Dan heeft ie juist weer water nodig, want alles is er uit!quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:12 schreef DaMart het volgende:
En de plant die bovenop mijn boekenkast staat, hoeft voorlopig geen water te hebben, geloof ik... toen ik hem van de kast pakte, kreeg ik een lading water over me heen.
En ben maar blij. Je zal maar samen een huis gekocht hebben en uit elkaar gaanquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zal wel op één salaris moeten kopen, en dan liefst wel zo veel mogelijk huis voor mijn geld!
quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:12 schreef DaMart het volgende:
En de plant die bovenop mijn boekenkast staat, hoeft voorlopig geen water te hebben, geloof ik... toen ik hem van de kast pakte, kreeg ik een lading water over me heen.
Waar woon je dan??quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:14 schreef Pheno het volgende:
Oh, op een doordeweekse dag is het 85 euro, dat scheelt toch al 2 euro. NSOf ze hebben een fout op de website, of ze snappen het begrip "actie" niet.
Ook dat ja. Dan krijg je weer een juridische strijd, moet de een de ander uitkopen en kan zelf de hypotheek niet betalen, waardoor het huis helemaal verkocht moet worden, etc...quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En ben maar blij. Je zal maar samen een huis gekocht hebben en uit elkaar gaan
Misschien moet je ff doorfietsen naar een dag waarop de actietarieven nog beschikbaar zijnquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:14 schreef Pheno het volgende:
Oh, op een doordeweekse dag is het 85 euro, dat scheelt toch al 2 euro. NSOf ze hebben een fout op de website, of ze snappen het begrip "actie" niet.
Die zag ik ook jaquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:16 schreef pgrferrari het volgende:
Pheno: Als je gaat zoeken naar treintickets zie je vanzelf de actie treinen met een sterretje erbij staan voor 14,50
Limboooquote:
Precies. Dat voorkom je nuquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ook dat ja. Dan krijg je weer een juridische strijd, moet de een de ander uitkopen en kan zelf de hypotheek niet betalen, waardoor het huis helemaal verkocht moet worden, etc...
Veel langer dan welke optie?quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die zag ik ook ja
Maar dan ben je ook veeeel langer onderweg
Ja en dat niet alleen, mocht iemand zijn baan verliezen of wat dan ook is het wel fijn als iemand in zijn eentje grotendeels de hypotheek kan dragen..quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ook dat ja. Dan krijg je weer een juridische strijd, moet de een de ander uitkopen en kan zelf de hypotheek niet betalen, waardoor het huis helemaal verkocht moet worden, etc...
Tjah uit elkaar kan altijd. Of je nu 2 jaar samen bent of 20 jaarquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
gezelliequote:
De durequote:
Nou, misschien is dat dan best wel dom, eigenlijk.quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:18 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Tjah uit elkaar kan altijd. Of je nu 2 jaar samen bent of 20 jaarDaar ga je dan ook niet van uit als je samen een huis gaat kopen
hey heyquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:18 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Tjah uit elkaar kan altijd. Of je nu 2 jaar samen bent of 20 jaarDaar ga je dan ook niet van uit als je samen een huis gaat kopen
Maar als je toch nog geen (vaste) vriendin hebt; dan is dat natuurlijk een heel ander verhaal. Dan had ik ook zelfstandig iets gezocht- wellicht dan wel in België
hey trein, goede avondquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien moet je ff doorfietsen naar een dag waarop de actietarieven nog beschikbaar zijn
Dat mijn vriend en ik samen een huis kopen?quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, misschien is dat dan best wel dom, eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |