Ik woon liever dichterbij mensen dan bij bomen, dus een huis aan het bos hoeft echt nietquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jaaa
[..]
we hebben hier ook scholen hoor, en huizen bij het bos
Ik sop sowieso wel weg op KGquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ze soppen hier helemaal weg op succesvolle mannen he, dat weet jeMaar gefeliciteerd
als hem onder de bank doorsjoelt welquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
maakt die ook dustbunnies dood?
Dat klinkt superquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:43 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
School goed
Nijnertje algemeen goed
Echt jonguh, als jij je huis hebt, dan drijf ik van de bankquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ze soppen hier helemaal weg op succesvolle mannen he, dat weet jeMaar gefeliciteerd
Nou ja, Marijke woont bijna aan het bos, en vlakbij de manegequote:Op woensdag 23 maart 2011 20:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik woon liever dichterbij mensen dan bij bomen, dus een huis aan het bos hoeft echt niet
vooral dat laatstequote:Op woensdag 23 maart 2011 20:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaEn een manege, meerdere zelfs
En de veluwe en ik
![]()
[..]
Ja
quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
als hem onder de bank doorsjoelt wel
quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Echt jonguh, als jij je huis hebt, dan drijf ik van de bank
Jaja de faaaabeltjeskrantquote:
Oh, dan moet ik dat meer laten blijkenquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tegen woordig Cafe de roemerquote:
Bankhangerquote:
Oh, fuckquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
Heb ik ff mazzel dat de IJssel * DIE* kant op stroomt
quote:
Lucky youquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
Heb ik ff mazzel dat de IJssel * DIE* kant op stroomt
Ow da ken ik niequote:
Ik had nog niets gezegd!quote:
Tnx Pinguinquote:
14 euro in de slootquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik heb m'n WoW abo tijdelijk gestoptHeb gewoon een maand niet gewowd
![]()
Moet je daarvoor betalen?quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik heb m'n WoW abo tijdelijk gestoptHeb gewoon een maand niet gewowd
![]()
Jaquote:
Ja, want het spel wordt heel goed onderhouden en ze hebben heel veel seizoensdingen enzoquote:
Wat een kutspelquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, want het spel wordt heel goed onderhouden en ze hebben heel veel seizoensdingen enzoIs echt heel tof
Succesquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:48 schreef PriemGirl het volgende:
Goed. Ik ga me weer klaar maken om te gaan tennissen!
Weer duimen mensjes![]()
![]()
Tot morgen
jah kom ik ook soms.quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ow da ken ik nie![]()
Ik kwam vroegah altijd bij Tribunaal op de Korte Heuvel
Succes priemie!quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:48 schreef PriemGirl het volgende:
Goed. Ik ga me weer klaar maken om te gaan tennissen!
Weer duimen mensjes![]()
![]()
Tot morgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |