Verdulle. En ik moet mijn laptop overmorgen al achterlaten. Ik moet niet vergeten het wachtwoord te resetten, want ze moeten er wel in kunnen komenquote:
quote:Op woensdag 23 maart 2011 00:27 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]Bij mn andere werk, was al docent bij een hotelopleiding en was dat al steeds verder aan het uitbreiden, nu ben ik eindverantwoordelijk voor de inhoud, opzet en uitbouw van de opleiding
Heb mezelf tot doel gesteld binnen 5 jaar het A-merk binnen de hotellerie te worden qua opleiding, iets dat met oog op de andere hotelscholen niet heel erg moeilijk gaat worden
![]()
Heb alleen nog geen nieuwe functienaam, die moeten ze nog bedenkenMaar weer lekker veel vrijheid, en een hoop vertrouwen van de directie
nee, dit keer doe ik hem nietquote:
Morge Mquote:Op woensdag 23 maart 2011 06:52 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nee, dit keer doe ik hem niet
goedemorgen trevie
Hoe is het ?quote:
Bus Latorquote:Op woensdag 23 maart 2011 06:57 schreef Trevland het volgende:
[..]
VroegMaar moet zo weg dus Bis Later
mja in brabant was het dikke troep, hier in gelderland valt het wel meequote:
TOETOEEEEEEEEEEEEEEquote:
quote:
GEFELICITEERD!quote:
Ja hoiquote:
quote:
zorg voor de zekerheid dat je dit weekend niet hoeft te pinnenquote:Op woensdag 23 maart 2011 07:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja hoi
En goedemorgen allemaal![]()
bruidjequote:
jonge ventquote:
Marijkjequote:Op woensdag 23 maart 2011 07:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja hoi
En goedemorgen allemaal![]()
ga je klooien aan de servers??quote:Op woensdag 23 maart 2011 07:24 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
zorg voor de zekerheid dat je dit weekend niet hoeft te pinnen
quote:Op woensdag 23 maart 2011 07:24 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
zorg voor de zekerheid dat je dit weekend niet hoeft te pinnen
Ervaren rot in het vakquote:
er gaat iets gebeuren en afgelopen weekend ging het ook niet helemaal goedquote:Op woensdag 23 maart 2011 07:25 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ga je klooien aan de servers??
maar.. ok
dat salaris wat gestort gaat worden komt er wel op???
Wokjequote:Op woensdag 23 maart 2011 07:25 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
bruidje
[..]
jonge vent
[..]
Marijkje![]()
knuffellinuxlaptopstuiterbabe
Meneer eendquote:
ohja..quote:Op woensdag 23 maart 2011 07:26 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
er gaat iets gebeuren en afgelopen weekend ging het ook niet helemaal goed![]()
gelukkig heb ik andere plannen dit weekend
jawel, beetjequote:
dat klinkt een stuk beterquote:
voortaan uitkijken voor kabeltjesquote:Op woensdag 23 maart 2011 07:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
WokjeKnuffelhacker met massage skills
![]()
Ja, stom he van de laptopMaar hij doet het echt nog
![]()
*klopt af
quote:Op woensdag 23 maart 2011 07:27 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ohja..
afgelopen weekend mochten we ook niet internet bankieren zaterdag nacht van 0:00 tot 02:00
vooralsnog moet ik eerst m'n pin pasje terug zien te krijgen anders is pinnen sowieso lastig
denk je dat ik zo wanhopig benquote:
Ben in een goede buiquote:
Ies kwijt!quote:Op woensdag 23 maart 2011 07:30 schreef wel.o.k het volgende:
ze gaan nu iets eerder beginnen
wat heb jij met je pinpas gedaan dan?
quote:Op woensdag 23 maart 2011 07:31 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Ies kwijt!
zo even langs het tankstation waar ik em gister nog gebruikt heb.. maar geen idee waar ie is
hey, gekke Mquote:Op woensdag 23 maart 2011 07:32 schreef Crazy-M het volgende:
Goedemorgen lieftallige dames en stoutmoedige heren![]()
Dat klinkt fantastischquote:Op woensdag 23 maart 2011 07:29 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
jawel, beetje![]()
maar gister lekker in de tuin gezeten met een pilsje en met MiniDuck gespeeld, life is good!
Jaquote:Op woensdag 23 maart 2011 07:30 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat klinkt een stuk beter
[..]
voortaan uitkijken voor kabeltjes
[..]ze gaan nu iets eerder beginnen
wat heb jij met je pinpas gedaan dan?
quote:Op woensdag 23 maart 2011 07:30 schreef Toekito het volgende:
[..]
denk je dat ik zo wanhopig ben
Als je bij wijze van humor een eerste man aan neemt met de naam Rijkman dan haak ik af
quote:Op woensdag 23 maart 2011 07:31 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Ies kwijt!
zo even langs het tankstation waar ik em gister nog gebruikt heb.. maar geen idee waar ie is
Goedemorgen gekke meneerquote:Op woensdag 23 maart 2011 07:32 schreef Crazy-M het volgende:
Goedemorgen lieftallige dames en stoutmoedige heren![]()
Blauw?quote:Op woensdag 23 maart 2011 07:33 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
hey, gekke M![]()
vandaag in het blauw gekomen?
Hoe herkenbaar ik ben mijn pinpas meerdere keren ook wel eens kwijt geweest.quote:Op woensdag 23 maart 2011 07:31 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Ies kwijt!
Was het ookquote:
he is al de tweede in 4 maandenquote:Op woensdag 23 maart 2011 07:33 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wel laten blokkeren hoor als je hem niet vind.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
quote:Op woensdag 23 maart 2011 07:36 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
he is al de tweede in 4 maandenvan twee verschillende rekeningen
alleen de eerste moet nog ergens in huis rondslingerende tweede is echt pleite als ik em vandaag niet vind
dan kan ik er meteen 2 aan gaan vragen
gelukkig heb ik (voorlopig) nog een 3e pinpas..Als je nou gewoon 1 rekening hebt... dan heb je ook niet zoveel pasjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
mja.. we hebben een gezamelijke rekenng en ik heb een YP rekening en ik had nog een "normale" rekening..quote:Op woensdag 23 maart 2011 07:37 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Als je nou gewoon 1 rekening hebt... dan heb je ook niet zoveel pasjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |