Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
Bijna de laptop stuk...Ik bleef hangen achter het kabeltje, stuiterde die zo op de vloer
Beeldscherm zwart.... Gereboot en nu doet ie het gewoon weer
Wat een mazzel
Krullebolquote:
Was even flink schrikkenquote:
Ik ben ook best onhandig, maar mijn laptop heb ik nog nooit laten vallen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
KrullebolHoe ist?
[..]
Was even flink schrikkenBen toch wel gehecht aan mijn laptopje
![]()
Lekker slapen solquote:
Ik ook nog nooit hoorquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:51 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ben ook best onhandig, maar mijn laptop heb ik nog nooit laten vallen.
wow zo heb ik een laptop van mijn werk dus verkloot ooit.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
Bijna de laptop stuk...Ik bleef hangen achter het kabeltje, stuiterde die zo op de vloer
Beeldscherm zwart.... Gereboot en nu doet ie het gewoon weer
Wat een mazzel
Batsmeneerquote:
Ja, ik kneep em ookquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:52 schreef gomi het volgende:
[..]
wow zo heb ik een laptop van mijn werk dus verkloot ooit.
bij mij bleef t beeldscherm toen zwart
Mijn nieuwe telefoon is alweer minstens drie keer gestuiterd.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ook nog nooit hoorMaar voor alles is een eerste keer
HA!quote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:53 schreef JJH het volgende:
[..]
Mijn nieuwe telefoon is alweer minstens drie keer gestuiterd.
U zeiquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:48 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ik stop met topics maken. Alweer vergeten het nummer aan te passen.
quote:
Wat is er, meis?quote:
Kerel wat een fucking bummer is dat.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:55 schreef TheFamousMan het volgende:
@Marieke sinds vanmiddag weer wat minder...
M'n ouders hebben samen met school besloten, zonder dat ik het wist, dat ik blijf zitten en naar 3 mavo ga.
Ik heb drie jaar lang ongelooflijk hard m'n best gedaan om op de havo te blijven. +/- 2,5 uur per dag geleerd, + 7 uur huiswerkbegeleiding in de week. Ik heb er enorm veel voor opgeofferd, zelfs een NK turnen, en nu hebben ze even zonder mijn mening besloten dat het allemaal niet door gaat![]()
Ik ben nu zo ongelooflijk boos op ze!
Ik kan het ff niet aan TFM, maar jij hebt al genoeg aan je hoofdquote:
Fijn is dat.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:55 schreef TheFamousMan het volgende:
M'n ouders hebben samen met school besloten, zonder dat ik het wist, dat ik blijf zitten en naar 3 mavo ga.
Ik heb drie jaar lang ongelooflijk hard m'n best gedaan om op de havo te blijven. +/- 2,5 uur per dag geleerd, + 7 uur huiswerkbegeleiding in de week. Ik heb er enorm veel voor opgeofferd, zelfs een NK turnen, en nu hebben ze even zonder mijn mening besloten dat het allemaal niet door gaat![]()
Wat klote manquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:55 schreef TheFamousMan het volgende:
Hoe ik er nu voor sta kan ik zelfs over naar 4 havo, daar kan ik NAtuurkunde, wiskunde, frans, scheikunde en economie laten vallen en word het zo oneindig veel simpeler voor me.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat klote manEn daar is niets meer aan te doen? En is het anders evt mogelijk om na de mavo toch nog havo te doen?
Dat je het even wat relaxter hebt maar toch je uiteindelijke doel haalt?
![]()
Wat klote man.... Echt kut! En balen dat ze jouw mening niet echt serieus nemen... Maar als je nou kijkt naar de andere mogelijkheden... Op de mavo is het even minder hard werken en dan kun je daarna zo naar 5 havo toch?quote:Op woensdag 23 maart 2011 00:02 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Hoe ik er nu voor sta kan ik zelfs over naar 4 havo, daar kan ik NAtuurkunde, wiskunde, frans, scheikunde en economie laten vallen en word het zo oneindig veel simpeler voor me.
Maar ze willen niet naar me luisteren, zij kunnen het beter weten, zeggen ze...
Ik negeer ze al de hele dag
quote:Op woensdag 23 maart 2011 00:02 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Hoe ik er nu voor sta kan ik zelfs over naar 4 havo, daar kan ik NAtuurkunde, wiskunde, frans, scheikunde en economie laten vallen en word het zo oneindig veel simpeler voor me.
Maar ze willen niet naar me luisteren, zij kunnen het beter weten, zeggen ze...
Ik negeer ze al de hele dag
Eh? niks hebt aan mavo?quote:Op woensdag 23 maart 2011 00:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Maar je ouders zouden toch slim genoeg moeten zijn om te beseffen dat je tegenwoordig geen fuck aan MAVO hebt.... En jou moeten steunen in je strijd te slagen
Iksnapergeenruk van
oja ik ben er weer ff
marijkequote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Batsmeneer
[..]
Ja, ik kneep em ookMaar gelukkig
Waarom niet? Met een MBO opleiding is ook voldoende werk te vinden...quote:Op woensdag 23 maart 2011 00:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Maar je ouders zouden toch slim genoeg moeten zijn om te beseffen dat je tegenwoordig geen fuck aan MAVO hebt.... En jou moeten steunen in je strijd te slagen
Iksnapergeenruk van
oja ik ben er weer ff
in ieder geval weinig om zonder extra opleiding mee verder te kunnenquote:
Vertel het maar, je weet dat ik het niet erg vind, en jij weet maar al te goed hoe irritant het kan zijn als iemand zoiets zegt als jij nuquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik kan het ff niet aan TFM, maar jij hebt al genoeg aan je hoofd
jawel, maar als hij toch zelf HAVO wel ziet zitten? Als je als ouders je kind op 14 jarige leeftijd niet serieus neemt dan wordt het nooit wat. Hier kan ik echt mega pissig om wordenquote:Op woensdag 23 maart 2011 00:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Waarom niet? Met een MBO opleiding is ook voldoende werk te vinden...
GMTAquote:
Hm ben ik niet met je eens.quote:Op woensdag 23 maart 2011 00:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
in ieder geval weinig om zonder extra opleiding mee verder te kunnen
als je HAVO aan kan moet je dat ten alle tijden doen IMHO
ik welquote:Op woensdag 23 maart 2011 00:07 schreef Joysa het volgende:
[..]
Hm ben ik niet met je eens.
Kan alleen niet uitleggen waarom, ben zelf ook geen goed voorbeeld![]()
ik ben er voornamelijk zo pissig om omdat ik zelf indertijd slecht gesteund werd door m'n ma.quote:Op woensdag 23 maart 2011 00:07 schreef Joysa het volgende:
[..]
Hm ben ik niet met je eens.
Kan alleen niet uitleggen waarom, ben zelf ook geen goed voorbeeld![]()
Het ligt maar net aan waar je passie ligt. Mijn zusje heeft een Havo diploma maar doet een MBO opleiding. Ze wil goudsmid worden en dat is alleen op het MBO te volgen. Op het HBO kan je ook een soortgelijke richting doen, maar dan werk je met veel meer materialen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 00:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
in ieder geval weinig om zonder extra opleiding mee verder te kunnen
als je HAVO aan kan moet je dat ten alle tijden doen IMHO
Mijn ma heeft me wel gesteund, maar ik heb er geen fuck mee gedaan..quote:Op woensdag 23 maart 2011 00:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ben er voornamelijk zo pissig om omdat ik zelf indertijd slecht gesteund werd door m'n ma.
Iets wat me m'n hele leven is blijven achtervolgen en dat ook altijd zal blijven doen.
Mijn ouders hebben me qua studie altijd gesteund.quote:Op woensdag 23 maart 2011 00:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ben er voornamelijk zo pissig om omdat ik zelf indertijd slecht gesteund werd door m'n ma.
Iets wat me m'n hele leven is blijven achtervolgen en dat ook altijd zal blijven doen.
dat is wel zo, maar het feit dat ze over hem beslissen alsof ie zelf niet bestaat, dat snap ik dus nietquote:Op woensdag 23 maart 2011 00:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben me qua studie altijd gesteund.Maar soms zit er meer aan een verhaal, dus je weet niet wat de ouders van TFM allemaal voor beweegredenen hadden om tot deze keuze te komen...
Dat snap ik, ik snap je teleurstelling en frustratiequote:Op woensdag 23 maart 2011 00:09 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik weet het, er is niks mis met havo, maar ik baal er vooral van dat ik zoveel heb moeten opgeven hiervoor, en ik snap er helemaal niks van dat m'n ouders het niks uitmaakt. Daar ben ik nog het aller boostst [<-- daar begint het al, mavo here I come!] en teleurgesteldst <-- hehe over.
nee, dacht ook dat het allemaal VMBO was tegenswoordigquote:Op woensdag 23 maart 2011 00:10 schreef gomi het volgende:
wist niet eens dat de mavo nog bestond tbh
Ja, maar neequote:Op woensdag 23 maart 2011 00:06 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Vertel het maar, je weet dat ik het niet erg vind, en jij weet maar al te goed hoe irritant het kan zijn als iemand zoiets zegt als jij nu
Wat ik van de week al zei, de perfecte ouder bestaat nietquote:Op woensdag 23 maart 2011 00:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat is wel zo, maar het feit dat ze over hem beslissen alsof ie zelf niet bestaat, dat snap ik dus niet
Kun je niet met school praten?quote:Op woensdag 23 maart 2011 00:09 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik weet het, er is niks mis met havo, maar ik baal er vooral van dat ik zoveel heb moeten opgeven hiervoor, en ik snap er helemaal niks van dat m'n ouders het niks uitmaakt. Daar ben ik nog het aller boostst [<-- daar begint het al, mavo here I come!] en teleurgesteldst <-- hehe over.
Haiquote:
Een goedeavond, mijn waerde.quote:
Het is weer terugveranderd twee jaar geleden, geen idee waarom...quote:Op woensdag 23 maart 2011 00:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee, dacht ook dat het allemaal VMBO was tegenswoordig
pezuquote:
ik heb de HAVO slapend doorlopen, en daar ging het fout. Ik kwam op de HTS terecht en faalde dus volledig, omdat ik nooit had geleerd te vechten voor een opleiding.quote:Op woensdag 23 maart 2011 00:09 schreef Joysa het volgende:
[..]
Mijn ma heeft me wel gesteund, maar ik heb er geen fuck mee gedaan..
Maar via mavo kom je er ook echt wel als je maar wil.
School heult samen met de vijand!quote:
VMBO is een wat besmette term gewordenquote:Op woensdag 23 maart 2011 00:13 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Het is weer terugveranderd twee jaar geleden, geen idee waarom...
quote:(i) Top 20 in de KoffieSC-reeks op 22-03-2011 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 195 Whiskers2009
02. 155 RockNijntje
03. 151 Symphonic
04. 144 Koen66
05. 140 Trevland
06. 123 wel.o.k
07. 114 Marijkezwolle
08. 106 MPG
09. 105 LovelyLady
10. 100 Pheno
11. 099 Stuart
12. 097 TheFamousMan
13. 095 goldfinger1963
14. 085 pgrferrari
15. 074 Barreltje
16. 072 Muck
17. 071 suikertaartje
18. 062 Dr_Flash
19. 062 DaMart
20. 059 Toekito
Reeks-statistieken!
Aandachtshoertje.quote:
ZuPequote:
quote:
quote:
quote:
quote:
neequote:
GMTAquote:
quote:
Ach ik heb 2 HBO-opleidingen en 1 univesitair, en kijk waar ik zitquote:Op woensdag 23 maart 2011 00:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb de HAVO slapend doorlopen, en daar ging het fout. Ik kwam op de HTS terecht en faalde dus volledig, omdat ik nooit had geleerd te vechten voor een opleiding.
Ik neem m'n ma kwalijk dat ze geen enkele poging heeft ondernomen m'n vechtlust te stimuleren.
En wat heeft het me opgeleverd? Best een redelijke baan, maar gezien m'n capaciteiten had dat allemaal ZOVEEL beter kunnen zijn. Na dat HTS debacle ben ik 7 jaar gaan rommelen met korte opleidingen, stages etc etc, maar het had anders gemoeten
Ik zal jou eens netjes terug groeten in caps.quote:
op je kont?quote:Op woensdag 23 maart 2011 00:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ach ik heb 2 HBO-opleidingen en 1 univesitair, en kijk waar ik zit
quote:
ook een lekker motiverende uitspraakquote:Op woensdag 23 maart 2011 00:17 schreef Joysa het volgende:
Ik heb niks, mn moeder zei altijd dat ik achter de kassa terecht kwam.. en kijk waar ik zit?
Ze meende het niet, ze steunde me wel.quote:Op woensdag 23 maart 2011 00:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ook een lekker motiverende uitspraak
botte harde eerlijkheidquote:Op woensdag 23 maart 2011 00:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ook een lekker motiverende uitspraak
ik lig op een rode leren hoekbank, en nu?quote:Op woensdag 23 maart 2011 00:19 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Als je opleidingsniveau een indicatie is waarop je gaat zitten heb ik nog veel om naar uit te kijken.
Nog geen diploma of niks en ik zit / lig al op een chaise lounge.
ja je wordt kampbeulquote:Op woensdag 23 maart 2011 00:22 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik lig op een matrasje met m'n kleren aan op een slecht geïsoleerde zolder te FOK!en, zeg dat iets over m'n toekomst?
Woesj!quote:
vertelquote:
Drank! Wilde Damesch!quote:
je went alvast aan een viaductquote:Op woensdag 23 maart 2011 00:22 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik lig op een matrasje met m'n kleren aan op een slecht geïsoleerde zolder te FOK!en, zeg dat iets over m'n toekomst?
Bijstand, kraakpand, ik heb er nu al zin in!quote:Op woensdag 23 maart 2011 00:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je went alvast aan een viaduct
ga gewoon nu vast johquote:Op woensdag 23 maart 2011 00:25 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Bijstand, kraakpand, ik heb er nu al zin in!
quote:
quote:
quote:
quote:Op woensdag 23 maart 2011 00:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Drank! Wilde Damesch!
Wanneer kunnen we het komen vieren?
wrom zo vroegquote:Op woensdag 23 maart 2011 00:27 schreef TheFamousMan het volgende:
Zal ik gaan slapen of niet? 6:45 op...
Strak plan!quote:
nah zolder toch? de hoogste verdieping.je probeert gewoon vast te wennen aan t idee van je eigen penthousequote:Op woensdag 23 maart 2011 00:25 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Bijstand, kraakpand, ik heb er nu al zin in!
ik zeg maar wijselijk even nietsquote:Op woensdag 23 maart 2011 00:27 schreef TheFamousMan het volgende:
Zal ik gaan slapen of niet? 6:45 op...
geen idee, ga gewoon onder het viaduct bij de eurofleur liggen dna breng ik je wel een oud half broodquote:
School heahh? En eerst even doesjen, ik meur naar spuitbussen en er zit graffity op m'n kleren, kijken hoe ik dat verstop voor m'n ouders...quote:
okequote:Op woensdag 23 maart 2011 00:27 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]Bij mn andere werk, was al docent bij een hotelopleiding en was dat al steeds verder aan het uitbreiden, nu ben ik eindverantwoordelijk voor de inhoud, opzet en uitbouw van de opleiding
Heb mezelf tot doel gesteld binnen 5 jaar het A-merk binnen de hotellerie te worden qua opleiding, iets dat met oog op de andere hotelscholen niet heel erg moeilijk gaat worden
![]()
Heb alleen nog geen nieuwe functienaam, die moeten ze nog bedenkenMaar weer lekker veel vrijheid, en een hoop vertrouwen van de directie
\quote:Op woensdag 23 maart 2011 00:27 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]Bij mn andere werk, was al docent bij een hotelopleiding en was dat al steeds verder aan het uitbreiden, nu ben ik eindverantwoordelijk voor de inhoud, opzet en uitbouw van de opleiding
Heb mezelf tot doel gesteld binnen 5 jaar het A-merk binnen de hotellerie te worden qua opleiding, iets dat met oog op de andere hotelscholen niet heel erg moeilijk gaat worden
![]()
Heb alleen nog geen nieuwe functienaam, die moeten ze nog bedenkenMaar weer lekker veel vrijheid, en een hoop vertrouwen van de directie
Ik ben opgegroeid op een boerderij op ongeveer 100m afstand van de Eurofleurquote:Op woensdag 23 maart 2011 00:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
geen idee, ga gewoon onder het viaduct bij de eurofleur liggen dna breng ik je wel een oud half brood
graffity op j ekleren?quote:Op woensdag 23 maart 2011 00:29 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
School heahh? En eerst even doesjen, ik meur naar spuitbussen en er zit graffity op m'n kleren, kijken hoe ik dat verstop voor m'n ouders...
Nicequote:Op woensdag 23 maart 2011 00:27 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
[..]
[..]
![]()
ooh dan kun je daar ook wel aan melk en eieren komenquote:Op woensdag 23 maart 2011 00:30 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik ben opgegroeid op een boerderij op ongeveer 100m afstand van de Eurofleur
Jaaa, grapjassen die een spuitbusgevecht begonnenquote:
truste kerelquote:Op woensdag 23 maart 2011 00:31 schreef gomi het volgende:
ik ga ook verstandig doen en sluiten
trusten vast allemaal
Truste siesquote:
mag morgen ookquote:Op woensdag 23 maart 2011 00:34 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Nu ben ik alleen vergeten te kijken naar mogelijke data voor de KSC BBQ
Barts Body Mass Index?quote:Op woensdag 23 maart 2011 00:36 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ah en OP is geen openingspost maar Opgeleid Persoon, de oude BBMI
Ahh, zodoende.quote:Op woensdag 23 maart 2011 00:41 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Nee Beheerder BrandMeldInstallatie
Slaap zequote:
Jammer! Slaap lekker, Kjonnemelon!quote:
slaap kapiteinquote:
trusten koenquote:
nu in utrecht bijna thuis denkquote:
Jammer voor jequote:
utrechtquote:Op woensdag 23 maart 2011 01:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jammer voor je![]()
Waar zit jij ergens (provincie)?
uhuh heel close maar ze was wat vergeten, en dus was het nu laat weg of morgen vroeg opquote:
fluitbekzeenaald2.0, z'n chickquote:
fluitbekzeenaaldquote:
quote:Op woensdag 23 maart 2011 01:14 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
fluitbekzeenaald2.0, z'n chick
geen ideequote:Op woensdag 23 maart 2011 01:14 schreef MPG het volgende:
[..]!
Wait... Whut... Wat heb ik hier gemist???
fluitbekzeenaald2.0 is jouwquote:
Loop je 3 maanden achterquote:Op woensdag 23 maart 2011 01:14 schreef MPG het volgende:
[..]!
Wait... Whut... Wat heb ik hier gemist???
uhuh zeker wetenquote:
Blijkbaarquote:
Gaaf!quote:
jaquote:
Ja en ze isquote:
goedemorgenquote:
ooh je kent haarquote:Op woensdag 23 maart 2011 01:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja en ze is![]()
(ken haar een beetje van POL)
Zij mij ook hoor (en dat wisten we 3 weken geleden al)quote:
oohw okquote:Op woensdag 23 maart 2011 01:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zij mij ook hoor (en dat wisten we 3 weken geleden al)
Ik ook, maar al van een tijd geleden, FoBo discussie over dierenrechten, ze is een slimme meid!quote:
ze is inderdaad vet pienter anders wou ik der ook nietquote:Op woensdag 23 maart 2011 01:20 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik ook, maar al van een tijd geleden, FoBo contact over dierenrechten, ze is een slimme meid!
Anders had ze ook nooit in POL gepostquote:Op woensdag 23 maart 2011 01:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
ze is inderdaad vet pienter anders wou ik der ook niet
Ahaquote:
quote:Op woensdag 23 maart 2011 01:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Anders had ze ook nooit in POL gepost![]()
Maar ze is idd echt heel leuk
gelooftquote:
echt welquote:
Daar heb ik ook nog in gepostquote:
25 posts per paginaquote:Op woensdag 23 maart 2011 01:32 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Daar heb ik ook nog in gepost![]()
Pagina 10
50 ppp FTWquote:
Zit op mobiel, dit is handiger.quote:
vijftig posts per pagina for the winquote:
Welke win??quote:Op woensdag 23 maart 2011 01:35 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
vijftig posts per pagina for the win
Dé winquote:
Trustequote:Op woensdag 23 maart 2011 01:38 schreef TheFamousMan het volgende:
Maar ik moet over 5 uur alweer op, en ik slaap toch pas rond half vijf als ik het nu ga proberen [slaapproblemen] dus ik wens jullie nog veel postplezier en slaap zacht voor straks!
ik kan niet meer slapen opeens, succes tfmquote:Op woensdag 23 maart 2011 01:38 schreef TheFamousMan het volgende:
Maar ik moet over 5 uur alweer op, en ik slaap toch pas rond half vijf als ik het nu ga proberen [slaapproblemen] dus ik wens jullie nog veel postplezier en slaap zacht voor straks!
Ik ook niet hoorquote:Op woensdag 23 maart 2011 01:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik kan niet meer slapen opeens, succes tfm
sucks hehquote:
Yupsquote:
quote:Op woensdag 23 maart 2011 01:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Yups
En nog wel meer dingen overigens
quote:Top 100 van dinsdag 22 maart 2011
Plaats / aantal berichten / gebruiker
003. 247 Symphonic
006. 195 Whiskers2009
019. 155 RockNijntje
024. 145 Trevland
037. 123 wel.o.k
040. 117 Marijkezwolle
042. 116 LovelyLady
045. 114 Pheno
046. 113 MPG
048. 111 TheFamousMan
056. 103 MaleDuck
057. 100 Stuart
061. 095 goldfinger1963
061. 095 pgrferrari
064. 094 Barreltje
067. 093 Bos81
077. 087 Myraela
092. 078 Muck
is vaak wel de bedoeling jahquote:Op woensdag 23 maart 2011 05:22 schreef Pheno het volgende:
Oh ja, de auto moet ik ook nog opruimen. Dat is al drie jaar niet gebeurd
En ze verwachten zeker dat ik dat ding gewassen inlever, eens kijken welke kleur het ook alweer oorspronkelijk was.
Verdulle. En ik moet mijn laptop overmorgen al achterlaten. Ik moet niet vergeten het wachtwoord te resetten, want ze moeten er wel in kunnen komenquote:
quote:Op woensdag 23 maart 2011 00:27 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
[..]
[..]
![]()
nee, dit keer doe ik hem nietquote:
Morge Mquote:Op woensdag 23 maart 2011 06:52 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nee, dit keer doe ik hem niet
goedemorgen trevie
Hoe is het ?quote:
Bus Latorquote:Op woensdag 23 maart 2011 06:57 schreef Trevland het volgende:
[..]
VroegMaar moet zo weg dus Bis Later
mja in brabant was het dikke troep, hier in gelderland valt het wel meequote:
TOETOEEEEEEEEEEEEEEquote:
quote:
GEFELICITEERD!quote:
Ja hoiquote:
quote:
zorg voor de zekerheid dat je dit weekend niet hoeft te pinnenquote:Op woensdag 23 maart 2011 07:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja hoi
En goedemorgen allemaal![]()
bruidjequote:
jonge ventquote:
Marijkjequote:Op woensdag 23 maart 2011 07:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja hoi
En goedemorgen allemaal![]()
ga je klooien aan de servers??quote:Op woensdag 23 maart 2011 07:24 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
zorg voor de zekerheid dat je dit weekend niet hoeft te pinnen
quote:Op woensdag 23 maart 2011 07:24 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
zorg voor de zekerheid dat je dit weekend niet hoeft te pinnen
Ervaren rot in het vakquote:
er gaat iets gebeuren en afgelopen weekend ging het ook niet helemaal goedquote:Op woensdag 23 maart 2011 07:25 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ga je klooien aan de servers??
maar.. ok
dat salaris wat gestort gaat worden komt er wel op???
Wokjequote:Op woensdag 23 maart 2011 07:25 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
bruidje
[..]
jonge vent
[..]
Marijkje![]()
knuffellinuxlaptopstuiterbabe
Meneer eendquote:
ohja..quote:Op woensdag 23 maart 2011 07:26 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
er gaat iets gebeuren en afgelopen weekend ging het ook niet helemaal goed![]()
gelukkig heb ik andere plannen dit weekend
jawel, beetjequote:
dat klinkt een stuk beterquote:
voortaan uitkijken voor kabeltjesquote:Op woensdag 23 maart 2011 07:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
WokjeKnuffelhacker met massage skills
![]()
Ja, stom he van de laptopMaar hij doet het echt nog
![]()
*klopt af
quote:Op woensdag 23 maart 2011 07:27 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ohja..
afgelopen weekend mochten we ook niet internet bankieren zaterdag nacht van 0:00 tot 02:00
vooralsnog moet ik eerst m'n pin pasje terug zien te krijgen anders is pinnen sowieso lastig
denk je dat ik zo wanhopig benquote:
Ben in een goede buiquote:
Ies kwijt!quote:Op woensdag 23 maart 2011 07:30 schreef wel.o.k het volgende:
ze gaan nu iets eerder beginnen
wat heb jij met je pinpas gedaan dan?
quote:Op woensdag 23 maart 2011 07:31 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Ies kwijt!
zo even langs het tankstation waar ik em gister nog gebruikt heb.. maar geen idee waar ie is
hey, gekke Mquote:Op woensdag 23 maart 2011 07:32 schreef Crazy-M het volgende:
Goedemorgen lieftallige dames en stoutmoedige heren![]()
Dat klinkt fantastischquote:Op woensdag 23 maart 2011 07:29 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
jawel, beetje![]()
maar gister lekker in de tuin gezeten met een pilsje en met MiniDuck gespeeld, life is good!
Jaquote:Op woensdag 23 maart 2011 07:30 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat klinkt een stuk beter
[..]
voortaan uitkijken voor kabeltjes
[..]ze gaan nu iets eerder beginnen
wat heb jij met je pinpas gedaan dan?
quote:Op woensdag 23 maart 2011 07:30 schreef Toekito het volgende:
[..]
denk je dat ik zo wanhopig ben
Als je bij wijze van humor een eerste man aan neemt met de naam Rijkman dan haak ik af
quote:Op woensdag 23 maart 2011 07:31 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Ies kwijt!
zo even langs het tankstation waar ik em gister nog gebruikt heb.. maar geen idee waar ie is
Goedemorgen gekke meneerquote:Op woensdag 23 maart 2011 07:32 schreef Crazy-M het volgende:
Goedemorgen lieftallige dames en stoutmoedige heren![]()
Blauw?quote:Op woensdag 23 maart 2011 07:33 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
hey, gekke M![]()
vandaag in het blauw gekomen?
Hoe herkenbaar ik ben mijn pinpas meerdere keren ook wel eens kwijt geweest.quote:Op woensdag 23 maart 2011 07:31 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Ies kwijt!
Was het ookquote:
he is al de tweede in 4 maandenquote:Op woensdag 23 maart 2011 07:33 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wel laten blokkeren hoor als je hem niet vind.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
quote:Op woensdag 23 maart 2011 07:36 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
he is al de tweede in 4 maandenvan twee verschillende rekeningen
alleen de eerste moet nog ergens in huis rondslingerende tweede is echt pleite als ik em vandaag niet vind
dan kan ik er meteen 2 aan gaan vragen
gelukkig heb ik (voorlopig) nog een 3e pinpas..Als je nou gewoon 1 rekening hebt... dan heb je ook niet zoveel pasjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
mja.. we hebben een gezamelijke rekenng en ik heb een YP rekening en ik had nog een "normale" rekening..quote:Op woensdag 23 maart 2011 07:37 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Als je nou gewoon 1 rekening hebt... dan heb je ook niet zoveel pasjes
Dan kan je toch gewoon die laatste 2 opzeggen... zeker als hij naast de gezamelijke rekening ook nog een eigen rekening heeft... Wij hebben met zn 2-en 2 rekeningenquote:Op woensdag 23 maart 2011 07:39 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mja.. we hebben een gezamelijke rekenng en ik heb een YP rekening en ik had nog een "normale" rekening..
een van de laatste twee moet ik idd even opzeggen
jah, en een halve zwembadquote:Op woensdag 23 maart 2011 07:33 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
hey, gekke M![]()
vandaag in het blauw gekomen?
quote:Op woensdag 23 maart 2011 07:35 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Was het ook![]()
Alleen die kleine heeft waterpokken, maar ze lijkt er helemaal niet veel last van hebben...
Goede morgen Marijkequote:Op woensdag 23 maart 2011 07:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat klinkt fantastisch
[..]
JaHet was me laatst al een paar keer bijna gebeurd... En nu ging het mis
[..]
Hoi Toek
[..]Heb je em voor de zekerheid wel laten blokkeren?
[..]
Goedemorgen gekke meneer![]()
nieuwe auto, had eerst een zwartequote:
[..]
alleen de eerste moet nog ergens in huis rondslingerende tweede is echt pleite als ik em vandaag niet vind
gelukkig heb ik (voorlopig) nog een 3e pinpas..Ik zou de gewone opzeggen, bij de yprekening zit een spaarrekening met iets hogere rente enzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En volgens mij zijn die kosten ook iets lager dan een gewone rekening, maar daar kan ik me in vergissen
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Mn meisje is nu 2 jaar, heerlijke leeftijdquote:Op woensdag 23 maart 2011 07:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En fijn! Heb jij eigenlijk een jongen of een meisje?En hoe oud?
Dat zegt dus niks. Ik heb mjin pinpas ook steeds zo af en toe een beetje kwijt gemaakt. Sommige mensen hebben 3 passen en weten elke keer precies waar die zijn. Anderen(wijst naar zichzelf) hebben 1 pas en raken die regelmatig wel eens kwijt.quote:Op woensdag 23 maart 2011 07:37 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Als je nou gewoon 1 rekening hebt... dan heb je ook niet zoveel pasjes
andere autoquote:
mazzel dat het niet vroor vanachtquote:Op woensdag 23 maart 2011 07:40 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah, en een halve zwembad
auto is nog helemaal vochtig van binnen van de schoonmaak.
Maar kreeg als tip katten korrels
Vochtvreter van de Actionquote:Op woensdag 23 maart 2011 07:40 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah, en een halve zwembad
auto is nog helemaal vochtig van binnen van de schoonmaak.
Maar kreeg als tip katten korrels
Vet coolquote:
Leukquote:Op woensdag 23 maart 2011 07:41 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Mn meisje is nu 2 jaar, heerlijke leeftijd
Das waar... ik ben denk ik redelijk stipt, want ik ben eigenlijk bijna nooit wat kwijtquote:Op woensdag 23 maart 2011 07:42 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Dat zegt dus niks. Ik heb mjin pinpas ook steeds zo af en toe een beetje kwijt gemaakt. Sommige mensen hebben 3 passen en weten elke keer precies waar die zijn. Anderen(wijst naar zichzelf) hebben 1 pas en raken die regelmatig wel eens kwijt.
[..]
gelukkig heb ik (voorlopig) nog een 3e pinpas..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar goed dat je geen creditcard hebt dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
ik ook niet, het ligt hooguit ergens waar ik nog niet gekeken hebquote:Op woensdag 23 maart 2011 07:43 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Das waar... ik ben denk ik redelijk stipt, want ik ben eigenlijk bijna nooit wat kwijt
Gelukkig maar. Ik ben af en toe een beetje een warhoofdquote:Op woensdag 23 maart 2011 07:43 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Das waar... ik ben denk ik redelijk stipt, want ik ben eigenlijk bijna nooit wat kwijt
Zoals in handtassen enzoquote:Op woensdag 23 maart 2011 07:44 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik ook niet, het ligt hooguit ergens waar ik nog niet gekeken heb
ja.. en waarom moet ik precies mijn twee rekeningen opzeggen??quote:Op woensdag 23 maart 2011 07:40 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dan kan je toch gewoon die laatste 2 opzeggen... zeker als hij naast de gezamelijke rekening ook nog een eigen rekening heeft... Wij hebben met zn 2-en 2 rekeningenwaarvan 1 gezamelijk.
ik heb ook aantal pasjes (pin pas en tank pas, rockpas) zitten allemaal standaard in portomenee. Altijd bijdehandquote:Op woensdag 23 maart 2011 07:42 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Dat zegt dus niks. Ik heb mjin pinpas ook steeds zo af en toe een beetje kwijt gemaakt. Sommige mensen hebben 3 passen en weten elke keer precies waar die zijn. Anderen(wijst naar zichzelf) hebben 1 pas en raken die regelmatig wel eens kwijt.
jah hij heeft gister al heel de tijd met open ramen gestaan. Nu wel de ramen dicht, heb niet echt zicht op mn auto, misschien in de pauze even op een kier zetten.quote:Op woensdag 23 maart 2011 07:42 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
andere auto
[..]
mazzel dat het niet vroor vanacht![]()
met de ramen op een kiertje in de zon zetten (als die gaat schijnen vandaag)
werken die ook goed ?quote:
Dezelfde als eerst. alleen nu in het blauwquote:[..]
Vet coolWat voor wagen is het?
Inderdaad ja. Niets is ooit echt kwijt het ligt alleen niet waar je dacht dat het lag.quote:Op woensdag 23 maart 2011 07:44 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik ook niet, het ligt hooguit ergens waar ik nog niet gekeken heb
quote:Op woensdag 23 maart 2011 07:43 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
maar goed dat je geen creditcard hebt dan
die heb ik ook nogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
handig voor bedrijfsreizen
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
quote:Op woensdag 23 maart 2011 07:46 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
die heb ik ook nog
handig voor bedrijfsreizen
Ja en zijn vet goedkoopquote:Op woensdag 23 maart 2011 07:45 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik heb ook aantal pasjes (pin pas en tank pas, rockpas) zitten allemaal standaard in portomenee. Altijd bijdehand
[..]
jah hij heeft gister al heel de tijd met open ramen gestaan. Nu wel de ramen dicht, heb niet echt zicht op mn auto, misschien in de pauze even op een kier zetten.
[..]
werken die ook goed ?
[..]
Dezelfde als eerst. alleen nu in het blauw
een Seat Ibiza uit 2009.
Iemand nog een tip voor rooklucht?
de rooklucht zelf is compleet weg (nog wel)
Maar net als in het stuur zit het nog, dus nu ruiken heel mn handen naar de rook
Ik zie het nut niet van zoveel rekeningen, maakt het voor mijn gevoel alleen maar onoverzichtelijk. FeMaleDuck heeft een eigen rekening, omdat ik kostwinner ben en dat dus alle rekeningen van mijn rekening worden afgeschreven...quote:Op woensdag 23 maart 2011 07:44 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ja.. en waarom moet ik precies mijn twee rekeningen opzeggen??
heheh..
1 gezamelijke rekening en allebei een persoonlijke rekening..
wie heeft bij jullie dan de persoonlijker rekening? en waarom die persoon??
ehm, jaquote:Op woensdag 23 maart 2011 07:45 schreef Crazy-M het volgende:
Iemand nog een tip voor rooklucht?
de rooklucht zelf is compleet weg (nog wel)
Maar net als in het stuur zit het nog, dus nu ruiken heel mn handen naar de rook
Nou ja, ik houd van mijn eigen rekeningquote:Op woensdag 23 maart 2011 07:48 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik zie het nut niet van zoveel rekeningen, maakt het voor mijn gevoel alleen maar onoverzichtelijk. FeMaleDuck heeft een eigen rekening, omdat ik kostwinner ben en dat dus alle rekeningen van mijn rekening worden afgeschreven...
Het is ook geen moeten hoor, maar begrijp niet waarom mensen altijd zoveel rekeningen hebben...
mja mn collega hier doet het altijd met kattekorrelsquote:Op woensdag 23 maart 2011 07:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja en zijn vet goedkoopEn bij de blokker in de eurobakken verkopen ze auto-poetsdoekjes met nieuwe auto geur
Maar die ruiken en heel lekker en doen het heel goed, dus als je daar je stuur een aantal keren mee schoonmaakt moet dat wel weg gaan :
En tof![]()
Thanks voor de schoonmaakt tipsquote:Op woensdag 23 maart 2011 07:48 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ehm, ja![]()
stuur schoonmaken met amonia, je gaat wel even dood als je bezig bent maar dat haalt de geur een heel eind weg.
soms is het handig hoor, vooral als je een giro en bankrekening hebt.quote:Op woensdag 23 maart 2011 07:48 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik zie het nut niet van zoveel rekeningen, maakt het voor mijn gevoel alleen maar onoverzichtelijk. FeMaleDuck heeft een eigen rekening, omdat ik kostwinner ben en dat dus alle rekeningen van mijn rekening worden afgeschreven...
Het is ook geen moeten hoor, maar begrijp niet waarom mensen altijd zoveel rekeningen hebben...
Als je een kat hebt dan zou ik dat ook zeker doenquote:Op woensdag 23 maart 2011 07:50 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja mn collega hier doet het altijd met kattekorrels
moet ook goed werken schijnbaar. Maar zal ff aan denken
[..]
Thanks voor de schoonmaakt tips
maar goed, gister ook nog een gesprek met mn leidinggevende, die stelde mij wel in gelijk met betrekking tot communicatie problemen en dergelijke. Hij heeft beloofd er iets aan te doen dus dat we meer vanuit kantoor te horen krijgen
Ieder zn ding denk ik dan maar...quote:Op woensdag 23 maart 2011 07:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou ja, ik houd van mijn eigen rekeningAls ik ooit een gezamenlijke rekening zou hebben, dan zou ik de mijne ook aanhouden hoor
Hoezo dat dan?quote:Op woensdag 23 maart 2011 07:50 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
soms is het handig hoor, vooral als je een giro en bankrekening hebt.
Nee, je bent niet vreemdquote:Op woensdag 23 maart 2011 07:53 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ieder zn ding denk ik dan maar...
[..]
Hoezo dat dan?
Laat maar... volgens mij ben ik gewoon vreemd
kloptquote:Op woensdag 23 maart 2011 07:53 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ieder zn ding denk ik dan maar...
[..]
Hoezo dat dan?
Laat maar... volgens mij ben ik gewoon vreemd
Cool!quote:Op woensdag 23 maart 2011 07:56 schreef DaMart het volgende:
Tof, ik heb de internetverbinding op de laptop via mijn mobiel aan de praat gekregen.
friemquote:Op woensdag 23 maart 2011 07:56 schreef friemelaar het volgende:
's Morgens samen![]()
..........
En gelijk tot later
geliefdequote:Op woensdag 23 maart 2011 07:56 schreef DaMart het volgende:
Tof, ik heb de internetverbinding op de laptop via mijn mobiel aan de praat gekregen.
volgens mij heb ik nog niet naar jou gezwaaidquote:Op woensdag 23 maart 2011 07:57 schreef Toekito het volgende:
Jij bent zelf al een winnend lot Marijke dis wat had je meer willen bieden?
Geef je ook cursussen?quote:Op woensdag 23 maart 2011 07:56 schreef wel.o.k het volgende:
kloptmaar dat staat hier los van
![]()
nou, als je je pas kwijt bent, of als hij eens weigert of als er pinstoring is bij je bank.
dan is het prettig als je nog een pas hebt.
en om wat geld te sparen, wij hebben alle rekeningen die per kwartaal of jaar komen omgerekend naar maand bedragen en dat word automatisch gestort op een andere rekening, daar vandaan worden al die jaar en kwartaal rekeningen betaald, super handig
Wokquote:Op woensdag 23 maart 2011 07:58 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
friem
[..]
geliefde
[..]
volgens mij heb ik nog niet naar jou gezwaaid![]()
wat moet jij met een ABN-rekening?quote:Op woensdag 23 maart 2011 07:58 schreef DaMart het volgende:
Wok.
Las ik nou dat jij mijn PIN-pogingen gaat frustreren komend weekend?.
Hoi en doei Friemquote:Op woensdag 23 maart 2011 07:56 schreef friemelaar het volgende:
's Morgens samen![]()
..........
En gelijk tot later
quote:Op woensdag 23 maart 2011 07:56 schreef DaMart het volgende:
quote:Op woensdag 23 maart 2011 07:57 schreef Toekito het volgende:
Jij bent zelf al een winnend lot Marijke dis wat had je meer willen bieden?
Geld ontvangen en uitgevenquote:
nee, levenservaringquote:
jaquote:Op woensdag 23 maart 2011 07:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wok.
Las ik nou dat jij mijn PIN-pogingen gaat frustreren komend weekend?.
Mijn passen zitten ook altijd in mijn portomonnee. Tot ik ga lunchen dan neem ik alleen mijn pinpas mee. Om die dan met enige regelmaat in mijn tas te gooien, en vervolgens te vergeten wat ik met mijn pinpas heb gedaan.quote:Op woensdag 23 maart 2011 07:45 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik heb ook aantal pasjes (pin pas en tank pas, rockpas) zitten allemaal standaard in portomenee. Altijd bijdehand
[..]
Elke Feyenoorder heeft uit principe niet te behoefte bij ABN te bankierenquote:
klinkt mij te ingewikkeldquote:Op woensdag 23 maart 2011 07:56 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
kloptmaar dat staat hier los van
![]()
nou, als je je pas kwijt bent, of als hij eens weigert of als er pinstoring is bij je bank.
dan is het prettig als je nog een pas hebt.
en om wat geld te sparen, wij hebben alle rekeningen die per kwartaal of jaar komen omgerekend naar maand bedragen en dat word automatisch gestort op een andere rekening, daar vandaan worden al die jaar en kwartaal rekeningen betaald, super handig
Hadden ze die club uit 020 nog gesponsord, dan was ik inderdaad overgestaptquote:Op woensdag 23 maart 2011 08:02 schreef Toekito het volgende:
[..]
Elke Feyenoorder heeft uit principe niet te behoefte bij ABN te bankieren
dat kan idd een reden zijn. Muck en ik hebben beide schuld bij IBgroep dus dat heft elkaar op!quote:Op woensdag 23 maart 2011 08:00 schreef Marijkezwolle het volgende:Nou ja, een studieschuld die ik niet aan mijn partner zou willen geven?
Tja, ieder zn dingquote:Op woensdag 23 maart 2011 08:04 schreef Panda72 het volgende:
Amerikaanse (92) schiet op buurman na blauwtje
Uitgegeven: 23 maart 2011 07:31
SAINT PETERSBURG - Een 92-jarige Amerikaanse vrouw heeft met een half-automatisch vuurwapen vier kogels op haar 53-jarige buurman afgeschoten, nadat hij had geweigerd haar te kussen.
Dat heeft de politie van Fort McCoy in Florida bekendgemaakt, meldden Amerikaanse media dinsdag. De vrouw is gearresteerd.
De vrouw was naar het huis van haar buurman gegaan en wilde zoenen. Toen hij weigerde kregen de twee ruzie waarna ze woedend vertrok. Korte tijd later schoot ze op het huis van de man, die niet gewond raakte.
De man vermoedt dat de vrouw al een oogje op hem had sinds hij een half jaar geleden naast haar kwam wonen. Hij zette weleens het vuilnis voor haar buiten, maar ''ik denk dat ze dat anders heeft geïnterpreteerd''.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |