In welke provincie woon je?quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:32 schreef PriemGirl het volgende:
Brrr.. Openbaar vervoer
O ja ik ga binnenkort treinen naar TilburgGelukkig niet alleen of ik stap weer ergens onbekends uit
Geef mij maar mijn toettoet en een tomtom
2 april !quote:
Woon bij Eindhovenquote:
Internationaal is het altijd wat lastig ja. Geheimzinnige tarieven, laagfrequente bediening, weinig grensovergangen... Moet je voor de lol eens van Weert naar Mol willen. Dat zal met de auto 20 minuten zijn of zo. Met de trein 3:21 met 3 keer overstappenquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:32 schreef PriemGirl het volgende:
Brrr.. Openbaar vervoer
O ja ik ga binnenkort treinen naar TilburgGelukkig niet alleen of ik stap weer ergens onbekends uit
Geef mij maar mijn toettoet en een tomtom
Datquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
Mart, kom hier maar in de buurt wonen![]()
Lijkt me ook niet neequote:Op woensdag 23 maart 2011 20:34 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
2 april !
[..]
Woon bij EindhovenDus euh... volgens mij kan ik het niet zo verkeerd doen.. Hoop ik
hoe laat ?quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:34 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
2 april !
[..]
Woon bij EindhovenDus euh... volgens mij kan ik het niet zo verkeerd doen.. Hoop ik
Vreselijk idd !! Toen ik nog geen auto kon rijden en naar Eindhoven wilde; wou ik ook met de trein gaan. Was ik 5,30u onderweg. Met de auto; iets meer dan 2u.quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Internationaal is het altijd wat lastig ja. Geheimzinnige tarieven, laagfrequente bediening, weinig grensovergangen... Moet je voor de lol eens van Weert naar Mol willen. Dat zal met de auto 20 minuten zijn of zo. Met de trein 3:21 met 3 keer overstappen(Neerpelt i.p.v. Mol is nog erger)
Hai heumeuquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:36 schreef TheFamousMan het volgende:
Hey Babe, take a walk on the wild side...
Goedenavond, lieve Koffiejunks!
WB TFMquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:36 schreef TheFamousMan het volgende:
Hey Babe, take a walk on the wild side...
Goedenavond, lieve Koffiejunks!
Geen idee nogquote:
He meneer met de promotiequote:
Ik ook van jou schatquote:
quote:
MEIDEN VAN FOK??!!quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:37 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Geen idee nogHeb met een paar meiden van fok afgesproken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |