Ik woon liever dichterbij mensen dan bij bomen, dus een huis aan het bos hoeft echt nietquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jaaa
[..]
we hebben hier ook scholen hoor, en huizen bij het bos
Ik sop sowieso wel weg op KGquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ze soppen hier helemaal weg op succesvolle mannen he, dat weet jeMaar gefeliciteerd
als hem onder de bank doorsjoelt welquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
maakt die ook dustbunnies dood?
Dat klinkt superquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:43 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
School goed
Nijnertje algemeen goed
Echt jonguh, als jij je huis hebt, dan drijf ik van de bankquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ze soppen hier helemaal weg op succesvolle mannen he, dat weet jeMaar gefeliciteerd
Nou ja, Marijke woont bijna aan het bos, en vlakbij de manegequote:Op woensdag 23 maart 2011 20:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik woon liever dichterbij mensen dan bij bomen, dus een huis aan het bos hoeft echt niet
vooral dat laatstequote:Op woensdag 23 maart 2011 20:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaEn een manege, meerdere zelfs
En de veluwe en ik
![]()
[..]
Ja
quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
als hem onder de bank doorsjoelt wel
quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Echt jonguh, als jij je huis hebt, dan drijf ik van de bank
Jaja de faaaabeltjeskrantquote:
Oh, dan moet ik dat meer laten blijkenquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tegen woordig Cafe de roemerquote:
Bankhangerquote:
Oh, fuckquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
Heb ik ff mazzel dat de IJssel * DIE* kant op stroomt
quote:
Lucky youquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
Heb ik ff mazzel dat de IJssel * DIE* kant op stroomt
Ow da ken ik niequote:
Ik had nog niets gezegd!quote:
Tnx Pinguinquote:
14 euro in de slootquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik heb m'n WoW abo tijdelijk gestoptHeb gewoon een maand niet gewowd
![]()
Moet je daarvoor betalen?quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik heb m'n WoW abo tijdelijk gestoptHeb gewoon een maand niet gewowd
![]()
Jaquote:
Ja, want het spel wordt heel goed onderhouden en ze hebben heel veel seizoensdingen enzoquote:
Wat een kutspelquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, want het spel wordt heel goed onderhouden en ze hebben heel veel seizoensdingen enzoIs echt heel tof
Succesquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:48 schreef PriemGirl het volgende:
Goed. Ik ga me weer klaar maken om te gaan tennissen!
Weer duimen mensjes![]()
![]()
Tot morgen
jah kom ik ook soms.quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ow da ken ik nie![]()
Ik kwam vroegah altijd bij Tribunaal op de Korte Heuvel
Succes priemie!quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:48 schreef PriemGirl het volgende:
Weer duimen mensjes![]()
![]()
Tot morgen
bob marleyquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:49 schreef suikertaartje het volgende:
Stir it up, little darling, stir it up
Sucsex PriemBabe! Zet hem opquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:48 schreef PriemGirl het volgende:
Weer duimen mensjes![]()
![]()
Tot morgen
Dat was ook precies de bedoelingquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat wordt wel heel moeilijk elders zoeken zo he.
Komtie aan hoorrrrquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:51 schreef RockNijntje het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Kuikenliefde![]()
Ja, want we willen een leuke mensen verzamelingquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat wordt wel heel moeilijk elders zoeken zo he.
Op je onderste plank heb je nog vet veel ruimtequote:Op woensdag 23 maart 2011 20:55 schreef DaMart het volgende:
Trouwens, weer een ruimteprobleem opgelost.
[ afbeelding ]
Over een paar maanden maar weer een oplossing zoeken, als de onderste plank weer vol is.
quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:55 schreef DaMart het volgende:
[ afbeelding ]
Over een paar maanden maar weer een oplossing zoeken, als de onderste plank weer vol is.
Verslaafdequote:
Wok komt je bad maken als die ene weg isquote:
Nu wel jaquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Op je onderste plank heb je nog vet veel ruimte
Woehoequote:Op woensdag 23 maart 2011 20:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nu wel ja.
Op de bovenste twee planken staan twee rijen boeken achter elkaar nu. Heb meteen maar flink veel ruimte gemaakt, want dan kan ik weer eens boeken inslaan... en dan moet ik toch ook echt weer eens gaan lezen.
Elektrische vliegenmepperquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:55 schreef DaMart het volgende:
[ afbeelding ]
Dat kan nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |