Pascalquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Is het wel netjes in J-Unit of Selenium geschreven?
Mwoaquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:05 schreef pgrferrari het volgende:
Leuke actie: http://www.nshispeed.nl/n(...)ie-brussel-antwerpen
Meet meet!quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:05 schreef pgrferrari het volgende:
Leuke actie: http://www.nshispeed.nl/n(...)ie-brussel-antwerpen
Hier kost het geen 29 euro, maar 68 euroquote:
Dan wil ik al niet meerquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hier kost het geen 29 euro, maar 68 euro
Had ik al op de weblog gezien ja, en vanochtend ook al hier gepost trouwensquote:
Oh nee, 87,20quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hier kost het geen 29 euro, maar 68 euro
Ik zal wel op één salaris moeten kopen, en dan liefst wel zo veel mogelijk huis voor mijn geld!quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:02 schreef PriemGirl het volgende:
*is blij dat ze; met vriendlief; heeft kunnen kopen*
Polen inhuren.quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zal wel op één salaris moeten kopen, en dan liefst wel zo veel mogelijk huis voor mijn geld!
Dan heeft ie juist weer water nodig, want alles is er uit!quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:12 schreef DaMart het volgende:
En de plant die bovenop mijn boekenkast staat, hoeft voorlopig geen water te hebben, geloof ik... toen ik hem van de kast pakte, kreeg ik een lading water over me heen.
En ben maar blij. Je zal maar samen een huis gekocht hebben en uit elkaar gaanquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zal wel op één salaris moeten kopen, en dan liefst wel zo veel mogelijk huis voor mijn geld!
quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:12 schreef DaMart het volgende:
En de plant die bovenop mijn boekenkast staat, hoeft voorlopig geen water te hebben, geloof ik... toen ik hem van de kast pakte, kreeg ik een lading water over me heen.
Waar woon je dan??quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:14 schreef Pheno het volgende:
Oh, op een doordeweekse dag is het 85 euro, dat scheelt toch al 2 euro. NSOf ze hebben een fout op de website, of ze snappen het begrip "actie" niet.
Ook dat ja. Dan krijg je weer een juridische strijd, moet de een de ander uitkopen en kan zelf de hypotheek niet betalen, waardoor het huis helemaal verkocht moet worden, etc...quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En ben maar blij. Je zal maar samen een huis gekocht hebben en uit elkaar gaan
Misschien moet je ff doorfietsen naar een dag waarop de actietarieven nog beschikbaar zijnquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:14 schreef Pheno het volgende:
Oh, op een doordeweekse dag is het 85 euro, dat scheelt toch al 2 euro. NSOf ze hebben een fout op de website, of ze snappen het begrip "actie" niet.
Die zag ik ook jaquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:16 schreef pgrferrari het volgende:
Pheno: Als je gaat zoeken naar treintickets zie je vanzelf de actie treinen met een sterretje erbij staan voor 14,50
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |