Dan kan je toch gewoon die laatste 2 opzeggen... zeker als hij naast de gezamelijke rekening ook nog een eigen rekening heeft... Wij hebben met zn 2-en 2 rekeningenquote:Op woensdag 23 maart 2011 07:39 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mja.. we hebben een gezamelijke rekenng en ik heb een YP rekening en ik had nog een "normale" rekening..
een van de laatste twee moet ik idd even opzeggen
jah, en een halve zwembadquote:Op woensdag 23 maart 2011 07:33 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
hey, gekke M![]()
vandaag in het blauw gekomen?
quote:Op woensdag 23 maart 2011 07:35 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Was het ook![]()
Alleen die kleine heeft waterpokken, maar ze lijkt er helemaal niet veel last van hebben...
Goede morgen Marijkequote:Op woensdag 23 maart 2011 07:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat klinkt fantastisch
[..]
JaHet was me laatst al een paar keer bijna gebeurd... En nu ging het mis
[..]
Hoi Toek
[..]Heb je em voor de zekerheid wel laten blokkeren?
[..]
Goedemorgen gekke meneer![]()
nieuwe auto, had eerst een zwartequote:
quote:Op woensdag 23 maart 2011 07:36 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
he is al de tweede in 4 maandenvan twee verschillende rekeningen
alleen de eerste moet nog ergens in huis rondslingerende tweede is echt pleite als ik em vandaag niet vind
dan kan ik er meteen 2 aan gaan vragen
gelukkig heb ik (voorlopig) nog een 3e pinpas..Ik zou de gewone opzeggen, bij de yprekening zit een spaarrekening met iets hogere rente enzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En volgens mij zijn die kosten ook iets lager dan een gewone rekening, maar daar kan ik me in vergissen
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Mn meisje is nu 2 jaar, heerlijke leeftijdquote:Op woensdag 23 maart 2011 07:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En fijn! Heb jij eigenlijk een jongen of een meisje?En hoe oud?
Dat zegt dus niks. Ik heb mjin pinpas ook steeds zo af en toe een beetje kwijt gemaakt. Sommige mensen hebben 3 passen en weten elke keer precies waar die zijn. Anderen(wijst naar zichzelf) hebben 1 pas en raken die regelmatig wel eens kwijt.quote:Op woensdag 23 maart 2011 07:37 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Als je nou gewoon 1 rekening hebt... dan heb je ook niet zoveel pasjes
andere autoquote:
mazzel dat het niet vroor vanachtquote:Op woensdag 23 maart 2011 07:40 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah, en een halve zwembad
auto is nog helemaal vochtig van binnen van de schoonmaak.
Maar kreeg als tip katten korrels
Vochtvreter van de Actionquote:Op woensdag 23 maart 2011 07:40 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah, en een halve zwembad
auto is nog helemaal vochtig van binnen van de schoonmaak.
Maar kreeg als tip katten korrels
Vet coolquote:
Leukquote:Op woensdag 23 maart 2011 07:41 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Mn meisje is nu 2 jaar, heerlijke leeftijd
Das waar... ik ben denk ik redelijk stipt, want ik ben eigenlijk bijna nooit wat kwijtquote:Op woensdag 23 maart 2011 07:42 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Dat zegt dus niks. Ik heb mjin pinpas ook steeds zo af en toe een beetje kwijt gemaakt. Sommige mensen hebben 3 passen en weten elke keer precies waar die zijn. Anderen(wijst naar zichzelf) hebben 1 pas en raken die regelmatig wel eens kwijt.
quote:Op woensdag 23 maart 2011 07:36 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
he is al de tweede in 4 maandenvan twee verschillende rekeningen
alleen de eerste moet nog ergens in huis rondslingerende tweede is echt pleite als ik em vandaag niet vind
dan kan ik er meteen 2 aan gaan vragen
gelukkig heb ik (voorlopig) nog een 3e pinpas..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar goed dat je geen creditcard hebt dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
ik ook niet, het ligt hooguit ergens waar ik nog niet gekeken hebquote:Op woensdag 23 maart 2011 07:43 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Das waar... ik ben denk ik redelijk stipt, want ik ben eigenlijk bijna nooit wat kwijt
Gelukkig maar. Ik ben af en toe een beetje een warhoofdquote:Op woensdag 23 maart 2011 07:43 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Das waar... ik ben denk ik redelijk stipt, want ik ben eigenlijk bijna nooit wat kwijt
Zoals in handtassen enzoquote:Op woensdag 23 maart 2011 07:44 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik ook niet, het ligt hooguit ergens waar ik nog niet gekeken heb
ja.. en waarom moet ik precies mijn twee rekeningen opzeggen??quote:Op woensdag 23 maart 2011 07:40 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dan kan je toch gewoon die laatste 2 opzeggen... zeker als hij naast de gezamelijke rekening ook nog een eigen rekening heeft... Wij hebben met zn 2-en 2 rekeningenwaarvan 1 gezamelijk.
ik heb ook aantal pasjes (pin pas en tank pas, rockpas) zitten allemaal standaard in portomenee. Altijd bijdehandquote:Op woensdag 23 maart 2011 07:42 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Dat zegt dus niks. Ik heb mjin pinpas ook steeds zo af en toe een beetje kwijt gemaakt. Sommige mensen hebben 3 passen en weten elke keer precies waar die zijn. Anderen(wijst naar zichzelf) hebben 1 pas en raken die regelmatig wel eens kwijt.
jah hij heeft gister al heel de tijd met open ramen gestaan. Nu wel de ramen dicht, heb niet echt zicht op mn auto, misschien in de pauze even op een kier zetten.quote:Op woensdag 23 maart 2011 07:42 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
andere auto
[..]
mazzel dat het niet vroor vanacht![]()
met de ramen op een kiertje in de zon zetten (als die gaat schijnen vandaag)
werken die ook goed ?quote:
Dezelfde als eerst. alleen nu in het blauwquote:[..]
Vet coolWat voor wagen is het?
Inderdaad ja. Niets is ooit echt kwijt het ligt alleen niet waar je dacht dat het lag.quote:Op woensdag 23 maart 2011 07:44 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik ook niet, het ligt hooguit ergens waar ik nog niet gekeken heb
quote:Op woensdag 23 maart 2011 07:43 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
maar goed dat je geen creditcard hebt dan
die heb ik ook nogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
handig voor bedrijfsreizen
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
quote:Op woensdag 23 maart 2011 07:46 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
die heb ik ook nog
handig voor bedrijfsreizen
Ja en zijn vet goedkoopquote:Op woensdag 23 maart 2011 07:45 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik heb ook aantal pasjes (pin pas en tank pas, rockpas) zitten allemaal standaard in portomenee. Altijd bijdehand
[..]
jah hij heeft gister al heel de tijd met open ramen gestaan. Nu wel de ramen dicht, heb niet echt zicht op mn auto, misschien in de pauze even op een kier zetten.
[..]
werken die ook goed ?
[..]
Dezelfde als eerst. alleen nu in het blauw
een Seat Ibiza uit 2009.
Iemand nog een tip voor rooklucht?
de rooklucht zelf is compleet weg (nog wel)
Maar net als in het stuur zit het nog, dus nu ruiken heel mn handen naar de rook
Ik zie het nut niet van zoveel rekeningen, maakt het voor mijn gevoel alleen maar onoverzichtelijk. FeMaleDuck heeft een eigen rekening, omdat ik kostwinner ben en dat dus alle rekeningen van mijn rekening worden afgeschreven...quote:Op woensdag 23 maart 2011 07:44 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ja.. en waarom moet ik precies mijn twee rekeningen opzeggen??
heheh..
1 gezamelijke rekening en allebei een persoonlijke rekening..
wie heeft bij jullie dan de persoonlijker rekening? en waarom die persoon??
ehm, jaquote:Op woensdag 23 maart 2011 07:45 schreef Crazy-M het volgende:
Iemand nog een tip voor rooklucht?
de rooklucht zelf is compleet weg (nog wel)
Maar net als in het stuur zit het nog, dus nu ruiken heel mn handen naar de rook
Nou ja, ik houd van mijn eigen rekeningquote:Op woensdag 23 maart 2011 07:48 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik zie het nut niet van zoveel rekeningen, maakt het voor mijn gevoel alleen maar onoverzichtelijk. FeMaleDuck heeft een eigen rekening, omdat ik kostwinner ben en dat dus alle rekeningen van mijn rekening worden afgeschreven...
Het is ook geen moeten hoor, maar begrijp niet waarom mensen altijd zoveel rekeningen hebben...
mja mn collega hier doet het altijd met kattekorrelsquote:Op woensdag 23 maart 2011 07:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja en zijn vet goedkoopEn bij de blokker in de eurobakken verkopen ze auto-poetsdoekjes met nieuwe auto geur
Maar die ruiken en heel lekker en doen het heel goed, dus als je daar je stuur een aantal keren mee schoonmaakt moet dat wel weg gaan :
En tof![]()
Thanks voor de schoonmaakt tipsquote:Op woensdag 23 maart 2011 07:48 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ehm, ja![]()
stuur schoonmaken met amonia, je gaat wel even dood als je bezig bent maar dat haalt de geur een heel eind weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |