar in de buurt wonen![]()
fijne avond, bis morgequote:
Rustig aanquote:
nee, alleen een zwakke polsquote:
ja de vervoerder is dan NS HiSpeed en dan reis je met de Thalys. Maar inderdaad met de gewone duurt het achterlijk lang, Thalys is een half uur sneller maar de hele winst zit tussen Rotterdam en Antwerpen. Antwerpen - Brussel rijdt de Thalys ook als een padquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, hi-speed was het geloof ik.. En met actie-prijs reistijd van 2:11 naar Brussel. Prutsers
Wieso dat dan??quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja de vervoerder is dan NS HiSpeed en dan reis je met de Thalys. Maar inderdaad met de gewone duurt het achterlijk lang, Thalys is een half uur sneller maar de hele winst zit tussen Rotterdam en Antwerpen. Antwerpen - Brussel rijdt de Thalys ook als een pad![]()
daar ligt nog geen hogesnelheidslijnquote:
Daar ligt geen HSL?? WHUT??quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
daar ligt nog geen hogesnelheidslijn![]()
Daar moet ie over het normale spoor. met alle bochten, bruggen en werkzaamheden (of gebrek daaraan) van dien
oeh, wanneer naar tilburg ?quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:32 schreef PriemGirl het volgende:
Brrr.. Openbaar vervoer
O ja ik ga binnenkort treinen naar TilburgGelukkig niet alleen of ik stap weer ergens onbekends uit
Geef mij maar mijn toettoet en een tomtom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |